In 2006 was die opmerking gerechtvaardigd.quote:Op maandag 26 april 2010 04:32 schreef dubbel1 het volgende:
Domme opmerking nummer 1: "Die Duitsers lijken wel redelijk te kunnen voetballen".
Je nichtje van 4 tijdens het afgelopen EK?quote:Op maandag 26 april 2010 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Na uitschakeling: mag Nederland nu nooit meer voetballen?
quote:Op maandag 26 april 2010 05:04 schreef JanPiraat het volgende:
''Heeft er iemand tijd om opa naar het ziekenhuis te brengen ??! hij heeft een hartaanval !!''....... oma tijdens halve finale WK 1998
Ze weet geen prioriteiten te stellenquote:Op maandag 26 april 2010 05:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wat is er eigenlijk zo dom aan de opmerking van die oma?
En anders heb je een begrafenis als ze wellicht de finale hadden gespeeld.. Heb je dan wat?quote:Op maandag 26 april 2010 05:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze weet geen prioriteiten te stellen
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon nietquote:Op maandag 26 april 2010 05:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wat is er eigenlijk zo dom aan de opmerking van die oma?
Seedorf i.c.m. penalties is nu eenmaal fataal voor je hart.quote:Op maandag 26 april 2010 05:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon niet
OK, zullen wij ook niet doen als je stervend op straat ligt dan.quote:Op maandag 26 april 2010 05:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
halve finale WK kom op dan vraag je zulke dingen gewoon niet
In 2000 schoot Jaap hem de tweede ring in van De Arena.quote:Op maandag 26 april 2010 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Schoot Seedorf toen ook eentje? Ik weet wel dat Frank de Boer miste.. Cocu ook geloof ik.. Jaap Stam schoot eens hard over, kan ook 2000 geweest zijn
Kwalificatie in Turkije, over de kruising. Wedstrijd verloren we met 1-0 dacht maar we kwalificeerden ons wel. Volgens mij pakte hij de bal af van De Boer met een houding van "ik maak 'm wel eventjes..."quote:Op maandag 26 april 2010 05:21 schreef DrDentz het volgende:
Seedorf miste de beslissende in 96, maar ik weet niet meer of hij daarna ooit nog een strafschop voor oranje gemist heeft. Wel eens eentje in de finale Champions League voor AC Milan, wonnen ze uiteindelijk wel.
Puike opmerkingquote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjongejonge, ze verdienen miljoenen, kunnen ze die bal er toch wel even intrappen !
quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
"Ah gelukkig, Bosvelt komt erin"
Hehe.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Vijf minuten voor het eindsignaal, terwijl er 1) 11 oranje hemden en 2) 11 witte hemden met zwarte broekjes op het veld staan en 3) de hele kamer schuimbekkend "Scheisse!" zit te roepen binnen komen vallen met een Albert Heijn-boodschappentas vol prei en bloemkool, voor het scherm gaan staan en "Wie tegen wie?" vragen.
Dat kon alleen mijn moeder.
Vind ik sowieso wel een gerechtvaardigde opmerking af en toe hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjongejonge, ze verdienen miljoenen, kunnen ze die bal er toch wel even intrappen !
Hee een domme opmerking, live in het topic.quote:Op maandag 26 april 2010 04:30 schreef raebyddet het volgende:
Ik voel me heel erg aangesproken
Ik wist niet eens dat er WK was nu![]()
Dat vind ik een hele goeie.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |