Netjes? Ik zou em niet meer naar buiten laten gaan als ie hier wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaa, Hunt. Geile hond is dat!![]()
Tuurlijk, Karev is ook netjes!
1. Ik jaloers? i don't think so..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Daar gaat z'n leven? Hoe moet ie Jeroen nu nog ontmoeten dan? Echt je hebt em z'n liefde van z'n leven ontnomen. ben je jaloers of zo?
Echt ongelofelijk dit...
Je moet gewoon ff contact leggen met CDP die weet op de een of andere manier altijd sterren te ontmoetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:geen jeroen donderdag..
iig bedankt voor de moeite..
jaja werk er nog steeds maar niet meer met die dikkop neequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!! i know!!
que pasa? werk je nog steeds bij Zara met die handtas?![]()
Ik was laatst in Amstelveen, komt er een mega grote Zara i.p.v. de BCC op een hotspot.
Ik ken 't nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef creno het volgende:
Ang3l ,ik weet het je houdt niet van ESC, maar wat vind jij van drip drop van Safura ?
Sjit... je hebt je bericht al geeditquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1. Ik jaloers? i don't think so..![]()
2. Who the fuck is Jeroen? ja, iemand famous o.i.d. kreeg ik nog net mee. Een handtas.. who cares, er zijn genoeg handtassen in Amsterdam.![]()
Ik heb Deceit al gesmst.. hij weet het nu. hij zal wel nu schreeuwen: NOOOOOOOOOOOOOOOOIk heb nog alternatieven aangeboden...Supperclub of de Supperclub boat.
linkje: http://safura.eurovisiontalents.com/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef creno het volgende:
Ang3l ,ik weet het je houdt niet van ESC, maar wat vind jij van drip drop van Safura ?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:geen jeroen donderdag..
camel spiders... die beesten zijn echt fokking groot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fokking crisis ik ben niet snel bang voor spinnen maar deze is echt TE huge om ana te vallen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH it walks!!!!!!
mietjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fokking crisis ik ben niet snel bang voor spinnen maar deze is echt TE huge om ana te vallen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH it walks!!!!!!
Hallo, dat beest zag me aankomen met een handoek (ik kan hem niet met een krant kapotslaan want dan heb ik een vlek van 5 bij 5) en begon te rennen. DAN vind ik 't minder fijn hoorquote:
Ik denk toch dat het de BMW Z4 wordt, echt een leuk dingquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ha! meen je :-) je moet model 09/10 es image google vet mooi ding
i know. Er zijn best wel veel filialen in New York van Zara.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaja werk er nog steeds maar niet meer met die dikkop nee
en ja zara is moving op
uterqüe komt er ook aan, shoes and shit
Er tegenaan gooien zodat ik op de grond zou vallen en DAN pletten/stampen. Uit de vloer kan ik die vlek wel verwijderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat wilde je met een handdoek gaan doen dan?
Ga voor de deur liggen smeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Deceit het volgende:
geen jeroen donderdag..
pak je een glas, erover heen zetten papiertje eronder en hupakeequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, dat beest zag me aankomen met een handoek (ik kan hem niet met een krant kapotslaan want dan heb ik een vlek van 5 bij 5) en begon te rennen. DAN vind ik 't minder fijn hoor
Nja aan sorry heeft hij niks natuurlijk... Met sorry ontmoet hij de man van z'n leven niet, kan ie daarmee niet gaan samenwonen en kindjes maken... je hebt em gewoon z'n hele toekomst ontnomen. En alles wat jij kunt zeggen is sorry?!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sjit... je hebt je bericht al geedit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |