quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:27 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Bankstel buiten
[ afbeelding ]
Of binnen!
Link:
http://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-74934355-binnendijk-197/
Wonen daar echt mensen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef T42 het volgende:
niet tegen de muren hangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die auto's wil ik wel ophalen!
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit nou zo'n raar kastje of ben ik gek?
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pasquote:
link staat bij het woordje.... ditquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:56 schreef Resistor het volgende:
[..]
Link?
Dat is trouwens een oud fornuis. Waarschijnlijk nog houtgestookt.
Dat zie ik, maar hoort dat allemaal zo scheef te zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:56 schreef Resistor het volgende:
[..]
Link?
Dat is trouwens een oud fornuis. Waarschijnlijk nog houtgestookt.
Wat ik ook wel opvallend vind is dat het woonhuis nog in aanbouw is en dat er tijdelijk in de schuur wordt gewoond. Maar dat de afwerking van die schuur toch best goed is voor iets tijdelijks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Resistor het volgende:
En we gaan gezellig op de ... oprit ... zitten.
[ afbeelding ]
Hierzo
Binnenkant van de schuur:quote:achter de woning kan/wordt de eveneens nieuw gebouwde schuur/garage thans gebruikt als tijdelijke woning met alle gemakken van dien. De interieurfoto's zijn dan ook van deze tijdelijke woning. Deze schuur heeft geen officiele woonbestemming!
Verder een práchtig huis!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Mollis het volgende:
[ afbeelding ]
Tja....![]()
http://funda.nl/74743180
Dat zal wel het rookhok zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Resistor het volgende:
En we gaan gezellig op de ... oprit ... zitten.
[ afbeelding ]
Hierzo
Jij gaat meer dan 4,5 maand kreperen kamperen in een schuur op een veldbedje met een campinggasstelletje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zal wel het rookhok zijn
Wel bizar om je tijdelijke woning zo netjes aan te kleden en dan je nieuwe huis te verkopen voordat het af is.
Volgens mij is er nog wel een tussenweg tussen een veldbedje en die schuur.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Jij gaat meer dan 4,5 maand kreperen kamperen in een schuur op een veldbedje met een campinggasstelletje?
Jammer dat het nog niet dicht is, en dat er een soort van erfpacht op de grond zit (Beklemmingsrecht), anders was het wel een mooi huisje geweest om geheel naar eigen smaak af te bouwen. Lekker in de schuur wonen en in het huis werken in de weekeinden.
Nu zal er wel minimaal een ton tegenaan moeten om het dicht te maken, en alle schade die het weer heeft aangericht te herstellen (vochtschade in de balken houtrot, bevroren leidingen waar toevallig wat water in zat... )
stuntvlieger?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef Mollis het volgende:
Hallo iedereen, ik wil als nieuw forum bezoeker maar even goed "binnen vliegen"!
[ afbeelding ]
http://funda.nl/10405830
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |