jahquote:Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een didy Tom toch? En die dreumes Ruck is een Rub toch.. je knoopt onder de bips?
Van dat meisjesachtige zou ik me niks aantrekken, maar ik zou in jouw geval niet nog een paars/roze doek kopen. Staat rood jou (Carmine Red)? Huup heeft volgens mij een rode zomerdoek en die vond ik heel ravissant staan. Ik heb het vermoeden dat zoiets ook wel bij jou past.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Leander wat zit je daar mooi!Goed gescoord die doek Free!
Ik heb hulp nodig want ik word gek van mezelf!
Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
Hey, zo'n schuifknoop, hoe maak ik die?
Ik heb het voor mijn paarse doek gebruikt en toen heeft hij maanden in de kast gelegen tot Niels er was, nu zitten er strepen op waar de vouw in het zonlicht heeft gelegen. Dus ben ik bang dat het bij een zomerdoek helemaal niet gaat werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Paars is ook niet Ivans kleur, maar daar trek ik me niks van aan. Tropical green is mooi! Jammer dat je dat spul niet kunt gebruiken.
kijk eens hoeveel groene doeken!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
jahGewoon een ruck onder de kont
Hebben we daar óók al een speciale naam voor?
![]()
Maar een Tom is véél feller van kleur dan deze toch?
ow, wacht, ff gegoogled en je hebt dus Tom (fel) en Tom pink (deze) ahá ! *lampje*
Twinly: groen!
Ik wil ook zo graag nog een groene doekmaar er zijn niet zoveel groene. Ja, wellen, maar die is boven budget
Leuke doekquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
De foto's van de drop, gister gemaakt, de eerste knoop poging.
http://nl.tinypic.com/r/5buc8/5
http://nl.tinypic.com/r/1ymo2x/5
We hadden geen brede sjaal tot onze beschikkingquote:Op donderdag 29 april 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
Asy geniaal![]()
met een gewone brede sjaal wil het vaak ook wel, minder gedoe
Dankje, maar eigenlijk moet ik nodig naar de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtige foto, Asyn!
(En wat hebben jullie 2 leuk haar!)
Ik zou het ook niet gedurfd hebben zonder hulp van Kim.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.
Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
He Twinkly, volgens mij heb ik ook verf van dat merk Alleen het kleurenschema wat ik had is wel anders. Hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Leander wat zit je daar mooi!Goed gescoord die doek Free!
Ik heb hulp nodig want ik word gek van mezelf!
Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
Bijvoorbeeld de kreutztrage (ook scc genoemd). Die doe ik veel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.
Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Twinkly het volgende:
Oef ik vind het zo moeilijk kiezen welke kleur ik zal nemen, ik ben daar zo slecht in!
Ik bedoelde dat ik sowieso echt heel slecht ben met kiezenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.
Meestal maak ik gebruik van een kleurenwaaier op internet.
Wat als een kleur je gezicht al ophemelt krijg je denk ik ook sneller een klik & pak je 'm vaak.
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:16 schreef Webkim het volgende:
Mag ik -em hebben Free?
Prachtig niet fijn vs wel fijn materiaal voor op mn paspoppen.![]()
ik zit ongeveer rond Station Noi ik heb het wel erg druk maar een doekenmeet is wel erg leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:31 schreef Incantrix het volgende:
Geweldige foto's AsyEn zoiets ga ik heus ook nog eens leren. Ooit. Jawel. Heus
Pvoesss, wat lief, dank je wel! Ik weet niet zo goed welke maat voor mij evt. handig zou zijn in het kader van de vetrollen, maar misschien moeten we dan gewoon maar eens meeten? Jij zit hier niet zo ver vandaan, toch?
Miss, dat klinkt precíes goed inderdaad! Hmm, eens kijken of ik mijn lief nog zo ver krijg, ik heb natuurlijk ook de Mei Tai nog liggen enzo. Die ik morgen ook mee ga nemen naar de vrijmarkt (niet om te verkopen hoor), want vrienden gaan daar ook staan en daar gaan we wat rondhangen. Kan ik 'm mooi eens uitproberen op mijn gemak
Die link!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel groene doeken!
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=6
Och, dan knoop ik welquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef cattie het volgende:
Framedragers zijn van zichzelf natuurlijk zwaarder dan een soft structured carier en dragen volgens mij niet zo comfortabel. Ik zou dan toch voor een Yamo, beco, Maduca ofzo gaan. Daar zitten kinderen zelf ook fijner in.
Wat doe je Esmee op een dag als vandaag dan aan? Ook een jasje? Ik kleed Ivan liever niet zo warm aan maar span de verticale banden over hem heen. Als de zon ineens gaat schijnen schuif ik die weer opzij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Stiemie het volgende:
Nou geen idee of het aan eva ligt hoor. Esmee zweet ook snel met een jasje aan en in de tricot slen ook. Ze ligt op een dag zoals vandaag ook thuis liefst alleen in een lange mouwenromper in de box en dan voelt ze helemaal niet koud aan. Haar temperatuur is altijd tussen de 37,4 en 37,8
Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast looptquote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Graeme en papa zijn inderdaad zó lief samen.Zorg je wel dat je hem niet alleen met jullie zoon en draagdoek over straat laat gaan, tessie? Da's een regelrechte chick magnet zo.
Niemand ziet Ivan trouwens voor een meisje aan ookal zit hij in een paarse doek. Dat verbaast me wel. Niet dat ik het zou willen, hoor, maar ik vind het grappig dat hij zo'n jongenshoofd heeft.
FCC, gaat echt super!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je een geweven doek niet goed voor kan knopen (voordat het kind erin zit zeg maar). Daardoor gebruik ik binnen nogsteeds liever de tricot doek. Daar kan ik R zo makkelijk even in laten glijden en weer uithalen.
Hoe doen jullie dat?
Conclusie: Paars is voor jongens.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast loopt![]()
Wat grappig dat Ivan er toch als een jongetje uit ziet, voor buitenstaanders. Ik heb in mijn paarse doek juist dat mensen vragen of het een jongetje isHad ik trouwens ook met Eva. Misschien heeft ze gewoon een jongetjeshoofd
Oh thanks, duidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
FCC, gaat echt super!Ga even een filmpje zoeken voor je
http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ
Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Ja, die doe ik inderdaad. Niet met dat onderlangshalen van Didymos. Op de een of andere manier komt dat altijd op mn rug te zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Dat lijkt hetzelfdequote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
plaatje 8 en 9 kunnen niet na elkaarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Linda2205 het volgende:
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorrenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.
Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
Misschien omdat die echt geknoopt zit, ipv "vastgezet"? Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik.Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
Tyyyyypisch Holländisch!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorrenJe zag al die oma's alweer kijken
oooeeeh, tweelingdragen ookquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
Haha, sorry dan, niets persoonlijks!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |