in oude flatjes id dat normaal soms. een douche en wc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef marky het volgende:
Wat doet die douchekop daar
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-10304966-wijde-blik-34/
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met inbouwpiano die je er bij krijgt?
[ afbeelding ]
Twee zelfs; een gewone en een regendouche. Een luxe badkamer kan best een verkoopargument zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:27 schreef jaronsch het volgende:
Deze foto bevestigt dat er een douchekop aanwezig is.
[ afbeelding ]
link
Mjah.. het ís een dakterras en er is zon...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zonnige dakterras:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een leeshoekje? Ik vind het er ook nogal knullig uit zien, maak er dan een eethoekje van...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
Hmm waar zou dat opstapje heengaan?
[ afbeelding ]
natuurlijk! Een verhoogde (en totaal niet gebruikte) zithoek!
[ afbeelding ]
Heb je een link? Missschien dat er een kelder onder zit en er zo wat daglicht binnenkomt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, erg hygiënisch. Alleen.. Nederlandse bedrijven bieden je geen was-faciliteiten voor je billen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Erg normaal in veel Aziatische landen: eerst je billen wassen, en dan met een wc papiertje nog even nadrogen.
Excuus! http://www.funda.nl/koop/(...)inghstraat-22-i/?mnaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je een link? Missschien dat er een kelder onder zit en er zo wat daglicht binnenkomt?
is gewoon een verhoging omdat het voorheen een slaapkamer is geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Excuus! http://www.funda.nl/koop/(...)inghstraat-22-i/?mna
Lijkt me geen kelder, is een appartement.
Ja, mijn idee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien een leeshoekje? Ik vind het er ook nogal knullig uit zien, maak er dan een eethoekje van...
is het geen oud huis? en dat dit ooit de voorkamer was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Fuzzlet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het stuk tekst staat dat het ooit en slaapkamer was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:50 schreef T42 het volgende:
[..]
is het geen oud huis? en dat dit ooit de voorkamer was?
Hoezoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef k_man het volgende:
Sodeju. De rest van de foto's is behoorlijk drama.
Fantastisch! Hebben!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Opknappertje voor 220, maar met potentie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arie, pak jij de emmer even, het regent!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef T42 het volgende:
niet tegen de muren hangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die auto's wil ik wel ophalen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |