abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 10:53:55 #201
5428 crew  miss_sly
pi_80834931
Asy goede oplossing

Incantrix, ik heb sinds kort dus een rinsling, voor hetzelfde als waar jij hem voor wil, en ik vind het ideaal. Nu heb ik geen korte doek voor een schuifknooptoestand, maar de ringsling is gewoon altijd goed. Ik gooi hem om, Senna erin, aanspannen, vertrekken. Echt ideaa!

Wat zit ie daar lekker, Free
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80835947
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Lily laat maar zien die MT!
MT
pi_80835999
Leander wat zit je daar mooi! Goed gescoord die doek Free!

Ik heb hulp nodig want ik word gek van mezelf!
Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80838720
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een didy Tom toch? En die dreumes Ruck is een Rub toch.. je knoopt onder de bips?
jah Gewoon een ruck onder de kont Hebben we daar óók al een speciale naam voor?

Maar een Tom is véél feller van kleur dan deze toch?

ow, wacht, ff gegoogled en je hebt dus Tom (fel) en Tom pink (deze) ahá ! *lampje*

Twinly: groen!
Ik wil ook zo graag nog een groene doek maar er zijn niet zoveel groene. Ja, wellen, maar die is boven budget
  donderdag 29 april 2010 @ 12:33:54 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80838736
Damn, ik moet vandaag met de kinderwagen de trein in...

Kindjes slapen vannacht bij mijn ouders, mijn zus gaat morgen op pad met ze. Ze is zo eigenwijs dat ze met de kinderwagen wil... Moet zij weten. Maar Micha werkt vandaag in Heerhugowaard, en ben vergeten de kinderwagen vast in de auto te leggen. Ik wilde met draagdoek in de trein naar mijn ouders, waar Micha na zijn werk ook heen zou komen, dan eten we bij mijn ouders en konden we samen et auto terug naar Utrecht. Vanavond gaan we naar de film, dus ook geen tijd verder om nog even op en neer te rijden.

Ik zie er nu al tegenop...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80838760
Hey, zo'n schuifknoop, hoe maak ik die?
pi_80839245
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:

Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
Van dat meisjesachtige zou ik me niks aantrekken, maar ik zou in jouw geval niet nog een paars/roze doek kopen. Staat rood jou (Carmine Red)? Huup heeft volgens mij een rode zomerdoek en die vond ik heel ravissant staan. Ik heb het vermoeden dat zoiets ook wel bij jou past.

Als jouw korte doek bevalt ga ik een korte doek in het groen kopen. Ik heb nooit groen gedragen, maar ik heb 2 jaar geleden eens een groene trui gekocht met V-hals en die stond me best leuk, al zeg ik het zelf. Ik zou dan voor Avocado gaan. Olive green vind ik ook wel ok, maar is denk ik te donker voor de zomer (en mijn ringsling is al een soort olijfgroen).

Turqoise vind ik een moeilijke kleur, in ieder geval bij mezelf. (Ik heb turquoise schoenen en daar blijft het bij.) Mijn toilet is turquoise, maar dat is een heel diepe tint en dat vind ik dan (voor op een muur) wel weer mooi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80839342
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
Hey, zo'n schuifknoop, hoe maak ik die?
pi_80839704
Rood staat mij goed, niet felrood, meer richting wijnrood/donker rood, maar ik vind het Niels niet zo goed staan. Hem staat oranje mooi, haha, ik ga mijn doek echt niet oranje verven! Maar groen ook. Ik vind olijfgroen wat saai, we hebben een groene Bondolino. Deze kleur vind ik op mijn scherm wel heel mooi, maar Dylon verf verbleekt in de zon.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80839767
Paars is ook niet Ivans kleur, maar daar trek ik me niks van aan. Tropical green is mooi! Jammer dat je dat spul niet kunt gebruiken.
pi_80839826
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Paars is ook niet Ivans kleur, maar daar trek ik me niks van aan. Tropical green is mooi! Jammer dat je dat spul niet kunt gebruiken.
Ik heb het voor mijn paarse doek gebruikt en toen heeft hij maanden in de kast gelegen tot Niels er was, nu zitten er strepen op waar de vouw in het zonlicht heeft gelegen. Dus ben ik bang dat het bij een zomerdoek helemaal niet gaat werken.
pi_80840016
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Die knoop ken ik wel, ubersimpel Dacht dat het ingewikkeld moest zijn
  donderdag 29 april 2010 @ 13:29:02 #213
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80840348
De foto's van de drop, gister gemaakt, de eerste knoop poging.
http://nl.tinypic.com/r/5buc8/5
http://nl.tinypic.com/r/1ymo2x/5
pi_80840579
Toffe doek it is!
  donderdag 29 april 2010 @ 14:27:41 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80842383
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

jah Gewoon een ruck onder de kont Hebben we daar óók al een speciale naam voor?

Maar een Tom is véél feller van kleur dan deze toch?

ow, wacht, ff gegoogled en je hebt dus Tom (fel) en Tom pink (deze) ahá ! *lampje*

Twinly: groen!
Ik wil ook zo graag nog een groene doek maar er zijn niet zoveel groene. Ja, wellen, maar die is boven budget
kijk eens hoeveel groene doeken!
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=6
pi_80842914
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
De foto's van de drop, gister gemaakt, de eerste knoop poging.
http://nl.tinypic.com/r/5buc8/5
http://nl.tinypic.com/r/1ymo2x/5
Leuke doek en 2 mooie dames ook!

Groene doeken: ik heb de Storchenwiege Leo Groen en vind de kleur erg mooi.
pi_80842956
Qua groen wil ik jim jade... en die lichter verven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 29 april 2010 @ 15:50:20 #218
298315 SacreCoeur
pi_80845423
Die is toch best al heel erg licht?
pi_80845649
Mooie doeken dames

Ik zou niet direct voor paars kiezen Twinkly, maar welke kleur dan wel
Ik twijfel nog eigenlijk..dunne doeken zijn tot nu toe bij mij weer redelijk snel vertrokken
1 ellaroo en 1 nati bamboo (maar die was te smal)
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 16:14:35 #220
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80846258
freecell, er is zelfs Tom Pink, Tom Red en Tom Orange (zeldzaam). Ze doen mij altijd aan papegaaien denken. Ik word er dus wel vrolijk van
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 29 april 2010 @ 16:20:35 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80846450
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
Asy geniaal
met een gewone brede sjaal wil het vaak ook wel, minder gedoe
We hadden geen brede sjaal tot onze beschikking

Leander

Leuke doek SC

en kijk eens wat wij geleerd hebben van Webkim:

hij viel bij de 2e knooppoging al in slaap op mijn rug
Kim, dank je voor je gastvrijheid en je hulp!

[ Bericht 5% gewijzigd door Asyniur op 29-04-2010 20:33:31 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 17:31:05 #222
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80849177
Geweldige foto's Asy En zoiets ga ik heus ook nog eens leren. Ooit. Jawel. Heus

Pvoesss, wat lief, dank je wel! Ik weet niet zo goed welke maat voor mij evt. handig zou zijn in het kader van de vetrollen, maar misschien moeten we dan gewoon maar eens meeten? Jij zit hier niet zo ver vandaan, toch?

Miss, dat klinkt precíes goed inderdaad! Hmm, eens kijken of ik mijn lief nog zo ver krijg, ik heb natuurlijk ook de Mei Tai nog liggen enzo. Die ik morgen ook mee ga nemen naar de vrijmarkt (niet om te verkopen hoor), want vrienden gaan daar ook staan en daar gaan we wat rondhangen. Kan ik 'm mooi eens uitproberen op mijn gemak
3!
  donderdag 29 april 2010 @ 19:49:40 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80853194
Prachtige foto, Asyn!
(En wat hebben jullie 2 leuk haar!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80853489
Asy, ziet er tof uit
Florian vindt het niet tof op mijn rug nog. Brúllen! Dus nog maar even voorop voorlopig. Wel jammer, want met Leander achterop vind ik het minder snel zwaar worden dan met Florian voorop
  donderdag 29 april 2010 @ 20:34:33 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80854756
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtige foto, Asyn!
(En wat hebben jullie 2 leuk haar!)
Dankje, maar eigenlijk moet ik nodig naar de kapper
pi_80855155
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.

Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:00:12 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80855579
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.

Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
Ik zou het ook niet gedurfd hebben zonder hulp van Kim.
Het is best griezelig om je piepkleine baby'tje over je schouder te kiepen. En er zijn toch wel wat dingen waar je goed op moet letten hoor!
Ík raad je aan om een draagconsult bij iemand te nemen als je met zo'n hummeltje wil rugdragen.
De rucksack is wel meteen een methode waarbij je dus geen band om je middel hebt
pi_80856840
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:

He Twinkly, volgens mij heb ik ook verf van dat merk Alleen het kleurenschema wat ik had is wel anders. Hier.
Bijvoorbeeld Teal, die ik heb gekocht is op mijn schema veel blauwer dan op dat van jouw.

Maar Mink Brown of Oxblood red zouden jou mooi staan denk ik.
Ik denk trouwens dat je een goede blauw ook zou kunnen hebben. Zoals mijn ultramarijn indio.
Zelf denk ik erover mijn Jade in de kleur Sage te verven. Maar dat weet ik nog niet zeker.

Mooie foto's Asy, wat ligt Harry daar lekker hoog en droog te maffen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 29 april 2010 @ 21:49:15 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_80857123
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:

Bijvoorbeeld de kreutztrage (ook scc genoemd). Die doe ik veel.
pi_80857665
Of Tibetaans afknopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:14:05 #231
298315 SacreCoeur
pi_80858044
Ik kan ook deze met m'n maatje 2:

En deze heb ik niet geprobeerd maar ik gok dat 'ie ook kan:

Het is allemaal heup maar ik wist niet dat je nog zoveel kon doen.
pi_80859379
He leuk SC! Die eerste lijkt me niet wat, maar die andere 2 gaan we proberen. Weet je wat voor knoop ze legde op het gymzaalfilmpje?
pi_80859454
Asy wat stoer!! Heb je nou een spuugdoekje in de rand gerold of lijkt dat maar zo? En je hebt leuk haar!

SC ik vind die doek jullie heel mooi staan Wissel je eigenlijk van heup of is nou een kant helemaal geoefend in dragen?

Oeke die kleuren zijn echt hartstikke anders inderdaad!!! Lijkt de kleur die jij gekocht hebt wel echt op de kleur op het scherm? Lastig hoor! Jouw schema lijkt wel veel meer overeen te komen met de werkelijke kleuren.
Oef ik vind het zo moeilijk kiezen welke kleur ik zal nemen, ik ben daar zo slecht in!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 29 april 2010 @ 23:01:51 #234
298315 SacreCoeur
pi_80859768
Ik heb geen idee welke knoop, maar ik improviseer wat denk ik.
Heb hem nog niet geprobeerd.. alleen de bovenste.
Meestal doe ik gewoon precies de filmpjes na.

Ik wissel niet van heup, sterker nog ik heb nog nooit met m'n rechter heup gedragen.
Was me eigenlijk zelf nog niet opgevallen.

Maar ben ik nou de enige die een kind niet in doek tilt?
Ik zorg altijd dat ze op een stoel of tafel staat & dan doet ze de armpjes door de doek en trek 'k de doek gelijk helemaal strak.
Bij babietjes kan dit natuurlijk niet maar ik denk dat dit bij grotere kindjes prettiger is.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:04:57 #235
298315 SacreCoeur
pi_80859878
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Twinkly het volgende:
Oef ik vind het zo moeilijk kiezen welke kleur ik zal nemen, ik ben daar zo slecht in!
Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.
Meestal maak ik gebruik van een kleurenwaaier op internet.
Wat als een kleur je gezicht al ophemelt krijg je denk ik ook sneller een klik & pak je 'm vaak.
pi_80861710
De kreuztrage is wel een optie voor ons denk ik. Even kijken hoe dat gaat zonder neksteun voor Hannah (ze is 2,5 maand). Davinia en Pvoess hebben al een demo rugdragen gedaan bij miss_sly thuis, maar dat is misschien wel handiger om met wat hulp te oefenen inderdaad. Ik heb op youtube wel filmpjes gevonden van een mevrouw die met haar 6 weken oude baby rugknoopt.

Ik denk nog steeds dat die baby elk moment zijn hoofdje naar achteren kan laten kukelen
pi_80865200
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.
Meestal maak ik gebruik van een kleurenwaaier op internet.
Wat als een kleur je gezicht al ophemelt krijg je denk ik ook sneller een klik & pak je 'm vaak.
Ik bedoelde dat ik sowieso echt heel slecht ben met kiezen ik ben een twijfelkont.

Octopussy wat een ontzettend schattig kindje in dat filmpje, die geluidjes Het lijkt mij ook een fijne draagmethode. Zoals zij het laat zien ziet het er niet zo moeilijk uit, maar ik vind dat uitspreiden over de rug zo moeilijk bij de BWCC bijvoorbeeld, dat moet ik echt nog onder de knie krijgen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80874580
Octo: gewoon kangoeroe kan ook denk ik?

Net op de vrijmarkt geweest met Florian in de doek. Was een bezienswaardigheid
Allemaal mensen die me dingen wilden verkopen nav mijn doek. Een zonnehoedje, een kolf een hangmat voor in de box.... Wel grappig.

Ow en iemand die zei: wat een lief kindje! Wat zit hij daar lekker. Ik heb deze te koop, zit misschien wat comfortabeler voor jou?
Een babybjorn dus
Ik heb maar gezegd dat er niks zo comfortabel zit als mijn doekje en een mevrouw naast mij zei ook meteen: en het is ook veel beter voor je baby, dat doekie

En ik heb gratis een héél enge drager gekregen
Was een mevrouw en die vond mijn doek zo leuk dat ze mij die drager (die ze eigenlijk wilde verkopen) ook wilde geven. Het was een lieve oudere mevrouw en ik heb hem maar met een 'dankuwel!' aangenomen, zal straks even foto maken

En dan mag hij de container in
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:21:12 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80874657
Ik heb 3 papa's gespot. 1 met een tricotslen. 1 met een meitai denk ik, of meitaiachtige drager. En een met een aan alle kanten uitgebouwde babybjorn. In ieder geval achter een extra versteviging en aan de voorkant een soort van regenhoes.
pi_80875754
Welja
Die kreeg ik dus.

Florian durf ik er net eens in te zetten
En het doet inderdaad zoveel pijn aan mijn schouder als het er uitziet po de eerste foto.

Enkeltje container!

En zo liep ik vandaag op de vrijmarkt Stuk beter

(petje en schoentjes gescoord op de vrijmarkt...)
pi_80875796
Mag ik -em hebben Free?
Prachtig niet fijn vs wel fijn materiaal voor op mn paspoppen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80875867
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:16 schreef Webkim het volgende:
Mag ik -em hebben Free?
Prachtig niet fijn vs wel fijn materiaal voor op mn paspoppen.
Ja hoor PM maar ff
Zo te zien is hij nog nieuw,
Ik kon hem niet alleen knopen trouwens, had hulp nodig van TARA En dat moet dan makkelijk zijn.
pi_80877204
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:31 schreef Incantrix het volgende:
Geweldige foto's Asy En zoiets ga ik heus ook nog eens leren. Ooit. Jawel. Heus

Pvoesss, wat lief, dank je wel! Ik weet niet zo goed welke maat voor mij evt. handig zou zijn in het kader van de vetrollen, maar misschien moeten we dan gewoon maar eens meeten? Jij zit hier niet zo ver vandaan, toch?

Miss, dat klinkt precíes goed inderdaad! Hmm, eens kijken of ik mijn lief nog zo ver krijg, ik heb natuurlijk ook de Mei Tai nog liggen enzo. Die ik morgen ook mee ga nemen naar de vrijmarkt (niet om te verkopen hoor), want vrienden gaan daar ook staan en daar gaan we wat rondhangen. Kan ik 'm mooi eens uitproberen op mijn gemak
ik zit ongeveer rond Station Noi ik heb het wel erg druk maar een doekenmeet is wel erg leuk.
En ik draag op dit moment toch niet meer met een 2 of een 3 dus dan kan je er leuk mee dragen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:58:33 #244
298315 SacreCoeur
pi_80878178
Ik moet eigenlijk nog een lange doek hebben.
Dus ik denk dat ik heel snel chococabana ga bestellen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:54:51 #245
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80879490
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

kijk eens hoeveel groene doeken!
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=6
Die link!

asy, wat een mooie foto's! zeker met het laken! helemaal goed!

tex, is het gelukt met de wandelwagen in de trein?

free, dat ding doet idd pijn aan de ogen! vorig jaar probeerde nmensen mij ook een drager aan te smeren toen ze zagen dat ik eli in de doek had. heb vriendelijk bedankt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80879496
Net even met de ringsling de stad in geweest. Helaas was ik een beetje laat en was het meeste al opgeruimd maar heb toch nog even lekker kunnen uitwaaien.

Score: 1 mamma met een carrier onder een jas (kon niet goed zien welke) en 1 pappa met zo'n ding .
De peuter leek er best comfortabel in te zitten.
Verder nog 20.000 kinderwagens in alle soorten.
pi_80879681
Ik heb vandaag twee ouders met BB op een fiets gespot. Zelfs mijn lief stond er met open mond naar te kijken omdat de kinderen er ook nog eens heel oncomfortabel in zaten. Gister stond er een vader met BB voor me bij de kassa en het meisje dat hij erin droeg - achterstevoren - was zo klein dat het "rugpand" tot haar neus kwam.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 19:18:16 #248
5428 crew  miss_sly
pi_80880149
Ik heb er vandaag ook weer een aantal gezien. En idd had schaap ook maar een korte blik nodig de eerste keer dat we er een tegen kwamen om te zien dat de kinderen in een BB toch beduidend minder comfortabel lijken te 'hangen' dan een kind in een doek zit!

Vandaag was het toppunt toch wel een mevrouw met een BB die ze heel nonchalant had hangen (niet echt vast tegen zich aan ofzo, meer als een ketting) en dan ook nog eens het kruis van de BB ongeveer ter hoogte van haar kruis.
pi_80880592
Die rugdragers zien er over het algemeen inderdaad comfortabel en fijn uit, zeker bij wat oudere kinderen. Is dat ook zo?
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:43:14 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_80880786
Framedragers zijn van zichzelf natuurlijk zwaarder dan een soft structured carier en dragen volgens mij niet zo comfortabel. Ik zou dan toch voor een Yamo, beco, Maduca ofzo gaan. Daar zitten kinderen zelf ook fijner in.
pi_80881119
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef cattie het volgende:
Framedragers zijn van zichzelf natuurlijk zwaarder dan een soft structured carier en dragen volgens mij niet zo comfortabel. Ik zou dan toch voor een Yamo, beco, Maduca ofzo gaan. Daar zitten kinderen zelf ook fijner in.
Och, dan knoop ik wel
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:06:53 #252
108648 cattie
lieve moeder
pi_80881470
Dat kan natuurlijk ook.
pi_80881629
Wow, wat een ding Freecell

Vandaag viel de score wel mee, 1 babybjorn gezien met gezichtje naar voren.
Ik had Lotte in de Manduca, mooi er even langs gelopen
Iets van 2 uur gedragen en ze vond het helemaal leuk
Met de bus heen en terug en thuis erin en thuis er weer uit
pi_80883594
Ieh wat een eng ding Freecell!

Ik heb vandaag zowaar nog iemand met een (rekbare) draagdoek gezien, een grijze met een klein baby'tje erin. En een babybjorn met het kindje met het gezicht naar voren. Ziet er zo naar uit altijd vind ik. En verder heeeel veel kinderwagens en zelfs duowagens, handig, met koninginnedag in die drukte

Graeme heeft de hele tijd bij mn Lief in de meitai gezeten. Zag er zo knus uit, ik was zelfs eigenlijk wel jaloers , maar ik had al zo'n last van mn rug dat ik hem echt niet kon dragen. Graeme (en mn Lief ook ) vond het heerlijk en is zelfs nog in slaap gevallen, met al dat lawaai om hem heen
Hier nog een foto'tje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:08:19 #255
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80883803
Wij hadden de wagen en Eva mee. Ging prima. Esmee heeft zowel in de wagen als in de doek lekker geslapen. Nadeel van de doek vind ik dat we het allebei snel warm hebben en dat ze dus ook snel gaat zweten. Dan moet ik haar op straat helemaal uit gaan pakken als ik haar in de doek wil doen of juist weer aankleden als ze uit de doek gaat...
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:11:52 #256
298315 SacreCoeur
pi_80883961
Is de Eva een dik stofje dan?
Ik wil er graag nog èèn hebben maar ik heb het altijd best snel warm.

Daarom draag ik eigenlijk niet graag met de Hopp die ik heb.
Vind 'm te dik van stof.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:15:43 #257
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80884136
Nou geen idee of het aan eva ligt hoor. Esmee zweet ook snel met een jasje aan en in de tricot slen ook. Ze ligt op een dag zoals vandaag ook thuis liefst alleen in een lange mouwenromper in de box en dan voelt ze helemaal niet koud aan. Haar temperatuur is altijd tussen de 37,4 en 37,8
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:45:09 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_80885431
Eva is geen dikke doek, niet in vergelijking met een hopp in ieder geval. gewoon gemiddeld zou ik willen zeggen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:47:18 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80885533
Nou echt, mijn ringsling! De aankoop van 2010
Heb echt fijn kunnen dragen vandaag en in de drukte viel meneertje ook zo in slaap
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:47:36 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_80885554
Fijn Rocka!
pi_80886083
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Stiemie het volgende:
Nou geen idee of het aan eva ligt hoor. Esmee zweet ook snel met een jasje aan en in de tricot slen ook. Ze ligt op een dag zoals vandaag ook thuis liefst alleen in een lange mouwenromper in de box en dan voelt ze helemaal niet koud aan. Haar temperatuur is altijd tussen de 37,4 en 37,8
Wat doe je Esmee op een dag als vandaag dan aan? Ook een jasje? Ik kleed Ivan liever niet zo warm aan maar span de verticale banden over hem heen. Als de zon ineens gaat schijnen schuif ik die weer opzij.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 22:03:19 #262
5428 crew  miss_sly
pi_80886262
Rocka wat fijn!

Stiemie, idd beetje uitproberen met kleding. Als Esmee ook niet zo van warm houdt (net als Senna), hoef je haar ook neit heel veel aan te doen. Senna zat vandaag in de doek met een rompertje met korte mouwtjes en daarover een vestje. Meer niet, en ze zat met haar armen buiten de doek, want in de doek is voor baby's Mocht het dan onverwacht toch fris worden, dan doe ik inderdaad de verticale banden over haar heen en dat is dan als extra laagje warm genoeg
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:03:39 #263
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80886277
Nee in de doek had ze vandaag een lange mouwenrompertje aan (dun katoen van de hema) en een oranje (duh) katoenen korte mouwen shirtje en een dun broekje De banden had ik eerst over haar heen, maar toen ik zag dat ze weer zo aan het zweten was, heb ik die opzij geschoven. Ik heb denk ik gewoon een zweetnekje
pi_80895351
Ivan had zelfs alleen een langemouwenrompertje aan. Hij zat dicht tegen me aangeknoopt, kon 2 lagen doek over zich heen krijgen als het wat kouder was en een laag als de zon doorbrak. Hij heeft het geen moment koud gehad.

's Nachts slaapt hij in een romper en een heel dun slaapzakje met lange mouwen. Als we hem meer dan dat aan doen komt hij eruit met een klamme nek.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:52:47 #265
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80895394
Maar laat je Ivan dan de hele tijd in de doek? Wij zijn zo'n 7 uur weggeweest en dan moet ze bv onderweg ook een flesje en we gaan ergens zitten om te eten enzo. Dan moet ze dus uit de doek. Hoe doe je dat dan met eruithalen en weer aankleden?
pi_80895519
Dan zou ik een vestje meenemen. We gaan zometeen op weg naar Zeeland en ik verwacht dat het daar kouder is (het is vandaag sowieso petweer), dus dan heeft hij wel twee lagen kleding aan. Ik twijfel nog over hoe ik hem in de doek doe, met die 2 lagen kleding of met een vestje aan.

Uit de doek halen zou ik (met dit weer) sowieso niet op straat doen maar ergens binnen, dus dan is het even niet zo erg als hij het vestje niet aan heeft. In geval van nood zou ik denk ik gewoon de doek om hem heenslaan bij wijze van omslagdoek.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:21:09 #267
252405 oeke
Moeke
pi_80976851
Lief die foto van je lief en Graeme! Lang haar heeft hij alweer.

Stiemie, ik haalde Ko wel uit de doek op koninginnedag. We zaten in een warm zonnetje. Hij had een rompertje aan, een longsleeve en een broekje.
Het lijkt erop dat je aan Esmee inderdaad een zweetnekje hebt.

Claudia, als Ivan alleen een langemouwenromper aanhad, dan krijgt hij toch koude benen?

Fluffy mail is eindelijk binnen! Jade is mooi! En dun!
Hij zit nu in de wasmachine. Morgen maar eens uitproberen met Ko.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80980373
Oh, z'n benen pak ik altijd goed in, hoor! Koude ledematen vind ik maar niks, ookal voelt z'n nek aangenaam. Hij had een broek aan, een paar lange sokken tot z'n knie en daaroverheen slofjes.

Ik heb hier nog geen foto van de Zara laten zien waar ik zó blij mee ben!

pi_80980789
Wat een prachtige doek Claudia!! * Twinkly mag geen paars meer kopen
  maandag 3 mei 2010 @ 20:08:02 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80980944
Wat mooi zeg, Ivan in die paarse doek . En ik vind die van Graeme bij papa ook echt .
pi_80981036
Graeme en papa zijn inderdaad zó lief samen. Zorg je wel dat je hem niet alleen met jullie zoon en draagdoek over straat laat gaan, tessie? Da's een regelrechte chick magnet zo.

Niemand ziet Ivan trouwens voor een meisje aan ookal zit hij in een paarse doek. Dat verbaast me wel. Niet dat ik het zou willen, hoor, maar ik vind het grappig dat hij zo'n jongenshoofd heeft.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:13:47 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80981216
Oh wauw Claudia wat een mooie doek is dat Dat is dus typisch zo'n kleur die ik echt heel mooi vindt maar die ik niet kan hebben hij staat jullie super! en wat een mooie jas heb je

Graeme en papa zo lief saampjes.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80982066
Claudia wat een lieve foto!

Ik heb gisteren weer een doek gewonnen voor weinig Een blauwe nino 6
  maandag 3 mei 2010 @ 20:32:17 #274
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982132
Ik vind het zo jammer dat je een geweven doek niet goed voor kan knopen (voordat het kind erin zit zeg maar). Daardoor gebruik ik binnen nogsteeds liever de tricot doek. Daar kan ik R zo makkelijk even in laten glijden en weer uithalen.

Hoe doen jullie dat?
pi_80982186
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Graeme en papa zijn inderdaad zó lief samen. Zorg je wel dat je hem niet alleen met jullie zoon en draagdoek over straat laat gaan, tessie? Da's een regelrechte chick magnet zo.

Niemand ziet Ivan trouwens voor een meisje aan ookal zit hij in een paarse doek. Dat verbaast me wel. Niet dat ik het zou willen, hoor, maar ik vind het grappig dat hij zo'n jongenshoofd heeft.
Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast loopt

Wat grappig dat Ivan er toch als een jongetje uit ziet, voor buitenstaanders. Ik heb in mijn paarse doek juist dat mensen vragen of het een jongetje is Had ik trouwens ook met Eva. Misschien heeft ze gewoon een jongetjeshoofd
Lotte!
Noah!
pi_80982204
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je een geweven doek niet goed voor kan knopen (voordat het kind erin zit zeg maar). Daardoor gebruik ik binnen nogsteeds liever de tricot doek. Daar kan ik R zo makkelijk even in laten glijden en weer uithalen.

Hoe doen jullie dat?
FCC, gaat echt super! Ga even een filmpje zoeken voor je

http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ

Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:34:38 #277
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982235
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Sowieso papa met kind, zelfs als mama er ook naast loopt

Wat grappig dat Ivan er toch als een jongetje uit ziet, voor buitenstaanders. Ik heb in mijn paarse doek juist dat mensen vragen of het een jongetje is Had ik trouwens ook met Eva. Misschien heeft ze gewoon een jongetjeshoofd
Conclusie: Paars is voor jongens.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:35:36 #278
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982287
Oh, gewoon een andere knoop dus?
pi_80982552
Die doek is echt heel mooi Claudia, en hij staat jullie goed!

Mn Lief gaat vaak alleen met Graeme in de doek boodschappen doen, en dan maken idd ook heel veel vrouwen een praatje met hem, en sommige gaan hem zelfs helpen met boodschappen inpakken enzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80982680
Fotospammetje: Morris wóónt in doeken. Zo handig nu, met mijn andere tweejarige gespuis.
Slaapjes: in de doek. Huishouden: in de doek. Ff weg: een van de twee in de doek. Thomas bedritueel: M in de doek. Thomas droeg ik deels voor de handig en vaak voor de gezellig. Nu is het andersom: ik zou echt niet meer zonder kunnen. It's amazing, Mike!

En ik ga nu voor Groofs even de Doppelte X-Trage zoeken. Ook voorknoopbaar (kind erin en alleen nog naspannen), die geeft meer steun dan een FCC / SCC.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80982749
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 3 mei 2010 @ 20:47:40 #282
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80982891
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:33 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

FCC, gaat echt super! Ga even een filmpje zoeken voor je

http://www.youtube.com/user/draagdoekmama#p/u/18/mKUnbfMd7nQ

Zij doet alleen als ze heeft gekruisd op de rug, de banden onderlangs halen. Ik doe dan gewoon naar voren en dan afknopen, vind ik persoonlijk fijner
Oh thanks, duidelijk Ga ik morgen proberen.
pi_80982996
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Webkim het volgende:
Voila, Doppelte X-Trage.
Een kruis voor en een kruis achter. Je knoopt hem voor, zet je kind in het voorste kruis en hoeft alleen nog na te spannen.
Ja, die doe ik inderdaad. Niet met dat onderlangshalen van Didymos. Op de een of andere manier komt dat altijd op mn rug te zitten
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:49:52 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80983002
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
Dat lijkt hetzelfde .
  maandag 3 mei 2010 @ 20:50:30 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80983040
O wacht, ik snap het verschil
pi_80983227
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Lotte!
Noah!
pi_80983231
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
plaatje 8 en 9 kunnen niet na elkaar
(jaja, het idee is duidelijk, maar het kán niet )
pi_80983806
Wauw, wat een practige foto's, Kim.

Maar wat is nou, op de (schuif)knoop na, het verschil tussen de X en de FCC dan? Qua stevigheid maakt het toch niets uit?
pi_80983848
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Lotte!
Noah!
pi_80983889
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Nu we het toch over deze knoop hebben. Ik knoop Lotte daarbij tegenwoordig met haar armpjes eruit, maar af en toe gooit ze zich helemaal naar achteren. Dan grijp ik d'r meteen, want krijg echt het gevoel dat ze eruit kan/wil storten. Is er iets om dat tegen te gaan? En kan ze er echt uitvallen?
Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.

Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
pi_80983957
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Linda2205 het volgende:
Het knopen is hetzelfde, het afknopen gebeurd anders. Of bedoel je met een FWCC? Dan is het verschil dat er geen horizontale band over het lijfje van je baby zit en ik vond 'm met een kleine baby niet prettig. Nu Lotte stabieler is, is het veel prettiger
Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik. Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
pi_80983965
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af! Lente doet dat ook. Ik denk (en hoop) dat ze om er echt uit te vallen nog te strak vastzit met d'r voetjes.

Ze deed het laatst ook toen ik achter m'n bureau zat met haar in de doek. Ze stortte zichzelf zo achetrover met d'r achterhoofd op het blad. Boenk! Ze verrekte geen spier.
Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorren Je zag al die oma's alweer kijken
Lotte!
Noah!
pi_80984014
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel niet de FWCC, dat weet ik. Kim postte dat de Doppelte X-Trage meer steun geeft dan een FCC. Maar behalve het afknopen zie ik idd weinig verschil.
Misschien omdat die echt geknoopt zit, ipv "vastgezet"? Geen idee eigenlijk
Lotte!
Noah!
pi_80984059
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, stom he?! Lotte deed het van de week in de supermarkt, omdat ze het knisperende zakje wilde pakken. Stond ik daar met armen vol boodschappen heel krampachtig Lotte terug te sjorren Je zag al die oma's alweer kijken
Tyyyyypisch Holländisch!
pi_80984098
quote:
Voila, Doppelte X-Trage.
oooeeeh, tweelingdragen ook
ik neem het allemaal mee hoor als kiro thuiskomt, dan komt er ook een draagconsulente, die als het goed is ook overlegt heeft dan met zijn fysio dus dan kan ik vanalles overleggen en oefenen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_80984117
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Tyyyyypisch Holländisch!
Ik had een didymos mee hoor Ein echtes Produkt aus der Heimat, jawohl!
Lotte!
Noah!
pi_80984263
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
pi_80984417
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Entschuldigung! Es tut mir fuuuuurchtbar Leit!
Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:21:15 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80984480

Enne, Webkim, mooi foto's van je mannetjes .

Ik vind het ook nog wel een beetje een eng idee hoor, zonder dwarse band, alleen maar in dat kruis. Ik zie wel.
pi_80984523
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Leit betekent strop. Je kan ook wel gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
leid
Haha, sorry dan, niets persoonlijks!

Maarreh, heb de allebei geprobeerd en die X met die schuifknoop is iid stukken makkelijker aan te spannen dan wanneer je die staarten er onderlangs door haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')