o ja, Fabregasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is ook heerlijk ja...
En Van Persie en Fabregas![]()
![]()
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is het verschil daar in NL tussen semi of helemaal
Geen slecht woord over leraren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
ik ben zeker geen leraarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
Alex, jaaaquote:
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnenquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen slecht woord over leraren.ik was dat vroeger.
alhoewel je leraar bent voor het leven. Tenminste, dat zei iemand vroeger.. i told him to fuck off.
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipenquote:
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnen
Dat vind ik luiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna popquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef creno het volgende:
vlarp, was wat dat vorige keer nou dat je zo aan 't juichen was om madonna ?
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
audiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
hoezo PC verslaafd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna pop
Multitasking lui??quote:
Ja die heb ik nu in de kast liggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef creno het volgende:
nondenondenonde, ik wilde voor Lays een smaak bedenken, en dat was teriyaki, en wat is er nu als lays sensation ? juist, teriyaki....
*giggle* als je omelet maakt doe je dat dan in het nederlands en een tortilla dan praat je spaans tegen je zelf...voor et effect ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo PC verslaafd.![]()
ik zou het niet weten..ik kook nooit.
das niet waar, af en toe een omelet of een tortilla
*meebuig*quote:
het is voor de stad en een gezin heb ik ook nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagen
Mazda 6quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je dan op de pc doet, maar over het algemeen vind ik wel een beetje dat als je niet eens een paar minuten in een pannetje kan roeren tijdens het koken dat je een luie kok bentquote:
gekeken er zit wel wat leuks tussenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
audiniet te patserig. OF wil je dat juist wel?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |