Doe's een citaatje, dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Rebel71 het volgende:
Met 9 jaar mag een kind gaan oefenen met het doekje, met 13 jaar is het zowieso al verplicht volgens de Koran
Wel eens van zoiets als demografie gehoord? Ik vermoed van niet namelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Rebel71 het volgende:
Verplichte hoofddoekjes is een onderdeel van de Sharia-wet. Die hier eens ingevoerd gaat worden als de zo rijkelijk groeiende Islamitische deelbevolkingin ons land op hun favouriete islamitische partij gaat stemmen...
dat gaat dus ook gelden voor JOUW kinderen/kleinkinderen....
Kwestie van een paar decennia afwachten....
Met 9 jaar mag een kind gaan oefenen met het doekje, met 13 jaar is het zowieso al verplicht volgens de Koran
Mjah, dat zie ik in Nederland echt niet gebeuren hoor. Maar goed, wat weet ik er nu van? Ik heb alleen maar dagelijks contact met honderden Islamitische jongeren en tientallen Islamitische ouders.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:30 schreef Rebel71 het volgende:
Verplichte hoofddoekjes is een onderdeel van de Sharia-wet. Die hier eens ingevoerd gaat worden als de zo rijkelijk groeiende Islamitische deelbevolkingin ons land op hun favouriete islamitische partij gaat stemmen...
dat gaat dus ook gelden voor JOUW kinderen/kleinkinderen....
Kwestie van een paar decennia afwachten....
Zozo, één heel Islamitisch persoon?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef Rebel71 het volgende:
Dat zijn de letterlijke woorden van een Somalische moeder van 3 kinderen, die redelijk Nederlands spreekt
Het is een heel gemakkelijke discussie. Nederland is wel vol, dus stop die absurde immigrantenstroom, importbruiden etc. Stop daar nu eens definitief mee. Dat is het enige wat problematische vormen gaat aannemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
Totdat jij te maken krijg met discriminatie, omdat jouw ( kleindochter) GEEN hoofddoekje draagt, of een rok zonder wollen sokken eronder. Dat is wat de Islam hier in nederland wil gaan bereiken, en als niemand dat een halt toe roept, wordt Nederland binnen nu en 30 jaar een islamitische staat!
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef Rebel71 het volgende:
Dat zijn de letterlijke woorden van een Somalische moeder van 3 kinderen, die redelijk Nederlands spreekt
Touché.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mjah, dat zie ik in Nederland echt niet gebeuren hoor. Maar goed, wat weet ik er nu van? Ik heb alleen maar dagelijks contact met honderden Islamitische jongeren en tientallen Islamitische ouders.
En nee, ik ben geen boomknuffelaar, stem niet uitgesproken links en ik ontken ook echt niet dat er problemen zijn met bepaalde groeperingen.
Wat vervelend, maar dat zegt toch niets over alle andere moslims in Nederland?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Rebel71 het volgende:
Haar dochtertje is dikke maatjes met mijn dochtertje, maar ze mag niet komen spelen omdat wij een hond hebben, want dat is volgens de islamitische wet "haram" ( lees": onrein)
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef Batsnek het volgende:
Je mag en kan een mens niet veroordelen op basis van afkomst of geloof. Ik heb zelf helemaal niks met religie of geloof, maar een mens is een individu, en die kan je niet veroordelen op een kenmerk van een bepaalde groep.
Ik heb zelf ook nog NOOIT een probleem gehad met een moslim. Ik hoor vaker verhalen van christelijke indoctrinatie dan over moslims die anderen hun wil opleggen. Ik snap ook niet waar die angst ineens uit voort komt. Die paar straatschoffies die een buurt verzieken worden er steeds bijgesleept om maar duidelijk te maken hoe gevaarlijk ze zijn voor de maatschappij.
Vlak voor mijn huis zit een islamitisch koffiehuis en daar zitten altijd talloze moslimmannetjes gezellig thee te drinken en voetbal te kijken. Ik snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt, om hun als een gevaar voor de samenleving te zien. Want dat doe je namelijk als je zegt dat moslims de schuld van een bepaald probleem zijn. Of m'n islamtische huisgenoot die aan de zelfde school studeerd, waarop ik gezeten heb.
Het vriendinnetje van een nichtje van mij mag ook niet bij haar komen spelen, want mijn zus heeft een kat en het broertje van het vriendinnetje is allergisch voor katten.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Rebel71 het volgende:
Haar dochtertje is dikke maatjes met mijn dochtertje, maar ze mag niet komen spelen omdat wij een hond hebben, want dat is volgens de islamitische wet "haram" ( lees": onrein)
Ten eerste staan de "straatschoffies" los van de Islam (of heb jij ook een Somalische moeder gesproken die een verband tussen de problemen met straatjeugd en met de verzen uit de Koran heeft weten te leggen?) en ten tweede zie ik het probleem niet in van een koffiehuis. De RK-koffiehuizen? Naast zo'n beetje iedere RK-kerk stond vroeger al een café, genoeg te kiezen dus...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Rebel71 het volgende:
En die "straatschoffies" mogen hier straks de dienst gaan uitmaken?
En een Islamitisch koffiehuis, de naam zegt het al, waar zijn de RK- koffiehuizen?
Over samenklonteren gesproken...
Die dienst gaan uitmaken hoe bedoel je? Ik heb nog geen marrokaanse straatterroristen door de wijk zien marcheren.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
En een Islamitisch koffiehuis, de naam zegt het al, waar zijn de RK- koffiehuizen?
Straatschoffies de dienst uit laten maken, is iets wat onze overheid bepaalt. Die moeten durven ingrijpen en die gastjes eens een pak rammel durven geven. Niets mis mee, niets discriminerends aan, maar orde en gezag is wat zij nodig hebben. Zolang dit een situatie van "pappen en nathouden" blijft, houden die jochies vrij spel.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
Juist, maar dat heeft meer met de onzinnige nederlandse bureaucratie te maken dan met het geloof van iemand die de buurt terroriseert. Straks gaan we het nog als excuus gebruiken, ali heeft een bushokje in elkaar getrapt, maar dat komt omdat hij islamtisch is.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Straatschoffies de dienst uit laten maken, is iets wat onze overheid bepaalt. Die moeten durven ingrijpen en die gastjes eens een pak rammel durven geven. Niets mis mee, niets discriminerends aan, maar orde en gezag is wat zij nodig hebben. Zolang dit een situatie van "pappen en nathouden" blijft, houden die jochies vrij spel.
Die koffiehuizen? Kom op, leven en laten leven. Die mensen hebben daar iets gemeenschappelijks. Dat is hun goed recht en hebben wij totaal geen last van. Doe niet zo bang.
De Islam respecteert onze Nederlandse wet niet, en onze normen en waarden ook niet....quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Juist, maar dat heeft meer met de onzinnige nederlandse bureaucratie te maken dan met het geloof van iemand die de buurt terroriseert. Straks gaan we het nog als excuus gebruiken, ali heeft een bushokje in elkaar getrapt, maar dat komt omdat hij islamtisch is.Je geloof geeft geen reet te maken met je hoe je je dient te gedragen, of je christelijk os moslim bent, je hebt je gewoon te houden aan de Nederlandse wet.
Waren ze maar echt islamitisch, dan zouden ze zulk gedrag niet vertonen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Juist, maar dat heeft meer met de onzinnige nederlandse bureaucratie te maken dan met het geloof van iemand die de buurt terroriseert. Straks gaan we het nog als excuus gebruiken, ali heeft een bushokje in elkaar getrapt, maar dat komt omdat hij islamtisch is.Je geloof geeft geen reet te maken met je hoe je je dient te gedragen, of je christelijk os moslim bent, je hebt je gewoon te houden aan de Nederlandse wet.
Nee, moslims respecteren een bang, xenofoob, discriminerend mannetje als jij niet. En ik geef ze groot gelijk, dat zou ik namelijk ook niet doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:05 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
De Islam respecteert onze Nederlandse wet niet, en onze normen en waarden ook niet....
En je hebt je nu speciaal geregistreerd om wel tientallen keren hetzelfde te herhalen maar niet inhoudelijk op tegenargumenten in te gaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:05 schreef Rebel71 het volgende:
De Islam respecteert onze Nederlandse wet niet, en onze normen en waarden ook niet....
Dat vind k van de PVV dus oa wel een goede redenering: de OUDERS verantwoordelijk stellen voor de daden van hun kinderen...., ongeacht geloofsovertuiging..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waren ze maar echt islamitisch, dan zouden ze zulk gedrag niet vertonen.
[..]
Nee, moslims respecteren een bang, xenofoob, discriminerend mannetje als jij niet. En ik geef ze groot gelijk, dat zou ik namelijk ook niet doen.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, moslims respecteren een bang, xenofoob, discriminerend mannetje als jij niet. En ik geef ze groot gelijk, dat zou ik namelijk ook niet doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |