nou tis niet de eerste keer, heb al een keer lopen sporten tegen een subaru, bleken alleen agenten in de zittenquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Chinless het volgende:
nja je reed duidlijk 70 te hard. je auto is niet in beslag genomen.
mits het de eerste keer, verwacht ik hooguit een dikke boete.
ondanks alles, wacht even het PV af. Zonder dat kan je eigenlijk niets.
Behalve blijven bellen met OvJ voor je rijbewijs.
combi van meerijden met collega's, openbaar vervoequote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
*rouwt mee*![]()
!
En nou TF? Fiets? Openbaar vervoer? Taxi?
quote:
gevaarlijk was het absoluut niet, behalve voor mezelf als er iets mis was gegaan ben volgens mij 1 of 2 andere auto's tegengekomen en daar ben ik netjes bij van het gas gegaanquote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef Civilian het volgende:
Als je toch al niet nadenkt voordat je achter 't stuur stapt met zo'n stresskop, is 't alleen maar beter voor de rest van Nederland.
Moet ik ze echt allemaal op gaan noemenquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Welke idioot rijdt dan ook 200 plus op de snelweg?
Je kent ze?quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet ik ze echt allemaal op gaan noemen? Ik wilde eigenlijk net gaan slapen.
Mijn auto gaat echt niet harder dan 180 en dan lieg ik er nog een leuk aantal kilometers per uur bij ook, sorryquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Inderdaad. Sowieso laat ik een snellere auto altijd voorbij als ik het niet vertrouw. Even inhouden, kom maar zodat ik naar binnen kan kijkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
SPIEGELEN.
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso laat ik een snellere auto altijd voorbij als ik het niet vertrouw. Even inhouden, kom maar zodat ik naar binnen kan kijken.
Yeahquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.
inkoopmanagement..quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:07 schreef ExcessiveSpeed het volgende:
Dit topic klinkt beetje nep.. maargoed. Wat voor werk doet TS?
En waarom is Kreator hier niet meer? Wat doet die blaag van Ijsmeis hier.
had de ogen meer naar voren dan naar achter gericht helaas, en echt heel dicht hebben ze er ook niet op gezetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.
waar staat dat ik het niet doorhad dat ik zo hard reed????quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Niet doorhebben dat je 200km/h rijdtLul nou niet zo stoer man. Hopelijk houden ze dat rijbewijsje van je lang genoeg in, totdat je wel doorhebt wanneer je 120 rijdt en wanneer 200.
heb een godsgruwelijke hekel aan het OVquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:20 schreef DoimeN het volgende:
*rouwt mee
Het is natuurlijk wel echt dom als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk, ik zou maar alvast met je baas gaan praten. En natuurlijk 9292ov in de gaten houden
ben denk ik zowiezo 3 maanden rijbewijs kwijtquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Da's mooi kut ThaF![]()
Je zou net als alle andere nederlanders gewoon wat meer paranoia moeten hebben en in die spiegeldingen kijken; juist 's nachts zijn die tailers lekker makkelijk te spotten![]()
Zonde van die 5 meijer ook, en met een beetje pech ook nog een duur bullshit cursusje erbij![]()
Sterkte..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Dat is al grote fout nummer 1quote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
nagoed rij weg knal vervolgens de a2 op richting Utrecht en na een frustrerende dag ging het gaspedaal tot de bodem
grote fout nummer 2quote:dacht er verder niet eens bij na
grooooooote fout nummer 3quote:zal het verder kort houden ding loopt 235 op teller
handig hè, die spiegels, fout nummer 4quote:ze hebben bijna 10km achter me aangezeten heb helemaal niets in de gaten gehad
eeeeeeeeen fout nummer 5.quote:na eerder in contact te zijn geweest met justitie
quote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is al grote fout nummer 1
[..]
grote fout nummer 2
[..]
grooooooote fout nummer 3
[..]
handig hè, die spiegels, fout nummer 4
[..]
eeeeeeeeen fout nummer 5.
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt. Of het veilig is om 's nachts sneller te rijden kun je over discussieren, maar dat is niet aan jou om te bepalen, of wel? Want dan is er ook iemand die het nog wel veilig vindt met 6 biertjes op te rijden. It's all fun and games totdat iemand je vrouw doodrijdt.
QFTquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt.
Een Italiaanse vlag, TS is maffia?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:20 schreef retuow82 het volgende:
Iemand al eens goed de avator van TS bekeken?
En jij bent moraal ridder nummer 243.. tering net of jij nooit fouten maakt of te hard rijdquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is al grote fout nummer 1
[..]
grote fout nummer 2
[..]
grooooooote fout nummer 3
[..]
handig hè, die spiegels, fout nummer 4
[..]
eeeeeeeeen fout nummer 5.
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt. Of het veilig is om 's nachts sneller te rijden kun je over discussieren, maar dat is niet aan jou om te bepalen, of wel? Want dan is er ook iemand die het nog wel veilig vindt met 6 biertjes op te rijden. It's all fun and games totdat iemand je vrouw doodrijdt.
Alle Italianen zijn maffia toch?quote:
Wat is dat toch met dat "moraalridder" elke keer? En dan dat gelijktrekken van de ene keer dat iemand wel eens fouten maakt met de acties van iemand die per definitie schijt heeft aan snelheidsregels. "Net alsof jij nooit mééééh..."quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef invine het volgende:
[..]
En jij bent moraal ridder nummer 243.. tering net of jij nooit fouten maakt of te hard rijd![]()
Het is een zure voor TS, maar valt nu weinig meer aan te doen helaas. Bezwaar maken gaat m ook niet worden ts?
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kunnen genieten van een auto zonder hard te rijden is een state of mind en komt met de jaren.
En dat ligt aan jou of aan Citroën?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.Ja, af en toe 5 of 10 km/h er bij, maar daar zal niemand nou echt wakker van liggen.
Nog nooit een boete gereden ook. Nouja, met de auto dan.
ikke, als ik de kans krijg, op een lege snelweg als diep in de nacht terugkom van een bezoekje aan mijn ouders in het hoge noordenquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
2x30+quote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat is je verleden, TF? Als: flinke overtredingen, wanneer betaald enzo? Dan kan ik een inschatting voor je maken. Je zit in elk geval boven de +70 te snel, wat normaal gesproken 4 maanden ontzegging oplevert, samen met een boete van een eurootje of 1.100, afhankelijk van wat de uiteindelijke gecorrigeerde snelheid is en wat je verleden is.
dan moet die vrouw niet op de snelweg lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Alle Italianen zijn maffia toch?![]()
Nee er staat "fuck authority" in de vlag, was wel grappig in combinatie met zijn laatste aanraking met de wet...
Verdomme waarom ga ik het nog uitleggen
rij al 4 jaar zonder ernstige overtredingen, en zit veel op de weg....quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat "moraalridder" elke keer? En dan dat gelijktrekken van de ene keer dat iemand wel eens fouten maakt met de acties van iemand die per definitie schijt heeft aan snelheidsregels. "Net alsof jij nooit mééééh..."Je verwacht toch niet serieus dat er alleen maar sympathisanten reageren in een topic als dit?
Imo ben je gewoon een domme lul als je zo deelneemt aan het verkeer. Zeker de herhaaldelijke "ik dacht er niet bij na" mensen en mensen die de frustraties van een werkdag op hun gaspedaal botvieren horen niet thuis op de weg. 'Tuurlijk is het kut voor TF maar ja ... ezels en stenen. 't Is gelukkig geen Veyron
Ik kan er kort gezegd niet om rouwen ... maar vind het wel jammer voor TF. Hopelijk wat geleerd maar ik betwijfel het. Kunnen genieten van een auto zonder hard te rijden is een state of mind en komt met de jaren.
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroënquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat ligt aan jou of aan Citroën?
Ja ... ben ik wel met je eens. Ik zie ook zelden een Citroën echt hard rijden...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroën.
En iemand op de snelweg aanrijden met 235 is dan ook zo kinderachtig he.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef KhaZ het volgende:
Tja.. jammerHoop dat je 'm snel terug krijgt.
Kinderachtig om 3u 's nachts..
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En iemand op de snelweg aanrijden met 235 is dan ook zo kinderachtig he.
Bron?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef KhaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is kinderachtig en onnodig. Hard rijden veroorzaakt zelden een ongeluk.
quote:
Ik kom met een bron en dan zeg je dit..?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bedankt voor de meeste waardeloze minuut van me leven.
Zie je tochquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Ik kom met een bron en dan zeg je dit..?_!
Wat betreft de Duitsers ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroën.
Ja, lachequote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef KhaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron, welke de gegevens hebben van de Adviesdienst Verkeer en Vervoer. Dit is van het jaar 2000.
Dus je moet je voorstellen: 100 ongelukken, circa 200 auto's op elkaar gestapeld, 1 hele grote berg. Maar 6 daarvan zijn verongelukt omdat 3 daarvan te hard reden...
quote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
aan justitie [..]
![]()
rouw hier met mij mee
![]()
![]()
De paar bestuurders die er nog op de weg zijn rond die tijd, zitten meestal behoorlijk te slapen. Poolse krotvrachtwagenchauffeurs, Jan met een glaasje teveel, Piet die heeft overwerkt (TS)... Met een reactietijd van 100x lager dan normaal + schrikreactie als er iemand met 100kmh verschil voorbij komt rijden kunnen er dan minder gezellige ongelukken gebeuren.quote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef 2cv het volgende:
Maar om 03:00u 's nachts (als het dus zo rustig op de weg is dat je op de A2 kan spookrijden zonder noemenswaardig gevaar) te hard rijden is iets waar ze niet je rijbewijs voor mogen innemen vind ik. Gevaar / Gevaar ? Welk gevaar ? Overstekende brugpijlers ? Ravijnen die plotseling ontstaan ? Echt, hou toch op
Idd, 150km/h misschien nog ok als er niks op de weg is, maar 235?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
De paar bestuurders die er nog op de weg zijn rond die tijd, zitten meestal behoorlijk te slapen. Poolse krotvrachtwagenchauffeurs, Jan met een glaasje teveel, Piet die heeft overwerkt (TS)... Met een reactietijd van 100x lager dan normaal + schrikreactie als er iemand met 100kmh verschil voorbij komt rijden kunnen er dan minder gezellige ongelukken gebeuren.Zie je ook in Duitsland: op de Autobahn gebeuren relatief weinig ongelukken, maar van de ongelukken die er plaatsvinden gebeurd een onevenredig groot deel 's nachts (aangezien er dan maar een paar auto's op de weg zijn zou je denken dat het iets van 5% van alle Autobahnongevallen zou zijn, maar dat is dus niet zo).
@TS Zo erg is het ov niet, gewoon in de spits 1e klas reizen en bussen vermijden. Je bent 'm terecht kwijt
En de rest is allemaal langer geleden?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2x30+
1x40+
1x50+
de laatste 50+ daar heb ik toen een flinke boete voor gekregen en 1 of 2 jaar voorwaardelijk maar dat is min 4 jaar gelden als ik het goed heb![]()
sinds die overtreding heb ik eigenlijk geen overtredingen meer begaan, behalve parkeerboetes en dergelijke, geen snelheid meer
dus ik was al iets van 4 jaar clean
30 op de snelweg?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
In autobahn Duitsland weten ze gewoon dat je aan linkerkant gewoon uit moeten kijken naar de snelle auto`s. Daarbij de rest van Europees landen niet.
Ik vind dat je met autobahn en hier niet kunnen vergelijken.
Andere kant, het is TS stomme eigen schuld. Had gewoon niet sneller dan 30 gereden.
Citroëns kunnen ook hard. En anders leggen ze er wel snellere motoren in.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.Ja, af en toe 5 of 10 km/h er bij, maar daar zal niemand nou echt wakker van liggen.
Nog nooit een boete gereden ook. Nouja, met de auto dan.
Maar verder gaat het wel goed met je ??quote:Op maandag 3 mei 2010 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ze hadden vandaag (en gister en eergister) MIJN rijbewijs af moeten pakken. Ik zat vanavond bijna te slapen achter het stuur en eerder ging het met zwaar slippende, naar grip zoekende banden + een toerenteller ver in het rood (2e of 3e versnelling) de stad door. Met name dat eerste is ietsje gevaarlijker dan een kanonskogel na proberen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Gecondoleerd, TS.
Gefeliciteerd, rest van Nederland.
Kut-bx? Misschien moet je er eens goede banden omheen laten draaien, dan kan je met een bx prima hoeken!quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Ben stervensmoe eigenlijkEn die kut-BX heeft in bochten bij het binnenste aangedreven wiel gruwelijk weinig grip als de weg nat is. En als je dan achter iemand aan moet die de weg wijst in een nogal wat snellere auto ...
Yes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Aldus het jochie wat zonder rijbewijs rond heeft gereden. Balk/splinter enzo.
knikkers, denk eens na wat zou het meest logisch zijnquote:
troostprijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Lekker voor je.
Ennuh, de beker is gewoon in Amsterdam.
duizend dus. vervelend.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
knikkers, denk eens na wat zou het meest logisch zijn
2 tot 3 roodjes ??quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
knikkers, denk eens na wat zou het meest logisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
als dit normaal was verlopen was ik voor langere tijd mijn rijbewijs kwijt geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
Volgens mij was je beter af met het normale traject ... maar toch gefeliciflapstaart
En nu een stukje zelfbeheersing aanmeten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 tot 3 roodjes ??serieus ??
Téring
ja serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noodmod
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
Ja ! crewbashen !! note !!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als dit normaal was verlopen was ik voor langere tijd mijn rijbewijs kwijt geweest
[..]
ja serieus
klotemod
helemaal niet meer trappenquote:
Zitting is toch nooit zo snel? Bij mij heeft dat 1 jaar geduurd tot na het incident.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
today is a good daymet dank aan me advocaat
![]()
verhoogde boete + 4 jaar voorwaardelijk = rijbewijs niet kwijt
mijn laatste was iets van 4 jaar geledenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat je hem niet de rest van je leven kwijt was. Na zoveel keer is toch wel overduidelijk dat je geen benul hebt van wet en regelgeving, of de intentie hebt om die te volgen.
Maar ach, 4 jaar voorwaardelijk, ik durf er wel geld op te zetten dat je dat niet vol gaat houden![]()
wie zegt dat het tot een zitting is gekomen uiteindelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zitting is toch nooit zo snel? Bij mij heeft dat 1 jaar geduurd tot na het incident.
alcohol en verkeer moeten ze 100% verbieden imoquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Joosterd het volgende:
Altijd beter dan : Rijbewijs ingevorderd na alcoholcontrole... 655 µG/l
Ondanks dat ik het met je eens ben vallen er meer doden door te hoge snelheid dan door alcohol dus wat dat betreft ben je geen haar beter en heb je absoluut geen reden om je er nu goed door te voelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef ThaFreak het volgende:
alcohol en verkeer moeten ze 100% verbieden imo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben vallen er meer doden door te hoge snelheid dan door alcohol dus wat dat betreft ben je geen haar beter en heb je absoluut geen reden om je er nu goed door te voelen.
Het is beide fout , maar maar met alcohol op ben je toch echt wel verkeerd bezig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef ktnxbye het volgende:
Dat werd in het andere topic genoemd, heb er geen bronvermelding van op het moment.
Hoe heb je het geregeld zo zonder zitting dan? Normaal gesproken kom je daar niet makkelijk onderuitquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn laatste was iets van 4 jaar geleden![]()
[..]
wie zegt dat het tot een zitting is gekomen uiteindelijk![]()
[..]
alcohol en verkeer moeten ze 100% verbieden imo
nou absoluut gezien is het ongetwijfeld waar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Dit is dus niet zo, tenzij je het kan aantonen..
Handjeklap met de officier via een advokaat gok ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe heb je het geregeld zo zonder zitting dan? Normaal gesproken kom je daar niet makkelijk onderuit.
Maar 4 jaar voorwaardelijk is niet niks... hoe lang is de proeftijd? En wat ik me afvroeg... dat stuk A2... waren daar ook "wegwerkzaamheden"?
Een atoombom laten ontploffen op de Dam in Amsterdam veroorzaakt meer ellende dan daar gewoon een geweer leegschieten. Schiet daarom een geweer leeg en laat de atoombom achterwege.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben vallen er meer doden door te hoge snelheid dan door alcohol dus wat dat betreft ben je geen haar beter en heb je absoluut geen reden om je er nu goed door te voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |