quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef wonderer het volgende:
Da's wel redelijk letterlijk een vrijkaartje
Kwartetje? Vertel es wat meer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijen klinkt alsof er liefde bij kwam kijken
O wacht, het was met Pup erbij, dus ergens was liefde.
O wacht, zijn vriend was er ook bij.
Ja, vrijkaartje!
3 min.quote:
omg, een gangbang..quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
Ik zat te wachten!quote:
Ah ok dan! Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
O, Deceit. Ze doen moeilijk blablabla...dus ik heb gezegd dat het voor twee goede vrienden zijn.
Dus als ze naar mij vragen, is dit mijn bio.
Ik ben 25 *kuch*, i went to NY, wanted to be a star, wanted to dance and sing and my dream came true. O, nee, da's het begin van Like a Virgin.
maar ff, serieus... ze moeten het weer vragen blablabla..dus ik heb eigenlijk nog geen antwoord. There seems to be a lot of texting going on..
dan heb je meer om van te houden.quote:
haha, ja straks staat het in boek 3!quote:
patience is a virtue... like me.quote:
Nee, ik ben thuis. Kga niet voor een feest ff op en neer vliegen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah ok dan! Ben benieuwd..
Ga jij ook er naartoe btw?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
Brad kijkt Glee ook en er kwam een nummer langs waarvan ik niet eens wist dat het van Madonna was
ach jezus ja, Rollergirl.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Had ik met dit liedje.
Door de cover van Rollergirl..
en jij ga jij niet naar Amsterdam ? naar je ........ of is dat al voorbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
wat ga jij doen met Koninginnedag? De stad in of op een kleedje je oude troep verkopen.?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
ja en neequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij ga jij niet naar Amsterdam ? naar je ........ of is dat al voorbij
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga jij doen met Koninginnedag? De stad in of op een kleedje je oude troep verkopen.?
Heb ik vroeger ook weleens gedaan als kind. Toch steeds rond de 50 gulden verdient.![]()
is het nu al een Amorade of gewoon nog een FBquote:
Ja zoiets. Hij vindt zichzelf ook zo belangrijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd kijken alsof-ie een hele harde drol aan het uitpoepen is.
gewoon t laatstequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is het nu al een Amorade of gewoon nog een FB
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Deceit het volgende:
Ik ga ff mijn bureau opruimen en dan naar huis!
moet je niet een gewoon een echte Amorade, dat is ook leuk hoorquote:
Tis dat je al bezet bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je niet een gewoon een echte Amorade, dat is ook leuk hoor
Dat houdt hem toch niet tegen?quote:
Och, je moet ergens beginnen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor hookup niet maar hijft het toch over BF
Ik heb een sociaal levenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Post dan eens gewoon mee, zoals de andere gezellige mensen doen.
Ja dus? Ik ookquote:
Het is ook nooit goed he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Jezus, houd eens op met de topics vol spammen! Ik plaatst nu al m'n 2e tvp voor vandaag
Wat? Kreeg je die bij je woning of zo?quote:
Joehoe, Vlapper !!quote:
de kosten van de vliegticketsquote:
Ik vind 'm ook wel iets hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Eh...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Is het raar dat Arjen Robben eigenlijk helemaal niet zo knap is maar dat ik hem toch iets geils vind hebben?
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:Dquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als goed ambtenaar declareer je die toch
Ik heb ze allebei niet bedachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het echt een toffe uitdrukking.:D. Net als aardbeien tegen de wind in gooien..
Is dat uit het spreekwoorden topic?quote:
Het lijkt me een beest in bedquote:
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat uit het spreekwoorden topic?
Ja.quote:
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer geslotenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja![]()
.
De kersen uit het molenraam vissen.
Saaierdquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zat ik gister in te snuffelen, maar voelde me erg inadequaat dus snel weer gesloten
il werk er wel weer voor, maar ambtenaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt er dus zo slecht zal je wel niet zijn
Guilty as chargedquote:
Hebben!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
(dagaanbieding bij OneDayOnly)
Je bedoelt "niet gebruiken"?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Steve het volgende:
Heeft iemand dat truukje om je scheermesjes scherp te houden nog geprobeerd?
wat is er mis met ambtenaren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
il werk er wel weer voor, maar ambtenaar
Hilarisch, ik vroeg het me ook af. En ik geloof er echt niks vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Steve het volgende:
Heeft iemand dat truukje om je scheermesjes scherp te houden nog geprobeerd?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
niks denk ik, maar denkk niet dat ik het standaard benquote:
Volgens mij werkt het ook niet helemaal... In het filmpje lijkt het alsof 'ie alleen maar in het midden roert, en alles aan de buitenkant laat liggen...quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Hunt, wat een saaie drol is dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
charisma heet dat. Ik heb dat met die rode gast uit Grey's Anatomy. Daar word ik nat van.
De rest hier:
LOL
quote:He doesn't moisturize zeker.![]()
wat een onzinnig apparaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
jij gaat zeker voor McDreamy? Daar heb ik niets mee. Tuurlijk, he's not bad looking.. McSteamy vind ik dan wel weer erg lekker, voor iemand who's pushing 40.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
Doe mij Ljungberg maarzonder tattoo.
[ afbeelding ]
Die is ook heerlijk ja...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Daar voel je toch niets van ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
nouja semi ambtenaar danquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niks denk ik, maar denkk niet dat ik het standaard ben
Da's wel voor heel luie mensenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
Wat een apparaat.
Ook niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
jij gaat zeker voor McDreamy? Daar heb ik niets mee. Tuurlijk, he's not bad looking.. McSteamy vind ik dan wel weer erg lekker, voor iemand who's pushing 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |