2x30+quote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat is je verleden, TF? Als: flinke overtredingen, wanneer betaald enzo? Dan kan ik een inschatting voor je maken. Je zit in elk geval boven de +70 te snel, wat normaal gesproken 4 maanden ontzegging oplevert, samen met een boete van een eurootje of 1.100, afhankelijk van wat de uiteindelijke gecorrigeerde snelheid is en wat je verleden is.
dan moet die vrouw niet op de snelweg lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt. Of het veilig is om 's nachts sneller te rijden kun je over discussieren, maar dat is niet aan jou om te bepalen, of wel? Want dan is er ook iemand die het nog wel veilig vindt met 6 biertjes op te rijden. It's all fun and games totdat iemand je vrouw doodrijdt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Alle Italianen zijn maffia toch?![]()
Nee er staat "fuck authority" in de vlag, was wel grappig in combinatie met zijn laatste aanraking met de wet...
Verdomme waarom ga ik het nog uitleggen
rij al 4 jaar zonder ernstige overtredingen, en zit veel op de weg....quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat "moraalridder" elke keer? En dan dat gelijktrekken van de ene keer dat iemand wel eens fouten maakt met de acties van iemand die per definitie schijt heeft aan snelheidsregels. "Net alsof jij nooit mééééh..."Je verwacht toch niet serieus dat er alleen maar sympathisanten reageren in een topic als dit?
Imo ben je gewoon een domme lul als je zo deelneemt aan het verkeer. Zeker de herhaaldelijke "ik dacht er niet bij na" mensen en mensen die de frustraties van een werkdag op hun gaspedaal botvieren horen niet thuis op de weg. 'Tuurlijk is het kut voor TF maar ja ... ezels en stenen. 't Is gelukkig geen Veyron
Ik kan er kort gezegd niet om rouwen ... maar vind het wel jammer voor TF. Hopelijk wat geleerd maar ik betwijfel het. Kunnen genieten van een auto zonder hard te rijden is een state of mind en komt met de jaren.
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroënquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat ligt aan jou of aan Citroën?
Ja ... ben ik wel met je eens. Ik zie ook zelden een Citroën echt hard rijden...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroën.
En iemand op de snelweg aanrijden met 235 is dan ook zo kinderachtig he.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef KhaZ het volgende:
Tja.. jammerHoop dat je 'm snel terug krijgt.
Kinderachtig om 3u 's nachts..
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En iemand op de snelweg aanrijden met 235 is dan ook zo kinderachtig he.
Bron?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef KhaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is kinderachtig en onnodig. Hard rijden veroorzaakt zelden een ongeluk.
quote:
Ik kom met een bron en dan zeg je dit..?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bedankt voor de meeste waardeloze minuut van me leven.
Zie je tochquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Ik kom met een bron en dan zeg je dit..?_!
Wat betreft de Duitsers ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een gemiddelde Franse bak is het comfortabelst als je je aan de snelheidsregels houdt. Duitsers zijn eenvoudigweg wat strakker en harder, en als je daarmee feller rijdt is het comfort wat groter (want dat past bij de rijstijl). Dus ik ben van mening dat Duitse wagens meer uitnodigen tot hard rijden dan Franse wagens, en dan zeker Citroën.
Ja, lachequote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef KhaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron, welke de gegevens hebben van de Adviesdienst Verkeer en Vervoer. Dit is van het jaar 2000.
Dus je moet je voorstellen: 100 ongelukken, circa 200 auto's op elkaar gestapeld, 1 hele grote berg. Maar 6 daarvan zijn verongelukt omdat 3 daarvan te hard reden...
quote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
aan justitie [..]
![]()
rouw hier met mij mee
![]()
![]()
De paar bestuurders die er nog op de weg zijn rond die tijd, zitten meestal behoorlijk te slapen. Poolse krotvrachtwagenchauffeurs, Jan met een glaasje teveel, Piet die heeft overwerkt (TS)... Met een reactietijd van 100x lager dan normaal + schrikreactie als er iemand met 100kmh verschil voorbij komt rijden kunnen er dan minder gezellige ongelukken gebeuren.quote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef 2cv het volgende:
Maar om 03:00u 's nachts (als het dus zo rustig op de weg is dat je op de A2 kan spookrijden zonder noemenswaardig gevaar) te hard rijden is iets waar ze niet je rijbewijs voor mogen innemen vind ik. Gevaar / Gevaar ? Welk gevaar ? Overstekende brugpijlers ? Ravijnen die plotseling ontstaan ? Echt, hou toch op
Idd, 150km/h misschien nog ok als er niks op de weg is, maar 235?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
De paar bestuurders die er nog op de weg zijn rond die tijd, zitten meestal behoorlijk te slapen. Poolse krotvrachtwagenchauffeurs, Jan met een glaasje teveel, Piet die heeft overwerkt (TS)... Met een reactietijd van 100x lager dan normaal + schrikreactie als er iemand met 100kmh verschil voorbij komt rijden kunnen er dan minder gezellige ongelukken gebeuren.Zie je ook in Duitsland: op de Autobahn gebeuren relatief weinig ongelukken, maar van de ongelukken die er plaatsvinden gebeurd een onevenredig groot deel 's nachts (aangezien er dan maar een paar auto's op de weg zijn zou je denken dat het iets van 5% van alle Autobahnongevallen zou zijn, maar dat is dus niet zo).
@TS Zo erg is het ov niet, gewoon in de spits 1e klas reizen en bussen vermijden. Je bent 'm terecht kwijt
En de rest is allemaal langer geleden?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2x30+
1x40+
1x50+
de laatste 50+ daar heb ik toen een flinke boete voor gekregen en 1 of 2 jaar voorwaardelijk maar dat is min 4 jaar gelden als ik het goed heb![]()
sinds die overtreding heb ik eigenlijk geen overtredingen meer begaan, behalve parkeerboetes en dergelijke, geen snelheid meer
dus ik was al iets van 4 jaar clean
30 op de snelweg?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
In autobahn Duitsland weten ze gewoon dat je aan linkerkant gewoon uit moeten kijken naar de snelle auto`s. Daarbij de rest van Europees landen niet.
Ik vind dat je met autobahn en hier niet kunnen vergelijken.
Andere kant, het is TS stomme eigen schuld. Had gewoon niet sneller dan 30 gereden.
Citroëns kunnen ook hard. En anders leggen ze er wel snellere motoren in.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.Ja, af en toe 5 of 10 km/h er bij, maar daar zal niemand nou echt wakker van liggen.
Nog nooit een boete gereden ook. Nouja, met de auto dan.
Maar verder gaat het wel goed met je ??quote:Op maandag 3 mei 2010 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ze hadden vandaag (en gister en eergister) MIJN rijbewijs af moeten pakken. Ik zat vanavond bijna te slapen achter het stuur en eerder ging het met zwaar slippende, naar grip zoekende banden + een toerenteller ver in het rood (2e of 3e versnelling) de stad door. Met name dat eerste is ietsje gevaarlijker dan een kanonskogel na proberen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef k_man het volgende:
Gecondoleerd, TS.
Gefeliciteerd, rest van Nederland.
Kut-bx? Misschien moet je er eens goede banden omheen laten draaien, dan kan je met een bx prima hoeken!quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Ben stervensmoe eigenlijkEn die kut-BX heeft in bochten bij het binnenste aangedreven wiel gruwelijk weinig grip als de weg nat is. En als je dan achter iemand aan moet die de weg wijst in een nogal wat snellere auto ...
Yes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Aldus het jochie wat zonder rijbewijs rond heeft gereden. Balk/splinter enzo.
knikkers, denk eens na wat zou het meest logisch zijnquote:
troostprijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Lekker voor je.
Ennuh, de beker is gewoon in Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |