Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruimquote:Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.
Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Niet zo erg meer als vroegah. En sowieso niet meer 'van' Fock die Gamessite!quote:Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruim
quote:
Fietsen in voetbalshirtjesquote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan
[ afbeelding ]
Heeft niks met je shirt te makenquote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan
[ afbeelding ]
Welke spellen allemaal?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:51 schreef Flodder450 het volgende:
goeeavond/nacht alemaal
ik heb een PlayStation gekocht gisteren![]()
27 speelen,allemaal kopietjes![]()
en vandaag weer in t veen gewest,rommelmarkt,6 games voor ¤15
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!quote:
hier is het mooi zonnigquote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Potver, wil ik net naar buiten gaan... verdwijnt het zonnetje achter de wolken
quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!
He Koei, het komt vast goed! En zelfs bij een aantal mensen om mij heen die cum laude zijn geslaagd ging dit proces zo... Dus waarschijnlijk hoort het erbij.quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!
Ik mag vandaag de hele dag aan mn studie gaan werken. Vanavond de nieuwe versie van mn scriptie doorsturen naar mn begeleider en dan mag ik dinsdag op het matje komen en horen dat het nog steeds helemaal nergens op lijkt waarschijnlijkMaar het moet maar gebeuren...
En de hoeveelheid zon valt hier heel erg tegen... Gisteren was het mooier weer, toen ik moest werken.
volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3quote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke spellen allemaal?
Ik vind het wel grappig dat je gewoon stug altijd 2 generatie achterloopt
Pak maar een wii, dat past beter bij jequote:Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3
Nick je kan zo bij Cypress hill, you got the lookquote:
jij pakt de wii ook altijdquote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pak maar een wii, dat past beter bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |