AR, als we elkaar niets serieus te melden hebben, laten we dan gewoon niet reageren.quote:Op zondag 25 april 2010 03:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik bracht het als kritiek op de aarde. Kritiek op het feit dat volgens de islam de aarde plat is, de zon elke avond in een modderpoel verdwijnt en dat donder en bliksem tekenen van engelen zijn die God eren. Zoiets noem ik: lachwekkend, vooral gezien de huidige kennis.
Ik ben in ieder geval blij dat erg meegaand bent. Zelden iemand gezien zo vergevensgezind, goedhartig en oprecht is. Om over het overvloed aan intellect in je reacties maar niet te spreken. Lovenswaardig.quote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef DeParo het volgende:
AR, als we elkaar niets serieus te melden hebben, laten we dan gewoon niet reageren.
We hadden het niet zo uit de hand moeten laten lopen, ik had eerder moeten zien dat jij bepaalde problemen had, dat maakt jouw reacties in mijn ogen ook des te begrijpelijker,
dat zag ik in eerste instantie ook wel, maar had niet verwacht, dat jij je zover er door mee liet slepen.
Wat je zei in dat voetbaltopic, dat je je emoties niet kon uiten, dat pakte me echt dus ik zal het niet meer op de persoon spelen, en ik vergeef je, voor de keren dat jij dat hebt gedaan en dat misschien nog zal doen.
Ik meen het, laten we kappen,quote:Op zondag 25 april 2010 04:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat erg meegaand bent. Zelden iemand gezien zo vergevensgezind, goedhartig en oprecht is. Om over het overvloed aan intellect in je reacties maar niet te spreken. Lovenswaardig.
"Je leven zou wel erg leeg zijn als je nergens spijt van zou hebben."quote:Op zondag 25 april 2010 04:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik meen het, laten we kappen,
ik vind het echt niet meer leuk en ik wil geen dingen zeggen waar ik spijt van ga krijgen.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 25 april 2010 04:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
"Je leven zou wel erg leeg zijn als je nergens spijt van zou hebben."
- Vincent van Gogh.
quote:Op 14 augustus trad Duyvendak af als Kamerlid, nadat mededelingen over bedreigingen en brandstichting in zijn tijd als milieuactivist zijn positie in de Tweede Kamer onhoudbaar hadden gemaakt.
Het is een propaganda-account van het CIDI, het is dus niet een enkel persoon.quote:Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon?
Leuk is dat hè ?quote:De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te liggen.
Gelukkig doet de PVV daar nooit aan mee, mensen onder een negatief vergrootglas leggenquote:
Er is echter een essentieel verschil. De LPF-toestanden werden in de media breed uitgemeten. Het uitstapje van de PVV, daar heeft vooralsnog geen enkele zender het over gehad. Zelfs niet over de radicale uitspraken van deze meneer.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
Het zijn gewoon de LPF-toestanden die Wilders krampachtig probeert te voorkomen met strenge screening en een ondemocratische partijstructuur, maar de onfrisse hoek van het politieke spectrum waarin Wilders zich bevindt trekt die figuren nu eenmaal aan. Dat is nauwelijks te voorkomen.
Denk het ook. Markuszower is middels een führerbefehl de PVV uitgeknikkerd.quote:Op zondag 25 april 2010 08:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Denk eerder dat Geertje hem eruit heeft gezet.
Het probleem is natuurlijk dat z'n achterban geen vijver is waaruit hij geschikte kandidaten kan vissen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
Het zijn gewoon de LPF-toestanden die Wilders krampachtig probeert te voorkomen met strenge screening en een ondemocratische partijstructuur, maar de onfrisse hoek van het politieke spectrum waarin Wilders zich bevindt trekt die figuren nu eenmaal aan. Dat is nauwelijks te voorkomen.
Het zou een wonder zijn als hij dat op bepaalde andere mensen zou kunnen projecteren.quote:
wat zijn dit voor pcis?quote:Op zondag 25 april 2010 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat breng je het toch sneuquote:Op zondag 25 april 2010 13:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Hoe kan dit nou? In de PVV-topics las ik juist dat er met deze meneer niets aan de hand zou zijn, en dat het allemaal wel meeviel.
De loyaliteit van de PVV ligt echter nog steeds bij de zionistische zaak, daar is de PVV uit voortgekomen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:31 schreef Nielsch het volgende:
Mooi zo, opgedonderd staat netjes! Als je loyaliteiten bij Pisrael liggen, ga je maar lekker daar regeren. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |