tja, dat dusquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Evelien het volgende:
Je matties hebben hem al kunnen kopen bij de FRS en jij gaat naar de Music Store en Intertoys?
Internetmatties, jeweettoch. HIER IS GEEN FRSquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Evelien het volgende:
Je matties hebben hem al kunnen kopen bij de FRS en jij gaat naar de Music Store en Intertoys?
Stukje fietsen/treinen wat dan ook..? Als je dat spel echt een dag eerder wilt, is het je vast wel wat waard. Of bel eerst wat zaken voor je ernaartoe reist.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Internetmatties, jeweettoch. HIER IS GEEN FRS
Internetmatties... typische fokkerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oooh no he didn´t.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Evelien het volgende:
[..]
Stukje fietsen/treinen wat dan ook..? Als je dat spel echt een dag eerder wilt, is het je vast wel wat waard. Of bel eerst wat zaken voor je ernaartoe reist.
Klinkt niet alsof je tijd hebt om vandaag al te spelen, wat doe je moeilijk man?!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegEn ik moet zometeen tenissen (6 uur)
zometeenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb morgen een SE wiskunde dus ik moet leren. Dus ik kan niet wegEn ik moet zometeen tenissen (6 uur)
Scholieren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Snuf. het volgende:
TS wilde Fifa World Cup kopen voor de xbox360, omdat al zijn matties hem al gekocht hadden bij FRS.
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuquote:
Shit hee, het is niet gelukt om je trend te setten, dan. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Geen tijd om te spelen maar wel zeiken dat je niet kan spelen..... ja logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want ik had al besloten dat ik hem ging kopen voordat zij hem wilden kopen. Ik ben een trendsetter. Maarja, nog steeds geen FIfa nuEn ik ga vrijdag op vakantie dus dan kan ik ook niet spelen
Koop 'm als je op vakantie bentquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik neem mijn xbox niet mee op vakantie he. En daarnaast krijg ik dan een Deense versie?:Pquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Koop 'm als je op vakantie bent
Woon jij in Carnisselande?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We gaan niet met een camperquote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef sinadO het volgende:
Vakantie met papa en mama.Neem je je Xbox toch mee voor achter in de camper?
Nee.quote:
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben wel voor SpartaIk ben gelukkig wel op tijd terug van vakantie om naar Sparta - Den Bosch/Helmond te gaan, maar tijdens de uitwedstrijd ben ik wel op vakantie.
Heb jij al kaarten?
Kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We gaan niet met een camperWe gaan naar een bazenhuis i Danmark. Inclusief sauna, zwembad, jaccuzi en gelukkig ook internet, dus ik kan wel fokken
Cool. Die uitwedstrijd is toch op donderdag? Volgens mij heb ik dan vrij van school. Ik wil wel gaan, maar mijn Sparta vriend heeft examens en wil niet mee omdat ie moet lerenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga pas in de finale play-off naar de uitwedstrijd, alle thuiswedstrijden ga ik wel bezoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |