nou tis niet de eerste keer, heb al een keer lopen sporten tegen een subaru, bleken alleen agenten in de zittenquote:foto Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Chinless het volgende:
nja je reed duidlijk 70 te hard. je auto is niet in beslag genomen.
mits het de eerste keer, verwacht ik hooguit een dikke boete.
ondanks alles, wacht even het PV af. Zonder dat kan je eigenlijk niets.
Behalve blijven bellen met OvJ voor je rijbewijs.
combi van meerijden met collega's, openbaar vervoequote:foto Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
*rouwt mee*![]()
!
En nou TF? Fiets? Openbaar vervoer? Taxi?
quote:
gevaarlijk was het absoluut niet, behalve voor mezelf als er iets mis was gegaan ben volgens mij 1 of 2 andere auto's tegengekomen en daar ben ik netjes bij van het gas gegaanquote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef Civilian het volgende:
Als je toch al niet nadenkt voordat je achter 't stuur stapt met zo'n stresskop, is 't alleen maar beter voor de rest van Nederland.
Moet ik ze echt allemaal op gaan noemenquote:foto Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Welke idioot rijdt dan ook 200 plus op de snelweg?
Je kent ze?quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet ik ze echt allemaal op gaan noemen? Ik wilde eigenlijk net gaan slapen.
Mijn auto gaat echt niet harder dan 180 en dan lieg ik er nog een leuk aantal kilometers per uur bij ook, sorryquote:foto Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Inderdaad. Sowieso laat ik een snellere auto altijd voorbij als ik het niet vertrouw. Even inhouden, kom maar zodat ik naar binnen kan kijkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
SPIEGELEN.
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.quote:foto Op dinsdag 27 april 2010 09:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso laat ik een snellere auto altijd voorbij als ik het niet vertrouw. Even inhouden, kom maar zodat ik naar binnen kan kijken.
Yeahquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.
inkoopmanagement..quote:foto Op dinsdag 27 april 2010 00:07 schreef ExcessiveSpeed het volgende:
Dit topic klinkt beetje nep.. maargoed. Wat voor werk doet TS?
En waarom is Kreator hier niet meer? Wat doet die blaag van Ijsmeis hier.
had de ogen meer naar voren dan naar achter gericht helaas, en echt heel dicht hebben ze er ook niet op gezetenquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het niet opvallend is dat als jij 200(+) rijdt, dat er dan 10 kilometer lang een auto met je mee rijdt zonder je in te halen.
waar staat dat ik het niet doorhad dat ik zo hard reed????quote:foto Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Niet doorhebben dat je 200km/h rijdtLul nou niet zo stoer man. Hopelijk houden ze dat rijbewijsje van je lang genoeg in, totdat je wel doorhebt wanneer je 120 rijdt en wanneer 200.
heb een godsgruwelijke hekel aan het OVquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 11:20 schreef DoimeN het volgende:
*rouwt mee
Het is natuurlijk wel echt dom als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk, ik zou maar alvast met je baas gaan praten. En natuurlijk 9292ov in de gaten houden
ben denk ik zowiezo 3 maanden rijbewijs kwijtquote:foto Op dinsdag 27 april 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Da's mooi kut ThaF![]()
Je zou net als alle andere nederlanders gewoon wat meer paranoia moeten hebben en in die spiegeldingen kijken; juist 's nachts zijn die tailers lekker makkelijk te spotten![]()
Zonde van die 5 meijer ook, en met een beetje pech ook nog een duur bullshit cursusje erbij![]()
Sterkte..
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al grote fout nummer 1quote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
nagoed rij weg knal vervolgens de a2 op richting Utrecht en na een frustrerende dag ging het gaspedaal tot de bodem
grote fout nummer 2quote:dacht er verder niet eens bij na
grooooooote fout nummer 3quote:zal het verder kort houden ding loopt 235 op teller
handig hè, die spiegels, fout nummer 4quote:ze hebben bijna 10km achter me aangezeten heb helemaal niets in de gaten gehad
eeeeeeeeen fout nummer 5.quote:na eerder in contact te zijn geweest met justitie
quote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is al grote fout nummer 1
[..]
grote fout nummer 2
[..]
grooooooote fout nummer 3
[..]
handig hè, die spiegels, fout nummer 4
[..]
eeeeeeeeen fout nummer 5.
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt. Of het veilig is om 's nachts sneller te rijden kun je over discussieren, maar dat is niet aan jou om te bepalen, of wel? Want dan is er ook iemand die het nog wel veilig vindt met 6 biertjes op te rijden. It's all fun and games totdat iemand je vrouw doodrijdt.
QFTquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt.
Een Italiaanse vlag, TS is maffia?quote:foto Op woensdag 28 april 2010 09:20 schreef retuow82 het volgende:
Iemand al eens goed de avator van TS bekeken?
En jij bent moraal ridder nummer 243.. tering net of jij nooit fouten maakt of te hard rijdquote:Op woensdag 28 april 2010 03:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is al grote fout nummer 1
[..]
grote fout nummer 2
[..]
grooooooote fout nummer 3
[..]
handig hè, die spiegels, fout nummer 4
[..]
eeeeeeeeen fout nummer 5.
Zo te horen is het een zegen voor de rest van nederland dat jij niet meer op de openbare weg rondrijdt. Of het veilig is om 's nachts sneller te rijden kun je over discussieren, maar dat is niet aan jou om te bepalen, of wel? Want dan is er ook iemand die het nog wel veilig vindt met 6 biertjes op te rijden. It's all fun and games totdat iemand je vrouw doodrijdt.
Alle Italianen zijn maffia toch?quote:
Wat is dat toch met dat "moraalridder" elke keer? En dan dat gelijktrekken van de ene keer dat iemand wel eens fouten maakt met de acties van iemand die per definitie schijt heeft aan snelheidsregels. "Net alsof jij nooit mééééh..."quote:Op woensdag 28 april 2010 10:38 schreef invine het volgende:
[..]
En jij bent moraal ridder nummer 243.. tering net of jij nooit fouten maakt of te hard rijd![]()
Het is een zure voor TS, maar valt nu weinig meer aan te doen helaas. Bezwaar maken gaat m ook niet worden ts?
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.quote:foto Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kunnen genieten van een auto zonder hard te rijden is een state of mind en komt met de jaren.
En dat ligt aan jou of aan Citroën?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een Citroën kopen, want ik hou me eigenlijk gewoon altijd aan de snelheid, rijdt net zo lekker, en kost minder.Ja, af en toe 5 of 10 km/h er bij, maar daar zal niemand nou echt wakker van liggen.
Nog nooit een boete gereden ook. Nouja, met de auto dan.
ikke, als ik de kans krijg, op een lege snelweg als diep in de nacht terugkom van een bezoekje aan mijn ouders in het hoge noordenquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
2x30+quote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat is je verleden, TF? Als: flinke overtredingen, wanneer betaald enzo? Dan kan ik een inschatting voor je maken. Je zit in elk geval boven de +70 te snel, wat normaal gesproken 4 maanden ontzegging oplevert, samen met een boete van een eurootje of 1.100, afhankelijk van wat de uiteindelijke gecorrigeerde snelheid is en wat je verleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop