Hoe kom je eigenlijk aan je "Oranjefan" tag?quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef LeNick het volgende:
Overbodige vraag. Nederland komt er niet uit te liggen
quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Rodulf het volgende:
Ik ben dan denk ik voor Duitsland. Ik vond dat ze bij het vorige WK een mooie, aanvallende manier van spelen hadden.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan je "Oranjefan" tag?
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 09:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
[..]
Voor Bin Laden, die de boel dan maar opblaast daar. Nederland mag er niet uit!quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Rodulf het volgende:
Voor wie ben jij als Nederland eruit ligt?![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf doen al die Duitsland-knuffelaars hier? Zijn we geen Nederlanders meer ofzo?
Nederlands, doch Germaansquote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf doen al die Duitsland-knuffelaars hier? Zijn we geen Nederlanders meer ofzo?
WOII is ook gewoon 70 jaar oud, daar kan het niet meer aan liggen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
WOII is ook gewoon 70 jaar oud, daar kan het niet meer aan liggen.
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Het heeft niks met WOII te maken maar meer met '74. Daar is de rivaliteit ontstaan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal juistquote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.
Na '88 was het juist weer aangewakkerd. De generatie die niks van '74 had mee gekregen kreeg er nu opeens mee te maken.quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.
In het kader van de gezonde rivaliteit moet je ze het juist gunnen als wij het niet winnen - want hoe meer titels op hun naam, hoe groter 's Neerlands glorie als we ze verslaan.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft het over WOII? Nederlanders horen gewoon niet voor Duitsland te zijn. Gezonde rivaliteit enzo.
Tuurlijk niet, want een WK gaat boven een EK. En Duitsers graven kuilen op stranden en schreeuwen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En 1974 ligt ook alweer 36 jaar achter ons en die kater is met 1988 toch ook behoorlijk weggespeeld en -gespoeld.
Een 'broedervolk'quote:Op zondag 25 april 2010 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Nederland is uitgeschakeld heb ik liever dat een broedervolk de prijs pakt dan bijv. Portugal of Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |