abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81665139
Dus als ik het goed begrijp heb je een hekel aan landen die zichzelf overschatten maar steun je Engeland wel? .

Dit moet een grap zijn.
-
pi_81665155
Voor Frankrijk geldt overigens hetzelfde .
-
pi_81665209
Mensen die na het de uitschakeling van Nederland voor een ander land zijn

Mochten we eerder dan de finale worden uitgeschakeld dan is het WK meteen over
pi_81666183
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je een hekel aan landen die zichzelf overschatten maar steun je Engeland wel? .

Dit moet een grap zijn.
Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL. En als je realstisch bent is de selectie van Engeland beter dan die van NL. Dus als zij zeggen dat zij i nde finale komen is dat geloofwaardiger dan NL. In het verleden is het ook met Engeland misgegaan maar je kunt wel stellen dat ze op verdeidgend niveau op alle plaatsen beter zijn bezet en de aanval is gelijkwaardig te noemen.

En bovendien ben ik alleen voor Frankrijk, de rest die ik noemde vind ik wel aardig voetballen
pi_81666293
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Voor Frankrijk geldt overigens hetzelfde .
Jij bent nergens van op de hoogte vriend. Frankrijk verwacht juits helemaal niets van zijn prestaties op het WK. Msichein moet je een abbonement nemen op de VI, daar staat een hele reportage over Frankrijk met als titel' FR rekent nergens op.'' In het land owrdt er al bij neergelegd dat de kansen om het Wk binnen te halen klein zijn. Ze willen na Zuid Afrika met een nieuwe trainer een beleid voeren om langzaam weer op te bouwen tot het niveau van 98. Dat noem ik niet overschatten, en uit een onderzoek is ook gebleken dat maar 25% denkt dat FR in de finale komt, in NL is dat 80% terwij lde slecties bijna even goed zijn. Beter ga je informeren en kom je niet met onzin.
pi_81666692
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:24 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL. En als je realstisch bent is de selectie van Engeland beter dan die van NL. Dus als zij zeggen dat zij i nde finale komen is dat geloofwaardiger dan NL. In het verleden is het ook met Engeland misgegaan maar je kunt wel stellen dat ze op verdeidgend niveau op alle plaatsen beter zijn bezet en de aanval is gelijkwaardig te noemen.

En bovendien ben ik alleen voor Frankrijk, de rest die ik noemde vind ik wel aardig voetballen
Gast, als je serieus denkt dat Nederlanders zichzelf meer overschatten op voetballend gebied dan Engelsen heb ik je verder niks meer te zeggen . En over Nederland heb je ook ongelijk. Er zijn enorm veel Nederlanders die denken dat we nóóit wereldkampioen gaan worden.
-
pi_81666721
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Jij bent nergens van op de hoogte vriend. Frankrijk verwacht juits helemaal niets van zijn prestaties op het WK. Msichein moet je een abbonement nemen op de VI, daar staat een hele reportage over Frankrijk met als titel' FR rekent nergens op.'' In het land owrdt er al bij neergelegd dat de kansen om het Wk binnen te halen klein zijn. Ze willen na Zuid Afrika met een nieuwe trainer een beleid voeren om langzaam weer op te bouwen tot het niveau van 98. Dat noem ik niet overschatten, en uit een onderzoek is ook gebleken dat maar 25% denkt dat FR in de finale komt, in NL is dat 80% terwij lde slecties bijna even goed zijn. Beter ga je informeren en kom je niet met onzin.
Nu een keer niet inderdaad, omdat de bondscoach Domenech door het hele land wordt uitgekotst. Maar normaal gesproken zijn Fransen enorm arrogant, dat weet jij net zo goed als ik.
-
pi_81666776
Maargoed, Nederlanders die niet voor Nederland zijn zijn sowieso te triest voor woorden dus laten we er maar over ophouden.
-
pi_81667292
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
Mensen die na het de uitschakeling van Nederland voor een ander land zijn

Mochten we eerder dan de finale worden uitgeschakeld dan is het WK meteen over
Dit dus, uit ervaring weet ik dat het me dan weinig meer boeit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:52:54 #285
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_81669357
Teams die ik het liefste het WK zie winnen, in volgorde:

1) Nederland
2) Engeland

3) Spanje
4) Uruguay
5) Denemarken

Engeland heb ik altijd al een enorme zwak voor gehad, als ze de finale weten te bereiken ga ik ook naar Londen ofzo om het daar mee te volgen
pi_81673882
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Nu een keer niet inderdaad, omdat de bondscoach Domenech door het hele land wordt uitgekotst. Maar normaal gesproken zijn Fransen enorm arrogant, dat weet jij net zo goed als ik.
Das een groot vooroordel wat nooit bevestigd is. Mischien in de vietnam-periode ofzoiets, als je daar op doelt.
pi_81673952
Na Nederland is het Duitsland.
Maar ik wil sowieso niet dat ze tegen elkaar spelen en dat Nederland dan verliest.
pi_81674298
Ivoorkust natuurlijk.
pi_81679325
Zou toch prachtig zijn als Nigeria wint met Dele in de basis
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:32:45 #290
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81681986
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Das echt bullshit vriend, ben gewoon hier geboren en heb alleen Tunesische vader en Nederlandse moeder. Dan slaat he tenrgens op om gelijk allochtoon erbij te halen. Als ik niet voor NL ben, is t toch mn eigen mening en t heeft niets te maken met dwars doen, want met andere sporten als Wielrennen en darts juich ik wel de Nedelrnaders toe. Vind het team alleen maar bestaan uit irritante ventjesdie zichzelf overschatten en een aldn wat zichzelf overschat. Daarom zou ik het mooi vinden dat ze weer ergens vroeg stranden.

Dus mischien moet je ff nadenken voordat je je popijopi-smoel open gaat doen.

Een echte Nederlander is voor Nederland.
Bedankt Hans.
pi_81682136
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:32 schreef bascross het volgende:

[..]

Een echte Nederlander is voor Nederland.
Tsja, maar als je ziet wat een gedrocht er nog bij het Nederlands elftal zit en als je ziet wie de bondscoach is, die de beste middenvelder met de meeste ervaring en de meeste surplus aan klasse niet eens meeneemt.

Die persoon heeft toch gewoon gelijk dat er bij het Nederlands elftal verschillende achterlijke figuren in het elftal en daarbuiten lopen. Voetballertjes die als ze hun zin niet krijgen gaan jammeren en vervolgens zich afreageren op iemand.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:39:17 #292
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81682219
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tsja, maar als je ziet wat een gedrocht er nog bij het Nederlands elftal zit en als je ziet wie de bondscoach is, die de beste middenvelder met de meeste ervaring en de meeste surplus aan klasse niet eens meeneemt.

Die persoon heeft toch gewoon gelijk dat er bij het Nederlands elftal verschillende achterlijke figuren in het elftal en daarbuiten lopen. Voetballertjes die als ze hun zin niet krijgen gaan jammeren en vervolgens zich afreageren op iemand.
Die zitten in ieder team.
Bedankt Hans.
pi_81682274
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef bascross het volgende:

[..]

Die zitten in ieder team.
Akkoord, maar het gaat nu om het Nederlands elftal en al heel wat keer zijn er bij toernooien vervelende toestanden voorgevallen.
Leuk is dat toch niet.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:42:36 #294
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81682350
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Akkoord, maar het gaat nu om het Nederlands elftal en al heel wat keer zijn er bij toernooien vervelende toestanden voorgevallen.
Leuk is dat toch niet.
Als je met 24 kerels weken achtereen afgesloten zit in een hotel gebeurt er weleens wat ja. In Zuid-Afrika wordt dat helemaal een probleem, omdat je daar niet veilig over straat kan.

Daarnaast strijden ze allemaal voor de eer en niet voor het geld. Dan kan je problemen verwachten.
Bedankt Hans.
pi_81682368
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Leuk is dat toch niet.
Wel raar dat je vanwege vervelende toestanden bij Nederland, dan maar voor Engeland bent. Zo van; griep vind ik vervelend, doe dan maar aids.
-
pi_81685821
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:24 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Er is geen land dat zichzelf meer overschat dan NL.
pi_81685932
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Haha ja want ik vind Nederland een goed team en Adeleye zie ik niet goed presteren op het WK. Wat een mongool ben ik ook, ik zal Messi ook wel slecht vinden. Haha.
Jij geeft aan dat Adeleye per definitie niets presteert en dat is gewoon niet waar. Op de OS deed hij het goed en op het WK kan hij zomaar weer boven zichzelf uitstijgen.
pi_81686011
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:06 schreef Aotearoa het volgende:

[..]

Het klopt wel. Nederland waant zich elke keer bij aanvang al wereldkampioen. In 2002 zouden ze wel even kampioen worden, WK niet eens gehaald. In 1990 waren ze ook topfavoriet en wonnen ze niet een wedstrijdje. 2006 in de achtste finales uitgeschakeld. Het is allemaal niet best, ondanks alle praatjes vooraf.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:24:09 #299
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81686619
1990 was ook een faal wk, omdat Michels een te groot ego had.
Bedankt Hans.
pi_81686690
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef bascross het volgende:
1990 was ook een faal wk, omdat Michels een te groot ego had.
Cruyff durfde toch niet, dat is meermaals gebleken. Cruyff heeft liever praatjes in de media dan dat hij een keer de verantwoordelijkheid moet nemen en de praatjes niet waar kan maken. Je kunt van Van Gaal vinden wat je wilt, maar hij durfde het wel aan om de verantwoordelijkheid te nemen (en te falen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')