"Allemaal bullshit" zei een kennis van me, een Turkse moslima die met een 14 jaar oudere gescheiden Nederlander getrouwd is.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef Rebel71 het volgende:
Dat zijn de letterlijke woorden van een Somalische moeder van 3 kinderen, die redelijk Nederlands spreekt
Goed, we weten nu dat je PVV stemt en dat je je speciaal hebt geregistreerd om ons dat herhaardelijk te vertellen. We weten het nu, geloven je ook (wat betreft het feit dat je PVV gaat stemmen) en hebben vooral veel medelijden met je dat jij je leven blijkbaar laat beheersen door de Islam.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Rebel71 het volgende:
Dat vind k van de PVV dus oa wel een goede redenering: de OUDERS verantwoordelijk stellen voor de daden van hun kinderen...., ongeacht geloofsovertuiging..
Dat pakt dus zowel de autochtone crimineeltjes aan als de Marrokkaanse straatschoffies als de Suri/Anti.
Dus omdat jij gepest wordt door een paar straatschoffies moeten alle moslims de hoogovens in?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Rebel71 het volgende:
Niet inhoudelijk ingaan op?
Als ik alle voorbeelden uit de practijk zou weergeven die ik hier dagelijks tegenkom,zou mijn identiteit zo niet meer anoniem meer zijn.. En je moet toch het nodige negatieve met Moslims meegemaakt hebben om zo anti-Moslim te worden als ik. Nee, als je in Purmerend woont, maak je zulke dingen niet mee nee, of in je Villawijk. Maar in de multiculturele wijken met voornamelijk Islamische Mocro's, DAAR spelen de meeste problemen. En zulke wijken komen er steeds meer....
Hoe dan ook, voor mij blijft t PVV!
Nogmaals, ik heb de afgelopen vijf jaar dagelijks met honderden Islamitische jongeren te maken gehad, heb Islamitische buren, maar heb nog nooit problemen gehad. Misschien roep je het wel gewoon over jezelf af...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Rebel71 het volgende:
Als ik alle voorbeelden uit de practijk zou weergeven die ik hier dagelijks tegenkom,zou mijn identiteit zo niet meer anoniem meer zijn.. En je moet toch het nodige negatieve met Moslims meegemaakt hebben om zo anti-Moslim te worden als ik. Nee, als je in Purmerend woont, maak je zulke dingen niet mee nee, of in je Villawijk. Maar in de multiculturele wijken met voornamelijk Islamische Mocro's, DAAR spelen de meeste problemen. En zulke wijken komen er steeds meer....
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Gerard Cox stempt nu ook al PVV:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html
Wat ik als het probleem met de PVV vind is dat haar "ideologie" gebaseerd is op haat. Haat jegens de islam. Een haat die in mijn ogen redeloos is.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:21 schreef Rebel71 het volgende:
De enige die de massa-immigratie ook echt een halt wil toeroepen, is dan ook de PVV.
Als het zo doorgaat, komt mijn dochter dan nog wel een Nederlander tegen die onze eigen cultuur aanhangt?
Want het aantal allochtone kinderen groeit zeker 3x zo snel als onze autochtone koters.
Want ik wil straks voor mijn dochter absoluut geen Islamiet als partner, zal er alles aan doen om dat te voorkomen.
En dat moet k toch zelf doen, daar kan de PVV me helaas NIET bij helpen
Probleem met Wilders is dat hij wel ziet dat er een probleem is (dat ziet iedereen), maar zijn analyse van wat de oorzaak is van het probleem en hoe je dit probleem moet oplossen is onjuist.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef Rebel71 het volgende:
[..] Geert draagt deze uitspraak verder uit en beargumenteert hem.
Ik vind niet dat Geert haat zaait, hij ziet wat verdere Islamisering gaat doen met Nederland. En die Islamisering is al verregaander gan we denken....
[..]
Die gaan naar de ski-hut of coma zuipen bij iemand thuis.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
En die "straatschoffies" mogen hier straks de dienst gaan uitmaken?
En een Islamitisch koffiehuis, de naam zegt het al, waar zijn de RK- koffiehuizen?
Over samenklonteren gesproken...
Mijn god, wat een simplitisch jankverhaal. Ik ga niet eens moeite om jou op andere gedachten te brengen. Jij hebt je immers al verzoend met de gedachte dat moslims de reden zijn dat jouw leven zo enorm hard zuigt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:17 schreef Rebel71 het volgende:
Je brengt je gefipte gedachten niet over op je kinderen, hoop ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Rebel71 het volgende:
Haar dochtertje is dikke maatjes met mijn dochtertje, maar ze mag niet komen spelen omdat wij een hond hebben, want dat is volgens de islamitische wet "haram" ( lees": onrein)
Maak je geen zorgen, dat heeft toch geen effect.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je brengt je gefipte gedachten niet over op je kinderen, hoop ik.
Voor 50.000 valt er best te onderhandelen kameraad, maar Moslims laten zich niet wegjagen voor een lullig bedrag als 10.000 natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef Rebel71 het volgende:
En ze hoeven niet allemaal de hoogovens in, geeneen zelfs.Als t aan mij ligt krijgen een aantal een enkeltje thuisland en 10.000 euro toe als oprotpremie voor hun "vrijwillige remigratie"
DIt geldt niet alleen voor Moslims; geef mij 50.000 euro om te vertrekken en ik ben vandaag nog weg.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:53 schreef Aloulou het volgende:
Voor 50.000 valt er best te onderhandelen kameraad, maar Moslims laten zich niet wegjagen voor een lullig bedrag als 10.000 natuurlijk
Welke MASSA immigratie?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:15 schreef LXIV het volgende:
massa-immigratie
2008 en 2009 waren weer record-jaren qua immigratie. En waar komt anders die demografische omwenteling vandaan die je iedere dag met eigen ogen aanschouwen kunt? Als ik nu in Utrecht over straat loop zie ik 50% allochtonen, dat was 20 jaar geleden nog heel anders.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Welke MASSA immigratie?
Bij "massa" denk ik aan honderdduizenden per jaar of zo, niet de enkele tienduizenden die over de afgelopen 10 jaar zijn binnengekomen..... en in 2005 en 2006 was er zelfs een emigratieoverschot, inclusief onder de niet-westerse allochtonen.
Door de wetswijziging in de immigratiewet die in 2003 inging is het een stuk rustiger geworden qua immigratie, en komt echt niet iedereen zomaar meer binnen.
Zie ook hier: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03742&D1=0-1,3&D2=0&D3=0&D4=1-2&D5=0&D6=5-13&HDR=T&STB=G1,G2,G3,G4,G5&VW=T
Er is momenteel geen sprake van "massa-immigratie".
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03742&D1=0-1,3&D2=0&D3=0&D4=a&D5=0&D6=10-13&HDR=T&STB=G1,G2,G3,G4,G5&VW=Tquote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef LXIV het volgende:
2008 en 2009 waren weer record-jaren qua immigratie.
De grote steden zijn altijd al magneten geweest voor allochtonen. Ik woonde zelf in IJsselstein, dus ik weet goed dat er in Utrecht veel allochtonen wonen. En dat komt denk ik ook door de massa-bouw-woede in Utrecht in de jaren 50, 60, en 70..... Kanaleneiland en Overvecht zijn allemaal goedkope flatwoningen, en laag betaalde arbeidskrachten komen vanzelf in goedkope flatwoningen terecht.quote:Als ik nu in Utrecht over straat loop zie ik 50% allochtonen, dat was 20 jaar geleden nog heel anders.
Ik snap niet dat mensen zoiets gewoon ontkennen kunnen. Je bent toch niet blind?
Mijn bezwaar is dan ook niet specifiek tegen MOSLIM-migranten. En linksom of rechtsom, in 60 jaar tijd is het aantal moslims in Nederland gegroeid van enkele honderden naar ca. een miljoen. Dat is een groeipercentage van 16% per jaar. Dat is gewoon fors te noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef maartena het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03742&D1=0-1,3&D2=0&D3=0&D4=a&D5=0&D6=10-13&HDR=T&STB=G1,G2,G3,G4,G5&VW=T
En als je die cijfers er even op na gaat, dan zul je zien dat het hier voornamelijk gaat om Polen, Bulgaren, Roemenen, die binnen de EU naar Nederland reizen, en dat het aantal Moslims wat Nederland binnen komt nauwelijks veranderd is in de afgelopen jaren.
In 2008 kwamen er bijvoorbeeld maar liefst 52 Marokkanen bij, en zijn er per saldo de afgelopen 4 jaar dus meer Marokkanen vertrokken dan dat er bij gekomen zijn. (En 1320 Turken trouwens in 2008, maar per saldo over de afgelopen 4 jaar slechts 1671 in totaal).
Ja er is meer immigratie, maar voornamelijk binnen Europa.
[..]
De grote steden zijn altijd al magneten geweest voor allochtonen. Ik woonde zelf in IJsselstein, dus ik weet goed dat er in Utrecht veel allochtonen wonen. En dat komt denk ik ook door de massa-bouw-woede in Utrecht in de jaren 50, 60, en 70..... Kanaleneiland en Overvecht zijn allemaal goedkope flatwoningen, en laag betaalde arbeidskrachten komen vanzelf in goedkope flatwoningen terecht.
Overigens is 50% overdreven, volgens Wikipedia zou het gaan om een derde, dus 33%. Tenzij je inderdaad in Kanaleneiland rondloopt. Verder moet je kijken waar die allochtonen vandaan komen..... het grootste deel wat nu rondloopt is niet vanwege "massa-immigratie", maar omdat ze gewoon in Nederland zijn geboren.
Je kunt ook op CBS terugkijken tot 1995 (of verder?) en precies nagaan waar mensen de afgelopen 15 jaar vandaan kwamen.... je ziet dan vooral pieken in voormalig Joegoslavië vanwege de oorlog daar, een kleine piek in Irak/Afghanstan vanwege oorlog in 2003/2004, maar vooral een migratie binnen Europa..... de Marokkanen en Turken die binnenkomen zijn voornamelijk uitgehuwelijkten (dat is ook weer een ander verhaal) en vrijwillige partners die naar Nederland komen.
Kortom, Ja er was immigratie..... maar het aantal MOSLIM-migranten is niet schrikbarend hoog geweest.
Maar deze topic gaat er wel over dat de Islam de ondergang zou betekenen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef LXIV het volgende:
Mijn bezwaar is dan ook niet specifiek tegen MOSLIM-migranten.
De islam is geen oorzaak maar een symptoom. De oorzaken zijn ons eigen cultuurrelativisme en decadentie.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar deze topic gaat er wel over dat de Islam de ondergang zou betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |