klinkt erg bekend!quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
En werkelijk de héle wedstrijd als Nederland geen balbezit heeft: "Och heden, daar komen ze!"
Indisch vrouwtje van 1,50
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
WK van 4 jaar geleden. was een een duitser die een overtreding maakte.
mijn oma: "die beckenbauer had rood moeten hebben."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
om de een of andere reden heet mijn oma een teringhekel aan duitser...
mijn oma is een inspiratiebron tijdens het wk/ek
Nee hoor, das allemaal heel logisch wat je oma vindtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
om de een of andere reden
portugal kan nog een hoop leren van duitsland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, das allemaal heel logisch wat je oma vindt
DuitslandPortugal haalt het nog steeds niet.
Dit is een geintje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:42 schreef banapples het volgende:
Waar laten die spelers eigenlijk de gele kaart nadat ze hem gekregen hebben? Ze hebben toch geen zakken?
je weet het nooit...quote:
Helaas niet. Toen ik uitlegde dat ze de gele kaart niet echt "krijgen" werd mij gevraagd waarom ze het dan zo noemen.quote:
lastig lastig...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Helaas niet. Toen ik uitlegde dat ze de gele kaart niet echt "krijgen" werd mij gevraagd waarom ze het dan zo noemen.
Leg dat maar eens uit.....
(zusje van 9)
quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn omaatje schopt zich altijd de schenen blauw omdat ze op de bank mee zit te voetballen (tegen de salontafel). Bij elke wissel zegt ze: "Ha! Die maakt wel een goaltje!" en bij elke overtreding "Jongen jongen, doe dat toch niet!" waarna ze zich naar degene op de bank naast haar omdraait en vraagt: "Dat is toch niet nodig?"
En werkelijk de héle wedstrijd als Nederland geen balbezit heeft: "Och heden, daar komen ze!"
Indisch vrouwtje van 1,50
Ik nomineer de vrouw van Karrs voor het maken van de domste opmerkingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef Karrs het volgende:
"Zou je niet eens wat rustiger aan doen met die biertjes?"
Mijn vrouw, EK-2008, tijdens Nederland-Italië
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik nomineer de vrouw van Karrs voor het maken van de domste opmerking
als ze dan terugkomt met bier is het goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Chooselife het volgende:
dit gaat mis, dit gaat mis. Dit gaat hartstikke mis.. Ik ga naar de keuken. En elke keer als ik naar de keuken ga wordt er gescoord..
Commentaar bij balbezit tegenstander.
Bazen oma.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik (refererend aan de scheidsrechter): hij blijft gele kaarten geven
Oma: straks raken ze op! *kijkt 10 seconden verward* O nee, dat kan natuurlijk niet...![]()
Was niet tijdens het WK, maar wel noemenswaardig.
Geweldig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
WK van 4 jaar geleden. was een een duitser die een overtreding maakte.
mijn oma: "die beckenbauer had rood moeten hebben."
Dat is niet dom, dat is gewoon onacceptabel en moet bestraft worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef afcajos het volgende:
Geweldig, helaas zeer herkenbaar topic dit. Vrouwen mogen van mij best ook in de kroeg kijken, zolang ze maar niet doen alsof ze er verstand van hebben.
Maar de ergste dooddoener blijft gewoon: "Het is maar een spelletje" nadat Oranje op dramatische wijze uitgeschakeld is.
dat doet die van mij niet jammer genoeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
als ze dan terugkomt met bier is het goed
hierna gelijk naar bed heb ik nog niet meegemaakt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Chooselife het volgende:
Hierna gelijk naar bed hoor. Morgen moet je weer werken.. Hoe lang duurt dit nog?
Ik hoop voor jou dat dat je moeder was en niet je vriendin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Chooselife het volgende:
Hierna gelijk naar bed hoor. Morgen moet je weer werken.. Hoe lang duurt dit nog?
Ik vind het erger dat ze denkt dat 2 + 2 vier is!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:11 schreef ThaTim het volgende:
Niet bij WK, maar bij gewone Europese wedstrijden:
Denken ze dat uitdoelpunten LETTERLIJK dubbel tellen.
Voorbeeld: 0-2 heenwedstrijd
2-3 terugwedstrijd
Oh, dus nu komen er penalties he!?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef bascross het volgende:
Van Marwijk: ''Ik ga Ooijer selecteren''.
juist...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef bascross het volgende:
Van Marwijk: ''Ik ga Ooijer selecteren''.
Nee, m'n vriendin. Die wil -door de week- altijd tegelijk naar bed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat je moeder was en niet je vriendin.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Chooselife het volgende:
Martijn Reuser zit niet meer bij Oranje toch? En weet je wie ik ook leuk vind? Witsche ofzo.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van die mensen die inderdaad claimen dat het maar een spelletje is na verlies en 3 minuten later alweer staan te hossen in het cafe met wortels op hun hoofd
Nee, het is niet gewoon maar een spelletje, en nou wordt het hier stil in de kroeg en gaan we ons lam zuipen zonder iets te zeggen. Klaar.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:49 schreef Snowlie het volgende:
Wk 2006 bij ons thuis:
Mijn zusje:Wat doen die twee rondjes op het veld
Wij:Welke twee rondjes?
Mijn zusje:Ja, die twee rondjes daar.
Vriend van mijn zus:...Je bedoelt toch niet de 0-0 he...
Mijn zusje![]()
Wij:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Niet echt voetbalgerelateerd, maar het gebeurde tijdens Nederland - Frankrijk, op het EK, je weet wel, die wedstrijd. Zitten we met heel de groep te kijken, komt er een vriendin van ons bijzitten, laten we ze K. noemen. K is nou niet bepaald het lekkerste ding uit de groep, en op een gegeven moment komt de hond bij haar zitten. Zij de hond aaien, en ik zie dat die hond me toch een boner krijgt, niet te zuinig. Mijn opmerking dat er tenminste nog iemand een stijve krijgt van K. viel niet in goede aarde. Maar goed, dat heb ik wel vaker met mijn opmerkingen.
in een flits van een seconde dacht ik ook even: "verrek ze heeft gelijk"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik (refererend aan de scheidsrechter): hij blijft gele kaarten geven
Oma: straks raken ze op! *kijkt 10 seconden verward* O nee, dat kan natuurlijk niet...![]()
Was niet tijdens het WK, maar wel noemenswaardig.
Is ook een rare uitdrukking eigenlijk, 'een gele kaart geven'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Outlined het volgende:
[..]
in een flits van een seconde dacht ik ook even: "verrek ze heeft gelijk"
Die mag ook wel in het rijtje 'domme opmerkingen'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:47 schreef Skiet het volgende:
Ooooh hier hebben we het: "Kijk ik ben een WK kenner, wat zijn die mensen DOM zeg. Ik weet wel vet veel" topic
Typisch 538. Dat is ook werkelijk de PVV onder de radiozenders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Die mag ook wel in het rijtje 'domme opmerkingen'
Gisteren bij Radio538 werden er kaartjes weggeven voor de eerste wedstrijd van Oranje. De gelukkige 102e beller zou ze winnen. Eenmaal aan de lijn wou de DJ van deze vrachtwagenchauffeur weten wie hij als de belangrijkste tegenstrever van Oranje op het WK zag. En volgens deze kerel, die dus gewoon naar Zuid-Afrika gaat, zouden we vooral uit moeten kijken voor de Zweden, vooral omdat er van die Zweden veel in de Nederlandse competitie hadden gespeeld...Ook de DJ verbeterde hem niet, die kwam er pas na een stroom aan sms'jes van luisteraars achter dat die Zweden helemaal niet mee doen.
Mijn zusje vroeg eens wat er na de wedstrijd gebeurde met de gele kaarten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:42 schreef banapples het volgende:
Waar laten die spelers eigenlijk de gele kaart nadat ze hem gekregen hebben? Ze hebben toch geen zakken?
Hehe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg eens wat er na de wedstrijd gebeurde met de gele kaarten.
Ik: Geen punt joh, ze lopen (net als ik op zondagmiddag) na de wedstrijd, even langs bij de scheidsrechter. Ah, scheids, bedankt voor het fluiten, neem een lekker biertje. Btw....over die gele kaart.......
Scheids: Ach, die verscheur ik wel.
Zusje: Echt ?!
2003 zegt je niks?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef LiverPuppy het volgende:
[..]
Oh? De enige penalty serie die Milan in een finale heeft gehad was in 2005. Tegen Liverpool en die won Liverpool. In 2007 opnieuw finale Liverpool 1 - 2 Milan.. Dus ik denk niet dat dat voor Milan was.
WTF? Die vrachtwagenchauffeurs kan Zweden niet van Denemarken onderscheiden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Die mag ook wel in het rijtje 'domme opmerkingen'
Gisteren bij Radio538 werden er kaartjes weggeven voor de eerste wedstrijd van Oranje. De gelukkige 102e beller zou ze winnen. Eenmaal aan de lijn wou de DJ van deze vrachtwagenchauffeur weten wie hij als de belangrijkste tegenstrever van Oranje op het WK zag. En volgens deze kerel, die dus gewoon naar Zuid-Afrika gaat, zouden we vooral uit moeten kijken voor de Zweden, vooral omdat er van die Zweden veel in de Nederlandse competitie hadden gespeeld...Ook de DJ verbeterde hem niet, die kwam er pas na een stroom aan sms'jes van luisteraars achter dat die Zweden helemaal niet mee doen.
Nog nooit in me leven iemand dat horen zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef iBenny het volgende:
De meest gehoorde opmerking is toch wel na de rust...
'he, ze gaan naar de andere kant!'
Vriendinnen gaan met WK/EK gewoon mee om te kijken. Die 1 keer in de 2 jaar dat ze erbij zijn is prima. Al is het niet altijd aangenaam.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef HaagsPietje het volgende:
gelukkig heb ik alleen maar vrienden die net zoveel van voetbal houden als ik, dus krijg nooit met van die vervelende types en domme opmerkingen te maken![]()
daarom kijken we ook altijd met een klein clubje en laat iedereen zn vriendin thuis
Ajax kweek:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef TC03 het volgende:
Mensen die nog 15 jaar terug in de tijd leven en denken dat het Nederlands elftal louter uit Ajacieden bestaat zijn ook irritant.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ajax kweek:
Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
de Jong
Sneijder
vd Vaart
Ja, en waar spelen die nu op Stekelenburg en Van de Wiel na?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ajax kweek:
Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
de Jong
Sneijder
vd Vaart
Het blijven Ajacieden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en waar spelen die nu op Stekelenburg en Van de Wiel na?
Kuyt is Utrecht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het blijven Ajacieden...Wij hebben alleen Gio, v. Persie en Kuyt en PSV alleen Affelay, v. Bommel en Robben.
quote:
Ah ok, dacht dat ie uit de Utrecht-jeugd gepikt was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]Sneijder heeft nooit in de jeugd voor Utrecht gespeeld en is doorgebroken bij Ajax. Is dus eigen kweek van Ajax, en niet van Utreg.
SNEIJDERRRRRRRR UIT UTREGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]Sneijder heeft nooit in de jeugd voor Utrecht gespeeld en is doorgebroken bij Ajax. Is dus eigen kweek van Ajax, en niet van Utreg.
U vergeet Babel, en Huntelaar is toch ook wel een Ajaciedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ajax kweek:
Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
de Jong
Sneijder
vd Vaart
Moet ook 'tonen' zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is ook een rare uitdrukking eigenlijk, 'een gele kaart geven'.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, m'n vriendin. Die wil -door de week- altijd tegelijk naar bed.
Dan ga je gewoon met hele domme mensen om. Dat heeft niks met voetbal kenner zijn te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef BB-King het volgende:
"Jezus, waarom besluiten die mannen om voetballer te worden, dat kan toch nooit een vetpot zijn?"
haha wat dom zeg van die persoon !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:58 schreef Monco10 het volgende:
"De mooiste WK goal ooit is toch wel die van Van Basten in '88 !"
Fail.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die mooier dan bergkamp hoor..
magoed ik heb ze vast ook niet allemaal gezien/onthouden
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die mooier dan bergkamp hoor..
magoed ik heb ze vast ook niet allemaal gezien/onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |