Hoewel Zembla naar mijn idee aardig ver ging, is het goed dat het beestje bij zn naam wordt genoemd. Wilders is gevaarlijke gek en dat mag best eens worden aangetoond.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef speknek het volgende:
Ik haat Wilders, maar ik vind het echt schokkend wat Zembla aan het doen is, het is zelf een haatpamflet. Zou het ironisch zijn?
Ik heb het idee dat Zembla vanavond de prachtige documentaire "The Power of Nightmares" probeerde na te doen en keihard faalt. Ik zag namelijk fragmentjes terug die Adam Curtis ook in z'n film gebruikte en ook de terminologie over "sprookjes". Maar bij Adam Curtis slaat het ergens op. Zembla roept gewoon "WILDERS HUA HUA KARADZIC BLA BLA EWIGE JUDE".quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef speknek het volgende:
Ik haat Wilders, maar ik vind het echt schokkend wat Zembla aan het doen is, het is zelf een haatpamflet. Zou het ironisch zijn?
Dat laatste inderdaad...quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vreemd was dat ze het niet hadden over de beveiliging van Wilders, dat ze het niet hadden WAAROM er zoveel buitenlandse crimininaliteit was.
Wat moesten ze zeggen over de beveiliging van Wilders?quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vreemd was dat ze het niet hadden over de beveiliging van Wilders
Ze vochten de stelling van Wilders aan dat die criminaliteit met de islam te maken heeft. Een van de betere punten om aan te snijden in deze uitzending, maar helaas kwam ook dat niet heel goed uit de verf.quote:, dat ze het niet hadden WAAROM er zoveel buitenlandse crimininaliteit was.
Die problemen waren er ook al toen Geert nog geen eens het woord Islam kon spellen.quote:
Waarom en waardoor hij de beveiliging nodig heeft, komt dat door Christenen Joden Hindoes Amerikanen of andere bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat moesten ze zeggen over de beveiliging van Wilders?
[..]
Ze vochten de stelling van Wilders aan dat die criminaliteit met de islam te maken heeft. Een van de betere punten om aan te snijden in deze uitzending, maar helaas kwam ook dat niet heel goed uit de verf.
En die was?quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ze kwamen wel degelijk met een verklaring. Daar kun je het mee eens of mee oneens zijn.
Door moslim-extremisten. Wat is je punt? Of zijn in jouw beleving alle moslims extremisten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom en waardoor hij de beveiliging nodig heeft, komt dat door Christenen Joden Hindoes Amerikanen of andere bevolkingsgroepen?
Is er ook zo'n hoog criminaliteitscijfer onder islamitische Indonesiërs? Of Irakezen? Of Bosniërs?quote:En natuurlijk is er een onlosmakelijk verband met criminaliteit en de Islam. Of is er ook zo'n hoge criminaliteit onder autochtone Nederlanders? Zo neen, waar komt het dan wel vandaan?
Je hebt hem zelf ook gekeken of niet?quote:
Nee, maar we moeten gaan belichten waar die Moslim extremisten vandaan komen, die Moslim extremisten zijn gelieerd aan de Islam, daar draait het om. Dus wat is hier het probleem denk je?quote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Door moslim-extremisten. Wat is je punt? Of zijn in jouw beleving alle moslims extremisten.
[..]
Is er ook zo'n hoog criminaliteitscijfer onder islamitische Indonesiërs? Of Irakezen? Of Bosniërs?
Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging. Ok ik was 2 min plassenquote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf ook gekeken of niet?
Ik weet het niet meer precies. Kon me er niet echt in vinden, dat weet ik nog wel.
Ik doelde op het feit waarom volgens hun zoveel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan.quote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging. Ok ik was 2 min plassen
quote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van het begin tot het eind, en ze hebben geen woord gerept over zijn beveiliging.
Dat stuk heb ik gemist. Gokje: het feit dat Marokkanen dikwijls behoren tot de sociaal-economische onderlaag?quote:Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit waarom volgens hun zoveel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan.
Dierenextremisten plegen hun geweld omdat ze heel erg van dieren houden. Mag ik mijn hond nu nog wel aaien?quote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten gaan belichten waar die Moslim extremisten vandaan komen, die Moslim extremisten zijn gelieerd aan de Islam, daar draait het om. Dus wat is hier het probleem denk je?
Verklaar mij dan eens waarom Antillianen en Surinamers zo hoog scoren in de criminaliteit, en zelfs hoger dan Turken?quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
En natuurlijk is er een onlosmakelijk verband met criminaliteit en de Islam.
Volgens mij was het zoiets.quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik gemist. Gokje: het feit dat Marokkanen dikwijls behoren tot de sociaal-economische onderlaag?
Het hierboven door mij geposte rapport laat duidelijk zien dat Marokkanen het crimineelst zijn.... maar daarna gevolgd door Antillianen (niet moslims) en Surinamers (ook geen moslims), en dat pas op de 4e plaats wel weer moslims staan, namelijk Turken.quote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
Is er ook zo'n hoog criminaliteitscijfer onder islamitische Indonesiërs? Of Irakezen? Of Bosniërs?
Weet jij de reden?quote:Op zondag 25 april 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit waarom volgens hun zoveel Marokkaanse jongeren de criminaliteit in gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |