Tja als je zo te zien aan de rest van de meubels antiek/kringloop winkeltjes afloopt mag je blij zijn dat je twee bedden vind die bijna op elkaar lijkenquote:
Wij hebben net een huis gekocht waarbij ze een soort houten afdakje hebben (op kniehoogtequote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is bij elk oud huis zo. en zolang je er niet in gaat zagen enzo is er niks aan het handje
Want plantjes in de vensterbank is heel erg opmerkelijk...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef fonsoy het volgende:
Verhuizen wegens te weinig plaatsruimte voor plantjes in de vensterbank.
[ afbeelding ]
Dit is tevens de ENIGE foto van de binnenkant van dit huis.
Oh ik vind het wel een mooie badkamer! Dat houtquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef fonsoy het volgende:
Mooi huis maar wat doen in godsnaam die stenen rond dat bad. Loopt dat over ofzo? Sowieso zou ik me nogal bekeken voelen. Echt relaxed in bad gaan is er niet bij, dat ding is misschien 20 cm diep.
[ afbeelding ]
Zelfde huis, knap proeflokaaltje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef fonsoy het volgende:
Verhuizen wegens te weinig plaatsruimte voor plantjes in de vensterbank.
[ afbeelding ]
Dit is tevens de ENIGE foto van de binnenkant van dit huis.
Mooi huis maar wat doen in godsnaam die stenen rond dat bad. Loopt dat over ofzo? Sowieso zou ik me nogal bekeken voelen. Echt relaxed in bad gaan is er niet bij, dat ding is misschien 20 cm diep.
[ afbeelding ]
Huis fotograferen vanuit helikopter, les 1:
[ afbeelding ]
Zelfde huis, knap proeflokaaltje.
[ afbeelding ]
Merkwaardige associaties heb jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is die schoorsteen op een lelijke plaats gebouwd, net alsof het huis een erectie heeft
Dat 'ruime' haal ik er niet uit...quote:Ruime slaapkamer met doorgang naar op het zuiden gelegen balkon en vaste kast.
Haha het is wel heel consequent ja! En die ruime slaapkamer eehm misschien in de hoogte?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is natuurlijk altijd leuk om de verschillende onderdelen van je interieur op elkaar af te stemmen, maar je kunt het ook overdrijven:
Is het niet zo'n bad wat je vult tot de rand? Water wat er uit loopt, kan dan tussen de steentjes door weglopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef fonsoy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een gastenkamer, niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef jaronsch het volgende:
met een televisie waar menig kringloopwinkel zijn neus voor ophaalt.
dan hebben ze 2 gastenkamers....quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lijkt me een gastenkamer, niets mis mee toch?
Gezien die televisie is die kamer voor de modernere gasten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Tha_Flash het volgende:
dan hebben ze 2 gastenkamers...
Het aardige is dat je na het aanzetten nog vijf minuten kan gaan tandenpoetsen voordat ie beeld geeft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lijkt me een gastenkamer, niets mis mee toch?
En met een flinke klap rechtsboven zorg je dat het beeld stil blijft staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef jaronsch het volgende:
Het aardige is dat je na het aanzetten nog vijf minuten kan gaan tandenpoetsen voordat ie beeld geeft.
Uit de omschrijving:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef Sjalalie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
hierquote:Wonen op een halve minuut van de Vecht in een leuke gekke tussenwoning met aparte indeling!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef Sjalalie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Is dat vloerbedekking (quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aan lampen ontbreekt het niet in deze woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt een soort grovve gips ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:36 schreef bluejean het volgende:
[..]
Is dat vloerbedekking () op het plafond? Krijg al kriebels louter door het kijken ernaar. Brr.
Of de was overladen van de wasmachine naar de droger terwijl je zit te schijten...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef Yoewie het volgende:
Hier kun je de was doen terwijl je een plas doet:
[ afbeelding ]
Rest van het huis:
http://www.funda.nl/koop/(...)atrastraat-12/fotos/
Maar wel in een niet-zo-beste buurt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of de was overladen van de wasmachine naar de droger terwijl je zit te schijten...
Maar goed, voor iets meer dan een ton een woonhuis vlakbij het centrum van een 'grote' stad, dat lukt echt alleen maar in het noorden...
wat de fuckquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aan lampen ontbreekt het niet in deze woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep... op deze foto duidelijker:quote:
Dat het zo in the middle of nowhere omheind is.... gewoon op straat, schutting erom en het is een tuin. De ligging ziet er gewoon maf uitquote:
haha maar dat huisje aan de andere kant van de straat heeft ook een schutting dus het is wel weer in balansquote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat het zo in the middle of nowhere omheind is.... gewoon op straat, schutting erom en het is een tuin. De ligging ziet er gewoon maf uit
Dat is een B&O tvquote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef Marlalala het volgende:
Is dit een tv!?[ afbeelding ]
Vuurkorf staat daar hopelijk voor de sier..
En deze badkamer heeft vast model gestaan in een brochure, leuk, maar op Funda staat het wel weer apart..
[ afbeelding ]
Dat bed is wel supergaafquote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Die verwarming!![]()
[ link | afbeelding ]![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een geweldig huisquote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef krullebol81 het volgende:
een boom door de kamer
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-74960296-het-domein-4/
Zo'n mooie tv en dan zo'n kast er om heen, allejezus.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef Marlalala het volgende:
Is dit een tv!?[ afbeelding ]
Vuurkorf staat daar hopelijk voor de sier..
die tv wil ik tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:04 schreef jaronsch het volgende:
Een huis van 1 miljoen
[ afbeelding ]
met een televisie waar menig kringloopwinkel zijn neus voor ophaalt.
[ afbeelding ]
link
Oeh....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef krullebol81 het volgende:
prachtige badkamer!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-6/omschrijving/
dat is zo'n speciale trap waarbij je met linker of rechter voet moet beginnen met omhoog gaan(geen idee hoe het heet). die is daardoor heel smal en kan vrij stijl omhoog. je moet alleen niet met je dronken kop die trap af willen... dan denk je er niet aan welke voet eerst moet en de rest laat zich raden.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Apart trapje.. nogal steil![]()
http://www.funda.nl/koop/zeewolde/object-92182483-wielseweg-3/
Huuuu en die keuken ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef 49R het volgende:
Oeh....ik hoop dat je opmerking ironisch bedoeld is... Bij mij ging daar toch écht de hamer door....
In het zwembad zitten geen *beesten. Althans, meestal niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Ben even naar het buitenland gegaan, Lesbos in dit geval.
Leuk villaatje voor bijna 1 miljoen.
Wel een beetje overdreven; de hele Egeïsche zee tot je beschikking hebben en dan toch een zwembad aanleggen![]()
[ afbeelding ]
Linkje
die kraan is een mengkraan voor een wastafel ofzo :Squote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
Vreemd en irrelevant detail ?
[ afbeelding ]
Sluikreclame van elvive
[ afbeelding ]
ik zie, ik zie, ik zie een waarzegster met een glazen bol ?
[ afbeelding ]
Misschien is die laatste in de boeg van een schip, efficient om gaan met de ruimte?quote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Niet van Funda, maar van http://www.chilloutpoint.(...)uction-mistakes.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ze bij die laatste van plan waren
denk het ookquote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien is die laatste in de boeg van een schip, efficient om gaan met de ruimte?
Dat heet een ganzentrap!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:24 schreef loecje het volgende:
[..]
dat is zo'n speciale trap waarbij je met linker of rechter voet moet beginnen met omhoog gaan(geen idee hoe het heet). die is daardoor heel smal en kan vrij stijl omhoog. je moet alleen niet met je dronken kop die trap af willen... dan denk je er niet aan welke voet eerst moet en de rest laat zich raden.
OMGquote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ze bij die laatste van plan waren
Gek genoeg zie je dat soort topics nooit van fokkers zelf voorbij komenquote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef Isabeau het volgende:
.....
Is een vakantie huis op een naturistenparkquote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Apart trapje.. nogal steil![]()
http://www.funda.nl/koop/zeewolde/object-92182483-wielseweg-3/
Misschien ter vervanging van wc-rol. Goed voor het milieuquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef marky het volgende:
Wat doet die douchekop daar
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-10304966-wijde-blik-34/
Met een fohn, maar die ligt net buiten beeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:58 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Misschien ter vervanging van wc-rol. Goed voor het milieu
Oh nee, hoe droog je het af?
In plaats van een bidet, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef marky het volgende:
Wat doet die douchekop daar
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-10304966-wijde-blik-34/
Erg normaal in veel Aziatische landen: eerst je billen wassen, en dan met een wc papiertje nog even nadrogen.quote:
Eigenlijk ook veel frisser en logischer dan alles met een papiertje wegvegen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Erg normaal in veel Aziatische landen: eerst je billen wassen, en dan met een wc papiertje nog even nadrogen.
Wij hebben ze ook thuis. Heerlijk frisse kont na de grote boodschapquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
Erg normaal in veel Aziatische landen: eerst je billen wassen, en dan met een wc papiertje nog even nadrogen.
Precies. In de praktijk komt dat laatste meestal neer op 'egaal uitsmeren'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eigenlijk ook veel frisser en logischer dan alles met een papiertje wegvegen...
Ze veranderen wel de hele stad per dagdeel/seizoenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:06 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige bijschriften, je zou je bijna vergissen.
link
is het heel erg als ik dan direct denk dat daar een tienerdochter met het syndroom van Down slaapt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb je even voor mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat zo zou zijn, dan hadden ze wel een gezelligere inrichting voor dat meisje mogen kiezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is het heel erg als ik dan direct denk dat daar een tienerdochter met het syndroom van Down slaapt?
Sjongejonge wat sneu weerquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zonnige dakterras:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What the...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef krullebol81 het volgende:
een boom door de kamer
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-74960296-het-domein-4/
Je zal maar geen kapvergunning kunnen krijgen als je een uitbouw wilt realiserenquote:
Ziet er verder niet verkeerd uit idd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef 49R het volgende:
[..]
Je zal maar geen kapvergunning kunnen krijgen als je een uitbouw wilt realiseren
Dit huis valt overigens ruimschoots in de categorie 'Bijzonder Prettige Pandjes' .....
Met inbouwpiano die je er bij krijgt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ziet er verder niet verkeerd uit idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |