Ja dus? Ik ookquote:
Het is ook nooit goed he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Jezus, houd eens op met de topics vol spammen! Ik plaatst nu al m'n 2e tvp voor vandaag
Wat? Kreeg je die bij je woning of zo?quote:
Joehoe, Vlapper !!quote:
de kosten van de vliegticketsquote:
Ik vind 'm ook wel iets hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Eh...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:Dquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als goed ambtenaar declareer je die toch
Ik heb ze allebei niet bedachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:D. Net als aardbeien tegen de wind in gooien..
Is dat uit het spreekwoorden topic?quote:
Het lijkt me een beest in bedquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat uit het spreekwoorden topic?
Ja.quote:
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer geslotenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja![]()
.
De kersen uit het molenraam vissen.
Saaierdquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer gesloten
il werk er wel weer voor, maar ambtenaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt er dus zo slecht zal je wel niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |