AR, als we elkaar niets serieus te melden hebben, laten we dan gewoon niet reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 03:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik bracht het als kritiek op de aarde. Kritiek op het feit dat volgens de islam de aarde plat is, de zon elke avond in een modderpoel verdwijnt en dat donder en bliksem tekenen van engelen zijn die God eren. Zoiets noem ik: lachwekkend, vooral gezien de huidige kennis.
Ik ben in ieder geval blij dat erg meegaand bent. Zelden iemand gezien zo vergevensgezind, goedhartig en oprecht is. Om over het overvloed aan intellect in je reacties maar niet te spreken. Lovenswaardig.quote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef DeParo het volgende:
AR, als we elkaar niets serieus te melden hebben, laten we dan gewoon niet reageren.
We hadden het niet zo uit de hand moeten laten lopen, ik had eerder moeten zien dat jij bepaalde problemen had, dat maakt jouw reacties in mijn ogen ook des te begrijpelijker,
dat zag ik in eerste instantie ook wel, maar had niet verwacht, dat jij je zover er door mee liet slepen.
Wat je zei in dat voetbaltopic, dat je je emoties niet kon uiten, dat pakte me echt dus ik zal het niet meer op de persoon spelen, en ik vergeef je, voor de keren dat jij dat hebt gedaan en dat misschien nog zal doen.
Ik meen het, laten we kappen,quote:Op zondag 25 april 2010 04:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat erg meegaand bent. Zelden iemand gezien zo vergevensgezind, goedhartig en oprecht is. Om over het overvloed aan intellect in je reacties maar niet te spreken. Lovenswaardig.
"Je leven zou wel erg leeg zijn als je nergens spijt van zou hebben."quote:Op zondag 25 april 2010 04:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik meen het, laten we kappen,
ik vind het echt niet meer leuk en ik wil geen dingen zeggen waar ik spijt van ga krijgen.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 25 april 2010 04:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
"Je leven zou wel erg leeg zijn als je nergens spijt van zou hebben."
- Vincent van Gogh.
quote:Op 14 augustus trad Duyvendak af als Kamerlid, nadat mededelingen over bedreigingen en brandstichting in zijn tijd als milieuactivist zijn positie in de Tweede Kamer onhoudbaar hadden gemaakt.
Het is een propaganda-account van het CIDI, het is dus niet een enkel persoon.quote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon?
Leuk is dat hè ?quote:De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te liggen.
Gelukkig doet de PVV daar nooit aan mee, mensen onder een negatief vergrootglas leggenquote:
Er is echter een essentieel verschil. De LPF-toestanden werden in de media breed uitgemeten. Het uitstapje van de PVV, daar heeft vooralsnog geen enkele zender het over gehad. Zelfs niet over de radicale uitspraken van deze meneer.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
Het zijn gewoon de LPF-toestanden die Wilders krampachtig probeert te voorkomen met strenge screening en een ondemocratische partijstructuur, maar de onfrisse hoek van het politieke spectrum waarin Wilders zich bevindt trekt die figuren nu eenmaal aan. Dat is nauwelijks te voorkomen.
Denk het ook. Markuszower is middels een führerbefehl de PVV uitgeknikkerd.quote:Op zondag 25 april 2010 08:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Denk eerder dat Geertje hem eruit heeft gezet.
Het probleem is natuurlijk dat z'n achterban geen vijver is waaruit hij geschikte kandidaten kan vissen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
Het zijn gewoon de LPF-toestanden die Wilders krampachtig probeert te voorkomen met strenge screening en een ondemocratische partijstructuur, maar de onfrisse hoek van het politieke spectrum waarin Wilders zich bevindt trekt die figuren nu eenmaal aan. Dat is nauwelijks te voorkomen.
Het zou een wonder zijn als hij dat op bepaalde andere mensen zou kunnen projecteren.quote:
wat zijn dit voor pcis?quote:Op zondag 25 april 2010 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat breng je het toch sneuquote:Op zondag 25 april 2010 13:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Hoe kan dit nou? In de PVV-topics las ik juist dat er met deze meneer niets aan de hand zou zijn, en dat het allemaal wel meeviel.
De loyaliteit van de PVV ligt echter nog steeds bij de zionistische zaak, daar is de PVV uit voortgekomen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:31 schreef Nielsch het volgende:
Mooi zo, opgedonderd staat netjes! Als je loyaliteiten bij Pisrael liggen, ga je maar lekker daar regeren. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, die jongen is volgens mij het spoor bijster.quote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon? Anderen aanvallen vanwege hun potentiele Islamitische links, terwijl hij aan de andere kant loopt te huilen over mensen die andere gelovigen bekritiseren.
Arya is op het forum bekend als een Islam-hater pur sang, nu hij een woordje over een radicale Joodse meneer zegt - krijgt hij ineens wel de strontkarren over zich heen. Ben je mooi op tijd mee.
Een homofoob haat eigenlijk ook geen homo's Mutant.quote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon? Anderen aanvallen vanwege hun potentiele Islamitische links, terwijl hij aan de andere kant loopt te huilen over mensen die andere gelovigen bekritiseren.
Arya is op het forum bekend als een Islam-hater pur sang, nu hij een woordje over een radicale Joodse meneer zegt - krijgt hij ineens wel de strontkarren over zich heen. Ben je mooi op tijd mee.
Ik denk eerlijk gezegd dat AR zich prima kan redden. Ik maak mij eerder zorgen over jou.quote:Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een homofoob haat eigenlijk ook geen homo's Mutant.
AR haat de Islam niet, hij omarmt het, maar door z'n verleden probeert hij zich er hier en daar van te distantieren. En dat is niet erg maar zolang hij dat niet ziet zal hij in RL tegen een hoop problemen aanlopen.
Dat vind ik jammer.
Haha, dat zeiden ze allemaal totdat het noodlot toesloeg, iedereen dacht dat zo iemand zichzelf kon redden.quote:Op zondag 25 april 2010 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat AR zich prima kan redden. Ik maak mij eerder zorgen over jou.
Ik denk het niet. Ik denk dat we met z'n allen jou even duidelijk moeten maken dat ook radicale Joden kritiek zullen moeten verduren.quote:Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, dat zeiden ze allemaal totdat het noodlot toesloeg, iedereen dacht dat zo iemand zichzelf kon redden.
Je moet de signalen opvangen, voor het te laat is, en ik ben bang dat we AR echt moeten helpen.
En dat als je dat doet je echt niet van mening bent dat alle Joden niet deugen.quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat we met z'n allen jou even duidelijk moeten maken dat ook radicale Joden kritiek zullen moeten verduren.
Dus jij denkt dat het probleem van dit topic bij radicale Joodse mensen ligt.quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat we met z'n allen jou even duidelijk moeten maken dat ook radicale Joden kritiek zullen moeten verduren.
Dat vind ik belangrijk. Als iemand later iets doms doet vind ik het noodzakelijk dat ik voor mezelf weet dat ik er alles aan heb gedaan om te helpen, ik probeer nu de gegevens van AR te achterhalen, om hem in RL te steunen ik weet gewoonquote:Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef IHVK het volgende:
Wel goed dat jullie je zorgen maken om elkaar.
Het probleem is dat ik helemaal geen kritiek uit op iedereen die kritisch is jegens Israel of bepaalde Joodse mensen. Maar wanneer ik de discussie aanga, dan krijg je al meteen het verwijt dat je tegen iedereen bent die ook maar iets kritisch zegt over bv Israel of die Joodse personen, en dan krijg je dat label omgehangen. Iedereen mag van mij kritisch tegen over alles zijn, ook tegenover Israel, ook bv tegenover deze persoon wat ik ook ben, hoe kan je het niet zijn, vraag ik me af. Maar wanneer ik zeg dat iemand een anti-semitische opmerking plaatst, dan staat dat volledig los van hierboven, en dan hebben we het echt over moedwillig beledigen. Maar dan heb je dus weer dat oude label dat ik geen kritiek mag uiten op de critici.quote:Op zondag 25 april 2010 16:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat als je dat doet je echt niet van mening bent dat alle Joden niet deugen.
Ik noem het misbruik van de term anti-semitisme. Ik zie je niet vooraan staan om te huilen als er weer eens iemand "wat een achterlijke religieuze moslim" zegt over imam Al Fawaz. Daar zit jouw hypocrisie en daarmee vervalt ook meteen je geloofwaardigheid.quote:Op zondag 25 april 2010 17:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik helemaal geen kritiek uit op iedereen die kritisch is jegens Israel of bepaalde Joodse mensen. Maar wanneer ik de discussie aanga, dan krijg je al meteen het verwijt dat je tegen iedereen bent die ook maar iets kritisch zegt over bv Israel of die Joodse personen, en dan krijg je dat label omgehangen. Iedereen mag van mij kritisch tegen over alles zijn, ook tegenover Israel, ook bv tegenover deze persoon wat ik ook ben, hoe kan je het niet zijn, vraag ik me af. Maar wanneer ik zeg dat iemand een anti-semitische opmerking plaatst, dan staat dat volledig los van hierboven, en dan hebben we het echt over moedwillig beledigen. Maar dan heb je dus weer dat oude label dat ik geen kritiek mag uiten op de critici.
Terwijl ik diegene niet meer bepaald reken tot de groep critici.
Dan kijk je toch echt in de verkeerde topics Mutant.quote:Op zondag 25 april 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik noem het misbruik van de term anti-semitisme. Ik zie je niet vooraan staan om te huilen als er weer eens iemand "wat een achterlijke religieuze moslim" zegt over imam Al Fawaz. Daar zit jouw hypocrisie en daarmee vervalt ook meteen je geloofwaardigheid.
Echt waar? Ik zie je de uitspraken niet afkeuren, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 25 april 2010 16:13 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat breng je het toch sneuEn leugenachtig
Er is nooit gezegd dat zijn uitspraken meevielen. Het ging toen om het dragen van dat wapen, dat zo overdreven opgeblazen werd.
Die uitspraken stonden daar toen los van, dat kwam later. En daar was volgens mij 99% ook fel op tegen.
PVV staat los van het Jodendom, in dat zelfde topic waarbij je een link neerzette had ik een filmpje gepost van een anti-semitische uitspraak van een PVV-lid, Israel is daarentegen ook helemaal niet racistisch.quote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zie je de uitspraken niet afkeuren, bijvoorbeeld:
Ook Joden worstelen met Wilders
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!
Ik wel.quote:
Waarom zou het een smet op mijn geloofwaardigheid zijn als ik het niet met je eens kan worden over een bepaald standpunt? Afgezien daarvan, ik ga uit van een bepaalde logica, een bepaalde vorm van redeneren. Politieke voorkeur is daarbij niet van belang, hoewel de kans dat ik met een PVV-er op kan schieten nihil is.quote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef DeParo het volgende:
Dan kijk je toch echt in de verkeerde topics Mutant.
Of je leest selectief, sterker nog, mijn politieke voorkeur zou je dan verbazen.
Maar schijnbaar zal je het nooit met mij eens willen worden.
Dat is een smet op jouw geloofwaardigheid nietwaar.
Omdat het niet een kwestie is van kunnen bij jou, maar een kwestie van willen, en dan maakt het al niet meer uit over welk onderwerp het gaat. Mbt de onzin die je over mij uitkraamt, lijkt me politieke voorkeur zeker van belang, als ik zo was als jij mij voorsteldequote:Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou het een smet op mijn geloofwaardigheid zijn als ik het niet met je eens kan worden over een bepaald standpunt? Afgezien daarvan, ik ga uit van een bepaalde logica, een bepaalde vorm van redeneren. Politieke voorkeur is daarbij niet van belang, hoewel de kans dat ik met een PVV-er op kan schieten nihil is.
Ik constateer wat, met betrekking tot je gedraging. Net zoals jij dat doet met betrekking tot AR. Verder heb ik je helemaal geen PVV-aanhanger of Islamofoob genoemd.quote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat het niet een kwestie is van kunnen bij jou, maar een kwestie van willen, en dan maakt het al niet meer uit over welk onderwerp het gaat. Mbt de onzin die je over mij uitkraamt, lijkt me politieke voorkeur zeker van belang, als ik zo was als jij mij voorstelde
tsja dan zou ik inderdaad een PVV-aanhanger zijn geweest, Islamofoob, etc.
Mijn constatering is gebaseerd op zijn posts en gedrag, jij beredeneerde iets op zaken waar ik niet gepost zou hebben (maar wel deed eigenlijk), ironisch he, als AR dadelijk echt iets doet, dat ik jou dan moest waarschuwen. Maar ik zal m'n menselijke plicht niet verzaken en hem proberen te helpen.quote:Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik constateer wat, met betrekking tot je gedraging. Net zoals jij dat doet met betrekking tot AR. Verder heb ik je helemaal geen PVV-aanhanger of Islamofoob genoemd.
Je geeft hem te veel eer. Hij neemt zichzelf veel te serieus.quote:Op zondag 25 april 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr iets doen?
Mwoah, los van dat hij het leuk vindt om af en toe te trollen zie ik hem echt niet 'iets doen'. Hoewel ik niet begrijp wat je daarmee precies bedoelt.
Hij komt toch wel redelijk stabiel over .
Ik vertel het je nog wel eens op via de inbox en dan kan je het zelf controleren of het waar is.quote:Op zondag 25 april 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr iets doen?
Mwoah, los van dat hij het leuk vindt om af en toe te trollen zie ik hem echt niet 'iets doen'. Hoewel ik niet begrijp wat je daarmee precies bedoelt.
Hij komt toch wel redelijk stabiel over .
?quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog wel eens op via de inbox en dan kan je het zelf controleren of het waar is.
Niet iedereen hoeft dat beeld natuurlijk te krijgen, er bestaat privacy, dat moeten we ook serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |