Slagerij, moest ik ook meteen aan denken... Onderdeel van oud pakhuis ofzo? Of een badhuis...?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
WTF???S
Sjieke slagerij ofzo?

Auw, je kop knalt tegen de schuine plafond als je wilt gaan pissen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een huis van 1,5 miljoen en toch een lekker frisse pisbak in de badkamer:
[ afbeelding ]
http://funda.nl/10174857

Wat een verschrikkingquote:Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel apart
 Lig je daar lekker op de bank, hoor je ineens "knibbel knabbel knuisje..wie knabbelt er aan mijn huisje?"
 Lig je daar lekker op de bank, hoor je ineens "knibbel knabbel knuisje..wie knabbelt er aan mijn huisje?"

Hahahahahaha een dansstudio van de vrijmetselarijquote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
WTF???Sjieke slagerij of een dansstudio van de vrijmetselarij ofzo??

Of als je het bidet gebruikt...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
-knip-
En je moet het echt fijn vinden om steeds naar jezelf te moeten kijken als je uit de douchecabine komt...
[ afbeelding ]
-knip-

Wat is die makelaar dun zeg, met die spillepootjes. Net een harkpoppetje!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
En je moet het echt fijn vinden om steeds naar jezelf te moeten kijken als je uit de douchecabine komt...

de vorm van de tunnel is ook niet helemaal netjes gelukt.. en inderdaad zoals gezegd het lijkt wel een rolluik daarin, maar het zullen waarschijnlijk erg blinkende schrootjes zijn ofzo..quote:

dat hadde huizen van 100jaar gelden wel vaker...quote:

Dat is echt mijn droomhuisquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
Ik zou 's avonds niet met een gerust hart op die bank zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig naar de rest? Kijk dan hier

Jemig die badkamer!quote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Eindelijk is de familie Flodder vertrokken
[ afbeelding ]
Ma Flodder heeft de gordijntjes maar laten hangen.
[ afbeelding ]
Johnnie Was Here
[ afbeelding ]
Hier sliep Kees.
Leuk pandje voor ca 1,2 miljoen

quote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Eindelijk is de familie Flodder vertrokken
[ afbeelding ]
Ma Flodder heeft de gordijntjes maar laten hangen.
[ afbeelding ]
Johnnie Was Here
[ afbeelding ]
Hier sliep Kees.
Leuk pandje voor ca 1,2 miljoen
 je hoeft niet veel te doen, maar een beetje verf zou al een hele verbetering zijn.
  je hoeft niet veel te doen, maar een beetje verf zou al een hele verbetering zijn. 

Heb je gelezen wat er geschreven werd over asbest en zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Selyn het volgende:
[..]
Dat is echt een leuke opknapperje hoeft niet veel te doen, maar een beetje verf zou al een hele verbetering zijn.
Jammer dat 't zo duur is.

dat is bij elk oud huis zo. en zolang je er niet in gaat zagen enzo is er niks aan het handjequote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er geschreven werd over asbest en zo?

Standaard allochtoneninterieur hoor, ik zie er niet veel bijzonders aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
wansmaak in Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vaak zijn die 'mooie meubels' een laagje fineer over materiaal wat je niet eens bij de Ikea kan kopen Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.

quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]

Is het een ballet-studio? Is het een badkamer? Geen idee, maar ik vind het opmerkelijk!
geweldige oude details in dit huis!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |