jahquote:Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is een didy Tom toch? En die dreumes Ruck is een Rub toch.. je knoopt onder de bips?
Van dat meisjesachtige zou ik me niks aantrekken, maar ik zou in jouw geval niet nog een paars/roze doek kopen. Staat rood jou (Carmine Red)? Huup heeft volgens mij een rode zomerdoek en die vond ik heel ravissant staan. Ik heb het vermoeden dat zoiets ook wel bij jou past.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Leander wat zit je daar mooi!Goed gescoord die doek Free!
Ik heb hulp nodig want ik word gek van mezelf!
Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
Hey, zo'n schuifknoop, hoe maak ik die?
Ik heb het voor mijn paarse doek gebruikt en toen heeft hij maanden in de kast gelegen tot Niels er was, nu zitten er strepen op waar de vouw in het zonlicht heeft gelegen. Dus ben ik bang dat het bij een zomerdoek helemaal niet gaat werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Paars is ook niet Ivans kleur, maar daar trek ik me niks van aan. Tropical green is mooi! Jammer dat je dat spul niet kunt gebruiken.
kijk eens hoeveel groene doeken!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
jahGewoon een ruck onder de kont
Hebben we daar óók al een speciale naam voor?
![]()
Maar een Tom is véél feller van kleur dan deze toch?
ow, wacht, ff gegoogled en je hebt dus Tom (fel) en Tom pink (deze) ahá ! *lampje*
Twinly: groen!
Ik wil ook zo graag nog een groene doekmaar er zijn niet zoveel groene. Ja, wellen, maar die is boven budget
Leuke doekquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
De foto's van de drop, gister gemaakt, de eerste knoop poging.
http://nl.tinypic.com/r/5buc8/5
http://nl.tinypic.com/r/1ymo2x/5
We hadden geen brede sjaal tot onze beschikkingquote:Op donderdag 29 april 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
Asy geniaal![]()
met een gewone brede sjaal wil het vaak ook wel, minder gedoe
Dankje, maar eigenlijk moet ik nodig naar de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtige foto, Asyn!
(En wat hebben jullie 2 leuk haar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |