in oude flatjes id dat normaal soms. een douche en wc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef marky het volgende:
Wat doet die douchekop daar
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-10304966-wijde-blik-34/
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met inbouwpiano die je er bij krijgt?
[ afbeelding ]
Twee zelfs; een gewone en een regendouche. Een luxe badkamer kan best een verkoopargument zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef jaronsch het volgende:
Deze foto bevestigt dat er een douchekop aanwezig is.
[ afbeelding ]
link
Mjah.. het ís een dakterras en er is zon...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zonnige dakterras:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een leeshoekje? Ik vind het er ook nogal knullig uit zien, maak er dan een eethoekje van...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Hmm waar zou dat opstapje heengaan?
[ afbeelding ]
natuurlijk! Een verhoogde (en totaal niet gebruikte) zithoek!
[ afbeelding ]
Heb je een link? Missschien dat er een kelder onder zit en er zo wat daglicht binnenkomt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, erg hygiënisch. Alleen.. Nederlandse bedrijven bieden je geen was-faciliteiten voor je billen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Erg normaal in veel Aziatische landen: eerst je billen wassen, en dan met een wc papiertje nog even nadrogen.
Excuus! http://www.funda.nl/koop/(...)inghstraat-22-i/?mnaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je een link? Missschien dat er een kelder onder zit en er zo wat daglicht binnenkomt?
is gewoon een verhoging omdat het voorheen een slaapkamer is geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Excuus! http://www.funda.nl/koop/(...)inghstraat-22-i/?mna
Lijkt me geen kelder, is een appartement.
Ja, mijn idee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien een leeshoekje? Ik vind het er ook nogal knullig uit zien, maak er dan een eethoekje van...
is het geen oud huis? en dat dit ooit de voorkamer was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het stuk tekst staat dat het ooit en slaapkamer was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:50 schreef T42 het volgende:
[..]
is het geen oud huis? en dat dit ooit de voorkamer was?
Hoezoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef k_man het volgende:
Sodeju. De rest van de foto's is behoorlijk drama.
Fantastisch! Hebben!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Opknappertje voor 220, maar met potentie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arie, pak jij de emmer even, het regent!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef T42 het volgende:
niet tegen de muren hangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die auto's wil ik wel ophalen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:27 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Bankstel buiten
[ afbeelding ]
Of binnen!
Link:
http://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-74934355-binnendijk-197/
Wonen daar echt mensen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef T42 het volgende:
niet tegen de muren hangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die auto's wil ik wel ophalen!
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit nou zo'n raar kastje of ben ik gek?
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pasquote:
link staat bij het woordje.... ditquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:56 schreef Resistor het volgende:
[..]
Link?
Dat is trouwens een oud fornuis. Waarschijnlijk nog houtgestookt.
Dat zie ik, maar hoort dat allemaal zo scheef te zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:56 schreef Resistor het volgende:
[..]
Link?
Dat is trouwens een oud fornuis. Waarschijnlijk nog houtgestookt.
Wat ik ook wel opvallend vind is dat het woonhuis nog in aanbouw is en dat er tijdelijk in de schuur wordt gewoond. Maar dat de afwerking van die schuur toch best goed is voor iets tijdelijks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Resistor het volgende:
En we gaan gezellig op de ... oprit ... zitten.
[ afbeelding ]
Hierzo
Binnenkant van de schuur:quote:achter de woning kan/wordt de eveneens nieuw gebouwde schuur/garage thans gebruikt als tijdelijke woning met alle gemakken van dien. De interieurfoto's zijn dan ook van deze tijdelijke woning. Deze schuur heeft geen officiele woonbestemming!
Verder een práchtig huis!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Mollis het volgende:
[ afbeelding ]
Tja....![]()
http://funda.nl/74743180
Dat zal wel het rookhok zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Resistor het volgende:
En we gaan gezellig op de ... oprit ... zitten.
[ afbeelding ]
Hierzo
Jij gaat meer dan 4,5 maand kreperen kamperen in een schuur op een veldbedje met een campinggasstelletje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zal wel het rookhok zijn
Wel bizar om je tijdelijke woning zo netjes aan te kleden en dan je nieuwe huis te verkopen voordat het af is.
Volgens mij is er nog wel een tussenweg tussen een veldbedje en die schuur.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Jij gaat meer dan 4,5 maand kreperen kamperen in een schuur op een veldbedje met een campinggasstelletje?
Jammer dat het nog niet dicht is, en dat er een soort van erfpacht op de grond zit (Beklemmingsrecht), anders was het wel een mooi huisje geweest om geheel naar eigen smaak af te bouwen. Lekker in de schuur wonen en in het huis werken in de weekeinden.
Nu zal er wel minimaal een ton tegenaan moeten om het dicht te maken, en alle schade die het weer heeft aangericht te herstellen (vochtschade in de balken houtrot, bevroren leidingen waar toevallig wat water in zat... )
stuntvlieger?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef Mollis het volgende:
Hallo iedereen, ik wil als nieuw forum bezoeker maar even goed "binnen vliegen"!
[ afbeelding ]
http://funda.nl/10405830
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |