abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2010 @ 16:40:23 #76
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80697572
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon? Anderen aanvallen vanwege hun potentiele Islamitische links, terwijl hij aan de andere kant loopt te huilen over mensen die andere gelovigen bekritiseren.

Arya is op het forum bekend als een Islam-hater pur sang, nu hij een woordje over een radicale Joodse meneer zegt - krijgt hij ineens wel de strontkarren over zich heen. Ben je mooi op tijd mee.
Ach, die jongen is volgens mij het spoor bijster.
pi_80697658
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een abject en hypocriet figuur is DeParo ook. Van wie is hij een relkloon? Anderen aanvallen vanwege hun potentiele Islamitische links, terwijl hij aan de andere kant loopt te huilen over mensen die andere gelovigen bekritiseren.

Arya is op het forum bekend als een Islam-hater pur sang, nu hij een woordje over een radicale Joodse meneer zegt - krijgt hij ineens wel de strontkarren over zich heen. Ben je mooi op tijd mee.
Een homofoob haat eigenlijk ook geen homo's Mutant.
AR haat de Islam niet, hij omarmt het, maar door z'n verleden probeert hij zich er hier en daar van te distantieren. En dat is niet erg maar zolang hij dat niet ziet zal hij in RL tegen een hoop problemen aanlopen.
Dat vind ik jammer.
pi_80697770
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een homofoob haat eigenlijk ook geen homo's Mutant.
AR haat de Islam niet, hij omarmt het, maar door z'n verleden probeert hij zich er hier en daar van te distantieren. En dat is niet erg maar zolang hij dat niet ziet zal hij in RL tegen een hoop problemen aanlopen.
Dat vind ik jammer.
Ik denk eerlijk gezegd dat AR zich prima kan redden. Ik maak mij eerder zorgen over jou.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80697852
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat AR zich prima kan redden. Ik maak mij eerder zorgen over jou.
Haha, dat zeiden ze allemaal totdat het noodlot toesloeg, iedereen dacht dat zo iemand zichzelf kon redden.
Je moet de signalen opvangen, voor het te laat is, en ik ben bang dat we AR echt moeten helpen.
pi_80697992
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, dat zeiden ze allemaal totdat het noodlot toesloeg, iedereen dacht dat zo iemand zichzelf kon redden.
Je moet de signalen opvangen, voor het te laat is, en ik ben bang dat we AR echt moeten helpen.
Ik denk het niet. Ik denk dat we met z'n allen jou even duidelijk moeten maken dat ook radicale Joden kritiek zullen moeten verduren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80697997
Wel goed dat jullie je zorgen maken om elkaar.
pi_80698027
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat we met z'n allen jou even duidelijk moeten maken dat ook radicale Joden kritiek zullen moeten verduren.
En dat als je dat doet je echt niet van mening bent dat alle Joden niet deugen.
pi_80698115
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het probleem van dit topic bij radicale Joodse mensen ligt.
Dan moet je je toch echter beter inlezen Mutant, dan ben jij degene, die puur op gevoel en emotie reageert.
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef IHVK het volgende:
Wel goed dat jullie je zorgen maken om elkaar.
Dat vind ik belangrijk. Als iemand later iets doms doet vind ik het noodzakelijk dat ik voor mezelf weet dat ik er alles aan heb gedaan om te helpen, ik probeer nu de gegevens van AR te achterhalen, om hem in RL te steunen ik weet gewoon
dat hij het nodig heeft en ik raad van harte aan dat meer mensen dit gaan doen.
pi_80698201
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

En dat als je dat doet je echt niet van mening bent dat alle Joden niet deugen.
Het probleem is dat ik helemaal geen kritiek uit op iedereen die kritisch is jegens Israel of bepaalde Joodse mensen. Maar wanneer ik de discussie aanga, dan krijg je al meteen het verwijt dat je tegen iedereen bent die ook maar iets kritisch zegt over bv Israel of die Joodse personen, en dan krijg je dat label omgehangen. Iedereen mag van mij kritisch tegen over alles zijn, ook tegenover Israel, ook bv tegenover deze persoon wat ik ook ben, hoe kan je het niet zijn, vraag ik me af. Maar wanneer ik zeg dat iemand een anti-semitische opmerking plaatst, dan staat dat volledig los van hierboven, en dan hebben we het echt over moedwillig beledigen. Maar dan heb je dus weer dat oude label dat ik geen kritiek mag uiten op de critici.
Terwijl ik diegene niet meer bepaald reken tot de groep critici.
  zondag 25 april 2010 @ 17:04:27 #85
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80698285
pi_80698352
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef AryaMehr het volgende:
Het komt helemaal goed tussen ons dat voel ik aan .
pi_80698363
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik helemaal geen kritiek uit op iedereen die kritisch is jegens Israel of bepaalde Joodse mensen. Maar wanneer ik de discussie aanga, dan krijg je al meteen het verwijt dat je tegen iedereen bent die ook maar iets kritisch zegt over bv Israel of die Joodse personen, en dan krijg je dat label omgehangen. Iedereen mag van mij kritisch tegen over alles zijn, ook tegenover Israel, ook bv tegenover deze persoon wat ik ook ben, hoe kan je het niet zijn, vraag ik me af. Maar wanneer ik zeg dat iemand een anti-semitische opmerking plaatst, dan staat dat volledig los van hierboven, en dan hebben we het echt over moedwillig beledigen. Maar dan heb je dus weer dat oude label dat ik geen kritiek mag uiten op de critici.
Terwijl ik diegene niet meer bepaald reken tot de groep critici.
Ik noem het misbruik van de term anti-semitisme. Ik zie je niet vooraan staan om te huilen als er weer eens iemand "wat een achterlijke religieuze moslim" zegt over imam Al Fawaz. Daar zit jouw hypocrisie en daarmee vervalt ook meteen je geloofwaardigheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80698464
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik noem het misbruik van de term anti-semitisme. Ik zie je niet vooraan staan om te huilen als er weer eens iemand "wat een achterlijke religieuze moslim" zegt over imam Al Fawaz. Daar zit jouw hypocrisie en daarmee vervalt ook meteen je geloofwaardigheid.
Dan kijk je toch echt in de verkeerde topics Mutant.
Of je leest selectief, sterker nog, mijn politieke voorkeur zou je dan verbazen.

Maar schijnbaar zal je het nooit met mij eens willen worden.

Dat is een smet op jouw geloofwaardigheid nietwaar.
  zondag 25 april 2010 @ 17:10:33 #89
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80698466
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat breng je het toch sneu En leugenachtig

Er is nooit gezegd dat zijn uitspraken meevielen. Het ging toen om het dragen van dat wapen, dat zo overdreven opgeblazen werd.

Die uitspraken stonden daar toen los van, dat kwam later. En daar was volgens mij 99% ook fel op tegen.
Echt waar? Ik zie je de uitspraken niet afkeuren, bijvoorbeeld:
Ook Joden worstelen met Wilders
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80698543
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Echt waar? Ik zie je de uitspraken niet afkeuren, bijvoorbeeld:
Ook Joden worstelen met Wilders
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!
PVV staat los van het Jodendom, in dat zelfde topic waarbij je een link neerzette had ik een filmpje gepost van een anti-semitische uitspraak van een PVV-lid, Israel is daarentegen ook helemaal niet racistisch.
Tenminste, niet meer dan welke andere natie dan ook, waar bv in Zwitserland de minaretten er niet door kwamen, mochten die in Israel wel gewoon gebouwd worden na een referendum. PVV en Israel zijn niet een.
Wilders daarentegen is zelf een groot aanhanger van Israel, veel partijleden van hem, echter niet.
  zondag 25 april 2010 @ 17:14:35 #91
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80698599
Ik had het niet over Israël.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80698633
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik had het niet over Israël.
Ik wel.
Was meer een reactie in het algemeen, iets waar ik aan moest denken, toen ik jouw post las.
pi_80698678
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef DeParo het volgende:
Dan kijk je toch echt in de verkeerde topics Mutant.
Of je leest selectief, sterker nog, mijn politieke voorkeur zou je dan verbazen.

Maar schijnbaar zal je het nooit met mij eens willen worden.

Dat is een smet op jouw geloofwaardigheid nietwaar.
Waarom zou het een smet op mijn geloofwaardigheid zijn als ik het niet met je eens kan worden over een bepaald standpunt? Afgezien daarvan, ik ga uit van een bepaalde logica, een bepaalde vorm van redeneren. Politieke voorkeur is daarbij niet van belang, hoewel de kans dat ik met een PVV-er op kan schieten nihil is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80698743
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou het een smet op mijn geloofwaardigheid zijn als ik het niet met je eens kan worden over een bepaald standpunt? Afgezien daarvan, ik ga uit van een bepaalde logica, een bepaalde vorm van redeneren. Politieke voorkeur is daarbij niet van belang, hoewel de kans dat ik met een PVV-er op kan schieten nihil is.
Omdat het niet een kwestie is van kunnen bij jou, maar een kwestie van willen, en dan maakt het al niet meer uit over welk onderwerp het gaat. Mbt de onzin die je over mij uitkraamt, lijkt me politieke voorkeur zeker van belang, als ik zo was als jij mij voorstelde
tsja dan zou ik inderdaad een PVV-aanhanger zijn geweest, Islamofoob, etc.
pi_80698778
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat het niet een kwestie is van kunnen bij jou, maar een kwestie van willen, en dan maakt het al niet meer uit over welk onderwerp het gaat. Mbt de onzin die je over mij uitkraamt, lijkt me politieke voorkeur zeker van belang, als ik zo was als jij mij voorstelde
tsja dan zou ik inderdaad een PVV-aanhanger zijn geweest, Islamofoob, etc.
Ik constateer wat, met betrekking tot je gedraging. Net zoals jij dat doet met betrekking tot AR. Verder heb ik je helemaal geen PVV-aanhanger of Islamofoob genoemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80698858
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik constateer wat, met betrekking tot je gedraging. Net zoals jij dat doet met betrekking tot AR. Verder heb ik je helemaal geen PVV-aanhanger of Islamofoob genoemd.
Mijn constatering is gebaseerd op zijn posts en gedrag, jij beredeneerde iets op zaken waar ik niet gepost zou hebben (maar wel deed eigenlijk), ironisch he, als AR dadelijk echt iets doet, dat ik jou dan moest waarschuwen. Maar ik zal m'n menselijke plicht niet verzaken en hem proberen te helpen.
Hij moet z'n emoties simpelweg kunnen uiten, moeten leren leven met z'n verleden, keihard maar waar.
pi_80700077
AryaMehr iets doen?

Mwoah, los van dat hij het leuk vindt om af en toe te trollen zie ik hem echt niet 'iets doen'. Hoewel ik niet begrijp wat je daarmee precies bedoelt.

Hij komt toch wel redelijk stabiel over .
  zondag 25 april 2010 @ 18:43:18 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80701471
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr iets doen?

Mwoah, los van dat hij het leuk vindt om af en toe te trollen zie ik hem echt niet 'iets doen'. Hoewel ik niet begrijp wat je daarmee precies bedoelt.

Je geeft hem te veel eer. Hij neemt zichzelf veel te serieus.
pi_80708512
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr iets doen?

Ik vertel het je nog wel eens op via de inbox en dan kan je het zelf controleren of het waar is.
Niet iedereen hoeft dat beeld natuurlijk te krijgen, er bestaat privacy, dat moeten we ook serieus nemen.
pi_80708639
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik vertel het je nog wel eens op via de inbox en dan kan je het zelf controleren of het waar is.
Niet iedereen hoeft dat beeld natuurlijk te krijgen, er bestaat privacy, dat moeten we ook serieus nemen.
?

Alles goed verder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')