Elk nadeel heeft zijn voordeel hequote:Op woensdag 28 april 2010 08:09 schreef IrishBastard het volgende:
En maar denken dat de werkende mensch het slecht heeft
Nou had ik gisteren naar jou toe gepromoot dat in de C-cursus nog plek was, wat denk je ervan?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef LastRequest het volgende:
Leren, toetsen maken, werkstuk maken, hardlopen, jc-eten..
Ik hou er eigenlijk niet zo van als m'n dag al van tevoren volgepland zit
Heb het makkelijker voor je gemaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 10:44 schreef LastRequest het volgende:
Leren, toetsen maken, werkstuk maken, hardlopen, jc-eten..
Ik hou er eigenlijk niet zo van als m'n dag al van tevoren volgepland zit
Dus je hebt vandaag vrij?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb gister alle dingen gedaan waar ik al de hele week tegen aan zat te hikken, mn lijstje is leeg, das fijn!
Haha, helaas zijn dat nou juist de iets minder verplichte dingen. Maar ach, leren gaat al goed!quote:
Nee, vandaag 3 werkcolleges, vaccinatie halen, studiestof lezen, pubmedten, vanavond clubborrel, ik ben druk zatquote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je hebt vandaag vrij?Goed bezig!
Ik ben bewust gisteravond een hele tijd in de UB gaan zitten, zodat ik morgenochtend vrij ben
Ik ben gisteren ook pas voor het eerst geweestquote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, helaas zijn dat nou juist de iets minder verplichte dingen. Maar ach, leren gaat al goed!
En Mikkie goed dat je het zegt ja! Is dat dan de cursus waar jij in zit? En C wat was dat ook weer voor niveau? En heb ik al veel gemist? Anders schrijf ik me ook in!
Toppertje, gezelligquote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef LastRequest het volgende:
Nah dat moet wel lukken als ik me een beetje inzet.. Ik wil wel meedoen! Ga nu even kijken op de site
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef LastRequest het volgende:
21:30 tot 22:30 van Reinders toch? Dan schrijf ik me in
Hmmm, niet helemaal een vrije dag inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, vandaag 3 werkcolleges, vaccinatie halen, studiestof lezen, pubmedten, vanavond clubborrel, ik ben druk zat
Maar ik heb wel gedweild, begonnen aan mn paper, de opdracht voor mn essay gelezen ('maximale betrokkenheid met behoud van distantie, wat voor dokter wilt u worden?'), chirurgieboek gekocht, afspraak gemaakt voor een vaccinatie, mailtjes gestuurd voor mn juco's, etc
Belangrijk om te onthouden inderdaad. De keer erop moet ik me overigens haasten om erbij te zijn, maar ik doe m'n best! Ik ga namelijk paintballen tot negen uur, dus dat wordt naar het USC scheuren daarnaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef LastRequest het volgende:
Ohja en aankomende keer gaat al niet door dus he.. niet vergeten haha
Dit werkcollege had ik al beter in bed kunnen blijven liggen, beetje jammer, het gaat over immunologie, daar snap ik echt geen zak vanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, niet helemaal een vrije dag inderdaad.
leuke baan is dat hequote:
verzetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |