abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81594951
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
Ja.
-
pi_81595076
Kom op zeg. Als we in de poule zaten bij Oezbekistan zouden jullie nog zeggen dat dat een lastige stugge ploeg is, een hecht team dat we niet mogen onderschatten.

Dit terwijl landen als Italië natuurlijk vanzelfsprekend met twee vingers in de neus alles winnen.
-
pi_81595139
Ik zei ook dat spelers als Adeleye spelers zijn die boven zichzelf uit kunnen stijgen op een kampioenschap.
pi_81595176
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:

Dit terwijl landen als Italië natuurlijk vanzelfsprekend met twee vingers in de neus alles winnen.
Je moet wel goed lezen. Ik schreef dat Italie altijd met pijn en moeite de poulefase doorrolt en echt wel wat laat liggen tegen de mindere goden. Ze staan er echter als het echt belangrijk wordt. Een beetje de omgekeerde wereld als je het vergelijkt met Nederland.
pi_81595190
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Halcon het volgende:
Ik zei ook dat spelers als Adeleye spelers zijn die boven zichzelf uit kunnen stijgen op een kampioenschap.
Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?
-
pi_81595247
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom zou een verdediger die niet eens onbetwist basisspeler is bij Sparta enige rol van betekenis spelen op een WK?
Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.
pi_81595265
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft het op de OS ook aardig gedaan, net zoals die andere gast die bij Sparta is geflopt.
En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?
-
pi_81595324
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

En de OS is qua voetbal een vergelijkbaar niveau met het WK?
Nee, maar qua momentum wel een beetje.
pi_81595354
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, maar qua momentum wel een beetje.
Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.
-
pi_81595429
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
pi_81595430
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Een WK is nergens mee te vergelijken, en al helemaal niet met de OS.
Qua momentum wel een beetje. Niet voor niets dat NL er op de OS ook niets van bakte.
pi_81595468
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Hij heeft op dat jeugd WK Messi (!) totaal de wedstrijd uitgevoetbald. Messi wist niet wat hem overkwam en raakte geen bal. Dus.
Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.
pi_81595558
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Moet ik je vertellen over Kerlon in het Braziliaans elftal op het jeugd-WK?

Kom op zeg, jeugd-WK's betekenen natuurlijk helemaal niks. Ontelbare voorbeelden van spelers die uitblonken op jeugd-WK's en daarna weinig hebben voorgesteld. Zie bijvoorbeeld ook Quincy Owusu-Abeyie.
-
pi_81595601
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens Otis is Messi vast een derderangs prutser.
Haha ja want ik vind Nederland een goed team en Adeleye zie ik niet goed presteren op het WK. Wat een mongool ben ik ook, ik zal Messi ook wel slecht vinden. Haha.
-
pi_81616745
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en VS

Daarna komt NL pas
pi_81616758
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en Servie

Daarna komt NL pas
pi_81618351
Nederlanders die niet voor Nederland zijn .
-
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:13:42 #268
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_81618596
Ik ben natuurlijk eerst voor Nederland. Mijn vrouw is Braziliaanse, dus daarna ben ik voor Brazilië.
pi_81622142
De beste!

Niet Duitsland/ of Italie
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:41:07 #270
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_81634939
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef BechirPSV het volgende:
Ik ben VOOR nederland voor Frankrijk,Engeland,Denemarken en VS

Daarna komt NL pas
tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zielig
pi_81635405
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Grumpey het volgende:

[..]

tenzij je een speciale band met al die landen hebt, erg zielig
Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.

Ik snap overigens niet dat ik gelijk zielig ben, ookal zou ik geen rede hebben. Moeten we allemaal met een oranje slip oevr straat dan
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:59:23 #272
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_81635647
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Nouja alleen met Frabkrijk heb ik een speciale band, daar woont mn familie en kom er vaak. Andere landen vind ik gewoon goed voetbal spelen en Nederland gaat altijd ten onder aan arrgoantie. Wer hoor je iedereen roepen we worden wereldkampioen. Sorry hoor maar we hebben 5 wereldgoede spelers, de rest is echt matig en vergelijkbaar met landen als Mexico en Servie.

Ik snap overigens niet dat ik gelijk zielig ben, ookal zou ik geen rede hebben. Moeten we allemaal met een oranje slip oevr straat dan
Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.
pi_81635664
schiet me maar dood

Deutschland.
Ik vind dat ze tegenwoordig leuk voetballen.
Daarnaast eventueel noch Italie.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:00:26 #274
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81635691
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Omdat de verwachtingen te hoog zijn van veel mensen (waar je gelijk in hebt), en omdat dat heel irritant is om aan te zien (dat klopt), hoef je niet gelijk vóór andere landen te zijn. Het is een kromme redenatie, en daarom vind ik het zielig.
Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.

Dwars doen enzo.
Bedankt Hans.
pi_81665049
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef bascross het volgende:

[..]

Aan zijn naam te zien is het een allochtoon. Vandaar dat hij niet voor Nederland is.

Dwars doen enzo.
Das echt bullshit vriend, ben gewoon hier geboren en heb alleen Tunesische vader en Nederlandse moeder. Dan slaat he tenrgens op om gelijk allochtoon erbij te halen. Als ik niet voor NL ben, is t toch mn eigen mening en t heeft niets te maken met dwars doen, want met andere sporten als Wielrennen en darts juich ik wel de Nedelrnaders toe. Vind het team alleen maar bestaan uit irritante ventjesdie zichzelf overschatten en een aldn wat zichzelf overschat. Daarom zou ik het mooi vinden dat ze weer ergens vroeg stranden.

Dus mischien moet je ff nadenken voordat je je popijopi-smoel open gaat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')