Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
Je moet wel goed lezen. Ik schreef dat Italie altijd met pijn en moeite de poulefase doorrolt en echt wel wat laat liggen tegen de mindere goden. Ze staan er echter als het echt belangrijk wordt. Een beetje de omgekeerde wereld als je het vergelijkt met Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit terwijl landen als Italië natuurlijk vanzelfsprekend met twee vingers in de neus alles winnen.
Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Halcon het volgende:
Ik zei ook dat spelers als Adeleye spelers zijn die boven zichzelf uit kunnen stijgen op een kampioenschap.
Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?
En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.
Nee, maar qua momentum wel een beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?
Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.quote:
Qua momentum wel een beetje. Niet voor niets dat NL er op de OS ook niets van bakte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.
Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
Moet ik je vertellen over Kerlon in het Braziliaans elftal op het jeugd-WK?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
Haha ja want ik vind Nederland een goed team en Adeleye zie ik niet goed presteren op het WK. Wat een mongool ben ik ook, ik zal Messi ook wel slecht vinden. Haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en Servie
Daarna komt NL pas
tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zieligquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en VS
Daarna komt NL pas
Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zielig
Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.
Ik snap overigens niet dat ik gelijk zielig ben, ookal zou ik geen rede hebben. Moeten we allemaal met een oranje slip oevr straat dan
Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.
Das echt bullshit vriend, ben gewoon hier geboren en heb alleen Tunesische vader en Nederlandse moeder. Dan slaat he tenrgens op om gelijk allochtoon erbij te halen. Als ik niet voor NL ben, is t toch mn eigen mening en t heeft niets te maken met dwars doen, want met andere sporten als Wielrennen en darts juich ik wel de Nedelrnaders toe. Vind het team alleen maar bestaan uit irritante ventjesdie zichzelf overschatten en een aldn wat zichzelf overschat. Daarom zou ik het mooi vinden dat ze weer ergens vroeg stranden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.
Dwars doen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |