SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Dude! Het is zondag! Laat mequote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
luie aap, 4 minuten nodig gehad om een nieuw topic te openen....
Maar veel plezier vandaag, ik ga de stad in. Op naar de World Press Photo!
quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
V&A in GAM SC![]()
Ik sta in de OP![]()
![]()
![]()
![]()
Emotities nemen me over, ik wil iedereen hier bedanken maar ook vooral mijn ouders, broer, broetje, vriendin wat een moment
ik nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie zijn allemaal gewoon niet lief
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zondag 25 april 2010 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey de op is weer de op waar ik ook in sta!
Zangeres Milk Inc dood
Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik nog steeds nietjullie zijn allemaal gewoon niet lief
Ja die van lopen over water!quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Het is die van vroeger, niet die van nu
Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelensquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Het is die van vroeger, niet die van nu
quote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelens
True that!quote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelens
benen lopen paars aanquote:
als je atheist bent,geloof je daar heilig in?quote:Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik? Duivelsaanbidder?Ik ben een fucking atheïst ten top
quote:
Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruimquote:Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.
Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Niet zo erg meer als vroegah. En sowieso niet meer 'van' Fock die Gamessite!quote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruim
quote:
Fietsen in voetbalshirtjesquote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan
[ afbeelding ]
Heeft niks met je shirt te makenquote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan
[ afbeelding ]
Welke spellen allemaal?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:51 schreef Flodder450 het volgende:
goeeavond/nacht alemaal
ik heb een PlayStation gekocht gisteren![]()
27 speelen,allemaal kopietjes![]()
en vandaag weer in t veen gewest,rommelmarkt,6 games voor ¤15
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!quote:
hier is het mooi zonnigquote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Potver, wil ik net naar buiten gaan... verdwijnt het zonnetje achter de wolken
quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!
He Koei, het komt vast goed! En zelfs bij een aantal mensen om mij heen die cum laude zijn geslaagd ging dit proces zo... Dus waarschijnlijk hoort het erbij.quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!
Ik mag vandaag de hele dag aan mn studie gaan werken. Vanavond de nieuwe versie van mn scriptie doorsturen naar mn begeleider en dan mag ik dinsdag op het matje komen en horen dat het nog steeds helemaal nergens op lijkt waarschijnlijkMaar het moet maar gebeuren...
En de hoeveelheid zon valt hier heel erg tegen... Gisteren was het mooier weer, toen ik moest werken.
volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke spellen allemaal?
Ik vind het wel grappig dat je gewoon stug altijd 2 generatie achterloopt
Pak maar een wii, dat past beter bij jequote:Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3
Nick je kan zo bij Cypress hill, you got the lookquote:
jij pakt de wii ook altijdquote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pak maar een wii, dat past beter bij je
Het schijnt absoluut niet de moeite waard te zijn, gewoon een hoopje stenen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
was het weer bijna gratis?quote:Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
Met een volle rugtas, een xbox360 achterop de fiets, een tas met nog meer zooi van de makro fietsen in deze zon is warm
Wel een hele goede aanbieding ja, maar niet om door te verkopen, hij was alleen vandaag in de aanbieding bij de Makro en aangezien ik een Makro pas heb en Marvin vandaag in Luxemburg z'n clip zit op te nemen heb ik hem even gehaald voor hem.quote:
Nah, ik pak hem nietquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype![]()
Dank je nick, ben er klaar voorquote:
wat voor tel gebruik je?quote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Rossdale het volgende:
In het park in de zon liggen, met zonder zon is kutZo maar weer terug naar huis denk ik...
quote:Op zondag 25 april 2010 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
2-0 na 8 min is een lekker begin voor ajax
prive of is die van je werkquote:
Zolang het maar weer mooi is als je terug komt, want vlak daarna ga ik op vakantie!quote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
mijn vakantie valt ook in het watert/m donderdag is het schitterend weer maar daarna 18 graden en bewolkt tot ik weer weg ga volgens de huidige voorspellingen.
Wie belt Hart van Nederland?quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype![]()
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie belt Hart van Nederland?
"15-jarige debiel ontdekt Skype!"
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhoudenquote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
Dan lok je knopjesmisbruik uit! En ik weet nog niet wat erger is...quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Que?quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden![]()
Kap nou!
ik wist niet eens dat dit konquote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
28 euro voor een jaarabonnement is echt belachelijk en übercommerciële zakkenvullerij. Denken dat je voor die 28 euro iets krijgt, kom op zegquote:
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praatquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden![]()
Kap nou!
Ik quote hem even voor het na geslachtquote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat
Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Oeh, gelukkig dat jij geen gamescrew meer bent dan!quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan iedereen met een tagje niet blokkeren. Dus dan maar hopen dat het geen oranjefan is.
Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zegquote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat
Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijkquote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zeg
Maar je zal wel (weer) gelijk hebben.
Jouw knop word toch altijd misbruikt door een vrouwelijke bn'rquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Ritsequote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Aha. Regel 1:quote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zondag 25 april 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aha. Regel 1:
Koei heeft gelijk.
Regel 2:
Koei heeft ALTIJD gelijk, zelfs als dat niet zo is.
Regel 3: Als je Koei tegenspreekt dat de wereld plat is, ben je nog lang niet klaar met haar!
Nee, er is geen regel 3 en regel 2 is: Indien Koei geen gelijk heeft, zie regel 1.quote:Op zondag 25 april 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aha. Regel 1:
Koei heeft gelijk.
Regel 2:
Koei heeft ALTIJD gelijk, zelfs als dat niet zo is.
Regel 3: Als je Koei tegenspreekt dat de wereld plat is, ben je nog lang niet klaar met haar!
Jij zit gewoon te vissen naar eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef GameBabe het volgende:
Goed zo jongens, doe maar lief tegen koei en niet zo bitchen tegen elkaar!
Mannen...Vrouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
* Gamer_V zoekt het oranjefan-topicquote:Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig dat jij geen gamescrew meer bent dan!
Al die bekende dingen vallen toch altijd wat tegen Koeiquote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Dat zei hij pas later. Hij wilde niet betalen voor Danny's luxe leventje, maar dat luxe in zijn leven valt heel erg tegen. Is overigens wel zijn eigen keuze/fout. Een abbo neem ik zelf ook niet (meer) vanwege de reden die Sigmund aan geeft, maar dat staat los van Danny's leven.quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha en nu denkt flodder nog dat ie iemand heeft die hem steunt! En kom op koei, sigmund heeft wel gelijk betreft het abbo verhaal
we zullen wel eens zien hoe het loopt
Fipoquote:
in het geval van stonehenge is het wel zon beetje omgevallenquote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al die bekende dingen vallen toch altijd wat tegen Koei
Ja, dat is ook zo en het is ook echt maar een simpel rondje met stenen, maar normaal gesproken vind ik dat soort dingen stiekem toch wel erg leuk om eens in het echt te zien. Zeker als het daarna dan op TV komt en ik kan zeggen "daar ben ik geweest!"quote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al die bekende dingen vallen toch altijd wat tegen Koei
Succes koei!quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef koei het volgende:
FipoJou missen we inderdaad nog in dit topic om er een echt leuk topic van te maken!
En ondertussen heb ik gedoucht en twee zinnen aangepast in mn scriptie... Dat gaat nachtwerk worden
Dat is het hem vaak wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo en het is ook echt maar een simpel rondje met stenen, maar normaal gesproken vind ik dat soort dingen stiekem toch wel erg leuk om eens in het echt te zien. Zeker als het daarna dan op TV komt en ik kan zeggen "daar ben ik geweest!"
Maar dat maakt voor jouw niet uit, jij ben een koppige koei die denkt dat ze een nachtdier is.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dat zei hij pas later. Hij wilde niet betalen voor Danny's luxe leventje, maar dat luxe in zijn leven valt heel erg tegen. Is overigens wel zijn eigen keuze/fout. Een abbo neem ik zelf ook niet (meer) vanwege de reden die Sigmund aan geeft, maar dat staat los van Danny's leven.
[..]
FipoJou missen we inderdaad nog in dit topic om er een echt leuk topic van te maken!
En ondertussen heb ik gedoucht en twee zinnen aangepast in mn scriptie... Dat gaat nachtwerk worden
quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef Fipotje het volgende:
Aawww Koeitjeen Gamebabeje
jullie doen mij laten blozen
Ja, meestal vind ik de onbekendere dingen een stuk toffer inderdaad. In Parijs is de Notre Dame niet zo boeiend en de Eifeltoren ook maar een verplicht nummertje, terwijl de catacomben en het beklimmen van de Sacre Coeur juist wel de moeite waard waren, maar daar stond in de reisgidsen vrijwel niets over. Brussel had dat overigens allemaal nog wat extremer met het atomium en manneke pis als overhypte dieptepunt, en oude stukken stadsmuur en het natuurhistorisch museum juist weer als echt leuke dingen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het hem vaak wel jaTerwijl als je er bent is het zo lame als iets
toen ik op vakantie was in frankrijk,ik was toen een jaar of 8,sprong er iemand van de eerste verdieping van de eiffeltoren af (een kleine 50 meter OID) klonk als een zak aardappelen die op de grond valtquote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, meestal vind ik de onbekendere dingen een stuk toffer inderdaad. In Parijs is de Notre Dame niet zo boeiend en de Eifeltoren ook maar een verplicht nummertje, terwijl de catacomben en het beklimmen van de Sacre Coeur juist wel de moeite waard waren, maar daar stond in de reisgidsen vrijwel niets over. Brussel had dat overigens allemaal nog wat extremer met het atomium en manneke pis als overhypte dieptepunt, en oude stukken stadsmuur en het natuurhistorisch museum juist weer als echt leuke dingen.
Ik ben nu aan het zoeken naar de onbekendere toffe dingen in de buurt van Londen. Highgate Cemetary staat hoog op de lijst, maar verder nog geen idee eigenlijk. Ik las ergens over een oud gevangenismuseum maar moet ook nog even uitzoeken of dat een beetje vergelijkbaar is met de gevangenpoort in Den Haag of dat het niks voorstelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ik op vakantie was in frankrijk,ik was toen een jaar of 8,sprong er iemand van de eerste verdieping van de eiffeltoren af (een kleine 50 meter OID) klonk als een zak frites die op de grond valt![]()
en toen durfde ik de toren niet meer op![]()
en nu even iets radicaals andersFixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door badboynova op 25-04-2010 22:00:19 ]xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Is Greenwich daar niet in de buurt met die tijdlijn waar je op kunt staan. Al is dat ook wel de categorie lamequote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, meestal vind ik de onbekendere dingen een stuk toffer inderdaad. In Parijs is de Notre Dame niet zo boeiend en de Eifeltoren ook maar een verplicht nummertje, terwijl de catacomben en het beklimmen van de Sacre Coeur juist wel de moeite waard waren, maar daar stond in de reisgidsen vrijwel niets over. Brussel had dat overigens allemaal nog wat extremer met het atomium en manneke pis als overhypte dieptepunt, en oude stukken stadsmuur en het natuurhistorisch museum juist weer als echt leuke dingen.
Ik ben nu aan het zoeken naar de onbekendere toffe dingen in de buurt van Londen. Highgate Cemetary staat hoog op de lijst, maar verder nog geen idee eigenlijk. Ik las ergens over een oud gevangenismuseum maar moet ook nog even uitzoeken of dat een beetje vergelijkbaar is met de gevangenpoort in Den Haag of dat het niks voorstelt.
Wat is de FIx ?quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ik op vakantie was in frankrijk,ik was toen een jaar of 8,sprong er iemand van de eerste verdieping van de eiffeltoren af (een kleine 50 meter OID) klonk als een zak aardappelen die op de grond valt![]()
en toen durfde ik de toren niet meer op![]()
en nu even iets radicaals andersLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was het de laatste keer dat ik er was helemaal afgezet met gaas overal voor. Waarschijnlijk ter voorkoming van springers. Het nieuwe stadhuis in Den Haag was ook populair onder springers en al vrij snel hebben ze daarom alle loopbruggen ook van gaas voorzien.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zelfde met de Martinitoren in Groningen, kun je ook niet meer vanaf springen en dat gaat ook gebeuren met het Groninger Forum waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef koei het volgende:
[..]
Lekker
Volgens mij was het de laatste keer dat ik er was helemaal afgezet met gaas overal voor. Waarschijnlijk ter voorkoming van springers. Het nieuwe stadhuis in Den Haag was ook populair onder springers en al vrij snel hebben ze daarom alle loopbruggen ook van gaas voorzien.
Het duurde ff, maar uit eindelijk viel het kwartje.quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder liet iemand niet gewoon zijn zak friet vallen ofzo?
Dat is in een buitenwijk van Londen idd! Goede tip! In Parijs had je ook zo'n nulpunt maar dat was meer voor afstanden ipv tijd.quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is Greenwich daar niet in de buurt met die tijdlijn waar je op kunt staan. Al is dat ook wel de categorie lame
Ze springen nog steeds van de Eiffeltoren ook al is het beveiligdquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfde met de Martinitoren in Groningen, kun je ook niet meer vanaf springen en dat gaat ook gebeuren met het Groninger Forum waarschijnlijk.
Eiffeltoren was overigens al afgezet toen ik 11 was. Dus ben benieuwd hoe er nog zelfmoord gepleegd wordt.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het duurde ff, maar uit eindelijk viel het kwartje.
De gameking zijn daar ook geweest toen voor zo'n review. Maar ze hadden volgens niet echt door wat die lijn nu precies was dat was heel raarquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is in een buitenwijk van Londen idd! Goede tip! In Parijs had je ook zo'n nulpunt maar dat was meer voor afstanden ipv tijd.
http://www.abercrombie.comquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is in een buitenwijk van Londen idd! Goede tip! In Parijs had je ook zo'n nulpunt maar dat was meer voor afstanden ipv tijd.
mijn leraar vertelde me een keer toen ze daar langsliepen,op precies hetzelfde moment dat die gast de grond raakte, liepen ze langsquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfde met de Martinitoren in Groningen, kun je ook niet meer vanaf springen en dat gaat ook gebeuren met het Groninger Forum waarschijnlijk.
Eiffeltoren was overigens al afgezet toen ik 11 was. Dus ben benieuwd hoe er nog zelfmoord gepleegd wordt.
Wereldtip!quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef Tain het volgende:
Hallo schatjes
Zavvi heeft
[ afbeelding ]
voor 17.85 pond met de Mega Monday voor de geintresseerden
Iedereen in jouw omgeving die bij de eiffeltoren komt ziet een zelfmoordpoging. Het is goed om te zien dat God af en toe nog steeds subtiele hints geeftquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mijn leraar vertelde me een keer toen ze daar langsliepen,op precies hetzelfde moment dat die gast de grond raakte, liepen ze langs
ik had het over de martinitoren,maar goedquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Iedereen in jouw omgeving die bij de eiffeltoren komt ziet een zelfmoordpoging. Het is goed om te zien dat God af en toe nog steeds subtiele hints geeft
Als je het geld naar me overmaakt wil ik wel voor je bestellen als je wilquote:
Je hebt nog borg...quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef koei het volgende:
[..]
Als je het geld naar me overmaakt wil ik wel voor je bestellen als je wil
Ground Zero was pas een lame bezienswaardigheidquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Morthill het volgende:
Bezienswaardigheden zijn vaak saai. Neem de Chinese muur bij Bejing. Iedereen komt daar kijken, terwijl dat nu net het minst boeiende stuk is. Het is namelijk veruit het jongste gedeelte van de muur, voorzover je van één muur kunt spreken.
Veel toffer is het om de echt oude muren te bekijken die vaak gemaakt waren van zand, klei etc. Die zijn namelijk echt 2000 jaar oud.
Borg waar ik niks mee kanquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt nog borg...
Maar deal! We PM'en wel even.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ground Zero was pas een lame bezienswaardigheid
quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef Fipotje het volgende:
weltrusten!
Trusten!quote:
Ja, nouja zeg! Dan moet je maar een PS2 kopen ofzo.quote:
Dus je heb koei toch zwanger gemaaktquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt nog borg...
Maar deal! We PM'en wel even.
Nee, dat zou alleen maar geld kosten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus je heb koei toch zwanger gemaakt
Argh! Geen cc!quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef Tain het volgende:
Hallo schatjes
Zavvi heeft
[ afbeelding ]
voor 17.85 pond met de Mega Monday voor de geintresseerden
Nja schijnbaar ken jij danny goedquote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef koei het volgende:
[..]
Dat zei hij pas later. Hij wilde niet betalen voor Danny's luxe leventje, maar dat luxe in zijn leven valt heel erg tegen. Is overigens wel zijn eigen keuze/fout. Een abbo neem ik zelf ook niet (meer) vanwege de reden die Sigmund aan geeft, maar dat staat los van Danny's leven.
[..]
en net was het nog zo dat je 8 was en er zelf bij wasquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mijn leraar vertelde me een keer toen ze daar langsliepen,op precies hetzelfde moment dat die gast de grond raakte, liepen ze langs
Volgens mij kost ie in NL ook niet zoveel meer?quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Earth op blu-ray is echt meesterlijk
ben nu in special camp training, of met andere woorden " heb gas het gevonden nu nog de rem"quote:
Lame....quote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben nu in special camp training, of met andere woorden " heb gas het gevonden nu nog de rem"
....is ook maar een synoniem voor onzer aq'jequote:
london dungeon, london zoo, china town, camdentownquote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, meestal vind ik de onbekendere dingen een stuk toffer inderdaad. In Parijs is de Notre Dame niet zo boeiend en de Eifeltoren ook maar een verplicht nummertje, terwijl de catacomben en het beklimmen van de Sacre Coeur juist wel de moeite waard waren, maar daar stond in de reisgidsen vrijwel niets over. Brussel had dat overigens allemaal nog wat extremer met het atomium en manneke pis als overhypte
dieptepunt, en oude stukken stadsmuur en het natuurhistorisch museum juist weer als echt leuke dingen.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff in een half uur uitzending, toch nog een keer reclame :/
Daar mogen ze echt iets aan doen
?? Nja klinkt wel tof.. Oh zie nu pas dat je een edit hebt gedaanquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ja, films kijken op een commerciele omroep en dan zeuren over het reclameblok.
Ze werken iig niet op de kosten van de belastingbetalerquote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
?? Nja klinkt wel tof.. Oh zie nu pas dat je een edit hebt gedaan.
Zeuren is een groot woord, maar een uitzending van 30 min, al onderbreken na 10 min :/
Ik voel met je mee.quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
?? Nja klinkt wel tof.. Oh zie nu pas dat je een edit hebt gedaan.
Zeuren is een groot woord, maar een uitzending van 30 min, al onderbreken na 10 min :/
Dan heb je eilk alleen maar reclame blokken die onderbroken worden door reclame.quote:Op zondag 25 april 2010 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja series en films download ik ook. Maar als ik nu voetbal wil zien, dan ga ik niet wachten en de wedstrijd downloaden
sowieso bbn, na 1 uur komt er op de meeste zenders geen reclame blokken meer, dan is het alleen maar tepels wat je op tv ziet
Maar dan raak je wel aardig opgeluchtquote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je eilk alleen maar reclame blokken die onderbroken worden door reclame.
Er zijn makkelijkere manieren dan tot 1:00 te wachten.quote:Op zondag 25 april 2010 23:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar dan raak je wel aardig opgelucht
Wel handigquote:
Ach, inbrekers zijn meestal niet zo zwaar bewapend, die zou je makkelijk moeten kunnen hebben! En zomaar een honkbalknuppel in huis hebben wordt gezien als wapen als je er geen handschoen en bal bij hebt liggen...quote:Op maandag 26 april 2010 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor het geval dat je onwetend aangevallen word door iemand met een tomaat of ei?
ow ik heb een zwaard uit 1873 naast mn kussen liggen, voor het geval dat iemand mij wilt overvallen, daarbij maakt het niet uit of het persoon in kwestie ballen heeft of nietquote:Op maandag 26 april 2010 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, inbrekers zijn meestal niet zo zwaar bewapend, die zou je makkelijk moeten kunnen hebben! En zomaar een honkbalknuppel in huis hebben wordt gezien als wapen als je er geen handschoen en bal bij hebt liggen...
Wel tof maar niet effectief, met een of ander zwaard richt je tenminste meer schade aan voordat je aangeklaagd word door de gene die je huis binnendringt.quote:
Met 1 of ander zwaard richt je wel mee schade aan.quote:Op maandag 26 april 2010 01:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel tof maar niet effectief, met een of ander zwaard richt je tenminste meer schade aan voordat je aangeklaagd word door de gene die je huis binnendringt.
Van de trap vallen is niet tof!quote:Op maandag 26 april 2010 07:17 schreef Nebo het volgende:
Kick-Ass is tof! Pet Semetary is ook tof! Vanaf vandaag weer moeten studeren is niet tof! Koei is tof! Wakker worden met kutmuziek is niet tof!
Is het goed gekomen?quote:Op maandag 26 april 2010 04:14 schreef koei het volgende:
Chapter 1 is klaar voor nu
Nog maar 6 te gaan...
Van de trap vallen is inderdaad niet tof! Het is wel tof dat het op zich al veel beter gaat vandaag! Wat kost een tof kozijntje ongeveer dan?quote:Op maandag 26 april 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van de trap vallen is niet tof!
30 min in de file staan is niet tof! Vanmiddag maten van de kozijnen op laten meten en daardoor weer stiekem even in mijn toekomstige huisje kunnen rondwandelen is wel tof! De kosten van die kozijnen zijn dan weer veel minder tof
Knuffelen is tof! Vroeg opstaan is niet tof! Jullie Fok!ers zijn natuurlijk wel tofquote:Op maandag 26 april 2010 07:17 schreef Nebo het volgende:
Kick-Ass is tof! Pet Semetary is ook tof! Vanaf vandaag weer moeten studeren is niet tof! Koei is tof! Wakker worden met kutmuziek is niet tof!
te veel, net als alles om je huis leuk in te richten. Ik heb mijn hele spaarrekening geplunderd bij mijn vorige verhuizing voor laminaat, meubels, behang etc.quote:Op maandag 26 april 2010 08:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Van de trap vallen is inderdaad niet tof! Het is wel tof dat het op zich al veel beter gaat vandaag! Wat kost een tof kozijntje ongeveer dan?
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euroquote:Op maandag 26 april 2010 08:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Van de trap vallen is inderdaad niet tof! Het is wel tof dat het op zich al veel beter gaat vandaag! Wat kost een tof kozijntje ongeveer dan?
Ik denk dat ik de eerste jaren na mijn studie lekker blijf huren en sparenquote:Op maandag 26 april 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euro
Ik denk dat het een tijdje duurt voordat ik die horren er uit zou hebben:quote:Op maandag 26 april 2010 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de eerste jaren na mijn studie lekker blijf huren en sparen
De 3 grote ramen in mijn huisje was 4500 euro, maar alleen maar omdat het met de volledige VVE wasquote:Op maandag 26 april 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euro
Mooie dealquote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Tain het volgende:
[..]
De 3 grote ramen in mijn huisje was 4500 euro, maar alleen maar omdat het met de volledige VVE was
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.quote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is een investering heBespaard je een hoop schuur en schilderwerk en het verhoogt de waarde van je huis. Dus een groot gedeelte krijg je er wel van terug op die manier
quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
....is ook maar een synoniem voor onzer aq'je
In kosten scheelt dubbele beglazing al veel, geluidsoverlast heb ik sowieso al niet, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Het is nu enkelglas en dat wil ik gewoon echt niet. Hoge stookkosten en gewoon geluidsoverlast en tocht
Straks helemaal perfect met HR++ glas (kan ik dan weer zo'n 600 euro subsidie voor vangen) en dan is het weer toppie in orde
Nu alleen de WC, badkamer en de slaapkamers, de zolder, de berging en de tuin nog
Heel slim, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.
Daarom ook dat ik toch eerst wat geld wil hebben voor ik een huis wil kopen. Geen zin om veel overwaarde te moeten lenen.
Vrijdag op dakterras hangen en met een paar vrienden en vriendinnen meisjes keuren, zaterdag kozijnen uitkiezen en betalen en daarna terras hangen, gisteren relaxen in het park ondanks de zonloosheid en 's avonds beetje tv kijken en gamen... Jep, perfect weekendquote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Poit het volgende:
Iedereen trouwens een goed weekend gehad?
Ik ben dit weekend gevallen voor de schoonheid die Dubstep heet
Goedemorgen Flodderquote:
Het zegt me niets.quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Poit het volgende:
Iedereen trouwens een goed weekend gehad?
Ik ben dit weekend gevallen voor de schoonheid die Dubstep heet
quote:
Luister het, vanaf minuut een de speakers max zetten en hopen dat je ze niet opblaastquote:
Klinkt heel erg prima inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdag op dakterras hangen en met een paar vrienden en vriendinnen meisjes keuren, zaterdag kozijnen uitkiezen en betalen en daarna terras hangen, gisteren relaxen in het park ondanks de zonloosheid en 's avonds beetje tv kijken en gamen... Jep, perfect weekend
Ik vind het knap dat die man vijf minuten lang zijn ogen niet knippert.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Luister het, vanaf minuut een de speakers max zetten en hopen dat je ze niet opblaast
Ik heb meer respect voor z'n snor!quote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat die man vijf minuten lang zijn ogen niet knippert.
Daar zit aardig wat werk in ja.quote:
Ach, wij hebben ons huis gekocht voor minder dan hij waard is, dus wij hebben nog wat ruimte om te verbouwen. We zijn plannen aan het maken om er een derde etage op te plakken. Kosten: 25.000, geschatte waardevermeerdering: tussen de 40.000 en 60.000. Hell, we hebben al 5000 verdiend door een muurtje te slopen en er een bar in te plaatsen à 300 euroquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.
Daarom ook dat ik toch eerst wat geld wil hebben voor ik een huis wil kopen. Geen zin om veel overwaarde te moeten lenen.
Ja, duuh. Een bar is altijd waardevermeerdering!quote:Op maandag 26 april 2010 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, wij hebben ons huis gekocht voor minder dan hij waard is, dus wij hebben nog wat ruimte om te verbouwen. We zijn plannen aan het maken om er een derde etage op te plakken. Kosten: 25.000, geschatte waardevermeerdering: tussen de 40.000 en 60.000. Hell, we hebben al 5000 verdiend door een muurtje te slopen en er een bar in te plaatsen à 300 euro
Krijg je daar een bouwvergunning voor?quote:Op maandag 26 april 2010 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, wij hebben ons huis gekocht voor minder dan hij waard is, dus wij hebben nog wat ruimte om te verbouwen. We zijn plannen aan het maken om er een derde etage op te plakken. Kosten: 25.000, geschatte waardevermeerdering: tussen de 40.000 en 60.000. Hell, we hebben al 5000 verdiend door een muurtje te slopen en er een bar in te plaatsen à 300 euro
Niet om te sceptisch te zijn, maar die hoop hadden miljoenen huiseigenaren over de hele wereld en toen stortte de markt in. Ga er niet te snel van uit dat je huis maar moeiteloos gruwelijk veel meer waard kan worden, dat kan je namelijk uiteindelijk veel geld kosten.quote:Op maandag 26 april 2010 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet om te sceptisch te zijn, maar die hoop hadden miljoenen huiseigenaren over de hele wereld en toen stortte de markt in. Ga er niet te snel van uit dat je huis maar moeiteloos gruwelijk veel meer waard kan worden, dat kan je namelijk uiteindelijk veel geld kosten.
Het enige wat ik lees is: "Binnenkort dikke party in het vakantiehuisje van de ouders van Morthill!!!quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet om te sceptisch te zijn, maar die hoop hadden miljoenen huiseigenaren over de hele wereld en toen stortte de markt in. Ga er niet te snel van uit dat je huis maar moeiteloos gruwelijk veel meer waard kan worden, dat kan je namelijk uiteindelijk veel geld kosten.
Persoonlijk zou ik de investering wel doen hoor, maar bijvoorbeeld dan niet een tweede hypotheek afsluiten en de meerwaarde gebruiken voor een auto oid. Gewoon die meerwaarde laten voor wat het is en bij de verkoop het weer gebruiken voor andere leuke dingen zoals pensioen of een toffere woning. Heb gezien wat er bij mijn ouders gebeurd is. Die hebben bij de huidige woning een flink stuk laten aanbouwen, hebben de meerwaarde gebruikt om een huisje te kopen in Zuid-Frankrijk en dankzij de markt moeten ze nu waarschijnlijk nog gaan bijleggen op hun hypotheken. Hebben ze het geluk dat ze beide veel meer verdienen dan tien jaar terug, maar toch, geen ontwikkeling waar ze op zaten te wachten.
Meerwaarde is leuk, maar dat is theoretisch geld, om daar andere dingen van te kopen is ook gewoon niet echt slim natuurlijk. Dan loop je gewoon risico's en dat weet je van te voren.quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik de investering wel doen hoor, maar bijvoorbeeld dan niet een tweede hypotheek afsluiten en de meerwaarde gebruiken voor een auto oid. Gewoon die meerwaarde laten voor wat het is en bij de verkoop het weer gebruiken voor andere leuke dingen zoals pensioen of een toffere woning. Heb gezien wat er bij mijn ouders gebeurd is. Die hebben bij de huidige woning een flink stuk laten aanbouwen, hebben de meerwaarde gebruikt om een huisje te kopen in Zuid-Frankrijk en dankzij de markt moeten ze nu waarschijnlijk nog gaan bijleggen op hun hypotheken. Hebben ze het geluk dat ze beide veel meer verdienen dan tien jaar terug, maar toch, geen ontwikkeling waar ze op zaten te wachten.
Yup, derde etage was optioneel voor elke woning in onze straat. Fundering is er zelfs al geschikt voor. Enige reden waarom de vorige eigenaren het niet gedaan hebben zijn dat de eerste een investeerder was die het wel best vond zo, en de tweede eigenaren er niet de financiële ruimte voor hadden én geen behoefte hadden aan meer ruimte (wat ik vreemd vind als ik kijk naar hoe zij het huis ingericht haddenquote:Op maandag 26 april 2010 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Krijg je daar een bouwvergunning voor?Volgens mij moet het in zo'n wijkje als die van jullie redelijk gelijk zijn voor het zicht. Ik woon zometeen ook in een standaard-layout hofje en volgens mij moet je er hard voor vechten om iets te veranderen wat het vooraanzicht van de woning veranderd...
klopt, ik ga er woensdag weer heenquote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige wat ik lees is: "Binnenkort dikke party in het vakantiehuisje van de ouders van Morthill!!!
Waar er aan de ene kant geld af gaat, komt er aan de andere kant weer geld bij. Gebeurd dat niet dan raakt half nederland zijn huis kwijt en dan zal nooit gebeuren. Misschien dat het minder had stijgt, maar ik voorzie daar geen hele grote problemen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef Morthill het volgende:
oh en denk eraan, de hypotheekrenteaftrek gaat in de komende twee decennia langzaam afgeschaft worden. Dat gaat je ook geld kosten, want doordat mensen minder kunnen betalen voor hun woning, zullen de huizenprijzen echt niet meer zo hard gaan stijgen als tien jaar terug.
Het is niet gegarandeerdquote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meerwaarde is leuk, maar dat is theoretisch geld, om daar andere dingen van te kopen is ook gewoon niet echt slim natuurlijk. Dan loop je gewoon risico's en dat weet je van te voren.
Je moet gewoon investeren in je eigen huisje en het pas weer verkopen als de huizenmarkt sterk staat en je je kosten koper er driedubbeldik uit hebt. Dan gebruik je die meerwaarde om een grotere casa te kopen en doe jet opnieuw. Dan heb je op je 60e genoeg verdient om een flink huis of grote lap grond te kopen
Natuurlijk kan het sneller, maar dit is gewoon veilig en gegarandeerd.
Ja, daarom schaffen ze het ook geleidelijk af, zodat de markt zich erop kan instellen. Maar het gevolg is dus dat de huizenprijzen echt niet meer hard gaan stijgen. De hogere kosten moeten gecompenseerd worden door lagere aanschafwaardes. Dat zal geleidelijk gaan ja, maar denk maar niet dat jij nu een huis koopt en over 10 jaar voor 1,5 keer dat geld het kan verkopen. Ik zeg al, misschien iets boven de inflatie, maar veel meer zal het niet zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar er aan de ene kant geld af gaat, komt er aan de andere kant weer geld bij. Gebeurd dat niet dan raakt half nederland zijn huis kwijt en dan zal nooit gebeuren. Misschien dat het minder had stijgt, maar ik voorzie daar geen hele grote problemen.
Wij zijn sowieso niet van het type dat de huid al verkoopt voordat de beer geschoten is. We zien het echt als een investering die ons op korte termijn meer leefgenot op zal leveren, zonder dat het gruwelijk meer kost (maandelijks hypotheekbedrag zal met 13 euro ofzo gaan stijgen). Bij de verkoop zien we wel wat het extra oplevert en wat we daarmee kunnen gaan doen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
En je dus ook meer moet betalen voor het huis dat je graag wiltquote:Mochten we willen verhuizen, dan zal dat in een periode zijn waarin de vraag naar huizen weer wat hoger komt te liggen en we dus de waarde van het huis (en misschien wel meer) kunnen krijgen.
En je zelf ook weer meer betaald voor je nieuwe huisquote:Op maandag 26 april 2010 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso niet van het type dat de huid al verkoopt voordat de beer geschoten is. We zien het echt als een investering die ons op korte termijn meer leefgenot op zal leveren, zonder dat het gruwelijk meer kost (maandelijks hypotheekbedrag zal met 13 euro ofzo gaan stijgen). Bij de verkoop zien we wel wat het extra oplevert en wat we daarmee kunnen gaan doen.
Qua wonen zitten SB en ik ook voortreffelijk: we hebben het huis gekocht toen de huizenmarkt echt op z'n reet lag, dus we konden hem echt bizar ver onder de waarde kopen (15K onder vraagprijs, ruim 30K onder waarde) en zelfs als we een kind krijgen hoeven we niet weg, ruimte zat, zeker als die extra etage er op ligt. Mochten we willen verhuizen, dan zal dat in een periode zijn waarin de vraag naar huizen weer wat hoger komt te liggen en we dus de waarde van het huis (en misschien wel meer) kunnen krijgen.
Uit zichzelf niet nee, daarom moet je er ook in investerenquote:Op maandag 26 april 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is niet gegarandeerdAls je iets geleerd zou moeten hebben van de crisis is dat niks echt zeker is
. Je hele redenering is exact de fout die ten grondslag ligt aan de hypotheekcrisis in Amerika en de gevolgen daarvan in Europa. Huizen worden niet standaard maar meer waard, zeker de komende tijd niet meer. Mij zou het niet verbazen als de komende decennia de stijgingen amper boven de inflatie zitten.
Daar hebben ook rekening mee gehoudenquote:Op maandag 26 april 2010 09:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
En je dus ook meer moet betalen voor het huis dat je graag wilt
Enfin, ik speel hier even advocaat van de duivel. Ik wil zelf uiteraard ook ooit een huis kunnen kopen. Maar ik som even de nadelen op en de dingen waar je rekening mee moet houden. Jullie kwamen hier zo optimistisch over alsof je moeiteloos rijk kon worden met het kopen en verbouwen van een huis, dat ik daar toch even voor wilde waarschuwen
quote:Op maandag 26 april 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je echt snel rijk wilt worden met onroerend goed, moet je bij PalmInvest investeren... owh wacht
Met de knie gaat het wel redelijk goed, loop nu zonder de krukken.quote:Op zondag 25 april 2010 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beter idd gewoon slapen bbn, dat lucht ook op!
Maar hoe ist eigenlijk met je knie? Nog steeds ziektewet?
Kijk anders ff op marktplaats of ze nog een ouwe rolstoel in de verkoop hebben?quote:Op maandag 26 april 2010 10:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Met de knie gaat het wel redelijk goed, loop nu zonder de krukken.
Ik merk wel dat na een tijdje dat de knie een beetje raar gevoel geeft,
maar dan ga ik ff rustig zitten zodat hij niet te over belast is.
Volgende week wil ik het rustig aan gaan proberen om te werken,
en hopelijk gaat dat goed zodat ik weer full time aan de slag kan.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk anders ff op marktplaats of ze nog een ouwe rolstoel in de verkoop hebben?
Kunnen ze je naar je bureau rollen
Ik heb al een grote witte rolstoel vito (en een rode nx100), maar de koppeling in trappen is nu nog iets te pijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk anders ff op marktplaats of ze nog een ouwe rolstoel in de verkoop hebben?
Kunnen ze je naar je bureau rollen
oh snapquote:
That's racist!quote:
Het is best makkelijk. Je maakt een standaard brief tot een bepaald stuk. Daarna praat je een heel stuk aan elkaar voor de functie die je zoekt, en klaar is Hassan.quote:Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef Morthill het volgende:
sollibrieven schrijven blijft toch vervelend
quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is best makkelijk. Je maakt een standaard brief tot een bepaald stuk. Daarna praat je een heel stuk aan elkaar voor de functie die je zoekt, en klaar is Hassan.
Dat is mij inderdaad bekend.quote:Op maandag 26 april 2010 11:09 schreef Morthill het volgende:
[..]je zou met mijn moeder moeten praten. Die is HR-adviseur en behandelt dit soort zaken dus voor haar werk en er is een enorm verschil tussen een standaardbrief en een goede brief. Het een pluk je van internet en tweak je, voor het ander heb je alleen een bepaalde structuur en schrijf je verder alles zelf. Dat laatste kan overigens ook slecht uitpakken, maar als het goed gedaan wordt heb je er veel meer aan dan standaardmeuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Vet in welke omgeving anders meld ik wel een keer een storingquote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb al een grote witte rolstoel vito (en een rode nx100), maar de koppeling in trappen is nu nog iets te pijnlijk.
Gezien ik een service monteur buitendienst ben, is het verplicht om heel de dag de koppeling te gebruiken.
En nee ik ga niet weer op kantoor zitten bij al die sekte leden die daar rond lopen.
De afwijzingen zijn vervelender. Al dat werk voor niets.quote:Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef Morthill het volgende:
sollibrieven schrijven blijft toch vervelend
Hoi, ik ben AQuila, ik heb geen vrienden. Hopelijk wilt de storingsmonteur wel met met praten.quote:Op maandag 26 april 2010 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet in welke omgeving anders meld ik wel een keer een storing
Elke dag meld ik een storing inquote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben AQuila, ik heb geen vrienden. Hopelijk wilt de storingsmonteur wel met met praten.
Remember boy, it's down the street not across the road!
[ afbeelding ]
quote:
Je zult verbaasd staan waar mensen op afgewezen worden: zelfs je foto (waar was je op dat moment, etc), laat staan je briefquote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef AQuila360 het volgende:
Je sollicitatiebrief is niet echt super belangrijk (hij moet wel gewoon goed zijn natuurlijk) Vaak wordt je toch na aanleiding van je CV uitgenodigd voor een gesprek .
Of je het dan wordt is weer een 2de![]()
Ik ben nu ook net aan het solliciteren knal er wel een paar uit en dan gaan we weer ff forza doen
Zijn er nog wervers die die shit niet checken?quote:Op maandag 26 april 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan waar mensen op afgewezen worden: zelfs je foto (waar was je op dat moment, etc), laat staan je briefEr zijn ook wervers die ook Hyves etc checken, dus ik zou zorgen dat je niet teveel fotos van je partyvakantie op Ibiza er op hebt staan, of je moet voor barman willen solliciteren, dan is het een pré.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben AQuila, ik heb geen vrienden. Hopelijk wilt de storingsmonteur wel met met praten.
[ afbeelding ]
Als je brief volstaat met spelfouten o.i.d. dan gaat die idd wel de prullenbak in.quote:Op maandag 26 april 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan waar mensen op afgewezen worden: zelfs je foto (waar was je op dat moment, etc), laat staan je briefEr zijn ook wervers die ook Hyves etc checken, dus ik zou zorgen dat je niet teveel fotos van je partyvakantie op Ibiza er op hebt staan, of je moet voor barman willen solliciteren, dan is het een pré.
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
AQ jij was toch zelf al een storing![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Gast,
ff serieus. Die baan? Ik zweer, die is mij op het lijf geschreven. Ik bedoel, damn, het is alsof jullie mij hebben zitten schrijven, je weet toch! Dus doe mij 7K per maand, plus auto van de zaak, doe die nieuwe hippe Androidphone er ook bij en voor me broertje een PlayStation 3 en dan kom ik wel die shizzle voor jullie doen.
Toedeledokie!
Morthill
P.s
Ik heb nog geen Ipad, dus die moeten jullie nog ff voor me roggelen.
Ik denk dat als BBN met z'n grote tampeloeris eens flink tegen je harses swaffelt er aardig wat storingen verholpen zullen zijnquote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja
Maar die storing kun jij niet verhelpen ben ik bang
Exact de reden dat ik geen Hyes hebquote:Op maandag 26 april 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze mogen gerust zoeken op Morthillquote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Voor je je sollicitatiebrieven verstuurd altijd jezelf even checken op wieowie.nl
Dan heb je nog de kans om informatie te veranderen of idd foto's of posts op forum's te verwijderen
Zorg bijvoorbeeld dat alleen FOK!leden je fotoboek kunnen checken etc. Anders komen wervers al snel op de nick morthill en kunnen ze daar verder op zoeken etc.
Echt wel dat het me lukt.quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja
Maar die storing kun jij niet verhelpen ben ik bang
Okquote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze mogen gerust zoeken op Morthill. Wat ze vinden is wat posts op FOK!, mijn last.fm profiel en mijn fotoboek waar niks in staat
Hyves/Facebook zijn gewoon goed af te schermen. Daarnaast heb je altijd zelf in de hand wat je er plaatst.quote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze mogen gerust zoeken op Morthill. Wat ze vinden is wat posts op FOK!, mijn last.fm profiel en mijn fotoboek waar niks in staat
Mijn volledige naam is lekker uniek in Nederlandquote:Op maandag 26 april 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat als je op mijn volledige naam zoekt, je op een shitload aan pagina's van één of andere advocaat terecht komt en dat werkgevers dan zoiets hebben "WTF moet hij in de ICT?"
quote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Echt wel dat het me lukt.
[ afbeelding ]
Ik ga nooit de deur uit voor dat de storing is verholpen
Ik blijk exact dezelfde naam te hebben als één of andere zwakzinnige bReEzAh uit de Achterhoek, die continu maar dronken foto's en -berichtjes op partyflock- en hyvesachtige sites aan het baggeren is. "Mijn" hele Google-resultaten geven nu dus ook een heel vertekend beeldquote:Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn volledige naam is lekker uniek in Nederland
die lijnenquote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee!! Dat dit kan inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag ik vanochtend?! Dat dit kan! In een pak pampers!
Da's toch stiekem je droomwens om dat te doen?quote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Bij mijn naam kom je bij een of andere belg uit die mee doet met tractorpulling
Hmm, is toch wel handig juist? Alle dronke bre3z4h foto's die ik tegenkom zijn toch echt van mezelfquote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik blijk exact dezelfde naam te hebben als één of andere zwakzinnige bReEzAh uit de Achterhoek, die continu maar dronken foto's en -berichtjes op partyflock- en hyvesachtige sites aan het baggeren is. "Mijn" hele Google-resultaten geven nu dus ook een heel vertekend beeld.
BWAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag ik vanochtend?! Dat dit kan! In een pak pampers!
quote:
Vroeger wel eens naar een wedstrijd toe geweest ja, best tof voor een keertjequote:Op maandag 26 april 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee!! Dat dit kan inderdaadIk denk dat we hier een stegemanworst voor nodig hebben om dit op te lossen..
[..]
Da's toch stiekem je droomwens om dat te doen?
Erm, ja? Maar dat ben je toch ook?quote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Bij mijn naam kom je bij een of andere belg uit die mee doet met tractorpulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |