quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef broer het volgende:
Niet zo sarcastisch! Ze is maar een jaar weggeweest.
Benieuwd of ze nu weer een jaar niet te horen isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef broer het volgende:
Niet zo sarcastisch! Ze is maar een jaar weggeweest.
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Wat een saaie kutmuziek dankzij die Carice en Stefan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
Hit the road Jack
Kwartet n.a.v. Jack de Vries die vreemdging
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:55 schreef TheZapster het volgende:
"Een 2e hands kledingwinkel naast een begraafplaats"
Dit. Ik vond de muziek goed, en Carice ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.
Mjah, van mij mag bij Ratz 2 uur lang de distortion aanstaan of flink veel oldschool hiphopquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in de auto de podcast van Ratz geluisterd en ik heb me er eerlijk gezegd prima mee vermaakt.
Lekker nummer van Caribou idd! Ekdom promoot 'm op 3FM ook flinkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke muziek bij Willem Roose zeg![]()
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op Caribou - Odessa dankzij KX
Oehhhhhhhhhhhhhhh!!!!
Public Enemy - Don't believe the hype![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik op 3fmfan kijk is ie nog maar 1 keer op 3FM geweest bij Bertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker nummer van Caribou idd! Ekdom promoot 'm op 3FM ook flink.
Dan draait Ekdom 'm wellicht niet uit de computer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik op 3fmfan kijk is ie nog maar 1 keer op 3FM geweest bij Bert
Oh, dat item heeft Syb al heel lang in z'n show zitten hoor, net als de Introcrash en Instrumentaal Voor Allemaal.quote:
Daar kom ik dus ook steeds meer achter. Ik dacht altijd dat het nogal middle of the road was, maar er zit best wat leuke, vage muziek bij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Met zijn muzikale smaak is ook niets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |