abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80855155
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.

Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:00:12 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80855579
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:
Dat ziet er echt wel fijn uit Asy. Ik wist eigenlijk niet dat je al met zo'n kleintje kon rugdragen. Misschien moet ik het dan ook maar eens een keer gaan proberen.

Dames, welke knoopmethodes zijn er waar je geen band om je middel hoeft te doen? Ik krijg namelijk steeds pijn in mijn middel als ik een tijdje met de doek heb gelopen/gezeten. Ik kan eigenlijk sowieso sinds de bevalling niet echt strakke dingen verdragen om mijn middel want dan krijg ik buik-en rugpijn.
Ik zou het ook niet gedurfd hebben zonder hulp van Kim.
Het is best griezelig om je piepkleine baby'tje over je schouder te kiepen. En er zijn toch wel wat dingen waar je goed op moet letten hoor!
Ík raad je aan om een draagconsult bij iemand te nemen als je met zo'n hummeltje wil rugdragen.
De rucksack is wel meteen een methode waarbij je dus geen band om je middel hebt
pi_80856840
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Leander wat zit je daar mooi! Goed gescoord die doek Free!

Ik heb hulp nodig want ik word gek van mezelf!
Ik wil de Calin Blue die ik besteld heb gaan verven, maar welke kleur? Ik denk steeds "paars paars paars!!" maar ik heb al drie paarsige doeken. Een Dylon Intens Violet geverfde Leo, een Nino Rose Violet en een Girasol Forest Berries. Rozige tinten staan mij ook wel maar dat is wel erg meisjesachtig... Turquoise zit ik over te twijfelen, maar dan is het wel een heel groot effen stuk turquoise.
Hier staat een kleurenwaaier, maar die kleuren komen niet echt overeen met wat ik op mijn scherm zie. Warm Black en Raspberry lijkt bij mij paars en Fuchsia donkerrose.
Het moet ook niet te donker worden, want hij wordt gebruikt in de zomer. Niet verven gaat ook niet werken want in wit zie ik eruit als een lijk. Herfstkleuren staan mij het mooist geloof ik.
He Twinkly, volgens mij heb ik ook verf van dat merk Alleen het kleurenschema wat ik had is wel anders. Hier.
Bijvoorbeeld Teal, die ik heb gekocht is op mijn schema veel blauwer dan op dat van jouw.

Maar Mink Brown of Oxblood red zouden jou mooi staan denk ik.
Ik denk trouwens dat je een goede blauw ook zou kunnen hebben. Zoals mijn ultramarijn indio.
Zelf denk ik erover mijn Jade in de kleur Sage te verven. Maar dat weet ik nog niet zeker.

Mooie foto's Asy, wat ligt Harry daar lekker hoog en droog te maffen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 29 april 2010 @ 21:49:15 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_80857123
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef octopussy het volgende:

Bijvoorbeeld de kreutztrage (ook scc genoemd). Die doe ik veel.
pi_80857665
Of Tibetaans afknopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:14:05 #231
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80858044
Ik kan ook deze met m'n maatje 2:

En deze heb ik niet geprobeerd maar ik gok dat 'ie ook kan:

Het is allemaal heup maar ik wist niet dat je nog zoveel kon doen.
pi_80859379
He leuk SC! Die eerste lijkt me niet wat, maar die andere 2 gaan we proberen. Weet je wat voor knoop ze legde op het gymzaalfilmpje?
pi_80859454
Asy wat stoer!! Heb je nou een spuugdoekje in de rand gerold of lijkt dat maar zo? En je hebt leuk haar!

SC ik vind die doek jullie heel mooi staan Wissel je eigenlijk van heup of is nou een kant helemaal geoefend in dragen?

Oeke die kleuren zijn echt hartstikke anders inderdaad!!! Lijkt de kleur die jij gekocht hebt wel echt op de kleur op het scherm? Lastig hoor! Jouw schema lijkt wel veel meer overeen te komen met de werkelijke kleuren.
Oef ik vind het zo moeilijk kiezen welke kleur ik zal nemen, ik ben daar zo slecht in!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 29 april 2010 @ 23:01:51 #234
298315 SacreCoeur
pi_80859768
Ik heb geen idee welke knoop, maar ik improviseer wat denk ik.
Heb hem nog niet geprobeerd.. alleen de bovenste.
Meestal doe ik gewoon precies de filmpjes na.

Ik wissel niet van heup, sterker nog ik heb nog nooit met m'n rechter heup gedragen.
Was me eigenlijk zelf nog niet opgevallen.

Maar ben ik nou de enige die een kind niet in doek tilt?
Ik zorg altijd dat ze op een stoel of tafel staat & dan doet ze de armpjes door de doek en trek 'k de doek gelijk helemaal strak.
Bij babietjes kan dit natuurlijk niet maar ik denk dat dit bij grotere kindjes prettiger is.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:04:57 #235
298315 SacreCoeur
pi_80859878
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Twinkly het volgende:
Oef ik vind het zo moeilijk kiezen welke kleur ik zal nemen, ik ben daar zo slecht in!
Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.
Meestal maak ik gebruik van een kleurenwaaier op internet.
Wat als een kleur je gezicht al ophemelt krijg je denk ik ook sneller een klik & pak je 'm vaak.
pi_80861710
De kreuztrage is wel een optie voor ons denk ik. Even kijken hoe dat gaat zonder neksteun voor Hannah (ze is 2,5 maand). Davinia en Pvoess hebben al een demo rugdragen gedaan bij miss_sly thuis, maar dat is misschien wel handiger om met wat hulp te oefenen inderdaad. Ik heb op youtube wel filmpjes gevonden van een mevrouw die met haar 6 weken oude baby rugknoopt.

Ik denk nog steeds dat die baby elk moment zijn hoofdje naar achteren kan laten kukelen
pi_80865200
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik weet meestal wel welke kleuren ik graag heb.
Meestal maak ik gebruik van een kleurenwaaier op internet.
Wat als een kleur je gezicht al ophemelt krijg je denk ik ook sneller een klik & pak je 'm vaak.
Ik bedoelde dat ik sowieso echt heel slecht ben met kiezen ik ben een twijfelkont.

Octopussy wat een ontzettend schattig kindje in dat filmpje, die geluidjes Het lijkt mij ook een fijne draagmethode. Zoals zij het laat zien ziet het er niet zo moeilijk uit, maar ik vind dat uitspreiden over de rug zo moeilijk bij de BWCC bijvoorbeeld, dat moet ik echt nog onder de knie krijgen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80874580
Octo: gewoon kangoeroe kan ook denk ik?

Net op de vrijmarkt geweest met Florian in de doek. Was een bezienswaardigheid
Allemaal mensen die me dingen wilden verkopen nav mijn doek. Een zonnehoedje, een kolf een hangmat voor in de box.... Wel grappig.

Ow en iemand die zei: wat een lief kindje! Wat zit hij daar lekker. Ik heb deze te koop, zit misschien wat comfortabeler voor jou?
Een babybjorn dus
Ik heb maar gezegd dat er niks zo comfortabel zit als mijn doekje en een mevrouw naast mij zei ook meteen: en het is ook veel beter voor je baby, dat doekie

En ik heb gratis een héél enge drager gekregen
Was een mevrouw en die vond mijn doek zo leuk dat ze mij die drager (die ze eigenlijk wilde verkopen) ook wilde geven. Het was een lieve oudere mevrouw en ik heb hem maar met een 'dankuwel!' aangenomen, zal straks even foto maken

En dan mag hij de container in
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:21:12 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80874657
Ik heb 3 papa's gespot. 1 met een tricotslen. 1 met een meitai denk ik, of meitaiachtige drager. En een met een aan alle kanten uitgebouwde babybjorn. In ieder geval achter een extra versteviging en aan de voorkant een soort van regenhoes.
pi_80875754
Welja
Die kreeg ik dus.

Florian durf ik er net eens in te zetten
En het doet inderdaad zoveel pijn aan mijn schouder als het er uitziet po de eerste foto.

Enkeltje container!

En zo liep ik vandaag op de vrijmarkt Stuk beter

(petje en schoentjes gescoord op de vrijmarkt...)
pi_80875796
Mag ik -em hebben Free?
Prachtig niet fijn vs wel fijn materiaal voor op mn paspoppen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80875867
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:16 schreef Webkim het volgende:
Mag ik -em hebben Free?
Prachtig niet fijn vs wel fijn materiaal voor op mn paspoppen.
Ja hoor PM maar ff
Zo te zien is hij nog nieuw,
Ik kon hem niet alleen knopen trouwens, had hulp nodig van TARA En dat moet dan makkelijk zijn.
pi_80877204
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:31 schreef Incantrix het volgende:
Geweldige foto's Asy En zoiets ga ik heus ook nog eens leren. Ooit. Jawel. Heus

Pvoesss, wat lief, dank je wel! Ik weet niet zo goed welke maat voor mij evt. handig zou zijn in het kader van de vetrollen, maar misschien moeten we dan gewoon maar eens meeten? Jij zit hier niet zo ver vandaan, toch?

Miss, dat klinkt precíes goed inderdaad! Hmm, eens kijken of ik mijn lief nog zo ver krijg, ik heb natuurlijk ook de Mei Tai nog liggen enzo. Die ik morgen ook mee ga nemen naar de vrijmarkt (niet om te verkopen hoor), want vrienden gaan daar ook staan en daar gaan we wat rondhangen. Kan ik 'm mooi eens uitproberen op mijn gemak
ik zit ongeveer rond Station Noi ik heb het wel erg druk maar een doekenmeet is wel erg leuk.
En ik draag op dit moment toch niet meer met een 2 of een 3 dus dan kan je er leuk mee dragen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:58:33 #244
298315 SacreCoeur
pi_80878178
Ik moet eigenlijk nog een lange doek hebben.
Dus ik denk dat ik heel snel chococabana ga bestellen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:54:51 #245
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80879490
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

kijk eens hoeveel groene doeken!
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=6
Die link!

asy, wat een mooie foto's! zeker met het laken! helemaal goed!

tex, is het gelukt met de wandelwagen in de trein?

free, dat ding doet idd pijn aan de ogen! vorig jaar probeerde nmensen mij ook een drager aan te smeren toen ze zagen dat ik eli in de doek had. heb vriendelijk bedankt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80879496
Net even met de ringsling de stad in geweest. Helaas was ik een beetje laat en was het meeste al opgeruimd maar heb toch nog even lekker kunnen uitwaaien.

Score: 1 mamma met een carrier onder een jas (kon niet goed zien welke) en 1 pappa met zo'n ding .
De peuter leek er best comfortabel in te zitten.
Verder nog 20.000 kinderwagens in alle soorten.
pi_80879681
Ik heb vandaag twee ouders met BB op een fiets gespot. Zelfs mijn lief stond er met open mond naar te kijken omdat de kinderen er ook nog eens heel oncomfortabel in zaten. Gister stond er een vader met BB voor me bij de kassa en het meisje dat hij erin droeg - achterstevoren - was zo klein dat het "rugpand" tot haar neus kwam.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 19:18:16 #248
5428 crew  miss_sly
pi_80880149
Ik heb er vandaag ook weer een aantal gezien. En idd had schaap ook maar een korte blik nodig de eerste keer dat we er een tegen kwamen om te zien dat de kinderen in een BB toch beduidend minder comfortabel lijken te 'hangen' dan een kind in een doek zit!

Vandaag was het toppunt toch wel een mevrouw met een BB die ze heel nonchalant had hangen (niet echt vast tegen zich aan ofzo, meer als een ketting) en dan ook nog eens het kruis van de BB ongeveer ter hoogte van haar kruis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80880592
Die rugdragers zien er over het algemeen inderdaad comfortabel en fijn uit, zeker bij wat oudere kinderen. Is dat ook zo?
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:43:14 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_80880786
Framedragers zijn van zichzelf natuurlijk zwaarder dan een soft structured carier en dragen volgens mij niet zo comfortabel. Ik zou dan toch voor een Yamo, beco, Maduca ofzo gaan. Daar zitten kinderen zelf ook fijner in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')