Het blijven Ajacieden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en waar spelen die nu op Stekelenburg en Van de Wiel na?
Kuyt is Utrecht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het blijven Ajacieden...Wij hebben alleen Gio, v. Persie en Kuyt en PSV alleen Affelay, v. Bommel en Robben.
quote:
Ah ok, dacht dat ie uit de Utrecht-jeugd gepikt was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]Sneijder heeft nooit in de jeugd voor Utrecht gespeeld en is doorgebroken bij Ajax. Is dus eigen kweek van Ajax, en niet van Utreg.
SNEIJDERRRRRRRR UIT UTREGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]Sneijder heeft nooit in de jeugd voor Utrecht gespeeld en is doorgebroken bij Ajax. Is dus eigen kweek van Ajax, en niet van Utreg.
U vergeet Babel, en Huntelaar is toch ook wel een Ajaciedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Ajax kweek:
Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
de Jong
Sneijder
vd Vaart
Moet ook 'tonen' zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is ook een rare uitdrukking eigenlijk, 'een gele kaart geven'.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, m'n vriendin. Die wil -door de week- altijd tegelijk naar bed.
Dan ga je gewoon met hele domme mensen om. Dat heeft niks met voetbal kenner zijn te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef BB-King het volgende:
"Jezus, waarom besluiten die mannen om voetballer te worden, dat kan toch nooit een vetpot zijn?"
haha wat dom zeg van die persoon !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:58 schreef Monco10 het volgende:
"De mooiste WK goal ooit is toch wel die van Van Basten in '88 !"
Fail.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die mooier dan bergkamp hoor..
magoed ik heb ze vast ook niet allemaal gezien/onthouden
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die mooier dan bergkamp hoor..
magoed ik heb ze vast ook niet allemaal gezien/onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |