O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of hij gooit de programmering op KX maar weer es om.
Psiesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef broer het volgende:
[..]
O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.
of hij zend de show van 3FM ook op KX uit?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... Of hij gooit de programmering op KX maar weer es om.
Daar moet je toch niet aan denken? Er is sowieso al te veel 3FM-hitradio op KX. Stel je voor dat de Freakolympics daar ook nog voor moeten wijken.quote:
Aan de andere kant... hij gaat wel veel minder radio maken op 3, dus is er meer tijd voor KX.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef broer het volgende:
Hm... Stenders vanaf september dus naast de vrijdagavond ook op de vrijdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur naar 3FM. Dat betekent niet veel goeds voor zijn KX-shows.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef Sirolf het volgende:
Aan de andere kant... hij gaat wel veel minder radio maken op 3, dus is er meer tijd voor KX.
Al moet 'ie dan natuurlijk ook naar allerlei zenderredactie-vergaderingen enzo, dus of er nu echt meer tijd over blijft is de vraag...
Vast, en anders op Waarheidsserum Woensdag wel, volgende week.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Hij zal er vanmiddag vast het een en ander over vertellen, neem ik aan.
Laten we hopen van niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
of hij zend de show van 3FM ook op KX uit?
quote:
Ik eis meer karaokemomenten op den Nederlandschen radio!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik steun je uiteraard volledig in jouw verzoek, Sersj!
Er zou een vast Don't Stop Believin'-moment moeten komen. Net zoals Mr Brightside een moment is om de klokken gelijk te zetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik eis meer karaokemomenten op den Nederlandschen radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |