SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Haaa!!! das leuk wakker wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
Voor het Nijmeegse kneuterige liefdespaartje Laysa en De_Kardinaal:
[ afbeelding ]
ff crosspostenquote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Laysa het volgende:
Owwwwwwwwwwww en Pietttttttttttttt gefeliciteerdddddddddddd![]()
![]()
en dat je maar een grote jongen mag worden en alles mag krijgen wat je in je leven wenst...fijne dag lieverd
mikkie weet wel waar die t moet zoekenquote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef Rituals het volgende:
Betere fipo dan die uit het vorige topic!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
Voor het Nijmeegse kneuterige liefdespaartje Laysa en De_Kardinaal:
[ afbeelding ]
Rot op naar uw eigen land verrekte koekwaus!quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef Swine het volgende:
[Kleutermode]
Ik heb gister twee vriendjes gemaakt![]()
Het ene jongentje vond dat ik een leuke lach had, want hij zei de hele tijd 'Wat sta je nou stom te lachen met je kankerkop en je kankerlach, kankerlijer' terwijl die me diep in de ogen keek.
En het andere jongentje vond me bijna net zo mooi want hij zei 'Jij, bent echt een mongol (op z'n New Kids')' en 'Jij hebt een lelijk kankergezicht'
En toen hebben ze ook nog vriendjes gemaakt met de portiers, want ze lagen in eens met z'n vieren op de grond te knuffelen![]()
[/Kleutermode]
Die eerste kerel vond het ook nog nodig om te bedreigen dat ie me het licht uit de ogen zou nemen als ie me zou zien wanneer ik niet aan het werk zou zijn..quote:Op zondag 25 april 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rot op naar uw eigen land verrekte koekwaus!
Als ie bij jullie heeft gegeten was het een terechte klacht overigens!quote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Die eerste kerel vond het ook nog nodig om te bedreigen dat ie me het licht uit de ogen zou nemen als ie me zou zien wanneer ik niet aan het werk zou zijn..
Toen heb ik maar even mijn gegevens achtergelaten bij de politie..
Trieste lui
Niet eensquote:Op zondag 25 april 2010 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie bij jullie heeft gegeten was het een terechte klacht overigens!
Ik zit hier echt even met een WTF aangezien ik aangegeven heb dat ik ook in overleg doordeweeks beschikbaar was, dat ik nu zelfs sowieso al op maandag vrij ben, en dat ik nog nooit mee heb gemaakt met mijn rooster dat ik niet minstens 1 dag door de week vrij benquote:Beste Yasha,
Helaas moeten we je meedelen dat onze keus niet op jou is gevallen in de sollicitatieprocedure.
Ondanks ons leuke gesprek hebben we gekozen voor iemand die ook door de week een vaste dag beschikbaar is.
We wensen je veel succes met het vinden van een passende baan en bedanken je voor je belangstelling.
Met vriendelijke groet,
Jij maakt echt vriendjesquote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hij kwam niet binnen en begon toen het hele kanker-abc op te noemen op het terras (wat ik met wat andere aan het dichtzetten was).
Ik liep alleen naar hem toe om te vragen wat er nou was en of het nou zo nodig is om zoveel te schreeuwen. En toen was ik de lul
De standaard afwijzingsbriefquote:Op zondag 25 april 2010 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit hier echt even met een WTF aangezien ik aangegeven heb dat ik ook in overleg doordeweeks beschikbaar was, dat ik nu zelfs sowieso al op maandag vrij ben, en dat ik nog nooit mee heb gemaakt met mijn rooster dat ik niet minstens 1 dag door de week vrij ben
Dan is het niet meer op iedereen toepasbaar en dan is het geen standaard afwijzingsbrief meer.quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
juh, maar kom dan met betere argumenten
ik snap sowieso niet waarom je dr op af stapt, laat ze lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hij kwam niet binnen en begon toen het hele kanker-abc op te noemen op het terras (wat ik met wat andere aan het dichtzetten was).
Ik liep alleen naar hem toe om te vragen wat er nou was en of het nou zo nodig is om zoveel te schreeuwen. En toen was ik de lul
alvleesklierquote:
Bij Blokker was maandag altijd de drukste dagquote:Op zondag 25 april 2010 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Overigens is de maandag voor winkels natuurlijk het minst interessant, omdat ze dan de helft van de dag gesloten zijn..
Voor hoeveel uur per week zoek je werk?quote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij Blokker was maandag altijd de drukste dag
Maar sowieso heb ik echt duidelijk aangegeven ook doordeweeks te willen werken.. maar geen exacte dagen genoemd omdat ze daar ook niet echt naar vroeg want het was een sollicitatie voor in het weekend..
Maar op wat ik zei heeft ze nog gereageerd met dat een oproepkracht dan altijd handig was, dus zelf ging ze er ook niet op in of ik een vaste dag kon werken dan.
Maar goed, dan maar weer naar de volgende, of toch richting callcenter, maar de tentamenperiode komt er ook aan, dus echt een training gaan volgen nu is ook weer niet handig..
Zoek je een nieuwe koerier?quote:Op zondag 25 april 2010 14:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor hoeveel uur per week zoek je werk?
quote:
Ik had wel wat geweten als je 4,5 uur wilde....of je kan misschien meerdere baantjes?....quote:
Als het je echt om de centjes gat dan is miss gewoon achter de kassa bij een supermarkt een idee? tis misschien niet het leukste werk maar het verdiend wel geldquote:Op zondag 25 april 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, het lijkt me het handigste om één baantje te hebben eigenlijk
wat voor werk danquote:Op zondag 25 april 2010 14:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...ik heb jou toch
![]()
[..]
Ik had wel wat geweten als je 4,5 uur wilde....of je kan misschien meerdere baantjes?....
Het lijkt me dan weer niet voor jouquote:
Ik werk bij nokkie...of kion....en het is echt leuk....het kost je maar 1,5 uur per dag...van kwart voor 12 tot kwart over 1quote:Op zondag 25 april 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt me wel leuk, op SuSa staat ook de hele tijd zoiets, maar ik moet wel echt meer uren hebben
Morgen maar eens langs een uitzendbureau.. En even een open sollicitatie bij Selexyz afgeven.
Selexyz lijkt me wel een mooie baanquote:Op zondag 25 april 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lijkt me wel leuk, op SuSa staat ook de hele tijd zoiets, maar ik moet wel echt meer uren hebben
Morgen maar eens langs een uitzendbureau.. En even een open sollicitatie bij Selexyz afgeven.
10 euro netto per uur....het kan slechter...en nogmaals als je echt om geld verlegen zit i s alles meegenomenquote:
Probeer dan een baantje te scoren als hersenchirurg!quote:
Dat verdient beter per uurquote:
Hoe was de bata?quote:
Gold diggers!quote:
Nee ze zoeken over heel nijmegen mensen....gewoon contact zoeken....plus het voordeel is dat je in de vakanties en op de verplichte vrije dagen wordt doorbetaald....tis best een uitdaging.....zelf heb ik een klas van 22 kinderen in de leeftijd van 7,8 en 9....quote:Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef LastRequest het volgende:
Lijkt mij misschien wel wat Laysa!
Ik heb toch niet extreem veel tijd over en dat lijkt me best leuk.. en idd elk beetje geld is mooi meegenomen.
Zoeken ze alleen in Lent mensen? Das denk ik bijna net zo lang heen en weer fietsen als dat ik dan zou werken
Maar klinkt iig wel leuk..
hoi terug vanuit eindhovenquote:
Heel erg tof. Bruin verband, leuke verhalen, lekker gelopen, en misschien een excursie naar de grolschfabriek gewonnenquote:
Lekker slapen zo met die regen op de achtergrondquote:Op zondag 25 april 2010 23:00 schreef Roei het volgende:
Ja, zonde van die regen nu. Slechte afsluiting van een goede week!!
Ja lekker is dat he....quote:Op zondag 25 april 2010 23:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Lekker slapen zo met die regen op de achtergrond
mijn Avaquote:Op zondag 25 april 2010 23:00 schreef Roei het volgende:
Ja, zonde van die regen nu. Slechte afsluiting van een goede week!!
quote:Op zondag 25 april 2010 23:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo achter dat iemand dezelfde ava heeft![]()
Je moet maar zin in hebben. Het is wel elke dag een verplichting die maar kort duurt... ik zou het niet trekken.quote:Op zondag 25 april 2010 15:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik werk bij nokkie...of kion....en het is echt leuk....het kost je maar 1,5 uur per dag...van kwart voor 12 tot kwart over 1
Nooit van gehoord, maar de download maar even aangezetquote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef Swine het volgende:
Harry Brown eindelijk gezien! Wat een film!![]()
Michael Caine
The Informant daarentegen was weer oersaai. Vergelijkbaar met The Good Shepherd. Goed acteerwerk enzo, maar nul spanning...quote:Op zondag 25 april 2010 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar de download maar even aangezet
Dan ga ik die niet kijken, want op The Good Shepherd ben ik ook afgehaakt ivm de traagheid.quote:Op zondag 25 april 2010 23:47 schreef Swine het volgende:
[..]
The Informant daarentegen was weer oersaai. Vergelijkbaar met The Good Shepherd. Goed acteerwerk enzo, maar nul spanning...
Betaald worden per uur rocks!quote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef Merel1808 het volgende:
Klaar met werken, wat een kutavond.. Hele avond geen zak gedaan, maar wel tot nu achter de bar gehangen wachten tot de laatste mensen weggingen
nah.. dat vind ik heel liefquote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef Roei het volgende:
Haha, zet die avatar net erin, post echt amper wat en net hier is er nog zo een! Ik haal hem wel weg
Roei ken ik wel via via, die komt in ieder geval wel uit Nijmegen.quote:Op maandag 26 april 2010 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... misschien heb ik niet opgelet, maar zijn Roei en FANN eigenlijk echte Nijmo's?
quote:Op maandag 26 april 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Roei ken ik wel via via, die komt in ieder geval wel uit Nijmegen.
Ja dat wel, 8 uur gewerkt vanavondquote:
Om elf uur al? Dan ben ik al een paar uur aan het werk! Beetje dom dat ik hier nu nog zit dusquote:Op maandag 26 april 2010 01:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ga ik ook maar eens doen, morgen om 11 uur al werkcollege
Bespeuren we hier jaloezie?quote:Op maandag 26 april 2010 01:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja dat wel, 8 uur gewerkt vanavond![]()
Maar een uur lang achter de bar staan luisteren terwijl van die horeca-huppelkutjes met de jongens uit de keuken zitten te ouwehoeren (want die zijn klaar, dus die zitten al aan tafel) is wel enorm vermoeiend
Mijn werkcollege is wel 180km van mn bedquote:Op maandag 26 april 2010 01:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om elf uur al? Dan ben ik al een paar uur aan het werk! Beetje dom dat ik hier nu nog zit dus.
Ik ga dus ook maar eens naar bed.
[..]
Bespeuren we hier jaloezie?
quote:Op maandag 26 april 2010 01:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn werkcollege is wel 180km van mn bed
En ik ben niet jaloers op die afgeleefde vrouwen van halverwege de 30 die nog steeds achter de bar staan in een of andere aftandse Almelose kroegmaar ik was wel jaloers dat zij al om 9uur vrij waren
Wel echt een belachelijk waardeloze sekte, als ik er nog niet eens van gehoord heb. Weet je wie een ekte bazensekte had? Charles Manson! Kun je nog wat van leren, prutserquote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat wij een sekte zijn
Ja ik heb wel wat beters te doen dan wachten totdat er eventueel iets in de krant staat. Kom nouquote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Totdat je dat berichtje in de krant leest wat Roy net zei, dan is onze missie voltooid.
Ben ik blij dat ik niet hier sliepquote:Op maandag 26 april 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een fucking nacht, 3 keer de rookmelder voor niks afgegaantwee keer kort achter elkaar om 3 uur, en één keer heel lang om 7.00
De een zijn dood de ander zijn broodquote:
Rondje bruggen? Ooijpolder?quote:Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef LastRequest het volgende:
Wie weet er een goede plek om te gaan hardlopen?
Niet heel lang want we beginnen maar even met Start2Run en de eerste keer is maar 20 min.. Kan wel gewoon in de buurt maar misschien heeft iemand nog tips? Enigszins in de buurt van de stad/Oost
Ik doe 25 min over rondje bruggen, dan wandel ik ook tussendoor. Daarvoor rende ik gewoon de wijk in hier. Misschien daar ook een idee?quote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Ja rondje bruggen dacht ik ook aan, maar aangezien onze condities 0 zijn denk ik niet dat dat in 20 min gaat lukken? Ooijpolder is misschien wel een idee..
Rondje Goffertparkquote:Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef LastRequest het volgende:
Wie weet er een goede plek om te gaan hardlopen?
Niet heel lang want we beginnen maar even met Start2Run en de eerste keer is maar 20 min.. Kan wel gewoon in de buurt maar misschien heeft iemand nog tips? Enigszins in de buurt van de stad/Oost
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 april 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Roei ken ik wel via via, die komt in ieder geval wel uit Nijmegen.
quote:
Dat zei ik ook al! Was even wennenquote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin die hit van Stromae steeds beter te waarderen.
Vandaar de 'quote:Op maandag 26 april 2010 18:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! Was even wennen.
welke?quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin die hit van Stromae steeds beter te waarderen.
klinkt kutquote:
Dat dus. Ik vond het ook niks, maar na het een keer of tien gehoord te hebben is het zeker niet onaardigquote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef vogelkooi het volgende:
Dat zeggen veel mensen, maar daarna komen ze er op terug.
Nope, over een week of drie misschien weer, ofzo.quote:
Ik hoef geen nieuw spulquote:
Wat wordt weer lekker? Die stomende scenes tussen jij en Rituals?quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Woensdag en donderdag wordt het ook weer lekker!
Nee, ik ben gewoon moe.quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begin jij ook al swarmiaans te spellen...
En hoe was het aardbeiengebak? Had jij betere aardbeien erop zitten?quote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n verjaardag was ontzettend goed geweest, lekker in de zon gezeten en veel visite gehad.
Laat 't vooral donderdagavond en vrijdag overdag lekker weer zijnquote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Woensdag en donderdag wordt het ook weer lekker!
Check.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef AMDB het volgende:
en de dag naar Oranjepop in het Hunnerpark.
Als ik in Nijmegen ben ga ik ook even bij Oranjepop kijkenquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat 't vooral donderdagavond en vrijdag overdag lekker weer zijn![]()
Wat zijn jullie koninginnenacht/dag plannen?
Ik ga de nacht naar Arnhem en de dag naar Oranjepop in het Hunnerpark.
Hoest nu met je meis?quote:
Ik ga donderdagavond misschien nog wel even de stad in; vrijdag vertrek ik voor een paar dagen naar het buitenlandquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat 't vooral donderdagavond en vrijdag overdag lekker weer zijn![]()
Wat zijn jullie koninginnenacht/dag plannen?
Ik ga de nacht naar Arnhem en de dag naar Oranjepop in het Hunnerpark.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga donderdagavond misschien nog wel even de stad in; vrijdag vertrek ik voor een paar dagen naar het buitenland.
Met wat vrienden een weekje naar Trier. Even er tussenuitquote:
Trier is leuk!quote:Op maandag 26 april 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met wat vrienden een weekje naar Trier. Even er tussenuit.
Ik heb geen flauw idee, ben er nog nooit geweestquote:
En wandelschoenen meenemen, daar in de buurt kun je echt supermooi wandelenquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ben er nog nooit geweest. Maar we zijn er een week, dus dat komt vast goed. Gaan we mooi een paar dagtripjes doen naar andere steden en een beetje chillen, niks mis mee!
Ik heb geen wandelschoenenquote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En wandelschoenen meenemen, daar in de buurt kun je echt supermooi wandelen
Het schijnt trouwens dat we in IJsland ook heel mooi kunnen wandelenquote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En wandelschoenen meenemen, daar in de buurt kun je echt supermooi wandelen
En ik heb wandelschoenen, wat een toeval!quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat we in IJsland ook heel mooi kunnen wandelen
ook maar weer thuisquote:Op dinsdag 27 april 2010 03:55 schreef swarmahoer het volgende:
trire is lekker terassen, mooie pleintjes + binnenstad
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 27 april 2010 03:55 schreef swarmahoer het volgende:
trire is lekker terassen, mooie pleintjes + binnenstad
Komt dat even goed uit! En als ik dan last van m'n voeten heb omdat ik geen wandelschoenen heb, kun jij me dragenquote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik heb wandelschoenen, wat een toeval!
Ja hallo, zo werkt dat dus niet hè? Ik laat altijd alle kerels mijn spullen dragen, niet andersomquote:Op dinsdag 27 april 2010 07:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen.
[..]
Komt dat even goed uit! En als ik dan last van m'n voeten heb omdat ik geen wandelschoenen heb, kun jij me dragen.
Daar vraag je dan maar iemand voor die bij het hotel of het vliegveld werktquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja hallo, zo werkt dat dus niet hè? Ik laat altijd alle kerels mijn spullen dragen, niet andersom
Ik heb een jurkje zonder mouwen met een legging en open schoentjes, dat is buiten warm zatquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ga zo even de stad in maar ik heb geen idee wat ik aan moet trekken? Het ziet er niet heel warm uit eigenlijk..
Ook helden met een korte broek gespot? Kan het altijd zo moeilijk inschatten vanuit mijn kamerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje zonder mouwen met een legging en open schoentjes, dat is buiten warm zat
Ik heb hier inmiddels meerdere kerels met korte broeken gespot, zelfs iemand met slippers eronder!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Ook helden met een korte broek gespot? Kan het altijd zo moeilijk inschatten vanuit mijn kamer
Ja ach.. Zolang ik Krause maar hoor 's middagsquote:
I WANT A POOOOOOOOOOOOONYYYYYYYYYYYY!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach.. Zolang ik Krause maar hoor 's middags
netjes tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Dit is wel Nijmegen-gerelateerd!
Voxlog & Ovum Novum:
http://vimeo.com/11260636
Dat is het concept van een lipdub ja..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het concept van een lipdub altijd hetzelfde, of waren ze hier in Nijmegen gewoon inspiratieloos
Moet nergens heen in amsterdam, we lopen gewoon wat rond en stoppen waar het leuk is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
Amsterdam met KoninginnedagHel.
Nijmegen, vanaf 9 uur 's ochtends in de Camelot
Er zijn nog twee plekken bij de C-cursus, van half tien tot half elf. Komende maandag gaat het overigens niet door ivm vakantiequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie mijn verplichtingen op de maandagavond zijn sinds gisteren afgelopen.. maar nu valt er niet meer in te schrijven of wel? Ik ben echt hard aan t sporten jongens
Ah joh, je doet in elk geval de mannen een plezierquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Merel1808 het volgende:
Hier in de collegezaal is het echt -3! Zit je dan met je mooie zomerjurkje
Wat voor muziek? En ik wist niet dat het PF wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef Merel1808 het volgende:
Ohjee, P.F. houdt van hard muziek draaien met de deuren open, en ze houdt ook nog van regelrechte kutmuziek, dit gaat een leuke zomer worden
Echt niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor muziek? En ik wist niet dat het PF was
Oh dat is wel kut. In plaats van dat ze nou een lekkere hit van Frans Duijts of René Schuurmans aanzet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt niet?
Van die stampherrie, waar alle liedjes dezelfde beat hebben, maar een heel iets andere melodie, zodat het net lijkt of je de hele avond 1 liedje luistert
even kwootje van de HAN site:quote:
quote:Bij het ontwerpen van industriële producten heb je te maken met allerlei soorten producten. Nieuwe producten, of producten die je gaat verbeteren. Van espressoapparaat tot autostoel en van lichtschakelaar tot snoepverpakking.
Spin in het web
Het product moet natuurlijk technisch helemaal in orde zijn, maar bij het ontwerp zorg je er ook voor dat het er aantrekkelijk uitziet, gemakkelijk te bedienen is, ergonomisch in orde is, betaalbaar is, etc.
Je bepaalt van welk materiaal het product gemaakt moet worden, hoe het geproduceerd wordt, maar ook hoe de verpakking van het product eruit gaat zien. Als industrieel productontwerper ben je de spin in het web van technische specialisten, de commercie en de gebruiker van het product.
Goed dat je er in elk geval weer mee bezig bent!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even kwootje van de HAN site:
[..]
Heb wel wat gepraat met studenten, leraren, wilt toch ook nog even naar een open avond.. Kijken hoe de opleiding precies verloopt en in hoeverre je dat zelf kan sturen met je minor/afstuderen en stagesWant ik wil toch graag een vrij technische kant op denk ik, niet zozeer vormgeving van verpakkingen
Fuck dat gaat wel heel hard! En dan noemen we Yashi en IB burgerlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maandag een echo van mijn galwegen![]()
Ik heb een bureau @Laysa! Eentje van de IKEA! Nu heb ik er eentje @DK's en eentje hier!
Echo's zijn toch juist leuk, van die koude gel op je buikquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maandag een echo van mijn galwegen![]()
Ik heb een bureau @Laysa! Eentje van de IKEA! Nu heb ik er eentje @DK's en eentje hier!
Precies, dan zet ik de deurtjes er ook even bij open, maar helaaaaaas..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut. In plaats van dat ze nou een lekkere hit van Frans Duijts of René Schuurmans aanzet...
nu weer thuis, waar hang jij uit dan, pc bij pappa en mamma ingepiktquote:
Had mijn laptop bij. Zit nu in de tuin in het zonnetje. Stap zo op de fietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu weer thuis, waar hang jij uit dan, pc bij pappa en mamma ingepikt?
Ja, maar die heb ik al 1000x gehad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echo's zijn toch juist leuk, van die koude gel op je buik![]()
Maar wat is er mis met je galwegen? Loop je geel aan?
Als je ziek bent zijn onderzoeken niet leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echo's zijn toch juist leuk, van die koude gel op je buik![]()
Maar wat is er mis met je galwegen? Loop je geel aan?
M'n uni, leuk om weer eens te zienquote:
Tijd om wat aan de lijn te doen? Hoeveel weeg je zo schoon aan de haak?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ok, mijn bureaustoel heeft het nu echt begeven, hij wil alleen nog maar op de allerlaagste stand staan, nu ben ik net zo'n dwerg achter mn bureau
Niet genoeg om de bureaustoel kapot te makenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd om wat aan de lijn te doen? Hoeveel weeg je zo schoon aan de haak?
Dat zeggen alle dikkerdsquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Niet genoeg om de bureaustoel kapot te maken
Ik zal eens vragen of paps en mams de kassabon nog hebben, volgens mij zat er 2 jaar garantie opquote:
Ligt eraan waar. Maar je mag van een bureaustoel sowieso een langere levensduur verwachten. Wat voor eentje is het?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of paps en mams de kassabon nog hebben, volgens mij zat er 2 jaar garantie op
De Karsten van Ikea, mag je niet al te veel van verwachten, maar ik heb even geen 60 euro voor een nieuwequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Maar je mag van een bureaustoel sowieso een langere levensduur verwachten. Wat voor eentje is het?
Ik heb 3 stoelen van de leen stakker er doorheen gejaagd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De Karsten van Ikea, mag je niet al te veel van verwachten, maar ik heb even geen 60 euro voor een nieuwe
Daar heb ik er ook een vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb 3 stoelen van de leen stakker er doorheen gejaagd!
Ik had (toen) het duurste model. Dat was letterlijk en figuurlijk 3x niets!quote:
Ik heb er ooit eentje van de Kwantum gehad, wat een kutding. Toen een duur apparaat gekocht (ik kan wel wat ondersteuning gebruikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb 3 stoelen van de leen stakker er doorheen gejaagd!
Kun je niet zelf je eigen muziek ook hard zetten dan? Of een topic openen in KLB dat je huisgenote van die grafherrie draait. Kijken of ze het in de gaten heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Precies, dan zet ik de deurtjes er ook even bij open, maar helaaaaaas..
Trouwens, door dat P.F. dacht ik dat ze Pink Floyd draaide, en dat je daar over aan 't klagen was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef Merel1808 het volgende:
Ohjee, P.F. houdt van hard muziek draaien met de deuren open, en ze houdt ook nog van regelrechte kutmuziek, dit gaat een leuke zomer worden
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Trouwens, door dat P.F. dacht ik dat ze Pink Floyd draaide, en dat je daar over aan 't klagen was.
Als je dat had gedaan, dan shame on you.
Frans Duijts is ook shame on you.
Inderdaad!quote:
Het werd wel ineens stil nadat ik hier gepost had, maar ik denk niet dat het daaraan lagquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je eigen muziek ook hard zetten dan? Of een topic openen in KLB dat je huisgenote van die grafherrie draait. Kijken of ze het in de gaten heeft
P.F. is een afkorting van Principessa nogwattes, dat was vroeger haar nick, toen ze nog in PUB zatquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Trouwens, door dat P.F. dacht ik dat ze Pink Floyd draaide, en dat je daar over aan 't klagen was.
Als je dat had gedaan, dan shame on you.
Frans Duijts is ook shame on you.
Waar hou je normaal van dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het werd wel ineens stil nadat ik hier gepost had, maar ik denk niet dat het daaraan lag![]()
[..]
P.F. is een afkorting van Principessa nogwattes, dat was vroeger haar nick, toen ze nog in PUB zat
En Frans Duijts is prachtig op zn tijd, maar gemiddeld hou ik van iets andere muziek..
Dat dacht ik al, jij gaat toch ook naar Sziget?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het werd wel ineens stil nadat ik hier gepost had, maar ik denk niet dat het daaraan lag![]()
[..]
P.F. is een afkorting van Principessa nogwattes, dat was vroeger haar nick, toen ze nog in PUB zat
En Frans Duijts is prachtig op zn tijd, maar gemiddeld hou ik van iets andere muziek..
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen wat ik nou echt leuk vindt, maar ik denk dat het meeste in de hoek alternatieve rock-achtig valt, al vind ik jaren-40-muziek ook super, en jazz, en nog veel meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar hou je normaal van dan?
Principessa Farfalle was het geloof ik.
Yes!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij gaat toch ook naar Sziget?
Coolquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen wat ik nou echt leuk vindt, maar ik denk dat het meeste in de hoek alternatieve rock-achtig valt, al vind ik jaren-40-muziek ook super, en jazz, en nog veel meer
[..]
Yes!
Misschien ligt het aan mij hoor, maar dat is toch altijd? Dat weet je toch van tevoren? Of is het erger als je het snel doet ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef LastRequest het volgende:
M'n zusje zei vandaag dat UB40 ook komt, wel vet!
Ik ga niet hoor, zij gaat weer..
Weet je ik heb vanmiddag nog even snel m'n benen geschoren voor ik de zon in ging en dat is dus terror.. Slechtste idee ooit, it burns like hellHet ergste is nog dat ik het ook gewoon weet, maar dacht ach ik heb haast kan nog wel even
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar dat is toch altijd? Dat weet je toch van tevoren? Of is het erger als je het snel doet ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |