quote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef Pool het volgende:
[..]
"Als Duitsland scoort, dan juich ik ook heel hard, want we zijn allemaal gezellig arisch!"![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Ieder land behalve Nederland, hoe eerder ze eruit liggen hoe beter, is die onzin tenminste weer voorbij.
Niet zeuren: als de rest van de Nederlanders buiten feest viert, lol heeft, en voetbal kijkt, kun jij lekker WoW spelen met maximale snelheid! Ben je de enige op het internet!quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Ieder land behalve Nederland, hoe eerder ze eruit liggen hoe beter, is die onzin tenminste weer voorbij.
ONZ is verderop.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Homo.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef ooge het volgende:
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.quote:Op zondag 25 april 2010 11:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Na '88 was het juist weer aangewakkerd. De generatie die niks van '74 had mee gekregen kreeg er nu opeens mee te maken.
tja, de verloedering van de maatschappij noem ik dat...heb 88 wel als kind bewust meegemaakt....voller, littbartski, mill, matheus, andreas brehme, buchwald......wat een ratten waren dat zeg. en nog steeds is mijn mooiste voetbalmoment aller tijden het passje van Wouters en het afmaken van vBasten in de 88ste minuut op legendarisch commentaar van Evert ten Napel..........quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.
Dit dus, mooi team met goede spelers en mogelijk kunnen ze voor een verrassing zorgenquote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef Pritt het volgende:
Uruguay
Ik haat teams die op de teamfoto altijd half gaan staan als ze moeten zitten. Hebben ze geen respect voor de fotografen of zijn ze gewoon lui?quote:Op zondag 25 april 2010 12:42 schreef Apekoek het volgende:
Honduras natuurlijk!
[ afbeelding ]
Helden! Hopelijk houden ze het lang vol!
Het was ook hoe ik het in die tijd ervaarde.quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Zelfs '88 was te ver voor mijn tijd, dus ik heb die rivaliteit zelf nooit echt ervaren.
Die broekjes kunnen behoorlijk in je ballen trekken als je op je hurken zit. .quote:Op zondag 25 april 2010 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik haat teams die op de teamfoto altijd half gaan staan als ze moeten zitten. Hebben ze geen respect voor de fotografen of zijn ze gewoon lui?
Beetje te vergelijken met Portugal nu? Ook toen werd heel Nederland opgehitst en werd het natuurlijk een epische wedstrijd die niemand vergeet. Als ik nu aan mijn vrienden en klasgenoten vraag wie ze het minst de titel gunnen komt standaard Portugal naar voren dus, is het vergelijkbaar?quote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was ook hoe ik het in die tijd ervaarde.
Ik had wel eens wat gehoord over '74 maar in de aanloop naar de halve finale van '88 ging het in de media alleen maar daarover.
Bijna het hele Nederlands volk werd toen eigenlijk opgehitst. Daarna bleef het ondanks de overwinning jaren door sudderen. Zelfs nu leeft het dus blijkbaar nog. Zal wel van generatie op generatie worden over gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |