Dat ging dus niet want hij zat op ene plek waar ik er niet bijkonquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pak je een glas, erover heen zetten papiertje eronder en hupakee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!
je hebt em toch niet doodgeslagen, he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef creno het volgende:![]()
door dat getype over spinnen, schrik ik me ineens rot omdat de kat langs liep, en ik dat in mijn ooghoek zag en dacht: een spin !
nu word marianne thiemen boosquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ging dus niet want hij zat op ene plek waar ik er niet bijkon
Wel de Roadster dan eh:-)quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het de BMW Z4 wordt, echt een leuk ding
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
camel spiders... die beesten zijn echt fokking groot.
Er stondquote:
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
*kruipt achter de bank*quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!
Of te snelquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?
Ja daar wonen ze! Tenminste, als de bank tegen de muur staat dan.quote:
overdrijfquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat 't is.
Hij was zo ongeveer 8cm lang of zo.
o god ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er stond
2. Who the fuck ik Jeroen?
En daar wou ik een gevatte opmerking bij maken...
De meeste renspinnen zijn bruin, grijs, gelig of gevlekt en worden nooit groter dan 10 mm.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef creno het volgende:
De overbekende zwarte REN-spin, die niet kruipen door je huis maar gewoon rennen alsof ze ethiopische hardlopers zijn.
quote:
Nee, die van ons staat in de kamerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja daar wonen ze! Tenminste, als de bank tegen de muur staat dan.
desnoods zet je de stofzuiger eropquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
overdrijf
das een huisspin of wolfspin, die worden eg nie 8 cm nie
Uh, deze was ECHT wel 8cm ja dus als het niet meer is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
overdrijf
das een huisspin of wolfspin, die worden eg nie 8 cm nie
dan moet je maar niet zo'n mietje wezenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat nou als hij groter is dan de opening van het glas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |