klinkt erg bekend!quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
En werkelijk de héle wedstrijd als Nederland geen balbezit heeft: "Och heden, daar komen ze!"
Indisch vrouwtje van 1,50
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
WK van 4 jaar geleden. was een een duitser die een overtreding maakte.
mijn oma: "die beckenbauer had rood moeten hebben."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
om de een of andere reden heet mijn oma een teringhekel aan duitser...
mijn oma is een inspiratiebron tijdens het wk/ek
Nee hoor, das allemaal heel logisch wat je oma vindtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
om de een of andere reden
portugal kan nog een hoop leren van duitsland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, das allemaal heel logisch wat je oma vindt
DuitslandPortugal haalt het nog steeds niet.
Dit is een geintje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:42 schreef banapples het volgende:
Waar laten die spelers eigenlijk de gele kaart nadat ze hem gekregen hebben? Ze hebben toch geen zakken?
je weet het nooit...quote:
Helaas niet. Toen ik uitlegde dat ze de gele kaart niet echt "krijgen" werd mij gevraagd waarom ze het dan zo noemen.quote:
lastig lastig...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Helaas niet. Toen ik uitlegde dat ze de gele kaart niet echt "krijgen" werd mij gevraagd waarom ze het dan zo noemen.
Leg dat maar eens uit.....
(zusje van 9)
quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn omaatje schopt zich altijd de schenen blauw omdat ze op de bank mee zit te voetballen (tegen de salontafel). Bij elke wissel zegt ze: "Ha! Die maakt wel een goaltje!" en bij elke overtreding "Jongen jongen, doe dat toch niet!" waarna ze zich naar degene op de bank naast haar omdraait en vraagt: "Dat is toch niet nodig?"
En werkelijk de héle wedstrijd als Nederland geen balbezit heeft: "Och heden, daar komen ze!"
Indisch vrouwtje van 1,50
Ik nomineer de vrouw van Karrs voor het maken van de domste opmerkingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef Karrs het volgende:
"Zou je niet eens wat rustiger aan doen met die biertjes?"
Mijn vrouw, EK-2008, tijdens Nederland-Italië
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik nomineer de vrouw van Karrs voor het maken van de domste opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |