abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80712320
Game on!

Deeltje 23
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80712341
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef speknek het volgende:
Ik haat Wilders, maar ik vind het echt schokkend wat Zembla aan het doen is , het is zelf een haatpamflet. Zou het ironisch zijn?
Hoewel Zembla naar mijn idee aardig ver ging, is het goed dat het beestje bij zn naam wordt genoemd. Wilders is gevaarlijke gek en dat mag best eens worden aangetoond.

Vond de parallel met Der ewige Jude ook erg opvallend.
pi_80712399
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef speknek het volgende:
Ik haat Wilders, maar ik vind het echt schokkend wat Zembla aan het doen is , het is zelf een haatpamflet. Zou het ironisch zijn?
Ik heb het idee dat Zembla vanavond de prachtige documentaire "The Power of Nightmares" probeerde na te doen en keihard faalt. Ik zag namelijk fragmentjes terug die Adam Curtis ook in z'n film gebruikte en ook de terminologie over "sprookjes". Maar bij Adam Curtis slaat het ergens op. Zembla roept gewoon "WILDERS HUA HUA KARADZIC BLA BLA EWIGE JUDE".

Ze hadden ook wel aardige dingen trouwens. Zoals de islamoloog die nog maar eens uitlegde wat voor bagger Fitna wel niet is. En ik wist ook niet dat Wilders zulke goeie maatjes was met die extreem-rechtse politicus uit Israel. Verder hadden ze zeer weinig nieuws.
  zondag 25 april 2010 @ 22:49:37 #4
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_80712596
Wat vreemd was dat ze het niet hadden over de beveiliging van Wilders, dat ze het niet hadden WAAROM er zoveel buitenlandse criminaliteit was.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_80712651
Ik had het interessanter gevonden als deze uitzending meer ging over de banden van Wilders met die Israëlische politici en die Amerikaanse clubjes.
pi_80712689
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vreemd was dat ze het niet hadden over de beveiliging van Wilders, dat ze het niet hadden WAAROM er zoveel buitenlandse crimininaliteit was.
Dat laatste inderdaad...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80712770
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vreemd was dat ze het niet hadden over de beveiliging van Wilders
Wat moesten ze zeggen over de beveiliging van Wilders?
quote:
, dat ze het niet hadden WAAROM er zoveel buitenlandse crimininaliteit was.
Ze vochten de stelling van Wilders aan dat die criminaliteit met de islam te maken heeft. Een van de betere punten om aan te snijden in deze uitzending, maar helaas kwam ook dat niet heel goed uit de verf.
pi_80712857
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad...
Ze kwamen wel degelijk met een verklaring. Daar kun je het mee eens of mee oneens zijn.
  zondag 25 april 2010 @ 22:57:22 #9
201761 phpmystyle
pi_80713000
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad...
Die problemen waren er ook al toen Geert nog geen eens het woord Islam kon spellen.
  zondag 25 april 2010 @ 22:59:10 #10
201761 phpmystyle
pi_80713088
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat moesten ze zeggen over de beveiliging van Wilders?
[..]

Ze vochten de stelling van Wilders aan dat die criminaliteit met de islam te maken heeft. Een van de betere punten om aan te snijden in deze uitzending, maar helaas kwam ook dat niet heel goed uit de verf.
Waarom en waardoor hij de beveiliging nodig heeft, komt dat door Christenen Joden Hindoes Amerikanen of andere bevolkingsgroepen?

En natuurlijk is er een onlosmakelijk verband met criminaliteit en de Islam. Of is er ook zo'n hoge criminaliteit onder autochtone Nederlanders? Zo neen, waar komt het dan wel vandaan?
  zondag 25 april 2010 @ 22:59:52 #11
201761 phpmystyle
pi_80713120
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ze kwamen wel degelijk met een verklaring. Daar kun je het mee eens of mee oneens zijn.
En die was?
pi_80713242
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom en waardoor hij de beveiliging nodig heeft, komt dat door Christenen Joden Hindoes Amerikanen of andere bevolkingsgroepen?
Door moslim-extremisten. Wat is je punt? Of zijn in jouw beleving alle moslims extremisten.
quote:
En natuurlijk is er een onlosmakelijk verband met criminaliteit en de Islam. Of is er ook zo'n hoge criminaliteit onder autochtone Nederlanders? Zo neen, waar komt het dan wel vandaan?
Is er ook zo'n hoog criminaliteitscijfer onder islamitische Indonesiërs? Of Irakezen? Of Bosniërs?
pi_80713248
quote:

[..]

En die was?
Je hebt hem zelf ook gekeken of niet?

Ik weet het niet meer precies. Kon me er niet echt in vinden, dat weet ik nog wel.
pi_80713305
Overigens ontkent niemand dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren. En het is zaak dat er een adequate oplossing wordt gevonden voor dat probleem. Een harde aanpak, zoals Wilders betoogt, werkt naar mijn idee echter averechts. En let wel: ik beweer niet dat ik de oplossing voorhanden heb.

Mijn bezwaar tegen Wilders en de PVV is de focus op de islam. En dat liet de Zembla-docu duidelijk zien. Het feit dat Wilders met enige regelmaat verzen uit de Koran citeert, iets dat Goebbels ook deed met het jodendom, is in mijn optiek veelzeggend.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 25-04-2010 23:10:33 ]
  zondag 25 april 2010 @ 23:08:10 #15
201761 phpmystyle
pi_80713500
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Door moslim-extremisten. Wat is je punt? Of zijn in jouw beleving alle moslims extremisten.
[..]

Is er ook zo'n hoog criminaliteitscijfer onder islamitische Indonesiërs? Of Irakezen? Of Bosniërs?
Nee, maar we moeten gaan belichten waar die Moslim extremisten vandaan komen, die Moslim extremisten zijn gelieerd aan de Islam, daar draait het om. Dus wat is hier het probleem denk je?

Die onderstaande vraag kan ik niet beantwoorden, dat doe ik de volgende keer wel. Ben nu te lui om te googlen.
  zondag 25 april 2010 @ 23:08:44 #16
201761 phpmystyle
pi_80713524
quote:

[..]

Je hebt hem zelf ook gekeken of niet?

Ik weet het niet meer precies. Kon me er niet echt in vinden, dat weet ik nog wel.
Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging. Ok ik was 2 min plassen
pi_80713637
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging. Ok ik was 2 min plassen
Ik doelde op het feit waarom volgens hun zoveel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan.
pi_80713666
quote:

[..]

Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging.

Jij wilt er weer een haattirade van maken,,maar dat was het thema ook niet van de uitzending.
Als de haatzaaier W.. zijn been breekt.. dan komt dat overal in de media.....maar dan rept men ook niet over
andere zaken wbt W... Kwestie van thema kiezen...
Het was een goede documentaire.. die maar weer duidelijk maakt wat voor een enge denkwijze W heeft.
Maar dat teveel mensen daarop geilen was al duidelijk..
pi_80713678
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik doelde op het feit waarom volgens hun zoveel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan.
Dat stuk heb ik gemist. Gokje: het feit dat Marokkanen dikwijls behoren tot de sociaal-economische onderlaag?
pi_80713708
quote:

[..]

Nee, maar we moeten gaan belichten waar die Moslim extremisten vandaan komen, die Moslim extremisten zijn gelieerd aan de Islam, daar draait het om. Dus wat is hier het probleem denk je?
Dierenextremisten plegen hun geweld omdat ze heel erg van dieren houden. Mag ik mijn hond nu nog wel aaien?
  zondag 25 april 2010 @ 23:13:35 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80713721
quote:
En natuurlijk is er een onlosmakelijk verband met criminaliteit en de Islam.
Verklaar mij dan eens waarom Antillianen en Surinamers zo hoog scoren in de criminaliteit, en zelfs hoger dan Turken?

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80713726
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik gemist. Gokje: het feit dat Marokkanen dikwijls behoren tot de sociaal-economische onderlaag?
Volgens mij was het zoiets.
  zondag 25 april 2010 @ 23:16:31 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80713835
quote:
Het hierboven door mij geposte rapport laat duidelijk zien dat Marokkanen het crimineelst zijn.... maar daarna gevolgd door Antillianen (niet moslims) en Surinamers (ook geen moslims), en dat pas op de 4e plaats wel weer moslims staan, namelijk Turken.

Vooral in Amsterdam zijn veel problemen met Antillianen en Surinamers, en die hebben HELEMAAL NIETS te maken met de Islam.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 25 april 2010 @ 23:16:59 #24
201761 phpmystyle
pi_80713859
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Weet jij de reden?
pi_80713871
Ik wacht overigens nog steeds op een complimentje voor mijn geweldige TT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')