quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die moeten we ook aanmoedigen natuurlijk, ze moeten wel de finale bereiken!
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef verleiding het volgende:
Gezien mijn Duitse roots en het feit dat ik dicht aan de grens woon, vind ik dat ik voor zowelNEDERLAND
als
DEUTSCHLAND
mag zijn.
Sommige mensen kunnen het verleden helaas niet vergeten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Rodulf het volgende:
Heb het topic niet helemaal gelezen, maar ik snap niet waarom sommige mensen zo'n probleem met Duitsland hebben. De keren dat ik Duitsland heb zien spelen speelden ze prachtig voetbal, en ik gun het onze oosterburen wel. Laat alleen duidelijk zijn dat ik in de eerste plaats altijd voor Nederland ben.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef ueberduitser het volgende:
getuige m'n auto ben ik voor beide...
[ afbeelding ]
Eigenlijk interesseert het me niet, voetbval mag wat mij betreft afgeschaft worden.
Zou een celstraf op moeten staan imoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zag vandaag een Duitse auto rijden, waarop Nederlandse vlaggen waren bevestigd. Ook een apart gezicht, haha.
Vergeten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het verleden helaas niet vergeten.
Met vergeten bedoel ik achter hun laten. Vergeten moet natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vergeten lijkt me niet de bedoeling.
Ik ben natuurlijk wel voor Duitsland.
Ik gun het Duitsland veel meer want ze spelen dit WK geweldig. En iemand een WK gunnen omdat ze nog nooit een WK gewonnen hebben is bullshit. Want je moet er gewoon goed voor voetballen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, helemaal niet. Verliezen van Spanje is een stuk minder erg en ik gun het Spanje ook meer om dit WK te winnen. Hebben ze nog nooit behaald en die Duitsers wel natuurlijk. En anders krijgen we er weer een trauma bij
Zwitserland!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Aloulou het volgende:
ondanks dat Spanje voetballend superieur is (aan elk land van dit WK overigens).
Spanje heeft al een wedstrijd verloren, Nederland niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Aloulou het volgende:
Wat een wereld wedstrijd. Duitsland gaat nog steeds door ondanks dat Spanje voetballend superieur is (aan elk land van dit WK overigens). Let maar op de messcherpe counters straks met Klose, Podolski, Ozil en Schweiny.
En Nederland kan goed zien waar de zwakte van Duitsland ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |