quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef wonderer het volgende:
Da's wel redelijk letterlijk een vrijkaartje
Kwartetje? Vertel es wat meer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijen klinkt alsof er liefde bij kwam kijken
O wacht, het was met Pup erbij, dus ergens was liefde.
O wacht, zijn vriend was er ook bij.
Ja, vrijkaartje!
3 min.quote:
omg, een gangbang..quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
Ik zat te wachten!quote:
Ah ok dan! Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
O, Deceit. Ze doen moeilijk blablabla...dus ik heb gezegd dat het voor twee goede vrienden zijn.
Dus als ze naar mij vragen, is dit mijn bio.
Ik ben 25 *kuch*, i went to NY, wanted to be a star, wanted to dance and sing and my dream came true. O, nee, da's het begin van Like a Virgin.
maar ff, serieus... ze moeten het weer vragen blablabla..dus ik heb eigenlijk nog geen antwoord. There seems to be a lot of texting going on..
dan heb je meer om van te houden.quote:
haha, ja straks staat het in boek 3!quote:
patience is a virtue... like me.quote:
Nee, ik ben thuis. Kga niet voor een feest ff op en neer vliegen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah ok dan! Ben benieuwd..
Ga jij ook er naartoe btw?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
Brad kijkt Glee ook en er kwam een nummer langs waarvan ik niet eens wist dat het van Madonna was
ach jezus ja, Rollergirl.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Had ik met dit liedje.
Door de cover van Rollergirl..
en jij ga jij niet naar Amsterdam ? naar je ........ of is dat al voorbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
wat ga jij doen met Koninginnedag? De stad in of op een kleedje je oude troep verkopen.?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
ja en neequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij ga jij niet naar Amsterdam ? naar je ........ of is dat al voorbij
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga jij doen met Koninginnedag? De stad in of op een kleedje je oude troep verkopen.?
Heb ik vroeger ook weleens gedaan als kind. Toch steeds rond de 50 gulden verdient.![]()
is het nu al een Amorade of gewoon nog een FBquote:
Ja zoiets. Hij vindt zichzelf ook zo belangrijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd kijken alsof-ie een hele harde drol aan het uitpoepen is.
gewoon t laatstequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is het nu al een Amorade of gewoon nog een FB
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Deceit het volgende:
Ik ga ff mijn bureau opruimen en dan naar huis!
moet je niet een gewoon een echte Amorade, dat is ook leuk hoorquote:
Tis dat je al bezet bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je niet een gewoon een echte Amorade, dat is ook leuk hoor
Dat houdt hem toch niet tegen?quote:
Och, je moet ergens beginnen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor hookup niet maar hijft het toch over BF
Ik heb een sociaal levenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Post dan eens gewoon mee, zoals de andere gezellige mensen doen.
Ja dus? Ik ookquote:
Het is ook nooit goed he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Jezus, houd eens op met de topics vol spammen! Ik plaatst nu al m'n 2e tvp voor vandaag
Wat? Kreeg je die bij je woning of zo?quote:
Joehoe, Vlapper !!quote:
de kosten van de vliegticketsquote:
Ik vind 'm ook wel iets hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Eh...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:Dquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als goed ambtenaar declareer je die toch
Ik heb ze allebei niet bedachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:D. Net als aardbeien tegen de wind in gooien..
Is dat uit het spreekwoorden topic?quote:
Het lijkt me een beest in bedquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat uit het spreekwoorden topic?
Ja.quote:
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer geslotenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja![]()
.
De kersen uit het molenraam vissen.
Saaierdquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer gesloten
il werk er wel weer voor, maar ambtenaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt er dus zo slecht zal je wel niet zijn
Guilty as chargedquote:
Hebben!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
(dagaanbieding bij OneDayOnly)
Je bedoelt "niet gebruiken"?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Steve het volgende:
Heeft iemand dat truukje om je scheermesjes scherp te houden nog geprobeerd?
wat is er mis met ambtenaren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
il werk er wel weer voor, maar ambtenaar
Hilarisch, ik vroeg het me ook af. En ik geloof er echt niks vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Steve het volgende:
Heeft iemand dat truukje om je scheermesjes scherp te houden nog geprobeerd?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
niks denk ik, maar denkk niet dat ik het standaard benquote:
Volgens mij werkt het ook niet helemaal... In het filmpje lijkt het alsof 'ie alleen maar in het midden roert, en alles aan de buitenkant laat liggen...quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Hunt, wat een saaie drol is dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
charisma heet dat. Ik heb dat met die rode gast uit Grey's Anatomy. Daar word ik nat van.
De rest hier:
LOL
quote:He doesn't moisturize zeker.![]()
wat een onzinnig apparaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
jij gaat zeker voor McDreamy? Daar heb ik niets mee. Tuurlijk, he's not bad looking.. McSteamy vind ik dan wel weer erg lekker, voor iemand who's pushing 40.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
Doe mij Ljungberg maarzonder tattoo.
[ afbeelding ]
Die is ook heerlijk ja...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Daar voel je toch niets van ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
nouja semi ambtenaar danquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niks denk ik, maar denkk niet dat ik het standaard ben
Da's wel voor heel luie mensenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
Ook niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
jij gaat zeker voor McDreamy? Daar heb ik niets mee. Tuurlijk, he's not bad looking.. McSteamy vind ik dan wel weer erg lekker, voor iemand who's pushing 40.
wat is het verschil daar in NL tussen semi of helemaalquote:
o ja, Fabregasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is ook heerlijk ja...
En Van Persie en Fabregas![]()
![]()
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is het verschil daar in NL tussen semi of helemaal
Geen slecht woord over leraren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
ik ben zeker geen leraarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
Alex, jaaaquote:
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnenquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen slecht woord over leraren.ik was dat vroeger.
alhoewel je leraar bent voor het leven. Tenminste, dat zei iemand vroeger.. i told him to fuck off.
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipenquote:
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnen
Dat vind ik luiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna popquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef creno het volgende:
vlarp, was wat dat vorige keer nou dat je zo aan 't juichen was om madonna ?
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
audiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
hoezo PC verslaafd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna pop
Multitasking lui??quote:
Ja die heb ik nu in de kast liggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef creno het volgende:
nondenondenonde, ik wilde voor Lays een smaak bedenken, en dat was teriyaki, en wat is er nu als lays sensation ? juist, teriyaki....
*giggle* als je omelet maakt doe je dat dan in het nederlands en een tortilla dan praat je spaans tegen je zelf...voor et effect ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo PC verslaafd.![]()
ik zou het niet weten..ik kook nooit.
das niet waar, af en toe een omelet of een tortilla
*meebuig*quote:
het is voor de stad en een gezin heb ik ook nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagen
Mazda 6quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je dan op de pc doet, maar over het algemeen vind ik wel een beetje dat als je niet eens een paar minuten in een pannetje kan roeren tijdens het koken dat je een luie kok bentquote:
gekeken er zit wel wat leuks tussenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
audiniet te patserig. OF wil je dat juist wel?..
fiat500 makkelijk parkerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is voor de stad en een gezin heb ik ook niet
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummersquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, de nieuwe crystal castles cd loopt heerlijk.
Ken je dat? Cd's die heerlijk lopen?
En dan bedoel ik niet dat het nr lekker in elkaar zit (ook) maar dat het met due muziek op heerlijk doorstappen is.
Lekker looptempo, catwalkerig zo zwoef door de stad heen.
ola cabronquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*giggle* als je omelet maakt doe je dat dan in het nederlands en een tortilla dan praat je spaans tegen je zelf...voor et effect ofzo?![]()
jejeje mira pendejoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola cabronLook what el gato dragged in...
Nee, ik bedoel de spaanse versie. Da's de enige die ik ken. Met aardappelen and shit. Ken natuurlijk ook tortilla francesa.![]()
hoe is het? Kom je weer eens kijken hier?
is het openbaar vervoer niets? Je weet wel, het milieu sparen etc.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is voor de stad en een gezin heb ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
trabant?quote:
Hunt? Serieus?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
charisma heet dat. Ik heb dat met die rode gast uit Grey's Anatomy. Daar word ik nat van.
De rest hier:
LOL
Vind trouwens Robben erg oud er uit zien. Hij is 9 jaar jonger dan dat ik ben. He doesn't moisturize zeker.![]()
meanwhile, van Perzie.
Ik word echt opgefokt van die Bollywood nummers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummers.
Zoals deze
Chak deeeeeeeeeeee chak de indiaaaaaaaa.
Sciroccoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
VW Scirocco of Volvo c30
zwaar gave stads coupés
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het openbaar vervoer niets? Je weet wel, het milieu sparen etc.die zijn aan het staken las ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
@Deciet.
Je kan niet op de gastenlijst. Iedereen wilt erop. Sorry, ik heb het geprobeerd.
Ja die heeft ook wel een lekker loopritme.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummers.
Zoals deze
Chak deeeeeeeeeeee chak de indiaaaaaaaa.
tuurlijk!! i know!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje mira pendejo
chiste toch :-) zit je maar te fokken :-P
Hm, okquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je dan op de pc doet, maar over het algemeen vind ik wel een beetje dat als je niet eens een paar minuten in een pannetje kan roeren tijdens het koken dat je een luie kok bent.
lelijkquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Daar gaat z'n leven? Hoe moet ie Jeroen nu nog ontmoeten dan? Echt je hebt em z'n liefde van z'n leven ontnomen. ben je jaloers of zo?
Echt ongelofelijk dit...
jaaa, Hunt. Geile hond is dat!quote:
Ha! meen je :-) je moet model 09/10 es image google vet mooi dingquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SciroccoHeb ik vroeger gehad. Wat een geile bak was dat.
Ik heb er ook niet zo veel mee. Zenuwachtig jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik word echt opgefokt van die Bollywood nummers.
Dat gejengelDat zingen, het zijn net krolse katten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef creno het volgende:
smart roadster, opel tigra.
Netjes? Ik zou em niet meer naar buiten laten gaan als ie hier wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaa, Hunt. Geile hond is dat!![]()
Tuurlijk, Karev is ook netjes!
1. Ik jaloers? i don't think so..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Daar gaat z'n leven? Hoe moet ie Jeroen nu nog ontmoeten dan? Echt je hebt em z'n liefde van z'n leven ontnomen. ben je jaloers of zo?
Echt ongelofelijk dit...
Je moet gewoon ff contact leggen met CDP die weet op de een of andere manier altijd sterren te ontmoetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:geen jeroen donderdag..
iig bedankt voor de moeite..
jaja werk er nog steeds maar niet meer met die dikkop neequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!! i know!!
que pasa? werk je nog steeds bij Zara met die handtas?![]()
Ik was laatst in Amstelveen, komt er een mega grote Zara i.p.v. de BCC op een hotspot.
Ik ken 't nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef creno het volgende:
Ang3l ,ik weet het je houdt niet van ESC, maar wat vind jij van drip drop van Safura ?
Sjit... je hebt je bericht al geeditquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1. Ik jaloers? i don't think so..![]()
2. Who the fuck is Jeroen? ja, iemand famous o.i.d. kreeg ik nog net mee. Een handtas.. who cares, er zijn genoeg handtassen in Amsterdam.![]()
Ik heb Deceit al gesmst.. hij weet het nu. hij zal wel nu schreeuwen: NOOOOOOOOOOOOOOOOIk heb nog alternatieven aangeboden...Supperclub of de Supperclub boat.
linkje: http://safura.eurovisiontalents.com/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef creno het volgende:
Ang3l ,ik weet het je houdt niet van ESC, maar wat vind jij van drip drop van Safura ?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:geen jeroen donderdag..
camel spiders... die beesten zijn echt fokking groot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fokking crisis ik ben niet snel bang voor spinnen maar deze is echt TE huge om ana te vallen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH it walks!!!!!!
mietjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fokking crisis ik ben niet snel bang voor spinnen maar deze is echt TE huge om ana te vallen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH it walks!!!!!!
Hallo, dat beest zag me aankomen met een handoek (ik kan hem niet met een krant kapotslaan want dan heb ik een vlek van 5 bij 5) en begon te rennen. DAN vind ik 't minder fijn hoorquote:
Ik denk toch dat het de BMW Z4 wordt, echt een leuk dingquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ha! meen je :-) je moet model 09/10 es image google vet mooi ding
i know. Er zijn best wel veel filialen in New York van Zara.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaja werk er nog steeds maar niet meer met die dikkop nee
en ja zara is moving op
uterqüe komt er ook aan, shoes and shit
Er tegenaan gooien zodat ik op de grond zou vallen en DAN pletten/stampen. Uit de vloer kan ik die vlek wel verwijderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat wilde je met een handdoek gaan doen dan?
Ga voor de deur liggen smeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:
geen jeroen donderdag..
pak je een glas, erover heen zetten papiertje eronder en hupakeequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, dat beest zag me aankomen met een handoek (ik kan hem niet met een krant kapotslaan want dan heb ik een vlek van 5 bij 5) en begon te rennen. DAN vind ik 't minder fijn hoor
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sjit... je hebt je bericht al geedit
Dat ging dus niet want hij zat op ene plek waar ik er niet bijkonquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pak je een glas, erover heen zetten papiertje eronder en hupakee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!
je hebt em toch niet doodgeslagen, he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef creno het volgende:![]()
door dat getype over spinnen, schrik ik me ineens rot omdat de kat langs liep, en ik dat in mijn ooghoek zag en dacht: een spin !
nu word marianne thiemen boosquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ging dus niet want hij zat op ene plek waar ik er niet bijkon
Wel de Roadster dan eh:-)quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het de BMW Z4 wordt, echt een leuk ding
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
camel spiders... die beesten zijn echt fokking groot.
Er stondquote:
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
*kruipt achter de bank*quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!
Of te snelquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?
Ja daar wonen ze! Tenminste, als de bank tegen de muur staat dan.quote:
overdrijfquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat 't is.
Hij was zo ongeveer 8cm lang of zo.
o god ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er stond
2. Who the fuck ik Jeroen?
En daar wou ik een gevatte opmerking bij maken...
De meeste renspinnen zijn bruin, grijs, gelig of gevlekt en worden nooit groter dan 10 mm.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef creno het volgende:
De overbekende zwarte REN-spin, die niet kruipen door je huis maar gewoon rennen alsof ze ethiopische hardlopers zijn.
quote:
Nee, die van ons staat in de kamerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja daar wonen ze! Tenminste, als de bank tegen de muur staat dan.
desnoods zet je de stofzuiger eropquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
overdrijf
das een huisspin of wolfspin, die worden eg nie 8 cm nie
Uh, deze was ECHT wel 8cm ja dus als het niet meer is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
overdrijf
das een huisspin of wolfspin, die worden eg nie 8 cm nie
dan moet je maar niet zo'n mietje wezenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?
je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, deze was ECHT wel 8cm ja dus als het niet meer is.
Niet het lijf he, incl poten.
Luister eens, ik weet echt wle hoe ik moet meten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6
Da's een rioolspin toch? Of bestaan die niet en werden die alleen zo genoemd bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens de jacht:
[ afbeelding ]
Na de jacht:
[ afbeelding ]
Kill!
Eigenlijk moet je geen spinnen doden in je huis want da's bad luck, maar deze vond ik iets te groot om op te pakken en buiten te zettenBij kleintjes doe ik dat gerust. Die zijn nog wel lief.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, mike, ik heb mijn t-blog geupdatet.
Bestaat de naam renspin echt ? LOLquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste renspinnen zijn bruin, grijs, gelig of gevlekt en worden nooit groter dan 10 mm.
Noooooooooouuwww deze was wel wat groterMaar de eerste fotoop renspin is 'm id wel.
De rest allemaal niet.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja hallo, hij is jong. Hij ontmoet nog velen mannen.... Mike_hunt is a bitch...
Ik heb nét gekekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, mike, ik heb mijn t-blog geupdatet.
Tegenaria gigantea, rioolspin of Giant house spider.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een rioolspin toch? Of bestaan die niet en werden die alleen zo genoemd bij mij in de buurt?
Yikes. Als er zondag maar niet eentje over me heen looptquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens de jacht:
[ afbeelding ]
Na de jacht:
[ afbeelding ]
Kill!
Eigenlijk moet je geen spinnen doden in je huis want da's bad luck, maar deze vond ik iets te groot om op te pakken en buiten te zettenBij kleintjes doe ik dat gerust. Die zijn nog wel lief.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef creno het volgende:
[..]
Bestaat de naam renspin echt ? LOL
ik noem die grote harige zwarte altijd zo, omdat ze zo rennen, en waarom klikte ik op dat filmpje....?
jejejejej ja je pakte helemaal een liniaal en hebt zn beentjes ff gestrektquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luister eens, ik weet echt wle hoe ik moet meten.
Hij was 8cm. Als je 't niet geloofd: Like I give a fuck
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen looptquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes. Als er zondag maar niet eentje over me heen loopt.
onze hond wil je nog wel eens vermoordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef creno het volgende:
ik train mijn katten om echt spinnenkillers te worden.
Elke keer als ik een spinnetje (nu zijn het nog kleintjes die ik zie) roep ik Lola en Stitch en dan gaan ze daar mee spelen en opeten, hopelijk doen ze dat dan ook met een groot exemplaar en lijken ze uiteindelijk niet op hun baasje.
Nee toen ie op de muur zat hem ik hem er bij gehoudenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejejej ja je pakte helemaal een liniaal en hebt zn beentjes ff gestrekt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze hond wil je nog wel eens vermoorden
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen loopt
Ow bah... het idee alleen alquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen loopt
Agressief beest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze hond wil je nog wel eens vermoorden
Onze hond rende wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef creno het volgende:
ik train mijn katten om echt spinnenkillers te worden.
Elke keer als ik een spinnetje (nu zijn het nog kleintjes die ik zie) roep ik Lola en Stitch en dan gaan ze daar mee spelen en opeten, hopelijk doen ze dat dan ook met een groot exemplaar en lijken ze uiteindelijk niet op hun baasje.
Minder eng dan die spin toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopen. Die nacht geen oog dichtgedaan (want hij verdween ergens).
jankertquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toen ie op de muur zat hem ik hem er bij gehouden
En trouwens, er staat ook dat die beesten zo groot kunnen worden.
Wat zit je nou te zeiken? Liep ie bij jou? Nee. Dus.
Ik heb wel eens gehad dat ik half in slaap was, weet je wel, zo 's avonds, en dat ik me nog bewust was van de omgeving maar al wel aan het dromen was... En dus droomde dat er van die grote spinnen over het bed lopen. Damn, paniek! Brad wakkerschuddenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopen. Die nacht geen oog dichtgedaan (want hij verdween ergens).
Pisnichtquote:
ikke?quote:
Heb je een baan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
Wat doe je als je je verveelt op je werk
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6
Ja, bij de Jamin.quote:
Hee yuri, hou je hond maar bij je hoor, ik heb mezelf nu echt kapot gelachen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
1. sla een aantal vliegen dood
2. leg deze te drogen in de zon, of op de verwarming
3. als de vliegen droog zijn, pak pen en papier.... en laat er dan je fantasie op los.
Hieronder staan een aantal voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naast je in bedquote:
Zitten daar zoveel vliegen?quote:
Geniale dingenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
1. sla een aantal vliegen dood
2. leg deze te drogen in de zon, of op de verwarming
3. als de vliegen droog zijn, pak pen en papier.... en laat er dan je fantasie op los.
Hieronder staan een aantal voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.quote:
Wat is dat voor kleutercomeback?quote:
quote:
handtasquote:
Hij blaft wel maar bijt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Hee yuri, hou je hond maar bij je hoor, ik heb mezelf nu echt kapot gelachen.
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.
jij bent toch ook een grote kleuter?quote:
Ja, worden aangetrokken door de stroop.quote:
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze hond rende weg
Die beesten zaten bij ons thuis ook, vandaar dat ik weet dat ze met 2 komen.
Maar als ze dan over de vloer lopen (je kunt ze gewoon horen lopen, tik tik tik tik) dan rende de hond weg
Oh ja. Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.
Oh, ha ha ha.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij bent toch ook een grote kleuter?
net als de bananenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
nee, ik heb een sabbatical nu. Heerlijk! Kan het iedereen aanraden.quote:
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
Word jij de nieuwe Nuno ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij bent toch ook een grote kleuter?
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchenquote:
Daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Das nie goed om te weten... ja eigenlijk ook wel, maar tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.
lol hoezo?quote:
Je bent met Engel aan het flirten...quote:
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent met Engel aan het flirten...
dit is zoooo een open deur..quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.
naalden zijn echt niet eng.
komen mijn leraren skills toch nog van pas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchen
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.
jongens plagen, zoentjes vragen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks van
zit gewoon te plagen
jannes?!quote:
Komt omdat ze beide niet meer kunnen als Yuri vragen of ie nog geneukt heeft en vervolgens in het spaans verdergaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik haalde El_Mismo_Loco en Nuno al door elkaar.
quote:
Deze zijn 23 gauge, ik weet niet hoeveel mm dat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.
naalden zijn echt niet eng.
hahahaha same thoughts...pinky swear.quote:
Nja... ben wel benieuwd hoe je het er op het pedagogische vlak vanaf brengt...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komen mijn leraren skills toch nog van pas.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ze beide niet meer kunnen als Yuri vragen of ie nog geneukt heeft en vervolgens in het spaans verdergaan.
Wat kreeg iequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
Brad is blij met zijn cadeautjes![]()
En ik ben blij dat hij blij is want ik ben echt keislecht in cadeautjes
da's 0.5 mmquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze zijn 23 gauge, ik weet niet hoeveel mm dat is.
Die is leukquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar evrder is ie wel kei stoer en had ie heel anders dan mij, of anderen in dit topic, op die spin gereageerd. Waarschijnlijk iets als: Een spin! Jejejejejeje ik heb de buurjongen erbij gehaald, die caliente guapo en hem daarna als dank platgeneukt.
(Oke, mike zou zeggen: Eeek een spin, OMG! I shit my sheets! maar die zegt het dan met meer zelfspot)
Ik kreeg bij de eerste klanken van haar al een beetje tandpijn. Di's voor mij echt iets te leona lewis zoet. Maar goed, ze zingt zelf niet lelijk. Geen idee hoe het live is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef creno het volgende:
Maar heeft Ang3l na al die spinnenconsternatie nog geluisterd naar http://safura.eurovisiontalents.com/
en wat is je mening ?
Nee, dat was met Kerstquote:
is ie jarig? gefeliciteerd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
Brad is blij met zijn cadeautjes![]()
En ik ben blij dat hij blij is want ik ben echt keislecht in cadeautjes
still with the sheets?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar evrder is ie wel kei stoer en had ie heel anders dan mij, of anderen in dit topic, op die spin gereageerd. Waarschijnlijk iets als: Een spin! Jejejejejeje ik heb de buurjongen erbij gehaald, die caliente guapo en hem daarna als dank platgeneukt.
(Oke, mike zou zeggen: Eeek een spin, OMG! I shit my sheets! maar die zegt het dan met meer zelfspot)
Jahquote:
Een binaire klok?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Kerst
Ik heb hem een binaire klok gegeven en oorwarmers die je om je oor kan klemmen dus die kunnen onder zijn fietshelm
quote:
Gefeli!quote:
feli en veel plezierquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah28
Maar we gaan nu eten bij TGIF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |