Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...quote:Op maandag 26 april 2010 18:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, you never know...
Sowieso vond ik het wel nogal opvallend toen ik in een filmpje van het FD hoorde hoeveel KXRadio per maand kost... 20.000 euro! Zoveel hoeven een paar PCtjes e.d. toch niet te kosten?
Alhoewel... volgens mij werken er nu ook wat mensen fulltime aan, dus dan is het wel al wat logischer.
Zit wat in, niet aan gedacht...quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...
Wow, zoveel had ik niet verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...
Dat zal misschien zo zijn als hij op bijv een 3FM of 538 te horen is maar toch echt niet op KX.Zal inderdaad te maken hebben met de hoeveelheid luisteraars.quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rudy Mackay kreeg vrijdagavond op 3FM de vraag wat er met zijn programma ging gebeuren als Llink ermee stopte. Hij zei: "Zal ik dan maar verklappen dat Rob Stenders hier voor Powned gaat zitten?"quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar waar staat dan dat hij naar Powned gaat? Ik heb de Freakolympics van vrijdag beluisterd en ook het begin van Bert, maar dat was toch meer als grap. What if? Meer ook niet
Dat zal het waarschijnlijk wel zijn, inderdaad. Maar ik ben toch benieuwd hoe het hem vergaat.quote:Op maandag 26 april 2010 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik geloof niet dat Rob zich met politiek bezig houd. Het zal waarschijnlijk de rebelsheid zijn die hem wel aanspreekt in Powned...
Verwacht ik op KX idd ook niet. Wellicht dat ze een collectieve afspraak met Buma Stemra hebben. Is natuurlijk een internetstation, dus daarvoor gelden weer andere afspraken/tarieven.quote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef broer het volgende:
En vijftien euro per liedje? Kom op, zeg. Ik denk dat 15 cent eerder in de buurt komt.
Is dat de megahit op KX?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef TheZapster het volgende:
En nog een keer : Splitsing - Wind en zeilen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was dus niet de enige die dat hoordequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, hoor ik nou net: Het koningshuis werd vergast door allerlei spelletjes?
Begint al weer goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef TheZapster het volgende:
Laatste uurtje Freakolympics meepikken nog
Ik heb ze nog niet gehoord, maar vanmiddag zei Stenders nog dat ze er zouden zijn (net als vanmiddag)quote:
quote:Freakolympics vervalt wegens strenge vorst
Als gevolg van plotselinge strenge “vorst” lukt het ons niet Almere uit te komen en in Amsterdam de Freakolympics te presenteren. We zenden vanavond tussen 22:00 en 0:00 de laatste 2 uur van de Rolling Stone Magazine Hall Of Fame top 100 uit.
Met glibberende groet,
uw Na-Winterkoning RS
Bron.
Dat doen er wel meer geloof ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soms twijfel ik een beetje aan je muzieksmaak, Zapster.
quote:Fred Siebelink komt nog een beetje bij van een avond 'de Griek'. Mijn God. Metaxa is een godendrank maar is wel killing haha. Nou Hopla. Op naar de kx studio's..... te A.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fred, nu weer ff je bek houden... Tering..... Ah, rustige muziek.
Nou, hij bleef maar druk lullen over niks en dan ook nog een harde kutplaat.... Dat werd me bijna te veelquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n verjaardagsfeest van Fred bij de Griek is
Sowieso geen kwaad woord over Roos.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt zeggen over roos wat je wil,
quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sowieso geen kwaad woord over Roos.![]()
Eindelijk een echt leuke vrouwelijke dj
Primaquote:
Zijn we het toch over iets eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima
Ik hou over het algemeen niet zo van vrouwelijke DJ's, met Claudia de B als absoluut absoluut absoluut dieptepunt! Wat een poppenkastshow![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima
Ik hou over het algemeen niet zo van vrouwelijke DJ's, met Claudia de B als absoluut absoluut absoluut dieptepunt! Wat een poppenkastshow![]()
![]()
Och, de nieuwe site ziet er al een stuk acceptabeler uit. Ik vind 't wel best zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef broer het volgende:
Nou, wie wil meewerken aan KX kan zich aanmelden bij het KX Innovatie Platform ('KIP', dus dan krijg je mailtjes van Fred met als aanhef: "Lieve KIPpen van de Heere"). Sirolf, meld je aan en doe wat aan die site.
(Later waarschijnlijk ook als nieuwsbericht op de site.)
Hmja... Of hij gooit de programmering op KX maar weer es omquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef broer het volgende:
Hm... Stenders vanaf september dus naast de vrijdagavond ook op de vrijdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur naar 3FM. Dat betekent niet veel goeds voor zijn KX-shows.
O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of hij gooit de programmering op KX maar weer es om.
Psiesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef broer het volgende:
[..]
O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.
of hij zend de show van 3FM ook op KX uit?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Of hij gooit de programmering op KX maar weer es om.
Daar moet je toch niet aan denken? Er is sowieso al te veel 3FM-hitradio op KX. Stel je voor dat de Freakolympics daar ook nog voor moeten wijken.quote:
Aan de andere kant... hij gaat wel veel minder radio maken op 3, dus is er meer tijd voor KX.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef broer het volgende:
Hm... Stenders vanaf september dus naast de vrijdagavond ook op de vrijdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur naar 3FM. Dat betekent niet veel goeds voor zijn KX-shows.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef Sirolf het volgende:
Aan de andere kant... hij gaat wel veel minder radio maken op 3, dus is er meer tijd voor KX.
Al moet 'ie dan natuurlijk ook naar allerlei zenderredactie-vergaderingen enzo, dus of er nu echt meer tijd over blijft is de vraag...
Vast, en anders op Waarheidsserum Woensdag wel, volgende week.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Hij zal er vanmiddag vast het een en ander over vertellen, neem ik aan.
Laten we hopen van niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
of hij zend de show van 3FM ook op KX uit?
quote:
Ik eis meer karaokemomenten op den Nederlandschen radio!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik steun je uiteraard volledig in jouw verzoek, Sersj!
Er zou een vast Don't Stop Believin'-moment moeten komen. Net zoals Mr Brightside een moment is om de klokken gelijk te zetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik eis meer karaokemomenten op den Nederlandschen radio!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef broer het volgende:
Niet zo sarcastisch! Ze is maar een jaar weggeweest.
Benieuwd of ze nu weer een jaar niet te horen isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef broer het volgende:
Niet zo sarcastisch! Ze is maar een jaar weggeweest.
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Wat een saaie kutmuziek dankzij die Carice en Stefan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
Hit the road Jack
Kwartet n.a.v. Jack de Vries die vreemdging
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:55 schreef TheZapster het volgende:
"Een 2e hands kledingwinkel naast een begraafplaats"
Dit. Ik vond de muziek goed, en Carice ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.
Mjah, van mij mag bij Ratz 2 uur lang de distortion aanstaan of flink veel oldschool hiphopquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.
Lekker nummer van Caribou idd! Ekdom promoot 'm op 3FM ook flinkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke muziek bij Willem Roose zeg![]()
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op Caribou - Odessa dankzij KX
Oehhhhhhhhhhhhhhh!!!!
Public Enemy - Don't believe the hype![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik op 3fmfan kijk is ie nog maar 1 keer op 3FM geweest bij Bertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker nummer van Caribou idd! Ekdom promoot 'm op 3FM ook flink.
Dan draait Ekdom 'm wellicht niet uit de computer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik op 3fmfan kijk is ie nog maar 1 keer op 3FM geweest bij Bert
Oh, dat item heeft Syb al heel lang in z'n show zitten hoor, net als de Introcrash en Instrumentaal Voor Allemaal.quote:
Daar kom ik dus ook steeds meer achter. Ik dacht altijd dat het nogal middle of the road was, maar er zit best wat leuke, vage muziek bij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Met zijn muzikale smaak is ook niets mis.
De bestequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
Een van de betere platen van Coldplay, als je het mij vraagt![]()
laat roel maar niet komen op die begrafenis danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef themauster het volgende:
[..]
De beste, Staat ook op mijn lijstje van uitvaartmuziek
quote:
Dan luisteren jullie niet vaak naar Rob. Dead Mans Suit en In Your Light heeft ie heul vaak gedraaid. O, en de man is ook te gast geweest bij S&S.quote:
Luister je welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe ziet dat programma er dan uit voor vandaag?
Ja, en dan? Komt dan de normale programmering weer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister je wel![]()
Hoebee neemt het laatste uurtje S&S over.
Waarom zou er geen normale programmering hierna zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en dan? Komt dan de normale programmering weer?
Je weet het nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom zou er geen normale programmering hierna zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |