Smurf je bek jijquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
P : Mail jij mij dat ik jou nog moet mailen?
X: Ja is goed..
P: heb je al gemaild? Dat ik jou moet mailen![]()
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
P : Mail jij mij dat ik jou nog moet mailen?
X: Ja is goed..
P: heb je al gemaild? Dat ik jou moet mailen![]()
Ik ben geen beest maar eens mens.quote:
Jonkvrouwe, ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!
Jou had ik al eens gemaild in een ver verleden toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is anders een zeer serieuze kwestie van gister. Niet mee spotten!
Ja laaang geledenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou had ik al eens gemaild in een ver verleden toch?
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
Het is weer een prachtige dag.
Ook prachtig: nog een klein half uurtje en dan is het alweer tijd voor lunch.
Ligt het aan mij? Of gaat de dag tot heden ongeloofelijk hard?
Fha@fok.nl?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Fha het volgende:
Ja laaang geledenIk weet niet meer waarover
Tijd voor nieuwe
Hihi neehquote:
Ja hallo. Anders moet ik nog serieus met school bezig ookquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje gaan zitten mailen om het mailen
sowieso neuckenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoiets als nuecken met een condoom, dat heeft ook geen donder zin
de dag gaat snelquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Darkwolf het volgende:
Het is weer een prachtige dag.
Ook prachtig: nog een klein half uurtje en dan is het alweer tijd voor lunch.
Ligt het aan mij? Of gaat de dag tot heden ongeloofelijk hard?
uhhuquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
zelfde hiero uhhuquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo. Anders moet ik nog serieus met school bezig ook
Mijn partner is anders nooit plakkerig?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
Mijn god, die ligt alleen maar op zijn/haar rug? Wat saaiquote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn partner is anders nooit plakkerig?
Ik zelf altijd wel inderdaad... tenzij ik in 30 seconden klaar ben natuurlijk...
Niks mis mee, andersquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso neucken![]()
plakkerig gedoe allemaal
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn god, die ligt alleen maar op zijn/haar rug? Wat saai
Allebei plakkerig![]()
Zucht gewoon zoveel mogelijke brieven versturen , en dan heb je keuzequote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Fha het volgende:
Tosti!! Ook niks mis mee![]()
![]()
En nog maar een sollicitatie aan het schrijven. Klote stage, ik word er echt niet goed van
Als mailen om het mailen tot gevolg heeft dat het neucken met/zonder condoom wordt, heeft het wat mij betreft wel degelijk zin gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoiets als nuecken met een condoom, dat heeft ook geen donder zin
Alleen als je de verkeerde partner treftquote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?
Plak, platjes, whats in a namequote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer neucken en je zit meteen onder de plak?
Partnerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als je de verkeerde partner treft.
Levensgezel? Soulmate? Wederhelft?quote:
partner:aandeelhouder, associé, compagnon, deelgenoot, firmant, handelsgenoot, mede-eigenaar, vennoot, maat, metgezel, medespeler, partij, portuur, teamgenoot, levensgezel, levenspartner, vriend, vriendin, vrijer, wederhelft en natuurlijk als laatste Danspartner, vanwege de brons dansquote:
Wat dacht je toen je dat schreef? "Ik had gisteren al die rode kaart, mij kan niks meer gebeuren"?quote:
Fuckbuddy? Batsmaatje?quote:
Tegen LL zeg ik altijd gewoon sexpop, werkt het bestequote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoonmaakster, masseuse, bakvis?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles spreekt liever over de frituurpan waar hij zijn frikandel in kan hangen.
Je vergat sletjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
partner:aandeelhouder, associé, compagnon, deelgenoot, firmant, handelsgenoot, mede-eigenaar, vennoot, maat, metgezel, medespeler, partij, portuur, teamgenoot, levensgezel, levenspartner, vriend, vriendin, vrijer, wederhelft en natuurlijk als laatste Danspartner, vanwege de brons dans
lunch zequote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey pauze en weekend en wat dan ook....DINGES
eeuhm.... Middag eten juist... dat woord zocht ik
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihihihihiquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je dat schreef? "Ik had gisteren al die rode kaart, mij kan niks meer gebeuren"?![]()
Je bent erg Fha![]()
![]()
Ja maar wie moet dan uitjes snijden en met saus spuiten?! O.. wacht..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
sperma containerquote:
Toegegeven, dat klinkt een stuk beterquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoonmaakster, masseuse, bakvis?
Ik ken iemand die daar heeeeel goed in is iddquote:Op woensdag 28 april 2010 12:41 schreef Fha het volgende:
Ja maar wie moet dan uitjes snijden en met saus spuiten?! O.. wacht..![]()
Mijn meneer van de snackbarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar heeeeel goed in is idd
Zit er bij jou een snackbar in de buurt?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn meneer van de snackbarDie liet laatst een fles ontploffen, toen zat het tegen het plafond
Hij is lief
Nondeju, heb je dr een lamme arm van gekregen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn meneer van de snackbarDie liet laatst een fles ontploffen, toen zat het tegen het plafond
Hij is lief
gelukkig dat het tegen het plafond zatquote:Op woensdag 28 april 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is lief
Hmhmquote:Op woensdag 28 april 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit er bij jou een snackbar in de buurt?
Nee, wel kramp van het lachenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:49 schreef Dee. het volgende:
[..]
Nondeju, heb je dr een lamme arm van gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |