net als de bananenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
nee, ik heb een sabbatical nu. Heerlijk! Kan het iedereen aanraden.quote:
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
Word jij de nieuwe Nuno ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij bent toch ook een grote kleuter?
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchenquote:
Daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Das nie goed om te weten... ja eigenlijk ook wel, maar tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.
lol hoezo?quote:
Je bent met Engel aan het flirten...quote:
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent met Engel aan het flirten...
dit is zoooo een open deur..quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.
naalden zijn echt niet eng.
komen mijn leraren skills toch nog van pas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchen
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.
jongens plagen, zoentjes vragen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks van
zit gewoon te plagen
jannes?!quote:
Komt omdat ze beide niet meer kunnen als Yuri vragen of ie nog geneukt heeft en vervolgens in het spaans verdergaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik haalde El_Mismo_Loco en Nuno al door elkaar.
quote:
Deze zijn 23 gauge, ik weet niet hoeveel mm dat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.
naalden zijn echt niet eng.
hahahaha same thoughts...pinky swear.quote:
Nja... ben wel benieuwd hoe je het er op het pedagogische vlak vanaf brengt...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komen mijn leraren skills toch nog van pas.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ze beide niet meer kunnen als Yuri vragen of ie nog geneukt heeft en vervolgens in het spaans verdergaan.
Wat kreeg iequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
Brad is blij met zijn cadeautjes![]()
En ik ben blij dat hij blij is want ik ben echt keislecht in cadeautjes
da's 0.5 mmquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze zijn 23 gauge, ik weet niet hoeveel mm dat is.
Die is leukquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar evrder is ie wel kei stoer en had ie heel anders dan mij, of anderen in dit topic, op die spin gereageerd. Waarschijnlijk iets als: Een spin! Jejejejejeje ik heb de buurjongen erbij gehaald, die caliente guapo en hem daarna als dank platgeneukt.
(Oke, mike zou zeggen: Eeek een spin, OMG! I shit my sheets! maar die zegt het dan met meer zelfspot)
Ik kreeg bij de eerste klanken van haar al een beetje tandpijn. Di's voor mij echt iets te leona lewis zoet. Maar goed, ze zingt zelf niet lelijk. Geen idee hoe het live is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef creno het volgende:
Maar heeft Ang3l na al die spinnenconsternatie nog geluisterd naar http://safura.eurovisiontalents.com/
en wat is je mening ?
Nee, dat was met Kerstquote:
is ie jarig? gefeliciteerd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
Brad is blij met zijn cadeautjes![]()
En ik ben blij dat hij blij is want ik ben echt keislecht in cadeautjes
still with the sheets?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar evrder is ie wel kei stoer en had ie heel anders dan mij, of anderen in dit topic, op die spin gereageerd. Waarschijnlijk iets als: Een spin! Jejejejejeje ik heb de buurjongen erbij gehaald, die caliente guapo en hem daarna als dank platgeneukt.
(Oke, mike zou zeggen: Eeek een spin, OMG! I shit my sheets! maar die zegt het dan met meer zelfspot)
Jahquote:
Een binaire klok?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was met Kerst
Ik heb hem een binaire klok gegeven en oorwarmers die je om je oor kan klemmen dus die kunnen onder zijn fietshelm
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |