abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 11:37:36 #101
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80962099
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat terwijl je ons niet eens kent Het enige wat jij doet is mensen aanvallen wanneer zij het niet met jou eens zijn. Een prijzenswaardige post:
[..]

Altijd maar kankeren op autochtone fokkers die er een andere mening op nahouden. Als jij ons allemaal zo kut vindt en jij je ergert aan uitkeringstrekkers, dan hoepel je toch lekker een eind op naar Hongarije.
Extreem rechtse neo nazi

Waar jij Wilders zo van beticht doe jij zelf ook. Dus jij bent extreem rechts getuige je posts.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 3 mei 2010 @ 11:53:54 #102
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80962638
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Extreem rechtse neo nazi

Waar jij Wilders zo van beticht doe jij zelf ook. Dus jij bent extreem rechts getuige je posts.
Hoe fout kan je zitten zeg.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:54:51 #103
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80962669
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Extreem rechtse neo nazi

Aha, maar als Nikita een Marokkaan was dan mocht ik wel schrijven dat zij terug mag naar het Rif-gebergte? Die zinsnede kom ik namelijk met enige regelmaat tegen op FOK! En Wilders mag ook roepen dat er voor moslims geen plaats is in Europa? Ze mogen enkel blijven wanneer zij volledig assilimeren, zo stelt ome Geert.

Ben ik dan een extreem-rechtse neo-nazi? En Wilders niet? Trek je conclusies.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 mei 2010 @ 11:59:57 #104
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80962833
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hoe fout kan je zitten zeg.
Nee joh. Phmpstyle is de intellectueel van FOK! Onze kennis valt in het niet in vergelijking met de schat aan informatie die phmpstyle's brein huisvest. Dus wanneer hij mij extreem-rechts noemt, heeft hij ongetwijfeld gelijk.

Ik had beter een MBO-studie kunnen volgen. Daar wordt de nieuwe elite opgeleid.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:03:26 #105
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80962997
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, maar als Nikita een Marokkaan was dan mocht ik wel schrijven dat zij terug mag naar het Rif-gebergte? Die zinsnede kom ik namelijk met enige regelmaat tegen op FOK! En Wilders mag ook roepen dat er voor moslims geen plaats is in Europa? Ze mogen enkel blijven wanneer zij volledig assilimeren, zo stelt ome Geert.

Ben ik dan een extreem-rechtse neo-nazi? En Wilders niet? Trek je conclusies.
Je maakt je schuldig aan wat je zelf beklaagt. Hypocrieteling.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 3 mei 2010 @ 12:06:41 #106
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80963152
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je bent net een klein kind dat hard loopt te schreeuwen met zijn vingers in de oren gepropt.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:08:18 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80963218
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik ken er nog een die daar heel veel last van heeft.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80976546
Hopelijk kunnen al die grote kankerbedrijven hun deuren sluiten, en gaan we gewoon weer gezellig in kleine communes leven. Onze eigen groentjes en vleesjes verbouwen, geen gestapo-politie, geen gristenverboden, geen overheid. Niemand raakt meer ongewenst zwanger en iedereen heeft elkaar lief. het zal sinassappelsap regenen, en zelfs stront zal naar bloemetjes ruiken. Papa en mama blijven eeuwig leven en ruzie met de buurman wordt bijgelegd met een biologisch biertje.

Uiteindelijk maakt 't toch geen reet uit of je nou links of rechts stemt, door de jaren heen zijn de veranderingen zo minimaal geweest dat het enige dat echt invloed heeft gehad het verbod is geweest. Gristen willen dit verbieden, milieuhippies willen dat verbieden en uiteindelijk leveren we alleen maar vrijheid in. Ik zou zeggen, stem op een partij die in ieder geval niks wil verbieden, dan weet je zeker dat we er in ieder geval niet op achter uit gaan.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:30:38 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80979300
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:10 schreef Batsnek het volgende:
Hopelijk kunnen al die grote kankerbedrijven hun deuren sluiten, en gaan we gewoon weer gezellig in kleine communes leven. Onze eigen groentjes en vleesjes verbouwen, geen gestapo-politie, geen gristenverboden, geen overheid. Niemand raakt meer ongewenst zwanger en iedereen heeft elkaar lief. het zal sinassappelsap regenen, en zelfs stront zal naar bloemetjes ruiken. Papa en mama blijven eeuwig leven en ruzie met de buurman wordt bijgelegd met een biologisch biertje.

Uiteindelijk maakt 't toch geen reet uit of je nou links of rechts stemt, door de jaren heen zijn de veranderingen zo minimaal geweest dat het enige dat echt invloed heeft gehad het verbod is geweest. Gristen willen dit verbieden, milieuhippies willen dat verbieden en uiteindelijk leveren we alleen maar vrijheid in. Ik zou zeggen, stem op een partij die in ieder geval niks wil verbieden, dan weet je zeker dat we er in ieder geval niet op achter uit gaan.
Ik hunker na dat antwoord. Welke partij is dat? Denk eraan, geen belastingverhogingen, geen milieu geneuzel, en geen gristenverboden zoals rook verbod of alcohol vreselijk duur maken?

Ik wacht met spanning af
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 3 mei 2010 @ 19:46:19 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_80979998
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik hunker na dat antwoord. Welke partij is dat? Denk eraan, geen belastingverhogingen, geen milieu geneuzel, en geen gristenverboden zoals rook verbod of alcohol vreselijk duur maken?

Ik wacht met spanning af
De Piratenpartij!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_80983401
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wacht met spanning af
Nederland heeft geen liberale partijen, hoevaak er ook vrij of vrijheid in hun naam mag staan. De meest vrijzinnige partij is nog de piratenpartij ( thx, papier ), dus wellicht dat daar mijn stem naar gaat.
pi_80995413
Dan kan het EINDELIJK goed komen voor ALLE mensen in dit land. Dan kan iedereen leven en kan de armoede worden bestreden en zelfs opgelost.
pi_80995416
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee joh. Phmpstyle is de intellectueel van FOK!

Dommer vind je ze nauwelijks.
pi_80995421
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef spare_rib het volgende:

[..]

linkse mensen willen dat anderen meer belasting betalen en niet zijzelf? zijn linkse mensen altijd arm? hoe kom je daar nou bij?
Het is zelfs een feit dat Groen links stemmers erg hoog opgeleid zijn, dus nee, die zullen vast niet arm zijn. Rechts denkt dat links ook in hun eigen straatje stemt, maar nee.... dat egoistische gevoel is vooral iets waar rechts tuig last van heeft.
pi_80995426
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vaak betalen ze geen eens belasting maar leven ze op belasting.
Volgens onderzoek zijn mensen die op de PVV stemmen vooral erg laag opgeleid en mensen die op Groen Links stemmen veelal erg hoog opgeleid. DUS WAT LUL JE NOU EPPO?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:45:45 #116
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80995475
Ik denk dat grote schaduwkrachten die achter de politiek schuilgaan, rechtse totalitaire dingen blijven lobbyen en erdoorheen blijven duwen. Of wij als volk ogenschijnlijk links of rechts hebben gestemd. En niet te vergeten de grote corporaties die lobbyen met onzin via politici. De hervormde gezondheidszorg is nogsteeds een goed voorbeeld.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:48:06 #117
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80995477
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 04:16 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Volgens onderzoek zijn mensen die op de PVV stemmen vooral erg laag opgeleid en mensen die op Groen Links stemmen veelal erg hoog opgeleid. DUS WAT LUL JE NOU EPPO?
GL is aardig voor iedereen maar zijn een potentieel platform voor goedbedoelende millieu-hippies. Die onwetend toch de destructieve corporaties steunen waar zij denken tegen te vechten. De anti co2-hype bijvoorbeeld.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81000159
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Extreem oplopende staatsschuld
Toename kansloze immigratie
Stijgende criminaliteit
Dit zijn de gevolgen van de centrum-rechtse kabinetten van de afgelopen 30 jaar.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81003461
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Als het volgende kabinet volledig links is + eventueel D66, wat zou er dan gebeuren?

Denk even niet aan je portomonnee, dat aspect even buiten beschouwing laten.

Zouden we dan niet (in theorie in elk geval) een periode van vrijheid/blijheid krijgen.
Een soort van tweede sixties?

Hoe zouden die vier jaar er dan uit komen te zien?
Ik denk eerder weer terug naar de jaren 90, paars-achtig. Voor de portomonee zal dit denk ik ook verrassend gunstig uitpakken. En voor onderwijs en zorg zeker.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_81003573
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, vrijheid voor ondernemers maar geen burger rechten.
Onderdrukking van oppositie, vervolging van mensen met een religie, verbod op vrije vakbonden, etc etc
[..]

verbeter de wereld en begin met jezelf
Dat klinkt als de VVD
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:05:03 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81004187
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat klinkt als de VVD
Wat klinkt als de VVD?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81004287
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat klinkt als de VVD?
Economisch-liberaal (mits je genoeg verdient), maar persoonlijk het minder op de vrijheden hebben. Weinig waarde hechten aan burgerrechten (zoals privacy). Qua religie; verdonk en Wilders komen beide bij de VeuVeuDeu vandaan. Vakbonden zien ze denk ik ook liever verdwijnen.

Dus wat jij omschrijft, klinkt als de VVD
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:12:11 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81004434
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Economisch-liberaal (mits je genoeg verdient), maar persoonlijk het minder op de vrijheden hebben. Weinig waarde hechten aan burgerrechten (zoals privacy). Qua religie; verdonk en Wilders komen beide bij de VeuVeuDeu vandaan. Vakbonden zien ze denk ik ook liever verdwijnen.

Dus wat jij omschrijft, klinkt als de VVD
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:14:19 #124
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81004509
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er is geen woord over gelogen hoor. De VVD is zo.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:15:04 #125
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_81004531
Wat een enge topic titel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')