Hoe kom je eigenlijk aan je "Oranjefan" tag?quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef LeNick het volgende:
Overbodige vraag. Nederland komt er niet uit te liggen
quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Rodulf het volgende:
Ik ben dan denk ik voor Duitsland. Ik vond dat ze bij het vorige WK een mooie, aanvallende manier van spelen hadden.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan je "Oranjefan" tag?
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
[..]
Voor Bin Laden, die de boel dan maar opblaast daar. Nederland mag er niet uit!quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Rodulf het volgende:
Voor wie ben jij als Nederland eruit ligt?![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf doen al die Duitsland-knuffelaars hier? Zijn we geen Nederlanders meer ofzo?
Nederlands, doch Germaansquote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf doen al die Duitsland-knuffelaars hier? Zijn we geen Nederlanders meer ofzo?
WOII is ook gewoon 70 jaar oud, daar kan het niet meer aan liggen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
WOII is ook gewoon 70 jaar oud, daar kan het niet meer aan liggen.
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Het heeft niks met WOII te maken maar meer met '74. Daar is de rivaliteit ontstaan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal juistquote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.
Na '88 was het juist weer aangewakkerd. De generatie die niks van '74 had mee gekregen kreeg er nu opeens mee te maken.quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.
In het kader van de gezonde rivaliteit moet je ze het juist gunnen als wij het niet winnen - want hoe meer titels op hun naam, hoe groter 's Neerlands glorie als we ze verslaan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.
Tuurlijk niet, want een WK gaat boven een EK. En Duitsers graven kuilen op stranden en schreeuwen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.
Een 'broedervolk'quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.
quote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef Pool het volgende:
[..]
"Als Duitsland scoort, dan juich ik ook heel hard, want we zijn allemaal gezellig arisch!"![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Ieder land behalve Nederland, hoe eerder ze eruit liggen hoe beter, is die onzin tenminste weer voorbij.
Niet zeuren: als de rest van de Nederlanders buiten feest viert, lol heeft, en voetbal kijkt, kun jij lekker WoW spelen met maximale snelheid! Ben je de enige op het internet!quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Ieder land behalve Nederland, hoe eerder ze eruit liggen hoe beter, is die onzin tenminste weer voorbij.
ONZ is verderop.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Homo.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.quote:Op zondag 25 april 2010 11:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Na '88 was het juist weer aangewakkerd. De generatie die niks van '74 had mee gekregen kreeg er nu opeens mee te maken.
tja, de verloedering van de maatschappij noem ik dat...heb 88 wel als kind bewust meegemaakt....voller, littbartski, mill, matheus, andreas brehme, buchwald......wat een ratten waren dat zeg. en nog steeds is mijn mooiste voetbalmoment aller tijden het passje van Wouters en het afmaken van vBasten in de 88ste minuut op legendarisch commentaar van Evert ten Napel..........quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.
Dit dus, mooi team met goede spelers en mogelijk kunnen ze voor een verrassing zorgenquote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef Pritt het volgende:
Uruguay
Ik haat teams die op de teamfoto altijd half gaan staan als ze moeten zitten. Hebben ze geen respect voor de fotografen of zijn ze gewoon lui?quote:Op zondag 25 april 2010 12:42 schreef Apekoek het volgende:
Honduras natuurlijk!
[ afbeelding ]
Helden! Hopelijk houden ze het lang vol!
Het was ook hoe ik het in die tijd ervaarde.quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.
Die broekjes kunnen behoorlijk in je ballen trekken als je op je hurken zit. .quote:Op zondag 25 april 2010 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik haat teams die op de teamfoto altijd half gaan staan als ze moeten zitten. Hebben ze geen respect voor de fotografen of zijn ze gewoon lui?
Beetje te vergelijken met Portugal nu? Ook toen werd heel Nederland opgehitst en werd het natuurlijk een epische wedstrijd die niemand vergeet. Als ik nu aan mijn vrienden en klasgenoten vraag wie ze het minst de titel gunnen komt standaard Portugal naar voren dus, is het vergelijkbaar?quote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was ook hoe ik het in die tijd ervaarde.
Ik had wel eens wat gehoord over '74 maar in de aanloop naar de halve finale van '88 ging het in de media alleen maar daarover.
Bijna het hele Nederlands volk werd toen eigenlijk opgehitst. Daarna bleef het ondanks de overwinning jaren door sudderen. Zelfs nu leeft het dus blijkbaar nog. Zal wel van generatie op generatie worden over gebracht.
Denk het niet. De media helpt ook wel een handje mee maar we hebben allemaal het gedrag van Figo, Scolari en Ronaldo zelf bewust meegemaakt. Ik denk dat dat de grootste oorzaak van ons 'haat' jegens Portugal is.quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met Portugal nu? Ook toen werd heel Nederland opgehitst en werd het natuurlijk een epische wedstrijd die niemand vergeet. Als ik nu aan mijn vrienden en klasgenoten vraag wie ze het minst de titel gunnen komt standaard Portugal naar voren dus, is het vergelijkbaar?
Ja ik weet wel dat het nog bij veel mensen leeft. Maar ik zie zelf niet helemaal wat er mis is met Duitsland, en het is tenslotte ons buurland.quote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was ook hoe ik het in die tijd ervaarde.
Ik had wel eens wat gehoord over '74 maar in de aanloop naar de halve finale van '88 ging het in de media alleen maar daarover.
Bijna het hele Nederlands volk werd toen eigenlijk opgehitst. Daarna bleef het ondanks de overwinning jaren door sudderen. Zelfs nu leeft het dus blijkbaar nog. Zal wel van generatie op generatie worden over gebracht.
Denemarken vind ik ook een leuk land en ik ben het met je eens, zodra een bepaald land onwijs goed speelt kan mijn mening nog veranderen.quote:Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Denemarken of gewoon een land wat leuk speelt, niet dat het wat uitmaakt want we worden toch wel kampioen.
In Noord-Korea worden ze sowieso wereld kampioen.quote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Argonath het volgende:
Noord-Korea natuurlijk!! Ik wil graag kim jong-il een dansje zien doen als ze kampioen worden
quote:Op zondag 25 april 2010 14:49 schreef Ixnay het volgende:
Deutschland. Ik heb ook speciaal van Fok! een zwarte username op een witte achtergrond gekregen om mijn trots voor die Mannschaft te uiten.
[ afbeelding ]
1. Nederland.quote:Op zondag 25 april 2010 14:49 schreef Ixnay het volgende:
Deutschland. Ik heb ook speciaal van Fok! een zwarte username op een witte achtergrond gekregen om mijn trots voor die Mannschaft te uiten.
[ afbeelding ]
Als jezelf niet kan winnen dan moet je hopen dat je vijand dat doet. Zo ben je nog meer gebrand om ze te verslaan wanneer je ze weer tegen komtquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het land dat Nederland uitschakelt.
Dat is misschien ook wel een goede inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef UltraR het volgende:
De ploeg van buiten Europa die het leukste voetbal speelt.
(Houd Ghana in de gaten!)
Ook voor Portugalquote:
Misschien handig om een land te kiezen wat meedoet?quote:
Als ik daar in het nationale elftal zou spelen zou ik zodra ik het buitenland was ontsnappen en niet meer teruggaan naar dat enorme concentratiekamp.quote:Op maandag 26 april 2010 21:29 schreef Guberuken het volgende:
Ierland, die verdienden het om daar te zijn. Kutfransen.
Maargoed, nu Noord-Korea, als die niet winnen wordt het hele team bij thuiskomst gefusilleerd,
en da's ook zo zielig.
Een land dat meedoet.quote:Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien handig om een land te kiezen wat meedoet?
Turken gun ik het ookquote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
Turkije, omdat de Turken in Nederland dan uit hun dak gaan en voor Noord-Korea.
Is een land dat meedoet echt helemaal fout?quote:
Turkije doet verdomme niet eens mee!quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Een land dat meedoet.
[..]
Turken gun ik het ookExtragezellig in Den Haag
Idd, blije mensen, wat moet je ermeequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef ThePianoMan het volgende:
VOETBALKijk ze hier vechten haha!
Ik ben voor Denemarken trouwens. Alleen die sfeer al als Nederland wint..![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:27 schreef Aotearoa het volgende:
[..]
Idd, blije mensen dronken paupers, wat moet je ermee![]()
Ik ook. Goeie mentaliteit.quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Rodulf het volgende:
Even ervan uitgaande dat we allemaal voor Nederland zijn. Voor wie ben jij als Nederland eruit ligt?![]()
Ik ben dan denk ik voor Duitsland. Ik vond dat ze bij het vorige WK een mooie, aanvallende manier van spelen hadden.
Ik heb zelf ook niks met dronken paupers, nee... maar dit is echt niet alleen bij Nederlandse supporters.quote:
Kankerautist, spring van een brug!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef ThePianoMan het volgende:
VOETBALKijk ze hier vechten haha!
Ik ben voor Denemarken trouwens. Alleen die sfeer al als Nederland wint..![]()
Beter dan die 'gezellige' Nederlandse sfeerquote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Engeland zuigt ook, vervelende supporters.
quote:
Met die kankervuvuzela'squote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
Zuid-Afrika. Die mensen worden helemaal gek.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
Nederland vliegt er toch vrij snel uit. Maximaal haalbare lijkt me de 2e ronde.
Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
Nederland vliegt er toch vrij snel uit. Maximaal haalbare lijkt me de 2e ronde.
Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Wellicht zal het Nederlands elftal het zelfs nog moeilijk krijgen in de poule.
WK 2002 hi ha ho.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit negatieve geneuzel hoor je ieder WK, maar zouden jullie me kunnen vertellen wanneer we voor het laatst de poulefase niet zijn doorgekomen?
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te sluiten. Denemarken en Kameroen zijn vervelende tegenstanders. Twee keer niet winnen en het kan al afgelopen zijn.
Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Eén van de beste afmakers van Europa hebben ze in hun gelederen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten. Denemarken heeft spelers als Tomasson, ( die écht heel leep voetbalt, heel slim ) Rommedahl ( die het in het nationale elftal van Denemarken altijd beter doet dan bij Ajax ) en Bendtner die fysiek heel sterk is een behoorlijk aanspeelpunt. En Eriksen hebben ze natuurlijk ook nog.
Daar ken je zomaar 0-1 van verliezen. Dan komt er druk op de wedstrijd tegen Japan, die wellicht dan nog wel gewonnen wordt en daarna wacht Kameroen.
Eén van de beste afmakers van Europa hebben ze in hun gelederen.
Daarbij een middenveld met Song en Enoh, fysiek gaat Nederland het zeker afleggen op het middenveld, maar ook een Eto'o is op dat vlak gewoon ijzersterk. Verdedigend zijn het beren, niet het sterkste gedeelte van Kameroen, maar toch gewoon nog heel sterk.
Waar baseer jij dit in Godesnaam op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van de individuele spelers van Denemarken, maar Denemarken is een stugge tegenstander met wat spelers erbij die wel redelijk kunnen ballen. Lastig genoeg voor Nederland Kameroen is hetzelfde verhaal, die zijn fysiek nog wat sterker dan Denemarken en delen ook wel wat doodschoppen uit. Dat soort wedstrijden weet Nederland vast niet te managen.
Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zoals het doorgaans afloopt met Nederland op een WK. Als ze al mee mogen doen...
Je mag vinden wat je wilt, maar ontkennen dat Denemarken en Kameroen lastige tegenstanders zijn voor Nederland heeft geen enkele zin natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!
Ja, en Japan is een heel lepe ploeg met een enorme mentaliteit waar je zomaar van kan verliezen. En Rommedahl is inderdaad veel beter in de Deense ploeg, ik vrees dat hij voor meer gevaar zal zorgen dan Robben..
Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al die keren dat we er in de poulefase uitgingen bedoel je? Zoals die vorige, onze 'poule des doods' met Ivoorkust, Servië en Argentinië? Of op het EK van 2008 met de toenmalig wereldkampioen en de verliezend finalist?
Waar doel je op?
Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op al die WK's en EK's dat ze in de KO-fase hopeloos hebben gefaald.
Ik zei dat Nederland er tegen Italie uitvliegt, als ze de poulefase al overleven en daarvan heb ik gezegd dat dat lastig genoeg gaat zijn voor Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je zegt dat we er in de poulefase uitgaan, en dat baseer je op de keren dat we er in de KO-fase uitgingen?
Vreemd.
Het WK begint pas over een paar weken, dus nu in topvorm zijn heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
Ja, Italië de vorige keer was ook een lastige pot. En helaas zijn onze sterspelers ook totaal niet in vorm.
Uitgeluld?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die ons team omlaag praten en onze tegenstanders ophemelen.
Mensen die praten over spelers als Adeleye die boven zichzelf uitstijgen
Kunnen stond er. Lezen is moeilijk, maar probeer het althans toch te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die ons team omlaag praten en onze tegenstanders ophemelen.
Mensen die praten over spelers als Adeleye die boven zichzelf uitstijgen
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort spelers stijgt op een WK nog weleens boven zichzelf uit.
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
Je moet wel goed lezen. Ik schreef dat Italie altijd met pijn en moeite de poulefase doorrolt en echt wel wat laat liggen tegen de mindere goden. Ze staan er echter als het echt belangrijk wordt. Een beetje de omgekeerde wereld als je het vergelijkt met Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit terwijl landen als Italië natuurlijk vanzelfsprekend met twee vingers in de neus alles winnen.
Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Halcon het volgende:
Ik zei ook dat spelers als Adeleye spelers zijn die boven zichzelf uit kunnen stijgen op een kampioenschap.
Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?
En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.
Nee, maar qua momentum wel een beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?
Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.quote:
Qua momentum wel een beetje. Niet voor niets dat NL er op de OS ook niets van bakte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.
Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
Moet ik je vertellen over Kerlon in het Braziliaans elftal op het jeugd-WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
Haha ja want ik vind Nederland een goed team en Adeleye zie ik niet goed presteren op het WK. Wat een mongool ben ik ook, ik zal Messi ook wel slecht vinden. Haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en Servie
Daarna komt NL pas
tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zieligquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en VS
Daarna komt NL pas
Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zielig
Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.
Ik snap overigens niet dat ik gelijk zielig ben, ookal zou ik geen rede hebben. Moeten we allemaal met een oranje slip oevr straat dan
Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.
Das echt bullshit vriend, ben gewoon hier geboren en heb alleen Tunesische vader en Nederlandse moeder. Dan slaat he tenrgens op om gelijk allochtoon erbij te halen. Als ik niet voor NL ben, is t toch mn eigen mening en t heeft niets te maken met dwars doen, want met andere sporten als Wielrennen en darts juich ik wel de Nedelrnaders toe. Vind het team alleen maar bestaan uit irritante ventjesdie zichzelf overschatten en een aldn wat zichzelf overschat. Daarom zou ik het mooi vinden dat ze weer ergens vroeg stranden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.
Dwars doen enzo.
Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL. En als je realstisch bent is de selectie van Engeland beter dan die van NL. Dus als zij zeggen dat zij i nde finale komen is dat geloofwaardiger dan NL. In het verleden is het ook met Engeland misgegaan maar je kunt wel stellen dat ze op verdeidgend niveau op alle plaatsen beter zijn bezet en de aanval is gelijkwaardig te noemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je een hekel aan landen die zichzelf overschatten maar steun je Engeland wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dit moet een grap zijn.
Jij bent nergens van op de hoogte vriend. Frankrijk verwacht juits helemaal niets van zijn prestaties op het WK. Msichein moet je een abbonement nemen op de VI, daar staat een hele reportage over Frankrijk met als titel' FR rekent nergens op.'' In het land owrdt er al bij neergelegd dat de kansen om het Wk binnen te halen klein zijn. Ze willen na Zuid Afrika met een nieuwe trainer een beleid voeren om langzaam weer op te bouwen tot het niveau van 98. Dat noem ik niet overschatten, en uit een onderzoek is ook gebleken dat maar 25% denkt dat FR in de finale komt, in NL is dat 80% terwij lde slecties bijna even goed zijn. Beter ga je informeren en kom je niet met onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Voor Frankrijk geldt overigens hetzelfde![]()
.
Gast, als je serieus denkt dat Nederlanders zichzelf meer overschatten op voetballend gebied dan Engelsen heb ik je verder niks meer te zeggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:24 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL. En als je realstisch bent is de selectie van Engeland beter dan die van NL. Dus als zij zeggen dat zij i nde finale komen is dat geloofwaardiger dan NL. In het verleden is het ook met Engeland misgegaan maar je kunt wel stellen dat ze op verdeidgend niveau op alle plaatsen beter zijn bezet en de aanval is gelijkwaardig te noemen.
En bovendien ben ik alleen voor Frankrijk, de rest die ik noemde vind ik wel aardig voetballen
Nu een keer niet inderdaad, omdat de bondscoach Domenech door het hele land wordt uitgekotst. Maar normaal gesproken zijn Fransen enorm arrogant, dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Jij bent nergens van op de hoogte vriend. Frankrijk verwacht juits helemaal niets van zijn prestaties op het WK. Msichein moet je een abbonement nemen op de VI, daar staat een hele reportage over Frankrijk met als titel' FR rekent nergens op.'' In het land owrdt er al bij neergelegd dat de kansen om het Wk binnen te halen klein zijn. Ze willen na Zuid Afrika met een nieuwe trainer een beleid voeren om langzaam weer op te bouwen tot het niveau van 98. Dat noem ik niet overschatten, en uit een onderzoek is ook gebleken dat maar 25% denkt dat FR in de finale komt, in NL is dat 80% terwij lde slecties bijna even goed zijn. Beter ga je informeren en kom je niet met onzin.
Dit dus, uit ervaring weet ik dat het me dan weinig meer boeit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
Mensen die na het de uitschakeling van Nederland voor een ander land zijn
Mochten we eerder dan de finale worden uitgeschakeld dan is het WK meteen over
Das een groot vooroordel wat nooit bevestigd is. Mischien in de vietnam-periode ofzoiets, als je daar op doelt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nu een keer niet inderdaad, omdat de bondscoach Domenech door het hele land wordt uitgekotst. Maar normaal gesproken zijn Fransen enorm arrogant, dat weet jij net zo goed als ik.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Das echt bullshit vriend, ben gewoon hier geboren en heb alleen Tunesische vader en Nederlandse moeder. Dan slaat he tenrgens op om gelijk allochtoon erbij te halen. Als ik niet voor NL ben, is t toch mn eigen mening en t heeft niets te maken met dwars doen, want met andere sporten als Wielrennen en darts juich ik wel de Nedelrnaders toe. Vind het team alleen maar bestaan uit irritante ventjesdie zichzelf overschatten en een aldn wat zichzelf overschat. Daarom zou ik het mooi vinden dat ze weer ergens vroeg stranden.
Dus mischien moet je ff nadenken voordat je je popijopi-smoel open gaat doen.
Tsja, maar als je ziet wat een gedrocht er nog bij het Nederlands elftal zit en als je ziet wie de bondscoach is, die de beste middenvelder met de meeste ervaring en de meeste surplus aan klasse niet eens meeneemt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:32 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Een echte Nederlander is voor Nederland.
Die zitten in ieder team.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, maar als je ziet wat een gedrocht er nog bij het Nederlands elftal zit en als je ziet wie de bondscoach is, die de beste middenvelder met de meeste ervaring en de meeste surplus aan klasse niet eens meeneemt.
Die persoon heeft toch gewoon gelijk dat er bij het Nederlands elftal verschillende achterlijke figuren in het elftal en daarbuiten lopen. Voetballertjes die als ze hun zin niet krijgen gaan jammeren en vervolgens zich afreageren op iemand.
Akkoord, maar het gaat nu om het Nederlands elftal en al heel wat keer zijn er bij toernooien vervelende toestanden voorgevallen.quote:
Als je met 24 kerels weken achtereen afgesloten zit in een hotel gebeurt er weleens wat ja. In Zuid-Afrika wordt dat helemaal een probleem, omdat je daar niet veilig over straat kan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Akkoord, maar het gaat nu om het Nederlands elftal en al heel wat keer zijn er bij toernooien vervelende toestanden voorgevallen.
Leuk is dat toch niet.
Wel raar dat je vanwege vervelende toestanden bij Nederland, dan maar voor Engeland bent. Zo van; griep vind ik vervelend, doe dan maar aids.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Akkoord, maar het gaat nu om het Nederlands elftal en al heel wat keer zijn er bij toernooien vervelende toestanden voorgevallen.
Leuk is dat toch niet.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:24 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL.
Jij geeft aan dat Adeleye per definitie niets presteert en dat is gewoon niet waar. Op de OS deed hij het goed en op het WK kan hij zomaar weer boven zichzelf uitstijgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ja want ik vind Nederland een goed team en Adeleye zie ik niet goed presteren op het WK. Wat een mongool ben ik ook, ik zal Messi ook wel slecht vinden. Haha.
Het klopt wel. Nederland waant zich elke keer bij aanvang al wereldkampioen. In 2002 zouden ze wel even kampioen worden, WK niet eens gehaald. In 1990 waren ze ook topfavoriet en wonnen ze niet een wedstrijdje. 2006 in de achtste finales uitgeschakeld. Het is allemaal niet best, ondanks alle praatjes vooraf.quote:
Cruyff durfde toch niet, dat is meermaals gebleken. Cruyff heeft liever praatjes in de media dan dat hij een keer de verantwoordelijkheid moet nemen en de praatjes niet waar kan maken. Je kunt van Van Gaal vinden wat je wilt, maar hij durfde het wel aan om de verantwoordelijkheid te nemen (en te falen).quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef bascross het volgende:
1990 was ook een faal wk, omdat Michels een te groot ego had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |