Ik zal remlof er even op attenderen.quote:
Remlof en ik kunnen het goed vinden. Zoiets zou hij nooit bij mij doenquote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zal remlof er even op attenderen.
Dat zou inderdaad een geweldige finale zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die moeten we ook aanmoedigen natuurlijk, ze moeten wel de finale bereiken!
Je onderschat de Duitsers. Ik denk dat we JUIST aan nederland een makkelijke tegenstander hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een geweldige finale zijn.(en een makkelijk tegenstander)
Duitsers zijn ook weer sterk. Vind ze niet mooi spelen (zowel het spel als het uiterlijk van ze), maar Duitsland zal inderdaad winnen van Nederland in de finale.quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je onderschat de Duitsers. Ik denk dat we JUIST aan nederland een makkelijke tegenstander hebben
89e minuut. Lahm die de bal speelt op Schwein en dan de voorzet en Poldi tikt hem inquote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook weer sterk. Vind ze niet mooi spelen (zowel het spel als het uiterlijk van ze), maar Duitsland zal inderdaad winnen van Nederland in de finale.
Kom je dit jaar weer met van die flutargumenten als Nederland een wedstrijd verliest?quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
89e minuut. Lahm die de bal speelt op Schwein en dan de voorzet en Poldi tikt hem in
Je bedoelt Duitsland?quote:Op maandag 26 april 2010 00:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Kom je dit jaar weer met van die flutargumenten als Nederland een wedstrijd verliest?
Die schoppen we er wel uitquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef Doks het volgende:
Zou mooi zijn: Duitsland - Nederland in de finale.
En dan robben hae
Als het niet lukt dan lukt het niet hequote:
nee hoor, als we robben eruitschoppen maken halen we de snelheid van de flankquote:
mijn UIquote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Duitsland?daar ben ik niet voor, totaal ander land
Als België meedeed, was ik daar meer voor.
DUITSERS
quote:Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
Maar samen met Nederland. Als ze tegen elkaar moeten weet ik het eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef RM-rf het volgende:
ik ben zelf in eerste instantie voor nederland, en in tweede instantie voor duitsland, het land waar ik al ruim 10 jaar woon, en me wel voel, ook qua duitse mentaliteit ...
Echter, ik moet ook zeggen dat de meeste Fok!-users die zich zo heel erg pro-duits opstellen meer relnichten zijn en het enkel om de provocatie doen..
De meeste hebben volgens mij nauwelijks kennis van duitse voetballers en/of wat de kwaliteiten daarvan zijn.
Punt is dat qua speelkwaliteit de duitsers erg mager erbij zitten:
Geen echt goed keeper... twee jonge talenten in Adler en Neuer, die echter beide ook nog tijd nodig lijken te hebben zich geheel te 'vestigen' en juist op de belangrijke momenten door het ijs lijken te zakken (zeker Adler leek de beeste kaarten te hebben, het in het duitse elftal op de belangrijke momenten prima te doen, zoals die partij tegen rusland die Enke had moeten spelen, maar toen de spanning niet aankon en vervolgens ging het met hem heel snel)
In de Bundesliga schuttert Adler echter veelvuldig de laatste tijd, en hij heeft zn team in de eindfase ook al wat punten gekost en was deels verantwoordelijk voor het afhaken van Leverkusen in de kampioensrace (alhoewel hij natuurlijk in de eerste seizoenshelft het wel deed en een vand e dragers van het succes van dat team was)
de verdediging kent ofwel ervaren oude spelers die in baggervorm zitten of niet aan spelen toekomen (Friedrich, Janssen, Fritz, Metzelder) of te jonge spelers die ervaring missen (Boateng, Tasci )..
Lahm lijkt de laatste tijd wer in vorm gekomen te zijn (met grote dank aan Robben, die het helemaal met hem lijkt te kunnen vinden op het speelveld, ze vullen elkaar enorm goed aan)... maar dat vind ik eigenlijk geen echt dragende speler, die mist de fysieke presence imho een beetje daarvoor.
Middenveld kent de ietwat oude Ballack, schweinsteiger die wel in vorm lijkt te zitten, en jonge onervaren gasten als Özil en Marin ... eigenlijk mis ik een 'werker' ala Bernd Schneider of eventueel Frings en op de vleugels hebben ze nauwelijk echte kwaliteit.
qua centrumaanvallers is Gomez momenteel tweede keus bij bayern, en zit Klose zelfs vaker op de tribune...
Podolski overtuigd zelfs al helemaal niet bij degradatiekandidaat Köln en heeft nauwelijks gescoord het hele seizoen.
Er wordt zelfs geroepen om een terugkeer van Kuranyi, die ik qua 'speelkwaliteit' eigenlijk gewoon te zwak vind (was een van de zwakste op ek2004 en een belangrijke grond dat duitsland toen bijna niet tot scoren kwam, enkel twee middenvelders scoorden over he hele toernooi, ongekend voor duitse begrippen), maar iig in een enorm sterke vorm zit, wat de andere missen.
De enige grond dat mensen wél vertrouwen in Duitsland hebben is dat ze qua 'mentaliteit' gewoon meestal hun zaakjes enorm goed voor elkaar hebben en als het erom draait duitse spelers altijd ook bereid zijn voor elkaar te werken en zo ook uit 'geslagen' situaties altijd kunnen terugkeren...
Mocht duitsland verder willen komen, zullen ze dat echter ook kei- en keihard nodig hebben
Begint het onderschatten nu al voordat Nederland ook maar één wedstrijd heeft gespeeld op het WK?quote:Op zondag 25 april 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een geweldige finale zijn.(en een makkelijk tegenstander)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Begint het onderschatten nu al voordat Nederland ook maar één wedstrijd heeft gespeeld op het WK?
Van de Duitsers hoor je niets en hier zijn al mensen die denken dat Nederland, als ze al zover raken, Duitsland wel eventjes zullen verslaan of iig denken dat we dan met Duitsland een makkelijke tegenstander gaan hebben.
Wij zijn zo goed en wij doen dat toch wel effe?
Duitsland:
WK-historie
1930 · Niet meegedaan
1934 · Derde plaats
1938 · Eerste ronde
1950 · Niet meegedaan
1954 · Kampioen
1958 · Vierde plaats
1962 · Kwartfinale
1966 · Tweede plaats
1970 · Derde plaats
1974 · Kampioen
1978 · Tweede ronde
1982 · Tweede plaats
1986 · Tweede plaats
1990 · Kampioen
1994 · Kwartfinale
1998 · Kwartfinale
2002 · Tweede plaats
2006 · Derde plaats
2010 · Gekwalificeerd
EK-historie
1960 · Niet meegedaan
1964 · Niet meegedaan
1968 · Niet gekwalificeerd
1972 · Kampioen
1976 · Tweede plaats
1980 · Kampioen
1984 · Eerste ronde
1988 · Halve finale
1992 · Tweede plaats
1996 · Kampioen
2000 · Eerste ronde
2004 · Eerste ronde
2008 · Tweede plaats
Duitsland 3x WereldKampioen en 3x Europees Kampioen + nog veel ereplaatsen
Duitsland mag dan niet elk toernooi de beste spelers hebben, wel hebben ze een fantastisch geheel.
De Duitsers hebben ook iets wat Nederland niet of weinig heeft: mentaliteit om ook echt 90 minuten ( inclusief blessuretijd ) te blijven voetballen en weten dat teambelang op een groot toernooi uitermate belangrijk zijn.
Wat stelt Nederland daar tegenover?![]()
Oh ja, 1x Europees Kampioen geworden... in 1988.
Ja, maar Nederland speelt zo dartel en speels, daar gaat het toch om?quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
nee hoor, als we robben eruitschoppen maken halen we de snelheid van de flankkunnen we mooi op stomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Jazeker!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]Niet de nationaliteit al zit het bloed wel in de familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Damn, shitquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Damn, shit
Mja ik ben een buitenlander dus dat mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smerige actie van Rijkaard.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef laforest het volgende:
Support jij Duitsland ook tijdens het WK? Ik wel! waarom? Ja blijven toch Nederlandse buren.
En gewoon supergoed team.
is dat echt zijn vriendin?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:55 schreef Ruud het volgende:
Ik support alleen Schweinsteiger's vriendin.
[ afbeelding ]
D'r zijn wel meer voetballers met een rotkop die een lekkere chick hebben (Ribery, Tevez)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is dat echt zijn vriendin?![]()
dat een mof met z'n rotkop zow lekkere chick kan krijgen
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef seiramu het volgende:
Ik ben voor Nederland. Als Turkije dit jaar speelde zou ik voor Turkije zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had me nog helemaal niet gerealiseerd dat we dit jaar geen last hebben van toeterende Turken!
![]()
![]()
![]()
Ga daar maar niet zo snel van uit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik had me nog helemaal niet gerealiseerd dat we dit jaar geen last hebben van toeterende Turken!
![]()
![]()
Heerlijke finale zou dat worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef PeeJie_ het volgende:
Duitsland - Portugal als finaleDe horror!
Ieder zijn mening, maar Nederland mocht willen dat ze de helft van de mentaliteit van de Duitsers hadden en het écht in teamverband willen spelen en voor elkaar willen vechten.quote:
Klopt, maar dat is dan vooral vanwege Van Gaal en Robben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 04:07 schreef LosPollos het volgende:
Een prachtig land dat veel te bieden heeft. Het voetbal is niet altijd wonderschoon, maar mede door een voorbeeldige wedstrijdinstelling weten ze het vaak ver te schoppen. Niets mis mee.
Bayern München staat bijvoorbeeld terecht in de finale van de CL.
Natuurlijk, maar er staat een hele grote club die financieel erg gezond is. Al heel lang.quote:Op woensdag 19 mei 2010 04:13 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan vooral vanwege Van Gaal en Robben.
Zo'n anti-instelling hebben ("Ik juich nog harder als Duitsland eruit ligt dan als Nederland een wedstrijd wint") en dan mopperen over anti-voetbal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:58 schreef dubbel1 het volgende:
Duitsland is wel het LAATSTE land dat de WK mag winnen. Nederlanders die niet anti Duitsland zijn, hebben de boel niet echt op een rijtje. En dan heb ik het nog niet eens in de eerste plaats over de oorlog, maar wel over het feit dat Duitsland heel vaak anti voetbal speelt en wedstrijden onterecht wint. Dat hebben ze, net als Italie, vele jaren gedaan. Duitsland mag NOOIT meer een groot tournooi winnen. Ik juich nog harder als Duitsland eruit ligt dan als Nederland een wedstrijd wint. Nedrland en Duitsland zijn als Ajax en Feyenoord. Je kunt niet voor beide zijn. Duitsland moet verliezen. ALTIJD. Duitsland moet worden afgemaakt en zwaar vernederd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Wat een drommelse jongen ben jij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef HaagsPietje het volgende:
nederlanders die voor duitsland zijn op een WK....![]()
![]()
![]()
kom je in mijn ogen serieus een paar chromosomen tekort en heb je echt een gebrek aan opvoeding gehad.
ik ken ook echt helemaal niemand (gelukkig) die dit soort rare onwenselijke gedachtes hebben.
hoe eerder die moffen naar huis gaan des te beter!![]()
inderdaad, mooie tijden waren datquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef BB-King het volgende:
De rivaliteit met Duitsland is niet meer wat het geweest is.
Eind jaren 80, begin jaren 90 was het altijd nog letterlijk oorlog op zowel buiten als binnen het veld.
Ik ben ook voor Duitsland in het begin, want ze moeten tegen Nederland aantreden. En dan zorgen dass alles vorbei ist voor ze, een beter scenario is niet denkbaar. Het wordt gewoon weer eens tijd voor een directe confrontatie tussen die twee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef HaagsPietje het volgende:
nederlanders die voor duitsland zijn op een WK....![]()
![]()
![]()
kom je in mijn ogen serieus een paar chromosomen tekort en heb je echt een gebrek aan opvoeding gehad.
ik ken ook echt helemaal niemand (gelukkig) die dit soort rare onwenselijke gedachtes hebben.
hoe eerder die moffen naar huis gaan des te beter!![]()
quote:
Duitsland is te vergelijken met PSV's anti voetbal, Ik ben voor Ajax maar ik vind Feyenoord wel een leuk cluppie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:58 schreef dubbel1 het volgende:
Duitsland is wel het LAATSTE land dat de WK mag winnen. Nederlanders die niet anti Duitsland zijn, hebben de boel niet echt op een rijtje. En dan heb ik het nog niet eens in de eerste plaats over de oorlog, maar wel over het feit dat Duitsland heel vaak anti voetbal speelt en wedstrijden onterecht wint. Dat hebben ze, net als Italie, vele jaren gedaan. Duitsland mag NOOIT meer een groot tournooi winnen. Ik juich nog harder als Duitsland eruit ligt dan als Nederland een wedstrijd wint. Nedrland en Duitsland zijn als Ajax en Feyenoord. Je kunt niet voor beide zijn. Duitsland moet verliezen. ALTIJD. Duitsland moet worden afgemaakt en zwaar vernederd.
Wat is er precies supergoed aan Duitslands team?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef laforest het volgende:
Support jij Duitsland ook tijdens het WK? Ik wel! waarom? Ja blijven toch Nederlandse buren.
En gewoon supergoed team.
Ik steun Duitsland al zolang als ik kan herinneren. Spanje steun ik nooit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies supergoed aan Duitslands team?
Als je voor een supergoed team wil zijn ben je voor Spanje, het is wel een feit te noemen dat die de beste selectie hebben.
Bij mensen die voor Duitsland zijn heb ik altijd een beetje het idee dat ze het doen om 'anders dan de rest' te zijn.
Precies, Duitsland gaat winnnnnnnnnnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef T_Fuff het volgende:
Duitsland wint het WK, maar ik zal niet juichen.
Sterk team!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik steun Duitsland al zolang als ik kan herinneren.
quote:
Wow ben jij ff lekker anders, wow hee echt bijzonder, wooowquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:58 schreef dubbel1 het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow ben jij ff lekker anders, wow hee echt bijzonder, wooow![]()
.
Zo, laforest heeft ook weer gehoord wat hij wilde horen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geprobeerd gisteren voor Duitsland te zijn, aangezien mijn verloofde Duits is. Toen Australie bijna scoorde, juichte ik, en viel ik door de mand. Ik heb het geprobeerd, maar kan het niet. Ik ben niet voor Duitsland.
Kan je nu niet meer beweren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:58 schreef dubbel1 het volgende:
Als je dat enkel verbind aan je afkeer voor Nederland... ben je dan wel echt fan van Duitsland? of gaat het je meer om het tonen van iets negatiefs over nederland?quote:
Nee, ik vind Duitsland echt een heel leuk team. Vond ik voor het WK al, maar na gisteren helemaalquote:Op maandag 14 juni 2010 12:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je dat enkel verbind aan je afkeer voor Nederland... ben je dan wel echt fan van Duitsland? of gaat het je meer om het tonen van iets negatiefs over nederland?
waarom vind je het dan nodig om direkt 'Fuck Nederland! erbij te roepen?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nee, ik vind Duitsland echt een heel leuk team. Vond ik voor het WK al, maar na gisteren helemaal
ik geef toe dat dat enigzins provocatief was.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom vind je het dan nodig om direkt 'Fuck Nederland! erbij te roepen?
dat heeft volgens mij juist erg weinig te maken met het 'duitsland-fan' zijn
quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die moeten we ook aanmoedigen natuurlijk, ze moeten wel de finale bereiken!
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef verleiding het volgende:
Gezien mijn Duitse roots en het feit dat ik dicht aan de grens woon, vind ik dat ik voor zowelNEDERLAND
als
DEUTSCHLAND
mag zijn.
Sommige mensen kunnen het verleden helaas niet vergeten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Rodulf het volgende:
Heb het topic niet helemaal gelezen, maar ik snap niet waarom sommige mensen zo'n probleem met Duitsland hebben. De keren dat ik Duitsland heb zien spelen speelden ze prachtig voetbal, en ik gun het onze oosterburen wel. Laat alleen duidelijk zijn dat ik in de eerste plaats altijd voor Nederland ben.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef ueberduitser het volgende:
getuige m'n auto ben ik voor beide...
[ afbeelding ]
Eigenlijk interesseert het me niet, voetbval mag wat mij betreft afgeschaft worden.
Zou een celstraf op moeten staan imoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zag vandaag een Duitse auto rijden, waarop Nederlandse vlaggen waren bevestigd. Ook een apart gezicht, haha.
Vergeten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het verleden helaas niet vergeten.
Met vergeten bedoel ik achter hun laten. Vergeten moet natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vergeten lijkt me niet de bedoeling.
Ik ben natuurlijk wel voor Duitsland.
Ik gun het Duitsland veel meer want ze spelen dit WK geweldig. En iemand een WK gunnen omdat ze nog nooit een WK gewonnen hebben is bullshit. Want je moet er gewoon goed voor voetballen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, helemaal niet. Verliezen van Spanje is een stuk minder erg en ik gun het Spanje ook meer om dit WK te winnen. Hebben ze nog nooit behaald en die Duitsers wel natuurlijk. En anders krijgen we er weer een trauma bij
Zwitserland!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Aloulou het volgende:
ondanks dat Spanje voetballend superieur is (aan elk land van dit WK overigens).
Spanje heeft al een wedstrijd verloren, Nederland niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Aloulou het volgende:
Wat een wereld wedstrijd. Duitsland gaat nog steeds door ondanks dat Spanje voetballend superieur is (aan elk land van dit WK overigens). Let maar op de messcherpe counters straks met Klose, Podolski, Ozil en Schweiny.
En Nederland kan goed zien waar de zwakte van Duitsland ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |