Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...quote:Op maandag 26 april 2010 18:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, you never know...
Sowieso vond ik het wel nogal opvallend toen ik in een filmpje van het FD hoorde hoeveel KXRadio per maand kost... 20.000 euro! Zoveel hoeven een paar PCtjes e.d. toch niet te kosten?
Alhoewel... volgens mij werken er nu ook wat mensen fulltime aan, dus dan is het wel al wat logischer.
Zit wat in, niet aan gedacht...quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...
Wow, zoveel had ik niet verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat denk je van de muziek? Bertolf vertelde afgelopen vrijdag bij Pauw & Witteman dat ie ongeveer 15 euro krijgt voor elke keer dat z'n nummer gedraaid wordt. Zal niet voor elk nummer hetzelfde bedrag zijn (ook afhankelijk van lengte etc.), maar dan weet je ongeveer wat een nummer aan rechten kost... Reken het dan maar es uit...
Dat zal misschien zo zijn als hij op bijv een 3FM of 538 te horen is maar toch echt niet op KX.Zal inderdaad te maken hebben met de hoeveelheid luisteraars.quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rudy Mackay kreeg vrijdagavond op 3FM de vraag wat er met zijn programma ging gebeuren als Llink ermee stopte. Hij zei: "Zal ik dan maar verklappen dat Rob Stenders hier voor Powned gaat zitten?"quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar waar staat dan dat hij naar Powned gaat? Ik heb de Freakolympics van vrijdag beluisterd en ook het begin van Bert, maar dat was toch meer als grap. What if? Meer ook niet
Dat zal het waarschijnlijk wel zijn, inderdaad. Maar ik ben toch benieuwd hoe het hem vergaat.quote:Op maandag 26 april 2010 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik geloof niet dat Rob zich met politiek bezig houd. Het zal waarschijnlijk de rebelsheid zijn die hem wel aanspreekt in Powned...
Verwacht ik op KX idd ook niet. Wellicht dat ze een collectieve afspraak met Buma Stemra hebben. Is natuurlijk een internetstation, dus daarvoor gelden weer andere afspraken/tarieven.quote:Op maandag 26 april 2010 20:36 schreef broer het volgende:
En vijftien euro per liedje? Kom op, zeg. Ik denk dat 15 cent eerder in de buurt komt.
Is dat de megahit op KX?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef TheZapster het volgende:
En nog een keer : Splitsing - Wind en zeilen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was dus niet de enige die dat hoordequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, hoor ik nou net: Het koningshuis werd vergast door allerlei spelletjes?
Begint al weer goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef TheZapster het volgende:
Laatste uurtje Freakolympics meepikken nog
Ik heb ze nog niet gehoord, maar vanmiddag zei Stenders nog dat ze er zouden zijn (net als vanmiddag)quote:
quote:Freakolympics vervalt wegens strenge vorst
Als gevolg van plotselinge strenge “vorst” lukt het ons niet Almere uit te komen en in Amsterdam de Freakolympics te presenteren. We zenden vanavond tussen 22:00 en 0:00 de laatste 2 uur van de Rolling Stone Magazine Hall Of Fame top 100 uit.
Met glibberende groet,
uw Na-Winterkoning RS
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |