Dat doen er wel meer geloof ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:04 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Soms twijfel ik een beetje aan je muzieksmaak, Zapster.
quote:Fred Siebelink komt nog een beetje bij van een avond 'de Griek'. Mijn God. Metaxa is een godendrank maar is wel killing haha. Nou Hopla. Op naar de kx studio's..... te A.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fred, nu weer ff je bek houden... Tering..... Ah, rustige muziek.
Nou, hij bleef maar druk lullen over niks en dan ook nog een harde kutplaat.... Dat werd me bijna te veelquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe zo'n verjaardagsfeest van Fred bij de Griek is
Sowieso geen kwaad woord over Roos.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt zeggen over roos wat je wil,
quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sowieso geen kwaad woord over Roos.![]()
Eindelijk een echt leuke vrouwelijke dj
Primaquote:
Zijn we het toch over iets eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima
Ik hou over het algemeen niet zo van vrouwelijke DJ's, met Claudia de B als absoluut absoluut absoluut dieptepunt! Wat een poppenkastshow![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima
Ik hou over het algemeen niet zo van vrouwelijke DJ's, met Claudia de B als absoluut absoluut absoluut dieptepunt! Wat een poppenkastshow![]()
![]()
Och, de nieuwe site ziet er al een stuk acceptabeler uit. Ik vind 't wel best zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef broer het volgende:
Nou, wie wil meewerken aan KX kan zich aanmelden bij het KX Innovatie Platform ('KIP', dus dan krijg je mailtjes van Fred met als aanhef: "Lieve KIPpen van de Heere"). Sirolf, meld je aan en doe wat aan die site.
(Later waarschijnlijk ook als nieuwsbericht op de site.)
Hmja... Of hij gooit de programmering op KX maar weer es omquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef broer het volgende:
Hm... Stenders vanaf september dus naast de vrijdagavond ook op de vrijdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur naar 3FM. Dat betekent niet veel goeds voor zijn KX-shows.
O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of hij gooit de programmering op KX maar weer es om.
Psiesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef broer het volgende:
[..]
O ja, dat is bij KX ook een veelgebruikte en eenvoudige oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |