hij ziet er helemaal niet slecht uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Ja mensen, het oog wil ook wat. Post hier de gespierde kuiten, volgetatoeerde biceps en op elkaar springende bonken testosteron die een doelpunt vieren.
Of gewoon, leuke voetballers.
Mijn favoriet is al jarenlang die oude oude oude knar van een Del Piero. Ja sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij ziet er helemaal niet slecht uit
watquote:
ga wegquote:
Ja duhhhquote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk hoor, mannen die hier nu lelijke mannen gaan posten
Ze houden zich nog in, want Ribéry is nog niet eens voorbijgekomen.quote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef Harajuku. het volgende:
geil je op hemquote:
Nice nice i want morequote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef alors het volgende:
fap fap fap!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cesc Fabregas van Spanje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carlos Vela van Mexico![]()
![]()
Al is jarig vandaag. 70 jaartjes.quote:Op zondag 25 april 2010 16:42 schreef Jenn11 het volgende:
Holland heeft niet veel te bieden...
Enkel:
[ afbeelding ]
Nee, sorry. Rooney heeft meer het uiterlijk van een 'working class hero'.quote:
Franck Ribéry lekker?quote:
Rooney is een aanvaller maar misschien zei je het expres verkeerd, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Rooney heeft meer het uiterlijk van een 'working class hero'.
Maar hij is wel een goede middenvelder, dat telt.
[..]
Franck Ribéry lekker?
Hij lijkt me meer een huurmoordenaar.
Laten we het daarop houden.quote:Op zondag 25 april 2010 17:22 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Rooney is een aanvaller maar misschien zei je het expres verkeerd, dan heb ik niks gezegd
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 01:14 schreef Jojoke het volgende:
Ronaldo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beckham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronaldoquote:
quote:
Hij is een beetje onzeker over kleine Ronaldoquote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]!
Vandaar dat hij op eerdere foto'sde inhoud van zijn broekje checkt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Gitank2 het volgende:
Ik weet niet of ze mee doen maar ik vind Del piero en Toni ook nog steeds leuk
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
je hebt smaak jongenquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Gitank2 het volgende:
Ik weet niet of ze mee doen maar ik vind Del piero en Toni ook nog steeds leuk
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef Harajuku. het volgende:
Dank jequote:
de andere fokkers (ja de jongens) posten alleen maar lelijke voetballersquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dank je
Ik krijg een smile op mijn gezicht van die foto van Del piero, mooie uitstraling
Haha, komt ook omdat ik op mannen valquote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de andere fokkers (ja de jongens) posten alleen maar lelijke voetballers![]()
en jij doet dat niet
Sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Haha, komt ook omdat ik op mannen val
Toni heeft me ooit uit de kast geholpen (werd er plots verliefd op en dacht "ja nu weet ik het zeker" )
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Toni ziet er niet slecht uit![]()
Maar Del Piero vind ik toch knapper
hij heeft een leuke lach op die fotoquote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een leukere uitstraling als je het mij vraagt
Who cares about karakter als ie er zo lekker uit ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te jongensachtig, bovendien heeft hij zijn karakter niet mee.
En wat is er aan de hand met het eerste plaatjequote:Op maandag 26 april 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja
Beetje gelikt, maar gewoon even de olie wegdenken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de meest lekkere, op Cannavaro en Blasi na, maar de lijven zijn er iig allemaal wel naar.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een beest die Cannavaro
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goeie vraag, daar moest een foto uit die serie van de Azzuri's staanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wie is die dame in een van je vorige posts?
vind je ze lelijk dan ?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het echt niet, mannen die hier lelijke mannen komen posten.Is het spiegeling?
Spiegelbeeld vertel eens even....quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het echt niet, mannen die hier lelijke mannen komen posten.Is het spiegeling?
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zijn oudjes, mag wel, maar leuker is van de mannen die nu spelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
Ey wat vinden jullie van deze mannen?
Nou voor jou dan nog een lekkere griek erbij!!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hè.En wij zijn altijd zogenaamd jaloers als we ook maar 1 kreetje in B&H bij een vrouw plaatsen. Maar oh wéé als er 1 topic over leuke mannen is, dan zijn ze er als de kippen bij
niet mijn typesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
Ey wat vinden jullie van deze mannen?
[ afbeelding ]
Carlos Valderrama
[ afbeelding ]
Slaven Bilic
[ afbeelding ]
Ivanov![]()
![]()
ze durven geen mooie mannen te posten omdat ze jaloers wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze durven geen mooie mannen te posten omdat ze jaloers worden
Waarom draagt hij een luier?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ik Blasi fan was, maar bij deze... met kort haar en op de foto, yes.
Dat lichaam
quote:
veel beterquote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef Pulu het volgende:
Nou zeurpietjes voorlopig wil ik niks meer horen
Samaras deed het altijd wel goed bij de vrouwtjes...hij speelt voor Griekenland
[ afbeelding ]
Niet verkeerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef Pulu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef Pulu het volgende:
[ afbeelding ]
ga jij ook plaatjes postenquote:
Die vind ik iets minderquote:Op zondag 13 juni 2010 18:21 schreef alors het volgende:
omg zijn die kerels hier nou nog steeds bezig om er een kuttopic van te maken, hoe kansloos zeg![]()
![]()
Nog maar wat extra grote pics van Carlos Vela (Mexico)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beterquote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef Pulu het volgende:
[ afbeelding ]
Oh! Oh die is leuk! Wat een guitig menneke!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef Pulu het volgende:
[ afbeelding ]
Per Mertesacker schijnt ook goed bij de vrouwtjes te doen.....
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh! Oh die is leuk! Wat een guitig menneke!
Vanavond eens in bewegend beeld bekijken.quote:
Die met die muts genaamd Chari komt 's avond je huis leeghalen....quote:Op zondag 13 juni 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk post die dan meteen ipv die met die muts, nice!
Voor zover ik er kijk op heb, is Messi niet van de knapste mannen...dan kan je beter voor Sergio Aguero gaanquote:Op zondag 13 juni 2010 19:36 schreef Latina-Loca het volgende:
die voetballers van argentina![]()
![]()
![]()
![]()
MESSIIII![]()
![]()
![]()
Ik kijk alleen het WK voor de mannen, en de zuid amerikanen
quote:
vind hem wel een schatjequote:Op zondag 13 juni 2010 19:40 schreef Pulu het volgende:
[..]
Voor zover ik er kijk op heb, is Messi niet van de knapste mannen...dan kan je beter voor Sergio Aguero gaan
Medjani en Vidic niet toch, lijkt me? Op de brede kaaklijn hebben ze weinig aantrekkelijksquote:Op zondag 13 juni 2010 19:33 schreef grazz het volgende:
Ik wil ook![]()
[ afbeelding ]
Oke, nu wat ouder but stil...hot
[ afbeelding ]
Karim Ziani
[ afbeelding ]
Yoann Gourcuff
[ afbeelding ]
Carl Medjani
[ afbeelding ]
Nemanja Vidic
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Medjani en Vidic niet toch, lijkt me? Op de brede kaaklijn hebben ze weinig aantrekkelijks
Alle voetballers met geld worden leuk gevonden....quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Medjani toch door bepaalde meisjes wel leuk gevonden zal worden
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Pulu het volgende:
[..]
Alle voetballers met geld worden leuk gevonden....
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Zal Bartina Koeman in het spelersvrouwen topic posten?
Ik zie het niet bij die kerel. Tis maar goed dat ik op vrouwen valquote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Medjani toch door bepaalde meisjes wel leuk gevonden zal worden
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik zie het niet bij die kerel. Tis maar goed dat ik op vrouwen val
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef Bestolene het volgende:
Dit is geen WK-topic maar een VBL-topic. Optyfen hiermee bitte
quote:
quote:
Het zijn gewoon lelijke mannen, daar moet ik wel op kotsen. Het is een reflex.quote:
Medjani kijkt gewoon zo..zoquote:Op zondag 13 juni 2010 19:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Medjani en Vidic niet toch, lijkt me? Op de brede kaaklijn hebben ze weinig aantrekkelijks
Zeg, cockblocker, kan ik er wat aan doen als er hier niet-WK deelnemers worden gepost.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef Bestolene het volgende:
Dit is geen WK-topic maar een VBL-topic. Optyfen hiermee bitte
Ik zeg niet dat ik het niet bij andere mannen zie, maar die 2 voorbeelden... Nee! flaporen, metersdikke wenkbrouwen, rare vorm hoofd - om over zijn kale kop maar niet te sprekenquote:
170, "klein" manneke, maar dat vind ik niet zo ergquote:
Lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef alors het volgende:
Carl Valeri van Australie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef ondeugend het volgende:
Dat kan er maar één zijn...
[ afbeelding ]
Nee hoor, wij kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef VeX- het volgende:
En dan zeggen ze dat mannen oppervlakkig zijn.
quote:
Hij weet. Llorente is mijn mancrush.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Cannavaro en Llorente natuurlijk, die zou ik zelfs doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vond die keeper van Zwitserland er wel prettig uitzien!
[ afbeelding ]
(ik heb alleen de laatste 5 minuutjes gezien)
Ach.. kon ik hem maar troosten nu....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, anders wordt het kijkplezier een stuk minderquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ach.. kon ik hem maar troosten nu....![]()
Ik nomineer Spanje voor het most goodlooking team trouwens.
Ze moeten door hoor!
Mannen die zelfs op niet te bereiken mannen jaloers zijn..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen en homofielen...
Ja dat kan niet andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef sbientje het volgende:
en verder word ik wild van mark van bommel, maar geloof dat dat een afwijking is van mij
Ik ben gewoon zó zeker van mijn heteroseksualiteit dat ik durf te zeggen of een man knap of lelijk is. Het is eerder een tegen dat jij een beetje onzeker bent als je zo'n conclusies trekt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:06 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen en homofielen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zó zeker van mijn heteroseksualiteit dat ik durf te zeggen of een man knap of lelijk is. Het is eerder een tegen dat jij een beetje onzeker bent als je zo'n conclusies trekt.
Mijn man lijkt hier een beetje op, alleen dan zonder haar op gezicht en wat ouder. Mijn moeder vroeg gisteren aan mijn man, waar heeft je vader allemaal kwakjes achter gelaten. Die gast lijkt echt op jouquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Cutequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Xabi Alonso![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn moeder vroeg gisteren aan mijn man, waar heeft je vader allemaal kwakjes achter gelaten.
Goeie bijdragequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bostjan Cesar Slovenie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jay Demerit USA
Vind ze allebei wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benny Feilhaber (USA)
Oeh!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benny Feilhaber (USA)
ja die Amerikaan heeft een beetje een moeilijk hoofd maar vooral op bewegend beeld was ie wel leuk vond ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie bijdrage
Die Sloveen met name
Kei hard soppend eensquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Xabi Alonso![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benny Feilhaber (USA)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ja die Amerikaan heeft een beetje een moeilijk hoofd maar vooral op bewegend beeld was ie wel leuk vond ik. Overigens met meer voetballers zo, dat je op TV denkt "Hmm gimme!" maar dat je bij foto's meer
denkt
.
Dat is vaak zo met sporters!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt wel een DuitserEn idd sommigen komen op foto's echt niet goed over, of zijn zelfs lelijk terwijl ze dat op bewegend beeld totaal niet zijn.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, hij ziet er meer uit als een Robert![]()
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat de grapjassen na 4 pagina's wel opgehouden zouden zijn, maar blijkbaar niet dus.
Nah mn tumor speelt weer opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat de grapjassen na 4 pagina's wel opgehouden zouden zijn, maar blijkbaar niet dus.
Als ik uit het Nl team moet kiezen, dan maar van Persie hoorquote:
Zozoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benny Feilhaber (USA)
Waarom verbaast me dit nietquote:
Een Limburger zonder smaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik uit het Nl team moet kiezen, dan maar van Persie hoor
pink nog steeds een traantje weg bij deze fotoquote:
quote:
Wout Brama, FC Twente.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de naam erbij zet weten mensen wie het is, en krijg je misschien meer fans
Een Limburgse die Elia wat vind....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een Limburger zonder smaak
Van Persie is unne vieze smeerpijp.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ben nooit zo onder de indruk van 'knappe' voetballers, maar ik vind Afellay wel iets leuks hebben, op de foto kijkt hij alleen een beetje boos.![]()
[ afbeelding ]
quote:
*ril*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
Simon Kjaer van Denemarken. 20 jaren oud slechts. Wát een mancandy zeg
Dankje voor het postenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jong Oranje-af, tijd om door te stromen
[ afbeelding ]
Dies is ook wel leuk iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
Simon Kjaer van Denemarken. 20 jaren oud slechts. Wát een mancandy zeg
Wie dan? Geen van deze lekkertjes is in Duitsland geboren hoor!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef 3keernix het volgende:
Haha, zie je wel dat je van Duitsers houd!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar dat voetbalprogramma te kijken op Ned. 1 en eigenlijk is Ronald de Boer ook best wel leuk.
[ afbeelding ]
ik vind podolski wel een beetje gay overkomen, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef heksehiel het volgende:
En deze 2 die al eerder gepost zijn, zou ik ook niet direct weigeren![]()
Lucas Podolski
[ afbeelding ]
Vidic
[ afbeelding ]
Ik zou 'm echt wel doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef sbientje het volgende:
ik vind podolski wel een beetje gay overkomen, of ligt dat aan mij?
Ljungbergquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef heksehiel het volgende:
Ondanks dat de bovenste voetballer niet mee doet aan het WK, wil ik jullie deze beide mannen niet onthouden.![]()
Ljungberg![]()
[ afbeelding ]
quote:
wowquote:
Hier nietquote:
Lelijke tattoo en hij kan volgende keer beter naakt zonnen, ik zie een afscheiding van een zwembroek of zo.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier niet. Alleen wel een vieze ingetapete schouder
.
* Tha_Erik heeft pleisterfobie![]()
Kan aan mij liggen, maar ik meen een string erin te zien, jakkes. Wannabe-p0rnquote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijke tattoo en hij kan volgende keer beter naakt zonnen, ik zie een afscheiding van een zwembroek of zo.
Ja geloof het ook, mannen met stringsquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik meen een string erin te zien, jakkes. Wannabe-p0rn
Is dat niet een schaduw? Aangezien je het ook over z'n kuit ziet lopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijke tattoo en hij kan volgende keer beter naakt zonnen, ik zie een afscheiding van een zwembroek of zo.
Maar zie je geen pigment-thingy lopen zo recht onder de B boven z'n kont?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet een schaduw? Aangezien je het ook over z'n kuit ziet lopen.
Heb nog eens goed naar de bips gekeken (want ik moet wel zeker zijn he) en het lijkt inderdaad op een soort stringplekquote:Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zie je geen pigment-thingy lopen zo recht onder de B boven z'n kont?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simone Pepe. Ik heb ook weer voetbal aanstaan hoor.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks wat plaatjes zoeken, bij NZL liepen wel een paar lekkertjes
Hier nog eenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benny Feilhaber (USA)
quote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op zondag 20 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat er lekkertjes rondliepen bij New Zealand, ga ik zoeken op internet zijn ze allemaal niet zo heel leuk
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ie al ergens staat
Jesus Navas, nummer 22 van Spanje
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik net onder de indruk van de eerste foto, maar deze... beetje Ronaldo, met dat haar, nee jammer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ik net onder de indruk van de eerste foto, maar deze... beetje Ronaldo, met dat haar, nee jammer.
Wel ultieme mooie combo van lichte ogen en donker haar
Mwahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Sergio Aguero, Argentinië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch cute as a button?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch cute as a button?
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).quote:
Je mag wel een ei van mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).
Zit er ook een speeltje in?quote:
Na negen maanden misschienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit er ook een speeltje in?
[ afbeelding ]
Nee ik wist dus niet of je cute voor de voetballer bedoelde of cute voor vader-kindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |