quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik nomineer de vrouw van Karrs voor het maken van de domste opmerking
als ze dan terugkomt met bier is het goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Chooselife het volgende:
dit gaat mis, dit gaat mis. Dit gaat hartstikke mis.. Ik ga naar de keuken. En elke keer als ik naar de keuken ga wordt er gescoord..
Commentaar bij balbezit tegenstander.
Bazen oma.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik (refererend aan de scheidsrechter): hij blijft gele kaarten geven
Oma: straks raken ze op! *kijkt 10 seconden verward* O nee, dat kan natuurlijk niet...![]()
Was niet tijdens het WK, maar wel noemenswaardig.
Geweldig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
WK van 4 jaar geleden. was een een duitser die een overtreding maakte.
mijn oma: "die beckenbauer had rood moeten hebben."
Dat is niet dom, dat is gewoon onacceptabel en moet bestraft worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef afcajos het volgende:
Geweldig, helaas zeer herkenbaar topic dit. Vrouwen mogen van mij best ook in de kroeg kijken, zolang ze maar niet doen alsof ze er verstand van hebben.
Maar de ergste dooddoener blijft gewoon: "Het is maar een spelletje" nadat Oranje op dramatische wijze uitgeschakeld is.
dat doet die van mij niet jammer genoeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
als ze dan terugkomt met bier is het goed
hierna gelijk naar bed heb ik nog niet meegemaakt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Chooselife het volgende:
Hierna gelijk naar bed hoor. Morgen moet je weer werken.. Hoe lang duurt dit nog?
Ik hoop voor jou dat dat je moeder was en niet je vriendin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Chooselife het volgende:
Hierna gelijk naar bed hoor. Morgen moet je weer werken.. Hoe lang duurt dit nog?
Ik vind het erger dat ze denkt dat 2 + 2 vier is!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:11 schreef ThaTim het volgende:
Niet bij WK, maar bij gewone Europese wedstrijden:
Denken ze dat uitdoelpunten LETTERLIJK dubbel tellen.
Voorbeeld: 0-2 heenwedstrijd
2-3 terugwedstrijd
Oh, dus nu komen er penalties he!?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef bascross het volgende:
Van Marwijk: ''Ik ga Ooijer selecteren''.
juist...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef bascross het volgende:
Van Marwijk: ''Ik ga Ooijer selecteren''.
Nee, m'n vriendin. Die wil -door de week- altijd tegelijk naar bed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat je moeder was en niet je vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |