Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daarom doe ik dus geen online gamesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je zou maar een shooter spelen 8 uur lang en dat hebben
het was dus stil in de busquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet vaker de bus een uurtje later nemen, geen enkele scholier te bekennen!
Voor wat hoort watquote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom binnen en krijg gelijk de KSC deur op mijn neus![]()
mijn koffiezetapparaat is stuk![]()
ik heb het druk![]()
ik moet tot 18:00![]()
dus ben ik pas om half acht thuis![]()
maar wel uitgeslapen
sorryquote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom binnen en krijg gelijk de KSC deur op mijn neus![]()
mijn koffiezetapparaat is stuk![]()
ik heb het druk![]()
ik moet tot 18:00![]()
dus ben ik pas om half acht thuis![]()
maar wel uitgeslapen
kut spoorstudentenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet vaker de bus een uurtje later nemen, geen enkele scholier te bekennen!
Kamer nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef Dee. het volgende:
[..]
*meldt
Hoewel ik vandaag van half 9 tot 5 gewoon aan het burgeren ben.
lennyquote:
burgerquote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef Dee. het volgende:
[..]
*meldt
Hoewel ik vandaag van half 9 tot 5 gewoon aan het burgeren ben.
vakantiegangerquote:
Ligt wel aan de stad waar je studeert. Er is een kamer vrij in ons huis in Tilburg. Niet duur, grote woonkamer, goede huisgenoten natuurlijk en ideale ligging.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:02 schreef Dee. het volgende:
[..]
Toevallig wel, heb je wat in de aanbieding?
Vooral als ze heel wat nutteloze informatie uitwisselen en het geluidsniveau van hun stem voluit staat.quote:
ZEI JE WAT?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als ze heel wat nutteloze informatie uitwisselen en het geluidsniveau van hun stem voluit staat.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ZEI JE WAT?
BIER!!!
JA OK NU WETEN WE HET WEL
WAT?
BIER!!!!
BEK HOUDEN JA!![]()
etc... damn.
Ideale ligging voor een studie in Delft? Ben bang van nietquote:Op woensdag 28 april 2010 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt wel aan de stad waar je studeert. Er is een kamer vrij in ons huis in Tilburg. Niet duur, grote woonkamer, goede huisgenoten natuurlijk en ideale ligging.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drinken spoorstudenten ook bier dan? Op welke avonden stappen ze dan? Zeker op van die burgeravonden als vrijdag en zaterdag, gezellig tussen de paupers.
als ik dat aanbod voor mezelf bekijke ach Groningen - tilburg dagelijks valt te doenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:18 schreef Dee. het volgende:
[..]
Ideale ligging voor een studie in Delft? Ben bang van niet
er is dus niks verandertquote:Op woensdag 28 april 2010 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als ze heel wat nutteloze informatie uitwisselen en het geluidsniveau van hun stem voluit staat.
Meestal valt het mee, maar vanochtend zat er een stel studerende roddeltantes in dezelfde coupé. Ze hielden me dus een beetje van mijn concentratie af, terwijl ik probeerde een boek te schrijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is dus niks verandert![]()
ben ik blij dat ik niet meer met het OV ga/moet
ik gebruik dagelijks OVquote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is dus niks verandert![]()
ben ik blij dat ik niet meer met het OV ga/moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heeyquote:
Haayquote:
heey wokquote:
wel goed rustig weekje beetje voorbereiden op koninginnedag enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 10:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Wel hoorDrukdrukdruk. En daar?
Wok![]()
Daar kan ik me soms ook zo aan irriteren en dan van BLABLABLABLABLABLABLA op een hoog volume. alsof ze beide doof zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal valt het mee, maar vanochtend zat er een stel studerende roddeltantes in dezelfde coupé. Ze hielden me dus een beetje van mijn concentratie af, terwijl ik probeerde een boek te schrijven.
Zelfde hieroquote:Op woensdag 28 april 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel goed rustig weekje beetje voorbereiden op koninginnedag enzo
word flink zuupen in ieder gevalquote:Op woensdag 28 april 2010 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me soms ook zo aan irriteren en dan van BLABLABLABLABLABLABLA op een hoog volume. alsof ze beide doof zijn
[..]
Zelfde hiero![]()
ik trap af met zwarte vodka en zodra ik de stad in kom isset tijd om te bierenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat kan ik beamenwat voor bier ze daar dan ook mogen hebben.
![]()
Fhaatjequote:
Het word nu gewoon hilarischquote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
![]()
Nee, ik moet hem nog mailen dat hij mij moet mailen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
Honderden geiten levend verbrand in Belfeld
Volgens onbevestigde berichten probeerde Klonk zelf shoarma te maken, en is dat lichtelijk uit de hand gelopen.
-Maggie-quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 28 april 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
![]()
Nee, ik moet hem nog mailen dat hij mij moet mailen.
Nou, der zaten genoeg lekkere studentes in de trein vanmorgenquote:
Dan word je alsnog spoorknorquote:Op woensdag 28 april 2010 10:18 schreef Dee. het volgende:
[..]
Ideale ligging voor een studie in Delft? Ben bang van niet
Dat zou je toch doen?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer![]()
Moet ik je nog mailen MPG??
Smurf je bek jijquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
P : Mail jij mij dat ik jou nog moet mailen?
X: Ja is goed..
P: heb je al gemaild? Dat ik jou moet mailen![]()
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
P : Mail jij mij dat ik jou nog moet mailen?
X: Ja is goed..
P: heb je al gemaild? Dat ik jou moet mailen![]()
Ik ben geen beest maar eens mens.quote:
Jonkvrouwe, ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!
Jou had ik al eens gemaild in een ver verleden toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!
Ja laaang geledenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou had ik al eens gemaild in een ver verleden toch?
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
Het is weer een prachtige dag.
Ook prachtig: nog een klein half uurtje en dan is het alweer tijd voor lunch.
Ligt het aan mij? Of gaat de dag tot heden ongeloofelijk hard?
Fha@fok.nl?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Fha het volgende:
Ja laaang geledenIk weet niet meer waarover
Tijd voor nieuwe
Hihi neehquote:
Ja hallo. Anders moet ik nog serieus met school bezig ookquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje gaan zitten mailen om het mailen
sowieso neuckenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoiets als nuecken met een condoom, dat heeft ook geen donder zin
de dag gaat snelquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
Het is weer een prachtige dag.
Ook prachtig: nog een klein half uurtje en dan is het alweer tijd voor lunch.
Ligt het aan mij? Of gaat de dag tot heden ongeloofelijk hard?
uhhuquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
zelfde hiero uhhuquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo. Anders moet ik nog serieus met school bezig ook
Mijn partner is anders nooit plakkerig?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
Mijn god, die ligt alleen maar op zijn/haar rug? Wat saaiquote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn partner is anders nooit plakkerig?
Ik zelf altijd wel inderdaad... tenzij ik in 30 seconden klaar ben natuurlijk...
Niks mis mee, andersquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn god, die ligt alleen maar op zijn/haar rug? Wat saai
Allebei plakkerig![]()
Zucht gewoon zoveel mogelijke brieven versturen , en dan heb je keuzequote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Fha het volgende:
Tosti!! Ook niks mis mee![]()
![]()
En nog maar een sollicitatie aan het schrijven. Klote stage, ik word er echt niet goed van
Als mailen om het mailen tot gevolg heeft dat het neucken met/zonder condoom wordt, heeft het wat mij betreft wel degelijk zin gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoiets als nuecken met een condoom, dat heeft ook geen donder zin
Alleen als je de verkeerde partner treftquote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?
Plak, platjes, whats in a namequote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?
Partnerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als je de verkeerde partner treft.
Levensgezel? Soulmate? Wederhelft?quote:
partner:aandeelhouder, associé, compagnon, deelgenoot, firmant, handelsgenoot, mede-eigenaar, vennoot, maat, metgezel, medespeler, partij, portuur, teamgenoot, levensgezel, levenspartner, vriend, vriendin, vrijer, wederhelft en natuurlijk als laatste Danspartner, vanwege de brons dansquote:
Wat dacht je toen je dat schreef? "Ik had gisteren al die rode kaart, mij kan niks meer gebeuren"?quote:
Fuckbuddy? Batsmaatje?quote:
Tegen LL zeg ik altijd gewoon sexpop, werkt het bestequote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoonmaakster, masseuse, bakvis?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles spreekt liever over de frituurpan waar hij zijn frikandel in kan hangen.
Je vergat sletjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
partner:aandeelhouder, associé, compagnon, deelgenoot, firmant, handelsgenoot, mede-eigenaar, vennoot, maat, metgezel, medespeler, partij, portuur, teamgenoot, levensgezel, levenspartner, vriend, vriendin, vrijer, wederhelft en natuurlijk als laatste Danspartner, vanwege de brons dans
lunch zequote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey pauze en weekend en wat dan ook....DINGES
eeuhm.... Middag eten juist... dat woord zocht ik
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihihihihiquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je dat schreef? "Ik had gisteren al die rode kaart, mij kan niks meer gebeuren"?![]()
Je bent erg Fha![]()
![]()
Ja maar wie moet dan uitjes snijden en met saus spuiten?! O.. wacht..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
sperma containerquote:
Toegegeven, dat klinkt een stuk beterquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoonmaakster, masseuse, bakvis?
Ik ken iemand die daar heeeeel goed in is iddquote:Op woensdag 28 april 2010 12:41 schreef Fha het volgende:
Ja maar wie moet dan uitjes snijden en met saus spuiten?! O.. wacht..![]()
Mijn meneer van de snackbarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar heeeeel goed in is idd
Zit er bij jou een snackbar in de buurt?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn meneer van de snackbarDie liet laatst een fles ontploffen, toen zat het tegen het plafond
Hij is lief
Nondeju, heb je dr een lamme arm van gekregen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn meneer van de snackbarDie liet laatst een fles ontploffen, toen zat het tegen het plafond
Hij is lief
gelukkig dat het tegen het plafond zatquote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is lief
Hmhmquote:Op woensdag 28 april 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit er bij jou een snackbar in de buurt?
Nee, wel kramp van het lachenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:49 schreef Dee. het volgende:
[..]
Nondeju, heb je dr een lamme arm van gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |